Vs: Re: Mitä saa viedä katsomoon?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minulla - toistaiseksi vielä vähän mediatutkimusta opiskelleena - on kuitenkin sellainen etiikka, etten halua häiritä, vaan tehdä muutaman asiajutun. Aion osallistua hyvässä hengessä lehdistötilaisuuksiin. Toisaalta, en voisi mennä ikinä tilaisuuteen vain hengailemaan, vaan pikemminkin otan kaiken saatavan informaation irti.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
maiken
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1133
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 12:11
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja maiken »

Ruotsin Globenissa on sellainen tapa että jos kameran saa sisälle niin sillä saa myös kuvata. Jos turvatarkastuksen aikana ei kameraa löydetä, sitten ei voi mitään.

Itseltäni on Hartwallilla otettu kamera pois kesken kaiken, sain sen takaisin konsertin jälkeen. Turvamies piti sitä kädessään konsertin ajan.

Suomessa on ollut monia konsertteja jossa artistin toivomuksesta on valokuvaaminen sallittua. Siitä ei kuitenkaan ilmoiteta sen tarkemmin etukäteen vaan sen tietää sitten kun turvamiehen edessä ottaa kuvan eikä reagointia tapahdu.

Hartwallilla on omat sääntönsä ja EBU:lla ja YLE:llä omat sääntönsä. Itse suosittelen kameran jättämistä suosiolla kotiin tai naulakkoon jotta konsertti ei mene pelkästään kuvaamiseen ja kuvaruudun läpi kisan seuraamiseen. Kannattaa nauttia tilaisuudesta täysillä ja ottaa kuvat vaikka seuraavan päivän lehdestä.  :peukku:
Eurovision Song Contest - it's a lifestyle!

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Saako kameran siis viedä katsomoon finaalissa ja ottaa myös kuvia? Eikö täällä pyöri sen verran innokkaita vapaaehtoisia, että edes tämän tietäisivät...

Laiskanläksyä, ellei ole opiskeltu perussääntöjä  :tuhma:


Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

maiken kirjoitti: Ruotsin Globenissa on sellainen tapa että jos kameran saa sisälle niin sillä saa myös kuvata. Jos turvatarkastuksen aikana ei kameraa löydetä, sitten ei voi mitään.
Näinköhän tätä voi yleistää?  :raaps: Mulle ja Zetalle ei ainakaan mitään turvatarkastuksia edes tehty MF-finaalin alla sisään mennessä. Kamera oli repussa ja kuvia tuli otettua finaalinkin aikana siellä, eikä järjestyksenvalvojat sanoneet mitään. Viime vuonna (2006), kun olin finaalin kenraaleja seuraamassa, kysyin, saako täällä käyttää kameraa ja sanoivat: saa, kunhan, et käytä videokuvausta digikamerassa. Mutta milläs ne sitäkään muka valvoisivat siellä?  :miettii:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »



Miksi kaikki muistelee jotain vanhaa ja muuta maata? Ai niin pitäähän kaikille tuoda esille, että "olen ollut siellä ja siellä paikanpäällä". On aika naiivia täällä yrittää muka päätellä jonkin Ateenan tai Globenin perusteella, mitä Helsingissä saa tehdä. Haloo! Kannattaisi nyt käyttää niitä insider-suhteita sinne YLEen päin, kun muutenkin täällä sitä kermaa tuntuu olevan, joka vähäisemmästäkin tarkistaa jonkun juorun tms. suoraan tuotantotiimiltä tai vastaavalta.


Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja aksim »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
Miksi kaikki muistelee jotain vanhaa ja muuta maata? Ai niin pitäähän kaikille tuoda esille, että "olen ollut siellä ja siellä paikanpäällä". On aika naiivia täällä yrittää muka päätellä jonkin Ateenan tai Globenin perusteella, mitä Helsingissä saa tehdä. Haloo! Kannattaisi nyt käyttää niitä insider-suhteita sinne YLEen päin, kun muutenkin täällä sitä kermaa tuntuu olevan, joka vähäisemmästäkin tarkistaa jonkun juorun tms. suoraan tuotantotiimiltä tai vastaavalta.
|
|
Noh hohhoh  :megafoni: Otapa kuule vaikka itte luuri käteen ja soita vaikka ensin Jungerille YLEEN ja sen jälkeen Svante Stockseliukselle ja sitte minne haluut. Musta aika kummallista tulla valittamaan tollasesta kun varmaan on jo tullut toisten kirjotuksista selvälks, ettei ole selvää tietoa vielä. Eipä niillä ihmisillä ole asian tiimoilta paljon muuta pohdittavaa kuin hankittujen kokemusten perusteella asiasta keskustelu.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Delegaatioiden saapumiseen on KAKSI VIIKKOA aikaa, joten kaikki Areenaan liittyvät asiat pitäisi olla jo aikaa sitten järjestäjien tiedossa.

Tässä vain odotetaan milloin meille kuolevaisille kerrotaan faktoja.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

TOTUUDENPUHUJA

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »


aksim kirjoitti: Noh hohhoh  :megafoni: Otapa kuule vaikka itte luuri käteen ja soita vaikka ensin Jungerille YLEEN ja sen jälkeen Svante Stockseliukselle ja sitte minne haluut. Musta aika kummallista tulla valittamaan tollasesta kun varmaan on jo tullut toisten kirjotuksista selvälks, ettei ole selvää tietoa vielä. Eipä niillä ihmisillä ole asian tiimoilta paljon muuta pohdittavaa kuin hankittujen kokemusten perusteella asiasta keskustelu.

No sitähän just sanon, että kun täällä vilisee kaikkitietäviä vapaaehtoisia, niin tämän nyt luulisi olevan helppo tehtävä varmistaa joltakin. Kerran vuosi sitten liikkui joku ennakkotieto jostain asiasta, ja joku heti kehuskeli täällä "soittaneensa Ilkalle" (?) ja kysyneensä asian oikeaa laitaa. Kyllä siinä tavallinen fooruminkäyttäjä on huulipyöreänä, että hä, kuka Ilkka. Eli täällä näköjään on sisäpiiri, joka viestittelee toisilleen insider-juttuja ihan julkisesti, joista muut ei tajua mitään. Ne vois laittaa yksärinäkin...


Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Tämänhetkisen tiedon mukaan valokuvaus omalta paikalta on sallittu, jos olen ymmärtänyt oikein.
Lavan eteen saa lopuksi rynniä vain yksi kuvaaja per maa ja kuten jo kerroin Suomesta se on aina Lehtikuva Oy:n edustaja.

Videokuvaus on sallittu maiden omissa harjoituksissa ja ensimmäisten pukuharjoitusten aikana, kunhan ei häiritse muita. Mitä tulee videokuvan käyttöön, kts. aiemmin kirjoittamani.

Nämä ohjeet koskevat ainakin akkreditoitua väkeä. Suuren yleisön osalta otan asiasta selvää sitten kisojen alettua ja teen Radio Suomeen tulo-ohjeet viisuyleisölle ja pannaan juttu myös nettiin.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja aksim »

kaivanto kirjoitti: Tämänhetkisen tiedon mukaan valokuvaus omalta paikalta on sallittu, jos olen ymmärtänyt oikein.
Lavan eteen saa lopuksi rynniä vain yksi kuvaaja per maa ja kuten jo kerroin Suomesta se on aina Lehtikuva Oy:n edustaja.

Videokuvaus on sallittu maiden omissa harjoituksissa ja ensimmäisten pukuharjoitusten aikana, kunhan ei häiritse muita. Mitä tulee videokuvan käyttöön, kts. aiemmin kirjoittamani.

Nämä ohjeet koskevat ainakin akkreditoitua väkeä. Suuren yleisön osalta otan asiasta selvää sitten kisojen alettua ja teen Radio Suomeen tulo-ohjeet viisuyleisölle ja pannaan juttu myös nettiin.
Kiitos.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tämä YLE:n tiedotus on sitten niin syvältä. Todellakin enää 2,5 viikkoa aikaa kun pitäisi lähteä Helsinkiin ja vaikka akkreditointikin on hoidettu iät ajat sitten niin mitään tietoa käytännön järjestelyistä ei ole vieläkään tullut. Aivan uskomatonta!

Miten Kiovassa ja Ateenassa olleet (akkreditoituneet), saitteko s-postiin etukäteen infopaketin tärkeimmistä järjestelyistä?

Miksi YLE tiedottaa näin nihkeästi? Itse tapahtumasta tiedetään aika vähän vaikka kohta alkaa viisut!  :twisted:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Saatiin. Ja meiliä muutenkin tapahtumasta pukkas harva se viikko.
Mutta miten tää liittyy katsomoon ja mitä sinne saa viedä  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Toukokuussa vasta alkoi tulla mulle postia.... 8.5. on tullu mulle eka Eurovision Update, numero 9. Edelliset olivat kai tulleet ennen kun sain akkreditointipäätöksen.

Eli ihan normaaleissa aikatauluissa ollaan.

Mutta ihan terveellä järjellä: tietysti kannattaa ottaa aina mahdollisimman vähän tavaraa minnekään, missä on odotettavissa turvatarkastus. Sellainen joka tapauksessa on. Mutta että jossain oikeasti olisi resursseja ottaa pois kaikki kännykät ihmisiltä ja säilyttää ne jossain siellä turvatarkastuspaikalla, niin sitten kyllä kuvitellaan jo outoja. Se turvatarkastus on siellä ulkona, koko areenan ulkoalueelle ei varmaan pääse ilman sitä ja siellä katsotaan liput. Sen jälkeen tuskin enää kukaan katsoo mitään, mutta siellä on varmaankin ehkä narikat joihin voi takit ja kassit jättää jos ne on pakko olla mukana.

Miksi se käytäntö olisi mitenkään erilainen Suomessa kuin se on ollut missään muualla? Tajuatteko kuinka kauan 10000 kännykän talteenotto oikein fyysisesti kestäisi?  :stupido:
Viimeksi muokannut JuhaUK, 16 Huhti 2007, 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Vaikka tää ei tähän ketjuun kuulukkaan niin jatketaan sen verran, että kyllä mä ainakin olen saanut Riikan, Istanbulin, Kiovan ja Ateenan aikoihin paaaaaaaaaaaljon enemmän meiliä ja paaaaaaaaaaljon aikaisemmin kuin pari viikkoa ennen kisoja.  :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

gentedimare kirjoitti: Vaikka tää ei tähän ketjuun kuulukkaan niin jatketaan sen verran, että kyllä mä ainakin olen saanut Riikan, Istanbulin, Kiovan ja Ateenan aikoihin paaaaaaaaaaaljon enemmän meiliä ja paaaaaaaaaaljon aikaisemmin kuin pari viikkoa ennen kisoja.  :roll:
Ja akkreditointipäätöstä sai odottaa viikkokaudet, mutta Suomessa sen sai päivässä (jos vaan kotimaan tv-yhtiö oli ajan tasalla)... tuskin siinä ennen on ollut vain kahta viikkoa väliäkään akkreditointihakemusten päättymisestä harjoitusten alkuun? Kyllä niitä tällä viikolla alkaa tulla, uskokaa pois. Mitä teidän sitten oikein tarvitsee tietää? 2.5. tiistaina aukeaa pressikeskus ja harjoitukset alkavat, mitä tarvitsee tietää ennen sitä?  :raaps:

Ei kannata tosiaan sitä kameraa sinne raahata, eikä mitään nesteitä pulloissa eikä ylipäätänsä mitään mitä ei tarvitse, niin nopeammin menee turvatarkastuksen jonokin.
Viimeksi muokannut JuhaUK, 16 Huhti 2007, 09:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei mitään.... mutta se kun ei tulekaan mitään tietoa, hermostuttaa myös. Onko informaatio joka suuntaan tämmöstä. Mä luotan kyllä, että kisoista tulee buenot, mutta liian hiljaa ollaan.....
Kun tässä vaiheessa on aina ennen jo tietänyt esim. oman edustajan liikkeistä kisakaupungissa, niin nyt en edes tiedä onko Hanna saapumassa kisakaupunkiin ja mitä se siellä tekee?  :rofl: Noin niiku kärjistetysti....

Hiljaa hyvä tulee, niinkö?  :hiips:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minä haluaisin ottaa videokameran mukaan ja kuvata itse ainakin vapaissa harjoituksissa. Ja haluaisin ottaa tavallisen kameran mukaan ja kuvata vapaissa harkoissa, pukuharkoissa ja semissä sekä finaalissa. Mutta saanko tehdä näin, siihen haluaisin varmistuksen. Muutenkin kaikki tieto aikatauluista, eri pisteiden aukioloajoista, lehdistökeskuksen varustuksesta ja oheispalveluista olisi mukava saada etukäteen, että voi hieman suunnitella menojaan ja sitä mitä ottaa mukaan katsomoon, areenalle ja presseihin. YLE infotkaa meitä tietämättömiä!  :megafoni:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Joo noi asiat olis hyvä tietää mitä hurmaava GiweMevings kysyy :joojoo:
Muuten kun haette passin kaulaan, jolla pääsee kaikkiin paikkoihin, niin ottaako ne kuvat siellä Hartvalilla, kun eivät ole kuvaa pyytäneet, vaikka hakemus on hyväksytty kysyn vaan :miettii:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No ei koskaan kyllä olla ilmoitettu, että mitä saa viedä katsomoon.  :heh:
Maalaisjärki on sallittua. Eli joka paikassa ne kamerat "virallisesti" kielletään, mutta silti niitä näkyy.

Mutta eikös kaivanto tossa just jotain laittanut, että omalta paikalta saa kuvata ja lehdistölle tarkoitetussa kenraalissa kuvata videokameralla. Toki sitä videokameraa saa koittaa sisälle raahata. Ei niitä koskaan ole pois otettu ainakaan akkreditoituneelta väeltä, mutta miten on sitten Hartwallilla, sen näemme toukokuussa.

:draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Lordi kirjoitti: Muuten kun haette passin kaulaan, jolla pääsee kaikkiin paikkoihin, niin ottaako ne kuvat siellä Hartvalilla, kun eivät ole kuvaa pyytäneet, vaikka hakemus on hyväksytty kysyn vaan :miettii:
Tähän mä osaan vastata, koska kysyin tätä samaa asiaa aikaisemmin jo Yleltä Aila-jumalattarelta: kuvat otetaan siellä näihin akkre-lätkiin.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Voivat olla tarkkoja ettei saa viedä edes kameraa, mutta sen näkee sitten vaikka aikaa on pirun vähän.  ja kiitos Katten vastauksesta, niin ei tarvitse tuota asiaa enään miettiä :)

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Siis kyllähän nämä kamera-asiat pitäisi tietää etukäteen, eikä vasta ovella hoksata ettei pääsekään roinansa kanssa läpi. Mä haluan ainakin tietää mitä saa tehdä ja mitä ei ja yrittää toimia ohjeistuksen mukaan  :joojoo:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Okei, mutta YLEn puolustukseksi sanottava, ettei mitään infoa muinakaan vuosina ole tullut siitä saako kameran viedä vai ei.  :heh:

Ja onhan siellä akkrehakemuksessa se PHOTO-osuus.... mihin voi lisätä oman kuvan. Mitä te oikeen horisette....  :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä ainakin laitoin siihen akkre-anomukseen oman kuvani enkä Katrin kuvaa :heh:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Lordi »

No kun kerran sanoivat ,niin se mun  kuva otettaan siellä Hartvalilla, ja eikös se ollu niin et heti vapun jälkeen sinne voi mennä hakemaan sen? siät paitsi mulla, kun ei ole skannaus systemejä kuvia laittaa niin toimin sit näin muuten olen tavallisesti sen postissa lähettänyt mutta, jokainen toimii eri tavalla.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti: Okei, mutta YLEn puolustukseksi sanottava, ettei mitään infoa muinakaan vuosina ole tullut siitä saako kameran viedä vai ei.  :heh:

Ja onhan siellä akkrehakemuksessa se PHOTO-osuus.... mihin voi lisätä oman kuvan. Mitä te oikeen horisette....  :draamaa:
Tais olla männä vuonnakin ja kuinkas kävi Ateenan päässä? Edes virallinen passivalokuva ei kelvannut, vaan kaikki valokuvattiin uudelleen.  :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JuhaUK kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Vaikka tää ei tähän ketjuun kuulukkaan niin jatketaan sen verran, että kyllä mä ainakin olen saanut Riikan, Istanbulin, Kiovan ja Ateenan aikoihin paaaaaaaaaaaljon enemmän meiliä ja paaaaaaaaaaljon aikaisemmin kuin pari viikkoa ennen kisoja.  :roll:
Ja akkreditointipäätöstä sai odottaa viikkokaudet, mutta Suomessa sen sai päivässä (jos vaan kotimaan tv-yhtiö oli ajan tasalla)...
Mie ainakin sain kaikkialla muualla akkre-hakemukset hyväksyttyinä nopeammin kuin omiin kotikisoihin.  :roll:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

MuzaMaza kirjoitti: Mie ainakin sain kaikkialla muualla akkre-hakemukset hyväksyttyinä nopeammin kuin omiin kotikisoihin.   :roll:
Täälläpäin maailmaa näet tiedetään, että mikä olet miehiäsi... :heh: Siis viisuhörhömies  :hali:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kyl se yleensä on niin, että kaikki harkat on tarkoitettu niiksi tilaisuuksiksi, jossa pressi pääsee ottamaan kuvia mielin määrin. Itse finaaleissa se ei ole suotavaa, vaan homman hoitaa virallinen YLEn palkkaama valokuvaaja. Yksittäiset vieraat varmaan saavat amatöörikameroillaan kuvailla omilta paikoiltaan, jos ei liikaa kysele. Mutta koska se on lipuissa kielletty, kannattaa siihenkin varautua, että joku virkaintoinen siitä huomauttaa.

Latviassa muuten otettiin pois sateenvarjot portilla  :eeek: Joku voi tuomita liian muhevan lipputangon vaaralliseksi aseeksi, joten sekin saatetaan ottaa pois.
Hello Hi!

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Mitä saa viedä katsomoon?

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

JuhaUK kirjoitti: Latviassa muuten otettiin pois sateenvarjot portilla  :eeek: Joku voi tuomita liian muhevan lipputangon vaaralliseksi aseeksi, joten sekin saatetaan ottaa pois.
Latviassa olikin pipo tiukalla, ystävältäni otettiin pois metallinen aurinkolasikotelo... Mutta hänhän olikin kanadalainen, vähintäänkin epäilyttävä, koska eihän nyt niiden siellä pitäisi olla viisuista kiinnostuneita  :eeek:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Lukittu