Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Darhen kirjoitti:
Viulu_ukko kirjoitti: Bio Rexissä oli oikein mukavaa.. hyvää fiilistä ei pilannut edes Latvian jatkopaikka  :tapu:
kiitoksia Darhenille mukavasta seurasta  :)
Samat sanat! :hali:

Saapi nähdä olisiko populaa enemmän finaali-iltana...
:hali: porukkaa oli tosiaan vähänlaisesti, mutta viisuihin pystyi keskittymään täysillä ja vähäinen yleisö eli kisassa täysillä mukana.

Lauantaina uudestaan  :peukku:
pieni kaunis kerjäläinen

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33278
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ilta oli lähes katastrofi, mutta näin shown sentään osittain. :(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8304
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Wadde kirjoitti: Onko sinne Senaatintorille tulossa ketään?  :p Onko siellä muuten vessoja, mulle kyllä tulee aina hirvee vessahätä jo parinkin siiderin jälkeen  :miettii:
On vessoja isot määrät.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Bio Rexiin seuraamaan finaalia. Ei halua olla ulkona neljää tuntia vaikka ilmeisesti senaatintorilla tulee olemaan tuhatpäinen kansanjoukko. 

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Yhtä poikkeusta lukuunottamatta olen kisat aina katsonut kotosalla ja itsekseen. Niin nytkin.

Se on  jännittävä muutama tunti, joka vaatii keskittymistä: porukassa on liikaa häiriötekijöitä.

Nyt kun olen Areenallakin käynyt ja nähnyt ensimmäistä kertaa viisut livenä, on vähän ristiriitainen tunne. Ideaali olisi, jos voisi katsoa kenraalit kahdesti. Eka kerta eläytyen ja kannustaen, toka kerta hiljaa nurkassa kuunnellen ja katsellen. Nyt on mennyt tuon ensimmäisen puolelle, kun on ollut niin upeaa olla paikan päällä. Ja halunut tukea rakkaitaan! :hali:

Offia. Vähän outo olo tuli, kun tajusin, että huomenna tämä on sitten ohi.

Avatar
Undantag
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 11 Touko 2006, 10:10
Paikkakunta: Turku (Oulu)

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Undantag »

UsvaAuer kirjoitti: Offia. Vähän outo olo tuli, kun tajusin, että huomenna tämä on sitten ohi.
Vähän niinkuin pienempänä tuli tyhjä olo sen jälkeen, kun se kauan odotettu jouluaatto oli ohi.
Onneksi viisuista on yleensä enemmän jälki-iloa kuin joululahjoista.  :joojoo:

Muakin hiukan häiritsee porukassa nouseva melu ja hälinä, mutta olen sen verran sosiaalinen eläin, että katson mieluummin ystävien kanssa kuin yksin. Jälkeenpäin saatan sitten tiirata esityksiä intensiivisesti omassa upeassa seurassa. :mrgreen:
Laat het gaan, laat het vallen, laat het los

kittynoir
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 14:51

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja kittynoir »

:megafoni:

Olisiko jollain ylimääräistä LIPPUA EUROKLUBILLE täksi illaksi?
Jos löytyisi niin viestiä/soittoa numeroon 050 564 8951
Ystäväni jäi ilman lippua eikä oikein yksin viittisi juhlia :/

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ihanaa, että olen näin hyvissä ajoin liikkeessä mietteineni Helsingin kisoista, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Ennen muuta olen loputtoman kiitollinen, että liput kisoihin järjstyivät niin upeasti, ja loistavilta paikoilta saatiin kisoja seurata. Paikanpäälle en kuitenkaan aio jatkossa lähteä.

En tiedä mitä olin edes miettinyt, mutta viisuthan on nimenomaan hieno tv-show, ja mun osalta se saa pysyä sellaisena. En yhtään dissaa tätä kokemusta, ja tottakai viisut Helsingissä oli koettava, mutta sittenkin jo semissä tajusin, että mieluummin seurailen jatkossa ko. skaboja omia viisubileitä isännöiden ja jokatapauksessa ruudun välityksellä. Lavasteena istuminen kuitenkin melko isolla rahalla ei vaan antanut niin paljon kuin olin luullut. Ei vaan ollut NIIIIIIIIN kivaa.

En ollut koskaan älynnyt, miten paljon viisut on vaan ja ainoastaan tv-show. Juonnetaan kameroille (en laske mukaan muutamia typeriä yleisön huudattamisia), esiinnytään (ja tätä vain ja ainoastaan) kameroille, postikortit avautuu telkkarin välityksellä.. Ja siellähän pönötät sitten perse puuduksissa, kupla otsassa ja laskuhumalasta ärtyneenä miettimässä, että milloin tätä pääsee jatkoille katsomaan dvdltä.

Palaan ruotuun ja ensi vuonna ollaan taas perinteisesti ennen semiä illastamassa venäläistä ja finaali-iltana tupa on täynnä ja telkkareita jokahuoneessa vessaa myöten.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Missä aiot seurata euroviisuja?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mikkelsson kirjoitti: Paikanpäälle en kuitenkaan aio jatkossa lähteä.
En tiedä mitä olin edes miettinyt, mutta viisuthan on nimenomaan hieno tv-show, ja mun osalta se saa pysyä sellaisena.
Mitä ihmettä se Mikkelsson oikein kirjoittaa  :shock: No, kunnioitan mieltymystäsi, mutta kyllä mä silti sanon, että  :eeek: !

Minusta euroviisut pitää nimenomaan kokea paikan päällä. Tv-versioa voi ihailla myöhemminkin dvd:ltä. Eihän sitä paikan päällä vallitsevaa hurmioa voita mikään ! tai sit mä olen vaan ensikertalaisen pilvihöyryissä edelleen... :puna:
Niin no, en itsekään ihan mihin vaan matkustaisi, mutta olen ajatellut, että josko vaan jokin pohjoismaa viisut voittaisi, niin johan ois taas matkalaukulla käyttöä...

Ensi vuoden kisat seuraan kotona tai sit olen myös harkinnut reissua etelä-Suomeen viisuviikon ajaksi. Ihan vaan kokemuksen vuoksi, vaikka ei sen kummempaa viisuhulinaa kaduilla olisikaan.
Viimeksi muokannut Kollega, 23 Syys 2007, 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu