Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja BronZe »

UPEA Sarah Dawn Finer!!!!  :ihana:

Illan ylivoimaisesti paras kappale ja tyylikkäin esitys. Kyllä Ruotsissa näköjään saadaan sittenkin ihan kohtuullisen hyvä finaali aikaiseksi, vaikka taso onkin ollut heikko. AC:sta jatkoon Jimmy ja Sonja, niin taso paranee vielä entisestään. :peukku:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

IHANAA RUOTSI IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Viimeinen semi ja te aloitte kuulla oikein, VIHDOINKIN!!! :bileet:

Illan kaks tyylikkäintä esitystä SUORAAN FINAALIIN!!!

KIITOS RUOTSI KIITOS!!!
:kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos:

Mä rakastan teitä! Tästä tulee sittenkin LOISTAVA MF-finaali

Tuhannet kiitokset!!! :kiitos:

Ja mikä parasta: kulunut After Dark ulkona, Pink Catia luvassa ja Sannan tusinahumppa, jonka La Carola teki jo yli 20 vuotta sitten paremmin, vain AC:hen!
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oli kyllä kaikkein huonotasoisin semi tänä vuonna, mutta kyllä noi ruotsalaiset osaa silti viihdeohjelmia tehdä, siitä :peukku:

Caroline af Ugglas oli tosi tosi tosi pelottava ja kamala! :yrjo: Sannan humppa oli kyllä tylsistyttävän kliseinen (tajutonta, että mä sanon näin!). Finaaliin päässeet eivät olleet mitään yllätyksiä, Andreas TOKI MENI ja Sarah vetäisi sentään illan vakuuttavimman ja piristävällä tavalla poikkeavimman esityksen. Mä tykkäsin ehkä eniten Magnus Ugglasta, ihanaa hömppää! :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Alexander »

[quote=∓quot;JukkaV"\] Jos joku väittää, että nämä olivat oikeasti illan kaksi parasta kappaletta, niin voin vain ihmetellä.
[/quote]

No siinähän sitten ihmettelet :ylppis:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti: APUA!!!! IHANA ANDREAS!!!

Olin ihan varma, että After Darkit menee huonolla kopiollaan finaaliin!!
Kuka voi olla varma, että After Dark voittaisi Andreas Johnsonin?  :roll:

Sehän nyt oli täysin 100-prosenttisen varma selviö, että Johnson menee finaaliin!  :joojoo:

Se toinen nyt oli vähän epävarmempi. Ihmettelinkin, että Sarahin nimi julkaistiin ensin. Olisi ollut draaman kannalta hauskempaa jännittää pääseekö finaaliin After Dark vai Sarah (joiden luulin olevan tasavertaisia suosiossa). Mutta ruotsalaiset haluavat aina julkistaa nopeamman biisin toisena, että yleisö saa bailata ohjelman lopuksi...

Huonoista kopioista en puhuisi mitään. Ainakaan jos kehuisin samassa viestissä Johnsonia  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Violette kirjoitti: Sannan humppa oli kyllä tylsistyttävän kliseinen (tajutonta, että mä sanon näin!)
Juuri näin. Ehkä tämä kaava on tullut tiensä päähän. Eihän noita humppia erota kohta toisistaan. Kaikissa sama kaava ja lavaulospano. Ennalta arvattavia ja miljoonaan kertaan nähtyjä. Svenssonit ovat kyllästyneet ihan selvästi jo näihin.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Viimeinen semi ja te aloitte kuulla oikein, VIHDOINKIN!!! :bileet:

Illan kaks tyylikkäintä esitystä SUORAAN FINAALIIN!!!

Mä rakastan teitä! Tästä tulee sittenkin LOISTAVA MF-finaali
Oikeinpa hyvinkin  :heh:

YKSI KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMISTA MF-FINAALEISTA TULOSSA!  :niinpa:
Yhtä lukuunottamatta kaikki viiden tähden laulut pudotettu tai no on siellä muutama vielä andrassa, mutta en jaksa enää uskoa niiden nousuun...

"Tyylikkäimmät esitykset" menivät kyllä jatkoon, mutta sillä ei mitään tekemistä "oikein kuulemisen" kanssa... Sarahin laahaava balladi on vain yksinkertaisesti tylsä. A-osa vielä antaa odotuttaa, mutta kertosäe lässäyttää koko kohokkaan.
Andreaksen sävelmähän nyt on jo melkein todettu plagiaatiksi, ja ihan tyylikkyydeksi en kutsuisi esim. sitä nais-kitaristia  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ne on ONNEKSI vaan sun mielipiteitä.  :twisted:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Ne on ONNEKSI vaan sun mielipiteitä.  :twisted:
Ottaisit sinäkin nyt jo ne sinikeltaiset lasit nenältäsi.
Kyllä minä sentään olen fanittanut Ruotsin karsintoja isommin kuin sinä, joten tiedän varsin hyvin miltä hyvät Ruotsin karsinnat kuulostavat  :heh:
muisteles keneltä olet saanut KAIKKI takavuosien mf:t
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Robby »

Mun on kyllä peesattava Tonywerneriä. Eli meitä on sitten kaksi.

Mutta don't get me wrong, kiva että jotkut fanitkin on iloisia näistä tuloksista.  :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Näitä tuloksia kyllä suren.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onneksi ruottalaiset äänestävät ei-tyypilliset biisit jatkoon, eivätkä noita väsyneitä schlagereita. Sillä miltei kaikki niiden homohumpat ovat tänä vuonna olleet tavallista huonompia, niin paljon kuin sitä lajityyliä rakastankin. Paitsi tietty se Rainbow Star oli paha moka, kun jäi ulos  :eiei: Eli mielluummin näin, kuin ö-luokan schlagereita. G:sson, tule takaisin MF:ään :pliis:
Hello Hi!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Miik »

Violette kirjoitti: Caroline af Ugglas oli tosi tosi tosi pelottava ja kamala!
Totta! Biisi oli ihan järkyttävä ja se muidu todella pelottava ilmestys. :apuva:

Oikeat biisit menivät tällä kertaa jatkoon. Sannakin kyllä miellytti pakettina. After Dark oli hauska huumoripläjäys, mutta biisinä vähän tehoton. Veronan biisi oli hyvä menobiisi, mutta esitys oli täysin hengetön. Magnus Uggla oli ihan hirveä, mutta kai se sitten jollain tavalla sitten palveli tarkoitustaan joillekin ruotsalaisille. Emil todisti olevansa täysi turhake tämän illan semissä - ei jäänyt muuta käteen kuin  nätti poika.

Ja nyt kun kaikki on kuultu/nähty, niin voin sanoa  :megafoni: MÅNS HELSINKIIN!
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Ate »

Miik kirjoitti: Ja nyt kun kaikki on kuultu/nähty, niin voin sanoa  :megafoni: MÅNS HELSINKIIN!
Kannatetaan :tapu:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Plääh, minulle tuli ikävä jopa Lotta Engbergiä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Miik kirjoitti:
Violette kirjoitti: Caroline af Ugglas oli tosi tosi tosi pelottava ja kamala!
Totta! Biisi oli ihan järkyttävä ja se muidu todella pelottava ilmestys. :apuva:
Meinasin kuolla järkytyksestä kun se kyykisteli siinä ja esitteli niitä mummoalkkareitaan. :shock: Ajattelin että kohta se pungertaa sen pennun ulos mahastaan kesken esityksen, rääkyikin jo valmiiksi siihen tyyliin.

*tärisee vieläkin*
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Robby »

Miik kirjoitti: Ja nyt kun kaikki on kuultu/nähty, niin voin sanoa  :megafoni: MÅNS HELSINKIIN!
AMEN!  :tapu:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Kollega »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: After Darkilla Go West -kopio!
:heh: Mä oon sitä ikäluokkaa, että välillä käy mielessä mahdetaanko tällä tarkoittaa biisiä Go west vai sitä 80-luvun bändiä Go West, jolla oli hitti "We close our eyes"...  (mutta AD-biisin kuultua toki selvästi huomattavissa, että viitataan Pet Shop Boys:n biisiin).

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Finnish kirjoitti: :heh: Mä oon sitä ikäluokkaa, että välillä käy mielessä mahdetaanko tällä tarkoittaa biisiä Go west vai sitä 80-luvun bändiä Go West, jolla oli hitti "We close our eyes"...  (mutta AD-biisin kuultua toki selvästi huomattavissa, että viitataan Pet Shop Boys:n biisiin).
Se oli kyllä alunperin Village Peoplen kappale! :tosion: MINÄKIN jopa muistan sen, vaikka olen vasta 80-luvulla syntynyt. :heh: Pet Shop Boysin ysäricover on toki nykyisin tunnetumpi...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti: YKSI KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMISTA MF-FINAALEISTA TULOSSA!  :niinpa:
Yhtä lukuunottamatta kaikki viiden tähden laulut pudotettu tai no on siellä muutama vielä andrassa, mutta en jaksa enää uskoa niiden nousuun...
:joojoo: Precis så ! Tähän astisista finaalisteista mun kärkisijoilla on vain The Ark, Sarah Dawn Finer & Måns - muut on jo sitten sellaisia, että alkaa pukkaamaan "whatever"-fiilistä  :'( . Andra Chansenin 8:sta kappaleesta 5 ansaitsisi sekä finaalipaikan että kärkisijoituspaikan minun puntarissani. Eli käytännössä toi AC on enemmän mun makuun kuin finaali...  :hiips:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Violette kirjoitti: Se oli kyllä alunperin Village Peoplen kappale! :tosion: MINÄKIN jopa muistan sen, vaikka olen vasta 80-luvulla syntynyt. :heh: Pet Shop Boysin ysäricover on toki nykyisin tunnetumpi...
Hyvä "Lette"  :peukku:
Enemmän tässä After Darkissa kuitenkin PSB-tyyliä haetaan, kuin sitä alkuperäistä 70-luvun nahkahousumeininkiä  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mutta ei sais viedä meriittejä kaikkien homohumppabändien isältä. :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Violette kirjoitti: Se oli kyllä alunperin Village Peoplen kappale! :tosion: MINÄKIN jopa muistan sen, vaikka olen vasta 80-luvulla syntynyt. :heh: Pet Shop Boysin ysäricover on toki nykyisin tunnetumpi...
Joo myöntää täytyy, että mulle ei muu Village Peoplen tuotanto oo tuttu kuin se YMCA  :puna:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Violette kirjoitti: Mutta ei sais viedä meriittejä kaikkien homohumppabändien isältä. :eiei:
Ei saiskaan  :eiei:
Ihanaa kun puolustat homohumppaa  :hali:

nimiErkki: "Kaikki Village People vinyylit hyllyssä"
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Violette kirjoitti: Meinasin kuolla järkytyksestä kun se kyykisteli siinä ja esitteli niitä mummoalkkareitaan. :shock: Ajattelin että kohta se pungertaa sen pennun ulos mahastaan kesken esityksen, rääkyikin jo valmiiksi siihen tyyliin.
*tärisee vieläkin*
Ja just tuota eteenpäin kyykistymistä ja sormellaan osoittelua se teki ollessaan Ruotsin Bumtsibum:ssakin... ( eli tuntemukseni olisivat tämän illan osalta yhtä järkyttyneet kuin sinulla, mutta oli onnekseni jo kokemusta Af Ugglas-maneereista.)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JuhaUK kirjoitti: Onneksi ruottalaiset äänestävät ei-tyypilliset biisit jatkoon, eivätkä noita väsyneitä schlagereita. Sillä miltei kaikki niiden homohumpat ovat tänä vuonna olleet tavallista huonompia, niin paljon kuin sitä lajityyliä rakastankin. Eli mielluummin näin, kuin ö-luokan schlagereita. G:sson, tule takaisin MF:ään :pliis:
Nyt kun mä olen tässä pyöritellyt näitä tulevia kahdeksaa finalistia (wannabe-lvietärenschlagerprinsessaa lukuunottamatta), niin mä alan olla samoilla linjoilla Ukin kanssa. Parempi näin kuin keskinkertaiset homohumpat. Ja mullakaan ei ole mitään vanhoja kunnon homohumppia vastaan , edelleenkään.

Mutta vaikka mulla onkin ne sinikeltaiset Ruotsilasit päässä (minkä ylpeänä kehtaan tunnustaa :ylppis: ), niin Sanna OLI OIKEASTI HUONO tänä iltana verrattuna kahteen (ei siis kolmeen, vaikka joku voisi niinkin ajatella) edelliseen yritykseen nähden. After Dark vielä luokattomampi kuin kolme vuotta sitten, Ugglan hauskuus perustui ennen kaikkea sanoitukseen, Verona ei kuulostanut piipittävällä äänellään miltään ja taas Caroline af Ugglas, voi herra isä sentään. Mulla kävi sama mielessä kuin Violetella. Mä pelkäsin koko ajan esitystä katsoessani, koska se alkaa synnyttää siinä lavalla. Ja sitä kiekumista ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua edes kiehtovaksi. Se oli järkyttävää. Emilèn tippuminen harmittaa, biisi oli hyvä.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Emilèn tippuminen harmittaa, biisi oli hyvä.
Mitenkäs se nyt menikään?  :rofl:
Voi sinnuu Katten kun olet hurmaava "mielipiteinesi"  :hali:
Emilèn putoaminen nyt oli täysin selvää ensimmäistä jännityksen värähdyttämästä nuotista lähtien. Biisikin on kyllä täysin mitäänsanomatonta poikabändipoppia. Eikö ennen niin tarttuvia schlagereita aikaansaanut Forsberg-Sjöberg-Wastesson-kolmikko enää parempaan pysty?  :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti: Emilèn putoaminen nyt oli täysin selvää ensimmäistä jännityksen värähdyttämästä nuotista lähtien. Biisikin on kyllä täysin mitäänsanomatonta poikabändipoppia.
Juuri näin. Mielenkiintoni herpaantui samantien kun kundi avasi suunsa. Harvinaisen pitkä kolmeminuuttinen katsottuna ja kuunneltuna.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

MuzaMaza kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Emilèn putoaminen nyt oli täysin selvää ensimmäistä jännityksen värähdyttämästä nuotista lähtien. Biisikin on kyllä täysin mitäänsanomatonta poikabändipoppia.
Juuri näin. Mielenkiintoni herpaantui samantien kun kundi avasi suunsa. Harvinaisen pitkä kolmeminuuttinen katsottuna ja kuunneltuna.
Se on teidän päänsärkynne, jos ette siitä pitäneet. MINÄ PIDIN!  :cool:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Vs: Ruotsi 2007: Gävle 24.2.

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Semin kaksi oikeaa kappaletta jatkoon, aivan hienoa. Tosin tykkäsin kyllä kolmesta muustakin biisistä. Mutta listataampa tämä viimeinenkin semi.

1.Sarah Dawn Finer - I Remember Love
- kaikkien niiden feikkien jälkeen tulee tällainen laatunainen ja mikä kappale! WOW. Koko vuoden paras ruotsiviisu ja tätähän kannatan Helsinkiin. Olin varma, ettei sveedut nyt tätä ainaskaan finaaliin äänestä, mutta onneksi olin väärässä.

2.Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
- Joo, on kuultu ja nähny monta kertaa, mutta mutta...mukaansatempaava sveduhumppa.

3.Verona - La musica
- Myönnetään, että on tasoton humppa, mutta kun tää tykkää, siis ainakin ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen. Kyllä mä tätä viisudiskossa tanssisin.

4.Andreas Johnson - A Little Bit Of Love
- Ei ehkä niin hyvä kuin viime vuonna, mutta tämä on niitä biisejä taas jotka paranevat useamman kuuntelukerran jälkeen ja kyllä tälle suon paikan finaalissa.

5. After Dark - (Åh) När ni tar saken i egna händer
- Odotin, että täällä olisi itketty enemmänkin tämän humpan perään. After Dark tarjosi juuri sitä mitä heidän ystävät varmaan odottivat tältä. Ei mitään uutta, mutta kyllä tätäkin vielä tanssitaan viisudiskossa.

6. Emilè Azar - Vi hade nåt
- Tämä tuleekin sitten jo valovuosien päässä. Poika näytti koko esityksen ajan siltä kuin olisi halunnut lähteä lavalta pois. Ei karismaa.

7.Magnus Uggla - För Kung Och Fosterland
- Tämä feikkaus ei sitten enää saa yhtään syttymään. Rasittava.

8.Caroline af Ugglas - Tror på dig
- Kauhia eukko ja lauloi vielä rumasti.

Lukittu