Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

ESC 2007 -arkisto.

The Ark - The worrying kind

*****
29
22%
****
31
23%
***
28
21%
**
22
17%
*
22
17%
 
Ääniä yhteensä: 132

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Antero kirjoitti: ... mutta kamala määrä joukossa tätä iänikuista ruotsiviisuhumppaa ja nämä ''rakkaat naapurit'' jaksavat niitä yhä äänestää :D
Anteeks kuinka!?! Tänä vuonnahan saatiin Globeniin harmittavan vähän juuri tätä meidän rakastamaa humputusta!?!!!!!  :megafoni:    RocKia sen olla piti.  :eeek: :niinpa: :twisted: :evil: :grr: :raaps: :/ :( :eiei:   RocK. Hyvää, Raikasta.  :eiei:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Katsoin finaalin alusta loppuun ja petyin, sillä ei tuo nyt niin kummoinen show ollut. Kappaleet olivat suurimmaksi osaksi mielestäni huonoja. Sarah Dawn Finer oli ainoa, joka miellytti ja hänen kappaleensa oli melko hyvä. The Ark oli pettymys ja kappale oli liian schlager sveduhumppa, vaikka yrittää ollakin muuta. Jos minä saisin päättää, niin tervemenoa Ruotsi vauhtia ottamaan semistä!! :( :heh:
Belgrad 2008!!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja AntSa »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:MrMemoryn porukka oli puolestaan lähtenyt protestiksi heti pois Globenista  :niinpa:
Kunnon pojat  :peukku: :tapu:

EDIT: Hui, kun me nimiErkki AntSan miltei tismalleen samoja sananparsia käytettiin  :hali:
:hali:   Parret rules!!!  :hali:   RocK. Siitä nää Tonywernerin kanssa tykkää..  :eiei:  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:No sehän tekeekin biisistä täysin eri kappaleen, kun "tempo on ihan eri"...  :rofl:

The Arkin biisin PARAS kohta on vaan pirun tutunkuuloinen. Ei välttämättä mene samoilla nuoteilla, mutta tunnelma on ihan sama - kuten Katrankin tapauksessa.  :joojoo:
Kuuntele se biisi kokonaan niin ymmärrät!! :hahaha:
Voi sinnuu pikkusta tinyy  :repeilee: :repeilee: :repeilee: :repeilee:
Ongelma onkin siinä että SAISI SINUT JOSKUS YMMÄRTÄMÄÄN JOTAKIN  :stupido:

Olen kyllä kuunnellut molempia biisejä useita kertoja! Ja ymmärrän ihan taatusti pop-musiikista ENEMMÄN KUIN SINÄ!  :joojoo:
Sen kertoo jo vilkaisu meidän molempien levyhyllyihin :hahaha:

Jos sinusta ei ole mitään samaa näissä kahdessa biisissä, niin kannattaa pitää suuri suu tällä kertaa sievästi supussa - ettet häpäise itseäsi ihan lopullisesti  :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti:  Kuka The Ark?  :draamaa:
Ei Antsa, TOI EI TOIMI  :heh: :heh: :heh:

Aiku kuka The Ark? No Arkki Arkki. Bändi, jonka sinä rakas ANTSA laitoit finaalipuntarisi sijalle VIISI, annoit *** tähteä ja sanoit HAUSKA!!!! Aiku se tykkää, tykkää, tykkää  :peukku: KUNNON POIKA

Toi EI siis toimi (genten äänellä)  :heh: :hali:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
AntSa kirjoitti:  Kuka The Ark?  :draamaa:
Ei Antsa, TOI EI TOIMI  :heh: :heh: :heh:

Aiku kuka The Ark? No Arkki Arkki. Bändi, jonka sinä rakas ANTSA laitoit finaalipuntarisi sijalle VIISI, annoit *** tähteä ja sanoit HAUSKA!!!! Aiku se tykkää, tykkää, tykkää  :peukku: KUNNON POIKA

Toi EI siis toimi (genten äänellä)  :heh: :hali:
Tietänet itsekin, että tämä oli vuosiin huonoin MF-finaali! "Hyvää Iskelmää". Toki.  :niinpa:  Jos jotain positiivista tästä illasta täytyy kaivaa, niin se, että etukäteen mainostamasi TOMMY NILSSON mitäänsanomattomine, melodiattomine haukotuksineen jäi hännille.  :heh:

:hali:  Mie tykkään SIUST!!!!  :hali:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1020
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Antero »

AntSa kirjoitti:
Antero kirjoitti: ... mutta kamala määrä joukossa tätä iänikuista ruotsiviisuhumppaa ja nämä ''rakkaat naapurit'' jaksavat niitä yhä äänestää :D
Anteeks kuinka!?! Tänä vuonnahan saatiin Globeniin harmittavan vähän juuri tätä meidän rakastamaa humputusta!?!!!!!  :megafoni:    RocKia sen olla piti.  :eeek: :niinpa: :twisted: :evil: :grr: :raaps: :/ :( :eiei:   RocK. Hyvää, Raikasta.  :eiei:
Noh, kenties hieman yliampuva ilmaisu,mutta enemmän kuin yksi sellaista on aivan liikaa :)
Enkä parhaalla tahdollakin voi ymmärtää tätä Månsin ja Cara mian hehkutusta.. ei siinä mitään, kauniilla pojalla on laulutaitoakin,mutta kun nuo tuollaiset on kuultu niin luvattoman monta kertaa näissä kekkereissä, että joskus voisi uudistuakin ;)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

THE ARK!! THE ARK!!! THE ARK!!!!!!!!!!   :huiskut:

:oikeavoitti:  :superjuhlat:
:jihuujippii: :clap: :voitto:


(Vielä kun saisi shampanjapullohymiön tähän, niin... ;))

:huiskut:  :stara:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Anteeks kuinka!?! Tänä vuonnahan saatiin Globeniin harmittavan vähän juuri tätä meidän rakastamaa humputusta!?!!!!!  :megafoni:    RocKia sen olla piti.  :eeek: :niinpa: :twisted: :evil: :grr: :raaps: :/ :( :eiei:   RocK. Hyvää, Raikasta.  :eiei:
Vai että rokkia!!!  :rofl:
Ööö........ siis ketkä kaikki edusti ROKKIA!!!

Andreas vai? HUI HUI!!!  :draamaa:
The Ark?  :miettii:

Kolme ballaadia, NELJÄ sveduhumppaa, yks väsyny kitaraulina
Ja sitten Andreas ja The Ark, ja nämä biisit ei kyllä mitään rokkia olleet  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

:) http://www.myspace.com/theark
 
Tuo on the Ark:n virallinen sivu, jossa on blogia MF:stä, The Worrying Kind- voittokappale kuultavissa yms. Ja sivulle mentäessä alkaa soimaan tuo loistava Absolutely No Decorum- biisi uusimmalta levyltä.
:peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Ongelma onkin siinä että SAISI SINUT JOSKUS YMMÄRTÄMÄÄN JOTAKIN  :stupido:

Olen kyllä kuunnellut molempia biisejä useita kertoja! Ja ymmärrän ihan taatusti pop-musiikista ENEMMÄN KUIN SINÄ!  :joojoo:
Sen kertoo jo vilkaisu meidän molempien levyhyllyihin :hahaha:
EXCUSE ME? Sähän tiedät KAIKKI levyt mitkä mulla on. Se että sä niitä kesällä kaksi minuuttia katselit ei tee susta mun levyhyllyn asiantuntijaa :ylppis:
Jos sinusta ei ole mitään samaa näissä kahdessa biisissä, niin kannattaa pitää suuri suu tällä kertaa sievästi supussa - ettet häpäise itseäsi ihan lopullisesti  :rofl:
En minä niin sanonut, minä puhuin niistä nuoteista SIINÄ YHDESSÄ kohdassa jossa sävel kohtaa. Plagiaatti tämä biisi ei todellakaan ole  :rofl:
Ja jos sinä niin väität, niin sinä nolaat nyt kyllä itsesi mutta sehän ei olekaan mun murheeni  :draamaa: :rofl:
Viimeksi muokannut gentedimare, 11 Maalis 2007, 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

AntSa kirjoitti: Tietänet itsekin, että tämä oli vuosiin huonoin MF-finaali! "Hyvää Iskelmää". Toki.  :niinpa: 
NIIIIIIIN? Kolme tähteä on hyvä määrä sulta!!  :tapu:
Ja hauskanakin pidät  :tapu:
Jos jotain positiivista tästä illasta täytyy kaivaa, niin se, että etukäteen mainostamasi TOMMY NILSSON mitäänsanomattomine, melodiattomine haukotuksineen jäi hännille.  :heh:
Ei haittaa. Jonkunhan silläkin sijalla on oltava. Mikä Regina Lund?
SDF ja Sonia vei balladiäänet. Ei haittaa, sillä The Ark voitti  :tapu:
:hali:  Mie tykkään SIUST!!!!  :hali:
Kuin myös  :hali:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja viola »

ihanaa Ruotsi, teihin voi aina luottaa  :tapu: 
Tää menee kyllä suoraan mun puntarin kärkeen! Ja eiköhän Helsingissäkin niistä kärkipaikoista taistele, LOISTAVAA!  :mrgreen: :cool:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:EXCUSE ME? Sähän tiedät KAIKKI levyt mitkä mulla on. Se että sä niitä kesällä kaksi minuuttia katselit ei tee susta mun levyhyllyn asiantuntijaa :ylppis:
Kyllä. Minä tutkin aina kaikki levyhyllyt, jotka näen. Olen harjaantunut tekemään ihmisten musiikkimausta ja asiantuntemuksesta johtopäätökseni nopein silmäyksin. Ja sen pystyy tekemään pelkästään esilläolevien levyjen perusteella. Kaappeihin kätkettyjä ei tarvita.  :cool: ;)
PS. Lisäsin toisen kaksoispisteen ylppis-hymiöösi, niin siitä tuli heti vakuuttavampi  :joojoo:
gentedimare kirjoitti:En minä niin sanonut, minä puhuin niistä nuoteista SIINÄ YHDESSÄ kohdassa jossa sävel kohtaa. Plagiaatti tämä biisi ei todellakaan ole  :rofl:
Ja jos sinä niin väität, niin sinä nolaat nyt kyllä itsesi mutta sehän ei olekaan mun murheeni  :draamaa: :rofl:
Jos olisit katsonut tarkemmin, olisit huomannut "plagiaattisyytös"-viestissäni naurussa kiemurtelevan hymiön. Mutta sehän on jo tullut sinun kohdallasi selväksi, että naurussa ei voi kiemurrella kuin kymmenellä samanlaisella hymiöllä floodaamalla...  :roll:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Noh, toiseksi paras sitten voitti. Ja samantien lisäsin Ruotsin listaan Mahdolliset voittajat 2007.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:EXCUSE ME? Sähän tiedät KAIKKI levyt mitkä mulla on. Se että sä niitä kesällä kaksi minuuttia katselit ei tee susta mun levyhyllyn asiantuntijaa :ylppis:
Kyllä. Minä tutkin aina kaikki levyhyllyt, jotka näen. Olen harjaantunut tekemään ihmisten musiikkimausta ja asiantuntemuksesta johtopäätökseni nopein silmäyksin. Ja sen pystyy tekemään pelkästään esilläolevien levyjen perusteella. Kaappeihin kätkettyjä ei tarvita.  :cool:
Kyllä nekin vaan tarttetaan. Mielenkiintoista muuten, että VAIN levyjen perusteella teet ihmisistä johtopäätöksiä. Mun 178 videokasettia TÄYNNÄ musiikkia ei tietenkään kerro mun poptuntemuksesta MITÄÄN!!  :rofl: Eipä tietenkään niin  :rofl: Mitäpä sitä, kun 9-vuotiaasta asti olen pop/rock/iskelmä musiikkia tallentanut, ottamaan huomioon tehdessäsi johtopäätöksi siitä KUMPI MEISTÄ tietää ja ymmärtää popmusiikin päälle
Jos olisit katsonut tarkemmin, olisit huomannut "plagiaattisyytös"-viestissäni naurussa kiemurtelevan hymiön. Mutta sehän on jo tullut sinun kohdallasi selväksi, että naurussa ei voi kiemurrella kuin kymmenellä samanlaisella hymiöllä floodaamalla...  :roll:
TOKI huomasin hymiösi, kas kun en tarvitse ymmärtääkseni välttämättä yhtään hymiötä. Mutta tuo olikin vastaus tähän jälkimmäiseen jossa väitit mun nolaavan itseni JOS en muka huomaa samankaltaisuutta. Minkä toki huomasin siitä YHDESTÄ kohdasta ja pyysin sinua laskemaan nuotit  :roll:

pitäsköhän muuten modejen kysyä multa tarviiko niitten antaa varotus sulle kun tunnut joka ketjussa mua haukkuvan ja kyseenalaistavan älyni!   ;) :roll: :heh: ainiin, huomaa hymiöt  ;)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Minä en ainakaan uskaltaisi päästää tonywerneriä tutkimaan levyhyllyjäni. Saisi totaalisen väärän kuvan musamaustani (sen siitä saa, kun on paljon ostettavaa, mutta vähän rahaa, niin joutuu tarkasti valikoimaan :( ).  ;)

Mutta jotenkin en ymmärrä tuota protesti-uloslähtöä. Eka hankitaan kohtuukalliit(ko?) liput Globeniin täältä Suomesta ja sitten vielä matkataan sinne vain poisuakseen sieltä protestina. Minulle tosin jäi epäselväksi, että missä kohtaa tämä seurue sieltä poistui.

Itsellä ainakin tuli into päästä Globeniin joku vuosi, mutta taitaapi tuo haaveeksi jäädä. Vai kuinka nopeasti ne liput meneekään ja onko sitä täältä Suomesta mitenkään järkättävissä, jos ei sukulaisiakaan tuolla päässä asu?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Vieläkö se Aiku-Trion leidee jaksaa paasata täällä Ruotsista?  :rofl:
Tule kattomaan Portugalin finaalia. Hyvänen aika!  :roll:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gentedimare kirjoitti: Kolme ballaadia, NELJÄ sveduhumppaa, yks väsyny kitaraulina
Ja sitten Andreas ja The Ark, ja nämä biisit ei kyllä mitään rokkia olleet  :roll:  
ANTEEKSI nyt vaan, mutta SEBASTIAN ei ollut kylläkään mitään
s v e d u humppaa!!!  :evil:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Pete »

Väärä biisi voitti! :evil: The Ark on kuvottava bändi, ja heidän biisinsä on todella surkea mitättömyys. :peukkualas:
Voi voi, kun taas saa todeta ruotsalaisten huonon musamaun. :eiei:

OLEN ERITTÄIN PETTYNYT! :synkka:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Fabbe, No ei se Sebastian kyllä mitään rokkiakaan ollut.  :heh:
Eikä ballaadi  :roll:

Eli eniten se kuitenkin oli sitä tavanomaista sveduschlageria  :joojoo:

Maza, vaikka olenkin sitä mieltä, että Ruotsissa oli tänä vuonna huono taso niin lyön vaikka pääni pantiksi että huonoinkin biisi tässä finaalissa voittaa tulevan Portugalin veisun. Ai miten niin en muka usko Portugaliin  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Ate »

Kyllä mä ainakin lasken Sebastianin samaan kategoriaan Andreaksen kanssa. Samanlaista "rockia". Samalta tekijältä. Eli jos Sebastian on sveduhumppaa, niin sitten on Andreaskin. Ja The Ark :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

The_Sipi kirjoitti: Minä en ainakaan uskaltaisi päästää tonywerneriä tutkimaan levyhyllyjäni.
Minun hyllyäni saa kyllä vapaasti analysoida, varsinkin kun sellaiseksi sitä myös osin tietoisesti rakennan. Joskus todellakin ostan levyjä ihan sillä perusteella, että haluan sen tuomaan tietynlaista lisäominaisuutta hyllyyni. En tosin muista, millaisen analyysin Tonyn on hyllystäni tehnyt. Liekö asia tullut puheeksi?

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Hei, eiks tän ketjun nimen jo vois muuttaa The Ark - The Worrying Kind nimiseks? ??? Ainakin nuo muut on muutettu heti ku voittaja on selvinnyt... :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kiitos Addicted_to_ESC  :peukku:

Viimeksi eilen Sebastianille sanottiin TV:ssä vihjailuja, että
laulu muistuttaa Andreas Johnsonin "Sing for me" -viisuehdokasta
ja ehkä se sitten on sitä sveduhumppaa sitten... :ylppis:

Mutta olkoon... itse kyllä yllätyin, kun pidin "rockista" tai siksi
sen WHEN THE NIGHT COMES FALLING -ihanuuden luokittelen. <3
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

UFOPOLI kirjoitti: En tosin muista, millaisen analyysin Tonyn on hyllystäni tehnyt. Liekö asia tullut puheeksi?
Hylly on kyllä tutkittu  :heh:
Sen tarkempia analyysejä en ole siitä tehnyt. Vain mielikuvia omaan päähäni. Sen voin ainakin sanoa, että on olemassa tiettyjä musiikki-alueita, joista en lähde kanssasi väittelemään  :heh:

Ja The_Sipille sen verran, että levyjen vähyys/määrä ei merkitse paljoakaan "analyyseissäni". Musiikista voi tietää paljonkin, vaikka ei kaikkia rahojaan (minun tavoin) hassaisikaan levyihin. Osaan ottaa erilaiset seikat huomioon.

Gentekin tuossa luuli heti, että puhun levyjen määrästä. Tarkan TW-analyysin suorittamiseen riittää muutamankin levyn otanta. Leideen 178 videokasettiakin sisältävät varmasti musiikkia laidasta laitaan, kun Edison Lighthousen tuotantokin oli heti noin tuttua  :rofl:

EDIT: Ainiin. Minä en sitten ikinä lue mitään pienellä präntättyä...  :joojoo:
Viimeksi muokannut tonywerner, 11 Maalis 2007, 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Gentekin tuossa luuli heti, että puhun levyjen määrästä. Tarkan TW-analyysin suorittamiseen riittää muutamankin levyn otanta. Leideen 178 videokasettiakin sisältävät varmasti musiikkia laidasta laitaan, kun Edison Lighthousen tuotantokin oli heti noin tuttua :rofl:
mistä sä niin päättelet? En mä ole määrästä puhunut mitään. Mä vaan sanoin, että sä näit mulla muutaman levyn esillä ja sen perusteella teit johtopäätöksen, että tiedät enemmän popmusiikista kuin minä!
Iskelmämusiikista ihan varmasti tiedätkin, siinä en lyö kapulaa rattaisiin, mutta popmusiikista en ois sinuna noin varma!  :roll: Ja ilmoitinpahan vaan, että mun miljoonista videokaseteista 178 on musiikkivideokasetteja täynnä musiikkia eri vuosikymmeniltä. Ihan kuule 50-luvulta asti, että en ole mikään turha likka! :ylppis:
Kukas se sulle tekikään 80-luvun DVD-kokoelman? :ylppis: Kun sulta ei löytynnä :surrur:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

The Arkille ja Arkia kannustaneille sekä the Ark fanittajille laitan tämän ihanan kuvan, jonka sain myspacessa äsken:

Kuva
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Addicted_to_ESC kirjoitti: Kyllä mä ainakin lasken Sebastianin samaan kategoriaan Andreaksen kanssa. Samanlaista "rockia". Samalta tekijältä. Eli jos Sebastian on sveduhumppaa, niin sitten on Andreaskin. Ja The Ark :heh:
Jos Andreas oli jonkun mielestä ROKKIA niin ehkä mun sitten täytyy lähettää joko itseni tai teidät Harjavaltaan!! Siis ROKKIA? ROKKIA? No jos Andreas ja Sebastian on Rokkia niin mitäköhän on sitten Lovex?  :heh: :heh: :heh:

Siis oikeesti  :heh: Rokkia. Andreas oli sellasta vanhanajan poppia. Ja Sebastian kuitenkin enemmän sveduhumppaa kuin rokkia.  :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

gentedimare kirjoitti:
Jos Andreas oli jonkun mielestä ROKKIA niin ehkä mun sitten täytyy lähettää joko itseni tai teidät Harjavaltaan!!  :heh: :heh: :heh:
...ja tällä gentedimare tarkoittanee (luulisin) mental hospitalii. :heh:

Lisäys vielä et ainaku sanoo Porilaiselle olevas Harjavallasta, tai menevänsä H:valtoihin, niin...Porilaisille (usealle on tullu) sellanen outo ilme. lol
Viimeksi muokannut minnie, 11 Maalis 2007, 01:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Lukittu