Vs: Juontajat

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Rosetta: kyllä. Suosikkini oli Arja Saijonmaa Thomas Lundinin tai Marco Bjurströmin kanssa. Toivottavasti saamme hänet ensi vuoden edustajaksi. Kaikki ei ole nuoria varten edes euroviisuissa.

Kais(t)a: Kohta voidaan sanoa, että myös viisuyleisön kuuluu olla hyvännäköinen. :heh:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Robby »

JukkaV kirjoitti: Kais(t)a: Kohta voidaan sanoa, että myös viisuyleisön kuuluu olla hyvännäköinen. :heh:
Niinhän me ollaankin :mrgreen:

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

en mä ainakaan halua mitään ryppyisiä mummoja tai pappoja juontamaan viisuja. enkä myöskään maalaisia. :shock:

enkä porvareita  :grr:  :eeek:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Milla »

rosetta kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Rosetta: Lopeta ikäsyrjintä oitis, itsekin (toivottavasti) olet joskus vanhus ja kenties vetreä sellainen.
Epäilemättä, mutta ikäsyrjinnästä ei tosiaankaan kyse, mikäli huomasit niin sana vanhus oli lainausmerkeissä?! (Ja olipa siinä hymiöitäkin mukana...) Huumorintajua?! Olisiko sinun mielestäsi pitänyt sitten valita joku/jotkut kuusikymppiset tehtävään? Todella ikävä kommentti... En todellakaan kannata minkäänlaista ikäsyrjintää, monesti ikä & kokemus eduksi, mutta tällaiseen "edustustehtävään" sopivat parhaiten suomalaisista vähemmän jäykät nuoren polven edustajat kuin vanhemman polven.
En ole ikärasisti, mutta edustustehtäviin vain nuoret sopivat edustustehtäviin... Niinpä niin. Hyi, hyi Rosetta  :tuhma: :tuhma: :tuhma:

Tulet vielä oppimaan, että edustavuus ei ole iästä kiinni.  :mitalukee:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Huilumies kirjoitti:
Eepu86 kirjoitti: Kiitos, ettei kukaan vanha Suomen edustaja juonna viisuja....


Mitä vikaa niissä olisi ollut? ???

No ei kai niissä varsinaisesti mitään vikaa olisi ollut, mutta mun mielestä vanhojen artistien ei vaan ole hyvä olla juontamassa viisuja. Uusia naamoja kehiin.  :peukku:

p.s. anteeksi, en osaa tehdä lainausta oikein.
Viimeksi muokannut Weewa, 06 Helmi 2007, 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

JukkaV kirjoitti: Katten voisi harrastaa kyllä nyt toisenlaista argumentointia. Jos et kestä lukea kritiikkiä, niin jätä lukematta.
Paraskin puhuja!  :repeilee:

Kritiikkiä saa esittää, mutta valinnasta on ihan turhaa itkeä, kun se on tehty.

Kuten sanoin: minulla EI OLE Leppilampea vastaan MITÄÄN (en minä kyllä kyseisestä miehestä juuri muuta tiedäkään kuin mitä täältä olen lukenut), joten en mene tuomitsemaankaan kun en tiedä. Yhtä vähän mulla on Jaanaa vastaan. Ehkä olisin halunnut nähdä Heikin hänen parinaan (he jotenkin kuuluvat yhteen), mutta näillä mennään.

Muitten juontajien perään on ihan turha enää itkeskellä, kun tämä valinta on tehty. GOT THE POINT?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

JukkaV kirjoitti: Mietin vain tätä: Pelkonen oli Niinistön tukijoukoissa ja jotenkin muistelisin Leppilammenkin olleen. Onko näin? Vai tilaanko ajan dementiatestiin?
:raaps: Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa? Eikö viisujuontajilla saa olla julkisia poliittisia kantoja? Vai eikö viisujuontajilla saa olla poliittisia kantoja, jotka eroavat omastasi? Vai yritätkö esittää koko valintaa poliittiseksi, kun se ei ollut mieleisesi? Se olisi ainakin aika huono yritys, kun harvemmin (lue: ei koskaan) tuota Yleisradiota näkee poliittisesti oikealle kallellaan olevaksi väitettävän.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

En pääse millään yli tunteesta, että tässä tehtiin Todella rumasti Heikille. Mikon valinnan käsitän, mutta Jaanan valintaa en ymmärrä... Mitä Jaanassa on mitä Heikissä ei olisi?

:termari:

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Milla »

Katten-Gustaf kirjoitti: Muitten juontajien perään on ihan turha enää itkeskellä, kun tämä valinta on tehty. GOT THE POINT?
Onneksi tässä on vielä puoltoista viikkoa, ennen kuin Suomen edustaja valitaan. On ees jotain, mistä "keskustella"  :tulta: :termari: :femme: :vitsaa: :pum: :nuncha: :heihaloo: :tietsikka: :miekkamatsi:
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja rosetta »

[quote=∓quot;Jónsì"\]
Kyse on ikäsyrjinnästä, josset kannusta JukkaV:n suosikkia.  :hali:
[/quote]
Niinpä tuntuu olevan ;) Kiitos, Jónsì! :)

Mikä sinua vaivaa, Milla..? En tosiaankaan ole ainoa, joka tässä(kin) ketjussa on sanonut samaa - mielissään nuorekkaista juontajista. Miksi käyt minun kimppuuni..?  :eiei:


(Huom. tuo "alaikäinen" nikkini alla ei tosiaankaan kuvasta oikeaa ikääni... kun näyttävät jotkut täällä niin luulevan ;))
Viimeksi muokannut rosetta, 06 Helmi 2007, 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Viulu_ukko kirjoitti: en mä ainakaan halua mitään ryppyisiä mummoja tai pappoja juontamaan viisuja. enkä myöskään maalaisia. :shock:

enkä porvareita  :grr:  :eeek:
Sinulla on varmaan loistavat perustelut näille mielihaluillesi?  :mrgreen:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jamit »

nkorppi kirjoitti: En pääse millään yli tunteesta, että tässä tehtiin Todella rumasti Heikille. Mikon valinnan käsitän, mutta Jaanan valintaa en ymmärrä... Mitä Jaanassa on mitä Heikissä ei olisi?

:termari:
Jaana on nainen, ja luultavasti omaa paljon sellaista mitä ei Heikillä ole!! :repeilee:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Heikille on aina paikka avoinna henkilökohtaiseksi assarikseni.  :heh:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Timoteus kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Mietin vain tätä: Pelkonen oli Niinistön tukijoukoissa ja jotenkin muistelisin Leppilammenkin olleen. Onko näin? Vai tilaanko ajan dementiatestiin?
:raaps: Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa? Eikö viisujuontajilla saa olla julkisia poliittisia kantoja? Vai eikö viisujuontajilla saa olla poliittisia kantoja, jotka eroavat omastasi? Vai yritätkö esittää koko valintaa poliittiseksi, kun se ei ollut mieleisesi? Se olisi ainakin aika huono yritys, kun harvemmin (lue: ei koskaan) tuota Yleisradiota näkee poliittisesti oikealle kallellaan olevaksi väitettävän.
No jos haluaa poliittisia motiiveja valinnasta kaivaa, niin olihan siellä taustalla ainakin kokoomuslainen O-P Heinonen ja eduskuntavaalit ovat juuri parhaillaan lämpenemässä. Toisaalta kukapa noita entisiä tukijoukkojen julkkiksia muistaa siinä määrin, että asialla olisi merkitystä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihan hyvä valinta minusta. Jaana ja Mikko ovat kauniita, ja minä katselen mielelläni kauniita ihmisiä (pahis!). Jaana on myös hyvä juontaja, siis minun mielestäni. Mikon taidoista mulla ei ole hajuakaan, mutta se voi aina kompensoida olemalla naisten märkä uni.

Mullakin on kyllä paha mieli Heikin puolesta. :'(
What color is your life?

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jamit »

Viulu_ukko kirjoitti: en mä ainakaan halua mitään ryppyisiä mummoja tai pappoja juontamaan viisuja. enkä myöskään maalaisia. :shock:

enkä porvareita  :grr:  :eeek:
Musta tuntuu että joku maalta stadiin muuttanut on vauhdissa? Sorry jos oon väärässä!!
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Jos Heikki olisi nähnyt tämän etukäteen, hän olisi epäilemättä juontamassa Idolsia tällä hetkellä, eikä seuraamassa miten kaakattava co-host pääsee suuren yleisön eteen. Voin vain kuvitella, miltä hänestä tuntuu juuri nyt.

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aamu »

nkorppi kirjoitti: Jos Heikki olisi nähnyt tämän etukäteen, hän olisi epäilemättä juontamassa Idolsia tällä hetkellä, eikä seuraamassa miten kaakattava co-host pääsee suuren yleisön eteen. Voin vain kuvitella, miltä hänestä tuntuu juuri nyt.
Miten tämä idolsiin liittyy? Heikki ei osallistunut idolsiin, koska on töissä voice-tv:llä, ja sanoi ettei aika mitenkään riittänyt kumpaankin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en nyt oikein ymmärrä noita "jos Jaanakin pääsi, niin Heikinkin olisi pitänyt päästä"-kommentteja. ??? Ei kai ne mitään siamilaisia kaksosia ole? Pitäisikö heidän olla "pari" hamaan iänkaikkisuuteen asti, muita juontajapareja ei sallita ikinä? :raaps:

Jaanassa mua on aina ärsyttänyt se yliartikulointi, mutta ei sekään enään ole niin pahaa kuin ennen. Ja voihan olla, että Jaana sortuu siihen ainoastaan suomeksi juontaessaan. :cool:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

JukkaV kirjoitti: Pelkonen oli Niinistön tukijoukoissa ja jotenkin muistelisin Leppilammenkin olleen.
Onkohan tässä poliittinen salajuoni  :tapu:. Nyt kun olen asiaa 2 tuntia kypsytellyt niin haluan antaa Mikolle mahdollisuuten osoittaa olevansa sopiva juontaja. Heikki edelleen säälittää. Oli kylmää työnantajalta ottaa toinen ja jättää toinen nuolemaan näppejään. Kyllähän Jaana ja Heikki ovat olleet hyvä paketti, yhdessä nimenomaan. Mutta näillä mennään ja Jaana on edustava sekä fiksu. Lisäksi Mikko vieressä keimailemassa (saisi muuten opetella sitä flirttiä kameran kanssa hieman enemmän!) niin hyvä tulee!  :heh:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja jamit »

Aamu kirjoitti:
nkorppi kirjoitti: Jos Heikki olisi nähnyt tämän etukäteen, hän olisi epäilemättä juontamassa Idolsia tällä hetkellä, eikä seuraamassa miten kaakattava co-host pääsee suuren yleisön eteen. Voin vain kuvitella, miltä hänestä tuntuu juuri nyt.
Miten tämä idolsiin liittyy? Heikki ei osallistunut idolsiin, koska on töissä voice-tv:llä, ja sanoi ettei aika mitenkään riittänyt kumpaankin.
NIINPÄ!! :megafoni:
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

nkorppi kirjoitti: Jos Heikki olisi nähnyt tämän etukäteen, hän olisi epäilemättä juontamassa Idolsia tällä hetkellä, eikä seuraamassa miten kaakattava co-host pääsee suuren yleisön eteen. Voin vain kuvitella, miltä hänestä tuntuu juuri nyt.
Nimenomaan!  :hali:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, mietin vain poliittisia juttuja, kun Hartwall Areenakin valittiin pitopaikaksi. Kuka sen omistaa ja kenen vaalimainoksia siellä oli jääkiekko-ottelut aikoinaan pullollaan? :hiips:

Juontajista: kummassakin on hyvät ja huonot puolensa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Milla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 69
Liittynyt: 02 Joulu 2006, 10:54

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Milla »

rosetta kirjoitti: [Mikä sinua vaivaa, Milla..? Miksi käyt minun kimppuuni..?
En hyökännyt sinua vastaan, vaan kommentoin mielipidettäsi, sillä se on mielestäni ikärasistinen, vaikka muuta yrität väittää.

rosetta kirjoitti:
rosetta kirjoitti: En tosiaankaan ole ainoa, joka tässä(kin) ketjussa on sanonut samaa - mielissään nuorekkaista juontajista.
Jos kirjoitat jotain, niin seisot kai itse niiden takana. Älä mene muiden selän taakse piiloon.

rosetta kirjoitti: quote author=rosetta link=topic=3494.msg346058#msg346058 date=1170761716]
Olisiko sinun mielestäsi pitänyt sitten valita joku/jotkut kuusikymppiset tehtävään? Todella ikävä kommentti... [/quote]

Tämä kalskahtaa vähän siltä ikärasismilta

rosetta kirjoitti: quote author=rosetta link=topic=3494.msg346058#msg346058 date=1170761716]
mutta tällaiseen "edustustehtävään" sopivat parhaiten suomalaisista vähemmän jäykät nuoren polven edustajat kuin vanhemman polven.
[/quote]

Miten muuten vähemmän jäykkyys liittyy ikään?

Sorry, jos loukkasin. Se ei ollut tarkoitus.  :hali: Asioista saa esittää mielipiteensä, mutta ne pitäisi myös osata perustella. Ikä, sukupuoli, ulkonäkö, sukupuolinen suuntaus, poliittinen kanta... ovat huonoja perusteluja (siitä taitaa olla jotain jo lakikirjassakin)  :peukku:

Vähän sekoilin lainausten kanssa, mutta toivottavasti pointti selvisi
True Fantasy - totta mutta harhaa kuitenkin

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

JukkaV kirjoitti: Juu, mietin vain poliittisia juttuja, kun Hartwall Areenakin valittiin pitopaikaksi. Kuka sen omistaa ja kenen vaalimainoksia siellä oli jääkiekko-ottelut aikoinaan pullollaan? :hiips:
Sen ehdokkaan joka tuosta mainostilasta maksaa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

AnnFredi kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: en mä ainakaan halua mitään ryppyisiä mummoja tai pappoja juontamaan viisuja. enkä myöskään maalaisia. :shock:

enkä porvareita  :grr:  :eeek:
Sinulla on varmaan loistavat perustelut näille mielihaluillesi?  :mrgreen:
tottakai. en pidä rypyistä enkä oikeistolaisesta politiikasta. ja todella usein maalaiset haisevat epäilyttävästi lehmille.  :heh:
Viimeksi muokannut Viulu_ukko, 06 Helmi 2007, 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Siinä vaiheessa, kun juontajat astuivat saliin ja paljastuivat pimeyden keskeltä, olin hetken hämmästynyt, mutta kunhan olin seurannut heitä hetken yhdessä, aloin vakuuttua valinnan oikeellisuudesta, ja haastattelun kuluessa suorastaan innostua. Yhteispeli tuntui toimivan hyvin, varsinkin jos todellakin ovat vasta viikon tunteneet.

Kielitaitokin vaikutti vähintäänkin riittävältä. Niin kielielitisti kuin olenkin, tässä tapauksessa lukioranska riittää vallan mainiosti, sillä tarvitsee ainoastaan osata lukea ja lausua oikein, ei välttämättä edes ymmärtää, ja reagoimaanhan ranskaksi tuskin joutuu. Vai hetkinen, tuleeko pisteidenannossa välillä merkittäviä ranskankielisiä keskusteluja? Oli miten oli, tuskin on ongelma.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

ZetZet kirjoitti:
JukkaV kirjoitti: Juu, mietin vain poliittisia juttuja, kun Hartwall Areenakin valittiin pitopaikaksi. Kuka sen omistaa ja kenen vaalimainoksia siellä oli jääkiekko-ottelut aikoinaan pullollaan? :hiips:
Sen ehdokkaan joka tuosta mainostilasta maksaa.
Jaa-a, paljonkohan oma (silloinen) vaimo joutuikaan maksamaan... Hupsistahuijaa, meni asian viereen.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Robby kirjoitti: Thomas Lundin? Ihq????  :rofl: :repeilee: :stupido: :rofl: :repeilee: :stupido: :toilet: :toilet: :toilet: :toilet: :toilet:
MUN MIELESTÄ on  :joojoo: Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä  :p
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Juontajat

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Viulu_ukko kirjoitti: tottakai. en pidä rypyistä enkä oikeistolaisesta politiikasta. ja todella usein maalaiset haisevat epäilyttävästi lehmille.
Voih, ja tämän kaiken keskellä joudut elämään!  :draamaa:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Lukittu