Vs: Juontajat

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Rypyt kertovat eletystä elämästä - rypyttömyys ei vakuuta!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Robby kirjoitti: ETTÄ MITÄ ETTÄ?!?! Thomas Lundinin? Yleensä täällä Kuppilassa tarjoillaan ystävällisesti vanupuikkoja, mutta nyt ilmeisesti silmälasit olisi paikallaan  :heh:
Silmäpuikot jakoon! :tapu:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Mielestäni Heikkiä on petetty ja hyväksikäytetty oikein olan takaa. Siteeraan Iltalehteä:

"Tuottaja lupasi, mutta ei päättänyt

- Viisujen tuottaja Timo Suomi on jo sanonut minulle, että jos asia on hänestä kiinni, minä ja Jaana juonnamme viisut vuoden päästäkin, kommentoi Paasonen

- Se olisi aivan mahtavaa, koska olemme tällä tiimillä onnistuneet parissa vuodessa viisujen nuorennusleikkauksessa.

Heikin mukaan pettymys tulisi olemaan kova, jos häntä ei valittaisikaan Suomen viisujuontajaksi.

- Se olisi todella kova paikka. "

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Lordi »

No niin jotenkin ei ollu ylläri et näin kävi, ainoastaan se et Heikkiä ei valittu Jaanan pariksi mutta, näillä mennään ihana Jaana ja Mikko velmuilija osaavat homman varmasti ja ovat hyvännäköisiä ja huumoria sopivasti pikku mausteilla, eli uskon et hyvä tästä tulee :joojoo: ja Heikki on sit varmaan selostuskopissa Askon kanssa näin se vaan menee. Turussa onnitella pitää ihanaa Jaana tyttöstä ja lohduttaa ihanaa Heikki poikaa, kun meni paikka Mikkolle. eikä Heikkille. Joka tapauksessa juonnot on loppujen loppuksi aika pieni osa koko ohjelmasta ja hyvältähän kemia toimi tiedotustilaisuudessakin ja se vaan on sanottava, et kaikkia ei voi aina mielyttää, ei edes tässä juontaja jutussakaan.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No joo, eihän Suomi ole kuitenkaan tämän kansainvälisen kisan tuottaja tai diktaattori vaikka TV-lähetyksen ohjaakin. Eli siis meni vain etukäteen lupailemaan asioita vähän ohi oman toimivaltansa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jamit »

AnnFredi kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: tottakai. en pidä rypyistä enkä oikeistolaisesta politiikasta. ja todella usein maalaiset haisevat epäilyttävästi lehmille.
Voih, ja tämän kaiken keskellä joudut elämään!  :draamaa:
Vieläkin epäilyttää että joku on muuttanut tuolta "maalta" Stadiin!!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja minnie »

JukkaV kirjoitti: Kais(t)a: Kohta voidaan sanoa, että myös viisuyleisön kuuluu olla hyvännäköinen. :heh:
:laulaa:...rumat ihmiset-menkää kotiinne... (Kummeli)                   ... :heh:

MIKKO on ihan paska! Oops! ... :hiips:väärä ketju
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

jamit kirjoitti:
AnnFredi kirjoitti: Voih, ja tämän kaiken keskellä joudut elämään!  :draamaa:
Vieläkin epäilyttää että joku on muuttanut tuolta "maalta" Stadiin!!
nojoo.. mutta mää oon erittäin hyvin stadilaistunu tässä parinkymmenen vuoden aikana..

mun viestit oli sitä kuuluisaa "koiranleukkoo"  :heh: koska mulla on tänään niiiiiiiiiiiiiin hupaisa ja hyvä päivä  :jihuujippii:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jónsì kirjoitti: Ei Arjaa. :bileet:
:violette: Eiköhän se Arjan juotajuus ollut vaan sen maatuskan omaa haaveilua. Tuskinpa oli edes YLE:n listoilla. Ja hyvä niin!  :tapu:

Jaana ja Mikko YLEX-haastattelussa. NYT!  :peukku:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mutta ihmeen myöhässä tuo juontajuuspesti on ilmoitettu Jaanalle ja Mikollekin.  :miettii:
Siis jos hekin saivat oikeasti tiedon vasta edellisenä iltana, niin eipä jäänyt paljon valmistautumisaikaa pressitilaisuuteen. Niitäkin kuin voitaisiin harjoitella etukäteen. Miettiä mihin vastataan ja mitä vastataan, ettei tule päästettyä suustaan kiusallisia sammakoita... :hiips:

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Viulu_ukko kirjoitti: mun viestit oli sitä kuuluisaa "koiranleukkoo"  :heh: koska mulla on tänään niiiiiiiiiiiiiin hupaisa ja hyvä päivä  :jihuujippii:
Kiva kuulla!  :hali:
Ei tää päivä todellakaan ole hassumpi - juontajavalintakin meni nappiin siinä mielessä, etteivät naisjuontajan nimikirjaimet olleet A.S.  :tapu:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

AnnFredi kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: mun viestit oli sitä kuuluisaa "koiranleukkoo"  :heh: koska mulla on tänään niiiiiiiiiiiiiin hupaisa ja hyvä päivä  :jihuujippii:
Kiva kuulla!  :hali:
Ei tää päivä todellakaan ole hassumpi - juontajavalintakin meni nappiin siinä mielessä, etteivät naisjuontajan nimikirjaimet olleet A.S.  :tapu:
sullekkin  :hali: vaikka pidätkin Kentalasta  :heh:
mun viestissä piti yksi asia paikkansa jokainen päätelköön itse mikä  :heh: mutta ei se tähän juontajakysymykseen vaikuta.
olen ihan tyytyväinen tähän juontajakaksikkoon vaikka Pelkonen ei ollutkaan mun suosikkijuontajani.

Rakastetaan kaikki Euroviisuja  :stara: :stara: :stara:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

JukkaV kirjoitti: Juu, mietin vain poliittisia juttuja, kun Hartwall Areenakin valittiin pitopaikaksi.
Ja minä taas kuulin, että taivaskin meinataan värjätä siniseksi koko toukokuun ajaksi. :eeek: Kyllä on tämä porvarisalaliitto kamala asia. Barrikadeille, toverit! (Ja Hartwallin logotekstikin on muuten sininen.)

Olen suorastaan ihastunut juontajavalintaan, vaikka olisinkin toivonut Thomasta Jaanan pariksi (ja ehdin jo hiusten varjokuvan perusteella Mikkoa häneksi luulemaankin tiedotustilaisuuden pimeydessä). Pari vaikutti oikeasti varsin kemiakkaalta ja pätevältä. En ole huolissani tippaakaan etteivätkö molemmat suoriutuisi urakastaan mainiosti.

Jee!
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja manic »

Viulu_ukko kirjoitti:
AnnFredi kirjoitti: Sinulla on varmaan loistavat perustelut näille mielihaluillesi?  :mrgreen:
tottakai. en pidä rypyistä enkä oikeistolaisesta politiikasta. ja todella usein maalaiset haisevat epäilyttävästi lehmille.  :heh:
No johan on menneisyydestä tämän herran mielipiteet... Eipäs syrjitä porvareita ja ikäihmisiä!! Jos kommareilta kysyttäis, ei meillä järjestettäis minkään lajin viisuja tai jos pidettäis, niiden postikorteissa näkyis mm. ylilihavien juoppojen muodostamia leipäjonoja ja Päivi Lipponen taluttamassa örisevää Paavoaan kohti auringonlaskun kadun verenpunaista kajoa. :roll: :roll: :hiips:

Hoo Hoo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 17:13

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Hoo Hoo »

nkorppi kirjoitti: Epistä! Vaikka juontajat ovat ihan hyvät, olisi ollut reilua olla erottamatta Heikkiä Jaanasta... Sympatiani ovat Heikin puolella...  :hali:

Tai sitten Leppilammille olis varmaan löytynyt toisenkinlainen naispari...

Juu, tästä tuli outo olo mullekin, miks toinen mut toista ei?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ZetZet kirjoitti: No joo, eihän Suomi ole kuitenkaan tämän kansainvälisen kisan tuottaja tai diktaattori vaikka TV-lähetyksen ohjaakin. Eli siis meni vain etukäteen lupailemaan asioita vähän ohi oman toimivaltansa.
Mun mielestä Timo Suomi ei tuossa lupaillut mitään! Hän vain sanoi, että jos se hänestä olisi kiinni, niin Heikki ja Jaana. Mutta tiesi kyllä, että hän ei itse päätöksiä tee! Se oli vain hänen toiveensa.

Voisinhan minäkin sanoa, että jos se musta ois kiinni niin daa ja wanda juontas tän vuoden kisat! :stara:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

:tosion: Heikkiä tarvitaan TV-Selostukseen!  :peukku:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

manic kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: tottakai. en pidä rypyistä enkä oikeistolaisesta politiikasta. ja todella usein maalaiset haisevat epäilyttävästi lehmille.  :heh:
No johan on menneisyydestä tämän herran mielipiteet... Eipäs syrjitä porvareita ja ikäihmisiä!! Jos kommareilta kysyttäis, ei meillä järjestettäis minkään lajin viisuja tai jos pidettäis, niiden postikorteissa näkyis mm. ylilihavien juoppojen muodostamia leipäjonoja ja Päivi Lipponen taluttamassa örisevää Paavoaan kohti auringonlaskun kadun verenpunaista kajoa. :roll: :roll: :hiips:
:heh:  :heh: mähän olen tunnetusti elävä fossiili  :heh:  :heh:
Päivi ja Paavo olisivat olleet loistava juontajapari.. mutta täyttääkö ne sitä rypyttömyysvaatimusta ??  :rofl: :repeilee:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Olen tässä kolmisen tuntia yrittänyt keksiä, miten voisin parhaiten ilmaista pettymykseni. Suomen kielen sanat eivät vain tunnu riittävän! Koska täällä lähes kaikki ovat kuitenkin valintaan tyytyväisiä, en viitsi kovin äänekkäästi valittaa (koska vihaan valittamista). Sanon vaikka vain, että onneksi ei tullut Pelkonen–Paasosta, mutta ei Pelkonen–Leppilampi kovin paljon parempikaan ole. Vähän kuitenkin.

Yksi asia olisi mukava tietää. Jos "valinta tehtiin viime iltana", se tarkoittaa, että vielä eilen oli olemassa useampia vaihtoehtoja juontajiksi. Keitäköhän he olivat? Heikki tietenkin, mutta keitä muita?
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Niin mutta Päivihän on kotoisin Kuopiosta, ja Paavokin on käynyt siellä koulunsa... riittäisikö tuo täyttämään antimaalaisuuskriteerin? ;)

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Heidi Arraste kirjoitti:
nkorppi kirjoitti: Epistä! Vaikka juontajat ovat ihan hyvät, olisi ollut reilua olla erottamatta Heikkiä Jaanasta... Sympatiani ovat Heikin puolella...  :hali:

Tai sitten Leppilammille olis varmaan löytynyt toisenkinlainen naispari...
Juu, tästä tuli outo olo mullekin, miks toinen mut toista ei?
Vielä epäreilumpaa oli se, että Mikko Leppilampi ja André Wickström erotettiin toisistaan. Miksi toinen mutta toista ei? Outoa! :stupido: :mrgreen:
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja male »

Olen oikein tyytyväinen. Hyvä valinta YLE! :tapu: :tapu: :tapu:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja manic »

Viulu_ukko kirjoitti:
manic kirjoitti: No johan on menneisyydestä tämän herran mielipiteet... Eipäs syrjitä porvareita ja ikäihmisiä!! Jos kommareilta kysyttäis, ei meillä järjestettäis minkään lajin viisuja tai jos pidettäis, niiden postikorteissa näkyis mm. ylilihavien juoppojen muodostamia leipäjonoja ja Päivi Lipponen taluttamassa örisevää Paavoaan kohti auringonlaskun kadun verenpunaista kajoa. :roll: :roll: :hiips:
:heh:  :heh: mähän olen tunnetusti elävä fossiili  :heh:  :heh:
Päivi ja Paavo olisivat olleet loistava juontajapari.. mutta täyttääkö ne sitä rypyttömyysvaatimusta ??  :rofl: :repeilee:
jos Paavolta ja Päiviltä löytyy muutama kurttu nassusta, on se todennäköisesti pienin vika tässä punikki-parissa! :rofl: :rofl: :rofl: :repeilee: :repeilee: :repeilee: :tapu: :tapu: :tapu:

Annami
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 12:51

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Annami »

Viulu_ukko kirjoitti: Pelkosen olis kyllä voinut jättää kotiin.. se on sellainen rääväsuinen maalaismuija..

Mikko on hyvä  :peukku: :tapu:
Jaanasta aivan samaa mieltä! Hölöttävä pikkulikka! Olen pettynyt! Ei mitään karismaakaan.
Mikko saattaa olla jäykkä. Ulkonäköä on, mutta riittääkö. Joskus tuntuu että on hieman pihalla ja tuossa hommassa pitää olla sanavalmius kohdallaan heti ja nyt.
Miksi ihana Thomas Lundin sivuutettiin? Taitava osaava, hyvä juontaja  ja tietää myös viisuasiat hyvin. Tietääkö Mikko.?

Olen pettynyt! :hak:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Annami kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: Pelkosen olis kyllä voinut jättää kotiin.. se on sellainen rääväsuinen maalaismuija..

Mikko on hyvä  :peukku: :tapu:
Jaanasta aivan samaa mieltä! Hölöttävä pikkulikka! Olen pettynyt! Ei mitään karismaakaan.
Mikko saattaa olla jäykkä.
siinäs kuulitte! meitä on nyt kaks.
ja tohon jälkimmäiseen : jäykkyys on miehelle vain eduksi.
pieni kaunis kerjäläinen

Tiku
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 10:57

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Tiku »

Ylelle hyvät pisteet juontajavalinnoista.  :peukku:

No ei mitään Thomas Lundia tarvita  :dingedong:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Sagapo kirjoitti:
Heidi Arraste kirjoitti: Juu, tästä tuli outo olo mullekin, miks toinen mut toista ei?

Vielä epäreilumpaa oli se, että Mikko Leppilampi ja André Wickström erotettiin toisistaan. Miksi toinen mutta toista ei? Outoa! :stupido: :mrgreen:

Heikkiä ei voitu valita kun Elleniäkään ei valittu ja Elleniä ei taas voitu valita koska sitten olis pitänyt valita Toivolan Janikin ja sitten siellä olis lavalla jo ihan juontajia...  :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja WandA »

Aiku tää karjas ruokalassa että NYT KUULKAA KAIKKI TÄSSÄ TULI SE TEKSTIVIESTI JOSSA LUKEE JUONTAJIEN NIMET!  :rofl: Mutta siinä lukikin sitten vain siskoltani saama viesti jossa kerrottiin jonkun nettilehden julkistaneen nämä nimet..  :draamaa:
Oih sitä purkausta kun sain viimein vahvistusviestin! Ihan tyytyväinen olen, koskapa tässä olisi voitu tyriä TODELLA pahastikin!  :joojoo: jeejee.
IHANAA VIISUHUUMAA! :rakkaus:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja daa »

gentedimare kirjoitti:
ZetZet kirjoitti: No joo, eihän Suomi ole kuitenkaan tämän kansainvälisen kisan tuottaja tai diktaattori vaikka TV-lähetyksen ohjaakin. Eli siis meni vain etukäteen lupailemaan asioita vähän ohi oman toimivaltansa.
Mun mielestä Timo Suomi ei tuossa lupaillut mitään! Hän vain sanoi, että jos se hänestä olisi kiinni, niin Heikki ja Jaana. Mutta tiesi kyllä, että hän ei itse päätöksiä tee! Se oli vain hänen toiveensa.

Voisinhan minäkin sanoa, että jos se musta ois kiinni niin daa ja wanda juontas tän vuoden kisat! :stara:
:tapu: :rofl: :repeilee: Hassua että satuit mainitsemaan juuri meidät  :rofl:  :shock: Paljastettakoon  nyt että ollan Wandaalin kanssa siskoksia  ;) onko sulla joku kuudes aisti? Aikamoinen kohteliaisuus muuten :hali:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Colby »

Pakko myöntää, että ensifiilikset oli, että "miksei Heikki?!" Mutta kun mietin asiaa vähän tarkemmin, niin ihan hyvä näinkin. Jaanasta oon tykänny jo Tilt-ajoilta, Leppilammesta pidin läpimurtonsa aikaan, mutta viimeistään Nevadan aikaan on Mikko lähinnä ärsyttänyt. "Katsokaa! Minä osaan juontaa ja laulaa! Ja vielä samassa ohjelmassa! Katsokaa nyt minua!" Toivottavasti Leppilampi ei sentään esitä mitään hassunhauskaa väliaikanumeroa... Juontajana vielä menee, mutta ei laulua, kiitos!

Jos mä saisin päättää, niin antaisin Heikille vaikka jonkun Greenroom-juontajan pestin. Eikös ainakin viime vuonna netistä tullut livemateriaalia greenroomista? Selostaja on tietty mahdollisuus kans, mutta en mä välttämättä Heikin asemassa lähtis selostajaksi, kun selostajakaveri onkin isolla lavalla juontamassa...

No, joka tapauksessa, olen erittäin tyytyväinen tähän pariin! Ei Lundinia, ei Saijonmaata, ei Soraista, ei Bjurströmiä!  :tapu:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Lukittu