Lasipalatsin Fanikeskus

ESC 2007 -arkisto.
Lukittu
Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Halla »

Marjukka kirjoitti: Joo, lähes aina samoihin naamoihin :mitvit:
Ai mä olin siellä liian usein vai? :heh: Mutta keskuksesta mä löysin mm. Wilsonin ja Kutvosen, enhän mä niitä olisi millään muualta bongannutkaan. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Halla kirjoitti:
Ai mä olin siellä liian usein vai? :heh: Mutta keskuksesta mä löysin mm. Wilsonin ja Kutvosen, enhän mä niitä olisi millään muualta bongannutkaan. :heh:
Hehe… :heh:..hyvä kun mekin käytiin Fanikeskuksessa ”usein”….muuten emme olisi tavattu ihanan Halla’n  :hali:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mä tarkoitin, että "aina samat naamat" siellä tiskin takana...:mrgreen:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kyllä siellä naamat vaihtelivat tiskinkin takana ihan kiitettävästi :ylppis:
Mulla oli ainakin kolmella neljällä työvuorollani melkein kaikissa eri työkaverit...  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Periaatteessahan kullakin oli vain joku 5-7 työvuoroa alunperin, mutta kun sitten tuli näitä sluibailuja (siis jotkut työntekijät eivät saapuneet sovittuun työvuoroonsa ollenkaan), niin valitettavasti ne olivat sitten ne "samat naamat", jotka joutuivat tuuraamaan. :roll:

Haluaisinkin sanoa erityiskiitokseni niille, jotka tulivat mielellään vapaaehtoisesti tekemään lisävuoroja, jos tällaisia peruuttamisia sattui. :hali: Apunne oli kerta kaikkiaan korvaamatonta!
Viimeksi muokannut Violette, 17 Touko 2007, 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

:peukku:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kiitokset tältäkin vakioasiakkaalta kaikille fanikeskuksen hiljaisille, vaatimattomille ja kultaisille vapaaehtoisesti ahertaneille työntekijöille!  :hali:

Aivan huippupaikka!  :peukku:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Marjukka kirjoitti: Mä tarkoitin, että "aina samat naamat" siellä tiskin takana... :mrgreen:
Huh, ehdin jo miettiä vaikka mitä.  :puna:  Kiitoksia täsmennyksestä.  :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Niin, miksihän samat naamat olivat paikalla, kun samaan aikaan porukan koostajat antoivat ymmärtää, ettei esim. minun työpanokseni olisi ollut tervetullutta? Tähän tarvitaankin jatkossa korjausta. Jos siis tilanne uusiutuu...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Ehkä niillä samoilla naamoilla ei ollut samaan aikaan esteitä muualla, nettisivuja päivitettävänä, tms.?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ehkä ne samat naamat vain viihtyivät tiskin takana.  :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

JukkaV, en jaksaisi jauhaa edelleen tästä aiheesta, mutta sanon nyt tämän verran:

Työvoimasta oli pulaa ainoastaan niinä päivinä, joiden suhteen olit selkeästi ilmoittanut, ettet ole silloin käytettävissä. Olit ilmoittanut mahdollisiksi työvuorojesi päivämääriksi vain muutaman päivän (en nyt täällä töissä pääse tarkistamaan, mutta muistaakseni näitä päivä oli vain kaksi tai kolme). Näille päiville oli tarpeeksi työntekijöitä jo muutenkin. Jokaiselle vapaaehtoistyöntekijälle laitettiin vähintään viisi työvuoroa, koska muutamaa työvuoroa varten ei ole järkeä kouluttaa ketään.

Jos sinulla., Jukka-hyvä, tai jollakulla muulla on vielä epäselvyyksiä tai kysyttävää siitä, miksi jotkut otettiin Viisukuppilan vapaaehtoisiksi ja joitakin taas ei, olkaa hyvät ja kysykää asiaa minulta vaikka yksäritse. Vastaan kysymyksiin mielelläni. Mielestäni ei ole järkeä puida näitä asioita enää täällä ketjussa, jossa olisi nyttemmin tarkoitus keskittyä palautteen antamiseen Fanikeskuksen toiminnasta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minäkin auttelin työvuorojen suunnittelussa ja minulla oli käsitys, että Jukka ei nimenomaan halunnut olla työssä infopisteen asiakaspalvelussa? Aluksihan oli Jukalle kaavailtu nettikahvilan valvontaa, mutta sitten selvisi ettei kahvilan valvojat tulekaan meidän kauttamme lainkaan...  :joojoo:
Jälkikäteen voimme todeta, että lähes 90 % vapaaehtoistyöstä oli infopisteen asiakaspalvelu- ja myyntityötä. Muut työt joita teimme oli mm. roudausta yläkerran tapahtumissa ja muuta fyysisesti melko raskasta työtä.  :joojoo:
Lisäksi oli tietenkin monelaista vaativampaa ja spesiaalimpaa työtä, johon henkilöt oli valittu jo etukäteen aikaisemman kokemuksen perusteella, kuten artistikontaktit tai vaikkapa dj:n ja miksaajan työt... jne...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Itse asiassa Jukka oli kyllä ilmoittautunut myös halukkaaksi infopistetyöntekijäksi, tonywerner taitaa muistaa vähän väärin. :joojoo: :hali: Infopistetyöntekijät olivat kuitenkin juuri niitä työntekijöitä, jotka piti kouluttaa erityisesti tehtäviin. Lisäksi työtehtävien menestyksekäs hallinta infopisteessä vaati myös sitä, että pystyi tekemään useampia vuoroja, jotta asiat tulisivat tutuiksi. Otimmekin ensisijaisesti infoon pelkästään niitä vapaaehtoisia, jotka olivat valmiita tekemään vähintään viitenä päivänä työvuoroja. Nk. yleismiehen tehtäviin otimme pari sellaistakin, joilla loppujen lopuksi oli vain muutama vuoro, jotta saimme työvuorot täyteen. Yleismieheksi Jukkaa ei kuitenkaan voinut laittaa, koska hän oli ilmoittanut, ettei halua/voi tehdä mitään fyysistä työtä.

Jäikö vielä jotain epäselvää, vai jatketaanko vänkäystä aiheesta? :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ei tarvitse vängätä. Toisaalta on niin, etten pysty kantamaan tai nostamaan juuri mitään. Sen sijaan olen aikaisemmin ollut kioskinhoitajana kioskissa, jossa tuotteita ilmeisimmin oli suunnilleen sata erilaista artikkelia. Lisäksi tein myyntiä jne.

Asia olkoon osaltani ohi. Toivon vain, että jatkossa minuakin kysyttäisiin suunnittelu- yms. tehtäviin, olipa kyse Suomen karsinnasta tai jostakin muusta. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Soldier_of_Love
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 15 Helmi 2004, 19:26

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Soldier_of_Love »

Kaunis kiitos fanikeskuksen väelle, oli ilo käväistä paikalla. Erityiskiitos pinkistä porotyylittelystä :uujee:
ISOT HALIT Kuppilan ihanalle pinkille porukalle, ihanille pikkupossuille! HALI HALI!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Violette »

JukkaV kirjoitti: Ei tarvitse vängätä. Toisaalta on niin, etten pysty kantamaan tai nostamaan juuri mitään. Sen sijaan olen aikaisemmin ollut kioskinhoitajana kioskissa, jossa tuotteita ilmeisimmin oli suunnilleen sata erilaista artikkelia. Lisäksi tein myyntiä jne.
Selvä. Vaikka sinulla onkin kokemusta myyntityöstä, se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, ettet ollut saatavilla kuin kolmena päivänä.  :sorivaan: Fanikeskuksen infopiste oli kuitenkin ihan oma "myyntiyksikkönsä", ja moni pärjäsi ihan mainiosti töissä ilman aikaisempaa myyntikokemustakin, se ei ollut meillä itse asiassa edes mikään valintakriteeri, kun sijoitimme vapaaehtoisia työvuoroihin. Tärkeintä oli asenne ja positiivinen suhtautuminen työhön ja koko Fanikeskukseen. Kaikille halukkaille ei tosiaan työvuoroja pystytty tarjoamaan, mutta sehän oli jo aikaisemmin ilmoitettu kaikille ilmoittautuneille.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Violette kirjoitti: Itse asiassa Jukka oli kyllä ilmoittautunut myös halukkaaksi infopistetyöntekijäksi, tonywerner taitaa muistaa vähän väärin. :joojoo: :hali:
No voihan nenä, mitenkäs minä nyt tuolla lailla sen muistin  :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Soldier_of_Love kirjoitti: Erityiskiitos pinkistä porotyylittelystä :uujee:
Poronsarvia kehuttiin, ja kiva jos tykkäsit - varjopuolena todella moni löi niihin päänsä tai takertui niihin muuten  :heh: Selvittiin kuitenkin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Täti käväisi vain pari kertaa, muttei ujona suomalaisena avannut suutaan.

Suomi päivä oli hienoa (kuten olen jo maininnut Amin ja Petrin Amor Amor oli huippu). Ja Sirkka Tällin juontamissa "elokuvissakin" käytiin.

Ainoa moite tiedotuksesta. Suomi päivänä oli aika vähän väkeä. Varmaan "tavalliset" ihmisetkin olisivat mielellään katselleet. Ja minun oli ainakin hiukan hankala löytää yläkertaan. Eli ensi kerralla parempi paikka (siis esityksille) ja tiedotusta kehiin!

Muuten ihanaa, että jotkut jaksoivat vapaaehtoisina levittää suomikuvaa ja viisuaatetta!
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ihanaa, että ihmiset jaksavat uskoa ensi kertaan  :peukku: Itse olen ollut liikkeellä koko ajan "kerran elämäni aikana" -fiiliksellä  :heh:
Hello Hi!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Re: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JuhaUK kirjoitti: Ihanaa, että ihmiset jaksavat uskoa ensi kertaan  :peukku: Itse olen ollut liikkeellä koko ajan "kerran elämäni aikana" -fiiliksellä  :heh:
Sama täällä  :joojoo:
Ja sekin tuli selväksi, että "ensi kerralla" (siis jos vielä joskus pääsen jonnekin viisuihin paikan päälle) keskityn viisuihin  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
J.M.K.
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Tammi 2007, 16:06

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja J.M.K. »

:lashatumbai: Kiitokset FANIPALATSISTA kaikkille järjestäjille!  :peukku:

Oli kivata tavata kuppilalaisia  :hali:  (muitakin kun meitä "oululaisia"  :raaps: =minnoon savosta, tiällä vuan töissä!)

Joka vuorossa kyllä tapasi uutta väkee eli meno oli muutakin kuin  :Piiri:

Ja ehkäpä täältä joskus  :ashanti: muutenkin sinne etelän tapahtumien suuntaan!

:stara: :surrur: :stara:

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Jee hieno idea jee!  :peukku:
ja ilmeisen suosittu  :tapu:

Nyt kun YLE on realisoinut viisumateriaalia, niin ajattelin kysäistä,
onkos niitä Lasipalatsin Fanikeskuksessa myynnissä olleita tuotteita vielä saatavana?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kuppila-paitoja ja eri maiden lippuja käsittääkseni tulee joskus myyntiin. Esimerkiksi myymättä jääneet kirjat, levyt ja rintamerkit palautettiin. Eli riippunee pitkälti tuotteesta.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Niitä Limbon viisunappeja, joita eniten kyseltiin, löytyy varmaan, yllätys yllätys, Limbosta. Tosin en tiedä, valmistavatko niitä enää lisää. Varmaan kysynnän mukaan  :miettii:

Kuppila-paidoista oli kaikki itselleni suotuisat koot menneet, mutta kyllä niitä tosiaan vielä oli. Täytyy katsoa kun päämaja saa ne myyntiin, josko syksee on ihan valtava, sitten voi tilata lisää kokoja...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Vs: Lasipalatsin Fanikeskus

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Vasta nyt pääsen henkäisemään julkisen kiitokseni ja niiata naksauttamaan edes näin virtuaalisesti apujaan antaneille ihmisille fanituskeskuksessa. Komia büro, toimivat hommat ja mukavat ihmiset. Kiitos vaivannäöstä!  :hali:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Lukittu