Vs: Hanna Pakarinen

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Hanna Pakarisen kappaleista

Tell me what to do
24
16%
Leave me alone
129
84%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tiia kirjoitti:Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
No sen perusteella miten Hanna-fanit käyttäytyivät semeissä verrattuna Lovex- ja JWRA-faneihin, niin minulla ei ole juurikaan muuta kuin positiivista sanottavaa. Hanna-faneista lähti ääntä sentäs muillekin. Eikä tarvinnut korottaa ääntä.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette

Hyvä Hanna! :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Ate »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE

Kaikesta huolimatta :peukku:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Addicted_to_ESC kirjoitti: Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.
Lista:
Vielä ennen eilistä esitystä olin täysin tään tyyppisen listan kannalla (semiesityksen perusteella), mutta
se eilinen lakanakrääsästä päinvastaiseen - performanssitoheltaminen vei luottamukseni siihen, että mitä sieltä nyt sitten Helsingin finaalissa mahtaakaan olla luvassa... eilinen oli kuin olisi ollut joku pukutestitilaisuus tai jotain (puhumattakaan YLEn epäammattitaitoisesta kuvaustyylistä, josta ei Hannaa voi tietenkään syyttä)

Lisään tähän listaan nimeni heti, kun saan varmuuden siitä, että se Helsingin esitys on samaa tasoa kuin mitä oli semissä tai toi eilisen se myöhempi esitys - se lakanariekalesessio oli ihan hirveetä  :sorivaan:  

Albatrossi

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Tiia kirjoitti: Ja yksikään hannafani ei käännä takkiaan viisujen vuoksi, miksi ihmeessä kääntäisi.
Kyse oli varmaan näistä ei-Hanna faneista jotka kannattavat nyt Hannaa, mutta sitten jos/kun menestystä ei tule niin alkavat etsiä vikoja ja selityksiä ja päätyvät lopulta siihen, että ois kannattanut lähettää joku muu!
Ei tietenkään Hanna-fanit Hannaa hylkää vaikka Hanna sais miinuspisteitä! Miks ihmeessä niin tapahtuisi  :roll:

kirjoitteluissa on todella paljon asiattomuuksia ja en vaan jaksa moisia nyt lukea. Ymmärrän pettymyksen, jos ei oma suosikki ole voittanut, mutta tuo että nyt taas pudottiin nollakerhoon..


Viisufaneissa, Hannafaneissa, Lovexfaneissa, Anttituiskufaneissa..... kaikista ryhmistä löytyy niitä jotka sitten alkavat haukkua voittajaa jos oma suosikki ei pärjää. Mä olen edelleenkin haukkunut täällä Hannan biisiä.... siitähän mun ei ole pakko pitää, eihän? Nää kun on makuasioita. Hanna itse vaikuttaa ihan symppikseltä ja sen olen monesti jo todennut. Eiköhän Hannankin faneissa löydy niitä jotka olisivat tyrmistyneet Thunderstonen voitosta ja kukin omalla tavallaan sitten sitä kommentoineet. Toiset sivistyneemmin ja toiset ala-arvoisemmin
Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä.
Enpä ole pahemmin seurannut minäkään tätä keskustelua joten en voi tietää mihin se yleinen urputus on liittynyt. Olettaisin sen liittyvän siihen kirkumiseen. Koomisinta tosin on, että eräiden mielestä Lovexin/Jann Wilden fanit vois tappaa ja murhata koska KIRKUVAT!! Sehän se onkin oivaa syy tappaa toinen....  :roll: Mutta nämä samaiset henkilöt eivät kuitenkaan ärsyynny Hannafanien kirkumisesta  :roll: Aika outoa...
Mua ei kuitenkaan kirkumiset haittaa. Se kuuluu fanien tehtävään. Kauheempaa se ois jos jonkun artistin fanit ois huutamatta :draamaa: Mitä faneja ne sellaset olis... Joten Hanna/Lovex/JannWilde -fanit, kirkukaa pois!  :peukku: Aika ymmärretävää, että jos fanit on suunnileen samaa ikäluokkaa olevia tyttöjä niin se soundi on vähän erilaisempi..... kuin esim. hardcore Thunderstone faneilla  :heh:

Itseni puolesta voin sanoa, että se mistä ärsyynnyin ekassa semissä oli Hannafanien tyyli rynnytä sisälle studioon ja siitä mainitsin täällä. Kun siinä jonossa jo seisoivat ekana ja pääsivät ekana sisään niin miksi piti juosta se kiltti täti kumoon siinä käytävällä vaikka se viisi kertaa huusi "EI SAA JUOSTA" mutta silti vaan.... eiku mamma kumoon ja vauhdilla sisään. Ymmärrän halun päästä eturiviin mutta kohtuus kaikessa ja turvallisuus kannattaa muistaa kun siellä niitä ihan pikkusia lapsiakin oli mukana. Studio oli kuitenkin pieni ja näköyhteys joka paikasta hyvä

Että silleen
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Seison täysillä Hannan takana ja kannustan hänet hyvään sijoitukseen.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Kosti-71 kirjoitti: Siis minnuu hävettä. Meidän negatiivisuus on jo uutisten aiheena  :puna: :puna: :puna:

Mitä? Eikä! Eihän täällä juuri koskaan olla negatiivisia minkään asian suhteen!
Love shine a light

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Roope »

AntSa kirjoitti: pelkäänkin, että se jäänee lopputuloksissa varsin alas
:samaamielta:

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

rosetta kirjoitti:
Kosti-71 kirjoitti: Siis minnuu hävettä. Meidän negatiivisuus on jo uutisten aiheena  :puna: :puna: :puna:
Minkä uutisten, siis ihan mielenkiinnosta kysyn? Kun en täällä Suomen uutisia näe (muuta kuin netistä), ei tuossa yle:n lyhyessä pätkässä aiheesta ainakaan ollut mitään tuollaista, kehuttiin vain...
Ihan MTV:n pääuutisissa oltiin. :grr:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

VOISIVAT OTTAA ASIOISTA SELVÄÄ!!!  :megafoni:

Siis nämä uutiset. Hanna Pakarinen KOLMAS viisufanien suosikkiäänestyksessä!! Joten kyllä kannatusta löytyy ja eiköhän se suurin ongelma tässäkin melussa ole se, että Hanna ei ollut ennemmistön viisufanien suosikki. Vaan se ykkössuosikki oli joku muu.....
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Joo joo, mut kyl täällä voitas joskus käyttää hiukan siistimpää kieltä :grr:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kosti-71 kirjoitti: Joo joo, mut kyl täällä voitas joskus käyttää hiukan siistimpää kieltä :grr:
Ihan sama ois tapahtunut ois voittaja ollut IHAN KUKA TAHANSA!!
Osa tykkää, osa ei ja ala-arvoista kommenttia ois lentänyt jos voittaja ois ollut Lovex, Thunderstone, Laura, Johanna, JWRA, Humane, Kentala, Katra, Jukka, J&TJ tai B&S!!!
Elämä on  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Eikä siellä tv:ssä sitten tietenkään mahdettu sitä tuoda esiin, että taitaa suurin osa tyytymättömyyttä olla

a) Lovex- ym. omien suosikkiensa sijoitukseen pettyneisyyttä

b) sitä, että ollaan pettyneitä tähän nimenomaiseen biisiin vrt. miten upeita biisejä Hannalla yleensä ottaen on

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja tomato »

Kosti-71 kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Minkä uutisten, siis ihan mielenkiinnosta kysyn? Kun en täällä Suomen uutisia näe (muuta kuin netistä), ei tuossa yle:n lyhyessä pätkässä aiheesta ainakaan ollut mitään tuollaista, kehuttiin vain...
Ihan MTV:n pääuutisissa oltiin. :grr:
MTV niinku Music Television vai MTV3?
En ainakaan MTV3:n uutisissa nähny.
Was tomi...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tottakai nimi listaan laitetaan ja myäs Hannaa kannatetaan Helsingissä koko sydämestä.

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel

Vaikka Lovexin biisi olikin mun suosikki voittajaksi, niin ei se tarkoita, ettenkö Hannan takana seiso toukokuussa.

Ja mitä tulee Hannaan, niin on vallan ihana tyttö, oli mun suursuosikki jo Idolsissa ja tykkään hänestä kovasti. Sääli vaan, ettei ole nyt saanut arvoistaan biisiä edustuskappaleeksi. Mutta tällä mennään ja täysi tuki annetaan.

Ja fanit sitten. Fanit ovat artistille elintärkeitä. Hannan faneissa ei ole mitään vikaa, surullista jos teillä on paha mieli joidenkin kirjoitusten takia. Älkää välittäkö, teillä on hieno artisti fanitettava  :peukku:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Ilman muuta tälle listalle nimeni tuloo.  :tapu:

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Tiia kirjoitti: Lisäksi siihen, että hannafanit käyttäyvät ja ovat lähinnä perseestä tai mitä kaikenlaisia kuvauksia sitten onkin meistä käytetty niin anteeksi, jos siellä ollaan oltu moisia. Mä en tiedä mitä on tapahtunut ja olenko minä tai joku muu tehnyt jotain jollekin teistä. Kukaan ei ole sanonut, että miksi me ollaan niin syvältä. Toivottavasti nyt vaan homma rauhottuu, jos tässä yhteistyötä pitäisi tehdä toukokuussa kuitenkin tehdä. Mä ainakin pidän vähän breikkiä, jotta ei mene fiilikset viisuiluun.
Tiia! Kaikkia viestejä en ole lukenut minäkään, kun tulin vasta Turusta, mutta olen myös todella pahoillani, jos täällä on joku mennyt henkilökohtaisuuksiin tai mennyt perusteettomasti överiksi kommentoinnissaan. Yksittäisten henkilöiden mielipiteenilmauksista ei voi oikein voi saitti ottaa vastuuta, mutta voin kyllä heittäytyä ylläpidon äänitorveksi tässä:  Kuppilan ns. virallinen linja on se, että ollaan iloisia ja kiitollisia yhteistyöstä, ja mielellämme tulemme aktiivisesti miettimään yhteisiä kuvioita keväälle.

Yleisemmin: totta kai jokainen on mitä mieltä on, mutta yrittäkäähän nyt, aikuiset ihmiset (?),  pitää täällä asialinja kuitenkin. Ei luulisi ihan niin mahdoton haaste olevan?  Ei nyt vesitetä millään epämääräisellä puskista huutelulla sitä, että Hannafanit ovat alusta alkaen ojentaneet kättä meihin päin ja yhteyksissä ollaan oltu puolin ja toisin. Ja vaikka juuri sinä olisitkin helevetin tyytymätön Hannan valintaan, niin ei kai ole kovin hedelmällistä purkaa sitä artistin faniporukkaan.

Ja se mitä Gente sanoo ylempänä, on kyllä myöskin ihan faktaa. Ja kaivetaanpa vuoden takaiset ketjut esiin, ihan samaa narinaa se oli silloinkin, kun Lordi voitti. "Hävettää, ettekö te taaskaan osanneet valita oikein" jne. jne. Tavallaan vähän naurattaakin, kun aina samat naamat kritisoimassa "teidän muiden" valintoja joka  kerta  lol Draamaa, draamaa.
Viimeksi muokannut Marjukka, 18 Helmi 2007, 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tukea Hannalle täältäkin suunnalta, omia ei jätetä  :peukku:

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Sehän on selvää että kannustan Hanna Pakarista vaikka hän ei ollut minun suosikki…….. niin kuin olen sanonut ennen täällä….. niin hän on hyvä artisti ja lauluääni on kunnossa.
Nyt vaan kunnon miksaus kappaleelle ja sitten estradiesitys uuteen uskoon niin kyllä siitä varmaan hyvää tulee.

Ainahan viisufanit pitävät ääntä, sehän kuuluu tällaiseen rumbaan. Kaikilla meillä on omia suosikkeja ja välillä kuumenevat tunteet liikaakin….elikkä pidetään lippu korkealle Hannalle.  :)  :peukku:




Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »






Hanna Pakarinen tekee Laurat Helsingin Euroviisuissa. Niin huono on sävellys. Vaikka sovitus ja ääni ovat hyviä, itse pääasia, eli sävellys on tylsä. Väliosat ovat vähän kertsiä parempia, mutta kun se kertsi tulee, niin hohhoijaa. Näin siinä käy, kun levy-yhtiöt jyräävät, ja panevat kisaan kansansuosikin surkeilla sävellyksillä. Lordi oli hyvä, koska se teki melodisen metallibiisin. Se on nähty, että muulla ei pärjätä, vaikka siellä olisi mikä Hanna. Eli Hannan säveltäjät ovat näköjään tuiki tietämättömiä siitä, mikä pärjää Euroviisuissa. Miksi toi kertsi ei ole edes vahingossa hyvä...?!

Mutta kuinka käy sitten Hannan muun artistimenestyksen, kun biisi floppaa viisufinaalissa?

Heja Sony BMG. Katsotaan nyt, kuinka paljon se käyttää kotikisojen julkisuuden hyväksi ennen niitä. Ainakin tämä oli niille lottovoitto ja se varmasti näkyy ja kuuluu enemmän kuin koskaan.

Olispa biisi ollu Backstreet Boys -kamaa, kuten Hannan kaikkein ekoin sinkku... Muut sillä onkin tätä laahavaa, tasapaksua jauhantaa.





Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kosti-71 kirjoitti: Siis minnuu hävettä. Meidän negatiivisuus on jo uutisten aiheena  :puna: :puna: :puna:
Kyllähän Viisukuppilakin olisi kivampi ja paljon mukavampi paikka, jos muutamat vakiohuutajat pysyis kokonaan poissa.

Asiat riitelee, ei ihmiset.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Hanna ei ole minun suosikkini.

Näillä kuitenkin mennään, se on tosiasia, halusin eli en.

Mutta tätä listajuttua mä en taaskaan tajua (siitäkään huolimatta, että niitä näytetään rakastavan täällä).  :hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Violette »

Onneksi sun ei tarvitsekaan tajuta kaikkea.

Listan tarkoitus on osoittaa, että kaikesta paskanhuutelusta huolimatta viisukuppilalaiset kannustavat silti Hannaa, onhan hän sentään edustajamme Eurovisionin laulukilpailussa vuonna 2007!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä jätän kanssa kopsimatta tuon listan, mutta totta kai Hannaa kannustetaan Helsingissä.  :joojoo: Mutta kyllä tämä nyt vielä vaatii sulattelua... :hiips:

Niin ja toivottavasti se valkoinen "vaate" vaikka poltetaan. Musta näytti lähinnä siltä, että Hannan ympärille oli kiedottu 20 metriä repaleista muovia. :shock: Se toisen kierroksen kolttu olikin sitten paaaaaljon parempi. :peukku:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Kaaro
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 20 Tammi 2007, 21:43

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja Kaaro »

Sen minä sanon, että biisiä ei todellakaan tule muuttaa mitenkään. Silloin kun lähdetään muka "parantelemaan" biisiä niin lopulta kädessä on vain kasa p****a. Mielestäni parhaita osia tässä biisissä on että se loppuu yhtä vauhdikkaasti kuin alkaakin. Itse ainakin jään tämän takia leijailemaan pilviin vielä biisin loputtuakin. Se on todella hyvä asia se! Tällä biisillä Hanna äänestettiin Suomea edustamaan ja sillä selvä.
Viimeksi muokannut Kaaro, 18 Helmi 2007, 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LEAVE ME ALONE!

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »






Olisipa Hannan biisii edes Islannin 07 tasoa:
http://www.youtube.com/watch?v=ES1YOCa8Rzk




Kuuntele ja vertaa, mikä on on unohtunut Hannan säveltäjiltä... Vain sävelmän merkitys. Kuka tahansa osaa tehdä raskaita sovituksia.
Viimeksi muokannut TOTUUDENPUHUJA, 18 Helmi 2007, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Hanna Pakarinen - Leave me alone

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

:oikeavoitti: :oikeavoitti: :oikeavoitti: ja mainitsinko jo, että :oikeavoitti:

Kyllä oli karsintojen paras biisi, sanotte mitä sanotte. Paras biisi oli, ja näin sanoo ei-Hanna-fani. Pisteitä tullee parisenkymmentä ainakin. Minkäs sille voi, että Hannan esitys oli paras, biisi oli paras ja niin pois päin. Jalkoihin jäivät niin Lovex kuin Flopsettersitkin ja ihan oikein. Minkäs sille voi, että Hanna oli vain niin valovoimaisen hyvä.

Sinänsä hauskaa. Ne samat ihmiset, jotka mollaavat Hannaa äänestäneitä siitä, että "äänestivät nimeä, eivät kappaletta", jaksavat jauhaa siitä, kuinka "Lovex on niittänyt mainetta Euroopassakin", vaikka Lovexin laulu jos mikä oli keskinkertaista huttua. No, kummallisia ovat fanien tiet. ;)

Lista:

1. Kosti-71
2. JeSSSe
3. Violette
4. AtE
5. Tonywerner
6. Albatrossi
7. Timoteus
8. Hazel
9. AnnFredi
10. Maarushka
11. Wilson
12. The_Sipi
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Lukittu