Olemmeko tyytymättömiä?

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

http://www.yle.fi/eurovision/main.php?id=3276

Yleisradion pääjohtaja Mikael Jungner on joutunut ottamaan kantaa:

"Jungner harmittelee fanien närkästystä"

Viisukuppila on laittanut omalta osalta vastineen keskusteluun etusivulleen.
Hello Hi!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Kollega »

No, en mä kyllä termiä "tyytymätön" käyttäisi, kun se ois jo uberdraamaa, mutta sanotaanko, että harmittaa tiedotuspuolen niukkuus joiltakin osin... mutta sekin niin minimaalista, että tosissaan mietin kirjoitanko tätä koko viestiäni  :hiips:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en oikein tajunnut tuossa vastineessa tätä kohtaa:
Viisuja seuraava yleisö ja Euroviisuja laajemmin harrastavat ovat homogeenistä väkeä ja monien tilanteet ja mielipiteet yksityisesti voivat vaihdella
Onko tuossa joku ajatusvirhe vai eikö mulla pelaa piuhat? Eli ensin sanotaan, että kaikki ovat samanlaisia, mutta sitten kuitenkin mielipiteet ovat erilaisia... :raaps:

Itse asiaan mulla ei ole vielä mitään sanottavaa, kun en ole paikalla käynyt. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Omalta osaltani ainakin voin onnitella YLEä onnistuneesta projektista tähän asti. Totta kai jonkinasteista byrokraattista hidastelua on ollut tiedonkulussa ja informoinnissa, mutta ilmenneet epäkohdat on yleensä onnistuttu selvittämään. Tiedonkulku tuntuu olevan suomalaisissa organisaatioissa se heikko lenkki aina, niin tuntuu olevan myös YLEllä.

Kaikkien menneiden kuohahdusten jälkeen olen varsin euforisessa tilassa tälläkin hetkellä pressikeskuksessa onnellisena että hommat sujuvat näinkin jouhevasti kuin ne nyt ovat menneet.

Oman käsitykseni ja kokemuksieni mukaan fanien yhteistyö YLEn kanssa on ollut sujuvaa ja hyvässä yhteisymmärryksessä tapahtunutta.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Immonen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta hän voisi puhua vaan omasta puolestaan. Ei silti, kyllä viisuihin aina draamaakin mahtuu.  :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Halla kirjoitti: Mä en oikein tajunnut tuossa vastineessa tätä kohtaa:
Viisuja seuraava yleisö ja Euroviisuja laajemmin harrastavat ovat homogeenistä väkeä ja monien tilanteet ja mielipiteet yksityisesti voivat vaihdella
Onko tuossa joku ajatusvirhe vai eikö mulla pelaa piuhat? Eli ensin sanotaan, että kaikki ovat samanlaisia, mutta sitten kuitenkin mielipiteet ovat erilaisia... :raaps:

Itse asiaan mulla ei ole vielä mitään sanottavaa, kun en ole paikalla käynyt. :heh:
Homot ja heterot menivät siinä alunperin sekaisin  :puna: Eli ei ole sulla ajatusvirhettä
Hello Hi!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

voi jumankauta tota immosta  :stupido: painukoot muualle jos ei kiinnosta kotimaassa olla viisuissa. "Mikä muu vaan maa on parempi kuin Suomi"  :stupido: tervemenoo!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Material_Boy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Touko 2004, 15:53
Viesti:

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Material_Boy »

Piti käydä ihan katsomassa tyytymättömän hemmon haastattelu tuolta

Siis käsittämätön tyyppi tuo ja käsittämättömiä kommetteja :draamaa: Itse en ainakaan yhdy kaverin mielipiteisiin. 

Menköön matkoihinsa ja vieköön mielipiteensä mennessään.
"Musta on nastaa olla vaan pieni pala tätä maailmaa, heppu joka palvoo rakastaan eikä valita juuri milloinkaan"

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja minnie »

Halla kirjoitti: Mä en oikein tajunnut tuossa vastineessa tätä kohtaa:
Viisuja seuraava yleisö ja Euroviisuja laajemmin harrastavat ovat homogeenistä väkeä ja monien tilanteet ja mielipiteet yksityisesti voivat vaihdella
Onko tuossa joku ajatusvirhe vai eikö mulla pelaa piuhat? Eli ensin sanotaan, että kaikki ovat samanlaisia, mutta sitten kuitenkin mielipiteet ovat erilaisia... :raaps:

Itse asiaan mulla ei ole vielä mitään sanottavaa, kun en ole paikalla käynyt. :heh:
Kyl mäkin kallistuisin sinne heterogeenisen puolelle. :heh:

En ole tyytymätön, enkä ole paikalla käynyt.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Minä en ole vielä paikalla käynyt, mutta kyllä minä oon suurimmalta osalta kuullut vain positiivista kommenttia paikan päältä ja kyllä minä oon kaiken tarvitsemani tiedon saanut ajoissa... Noo, kyllä tää tästä. Viisurauhaa!  :hali:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

No tietenkin olen tyytymätön, eihän minulla ole koneessani kunnon hiirtä.  :niinpa:

YLEn kokonaisjärjestelyihin olen kyllä ihan tyytyväinen. On asioita, jotka olisi voinut tehdä paremmin, mutta hyvin näinkin toimii.  :)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Re: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jvvv kirjoitti: Omalta osaltani ainakin voin onnitella YLEä onnistuneesta projektista tähän asti. Totta kai jonkinasteista byrokraattista hidastelua on ollut tiedonkulussa ja informoinnissa, mutta ilmenneet epäkohdat on yleensä onnistuttu selvittämään. Tiedonkulku tuntuu olevan suomalaisissa organisaatioissa se heikko lenkki aina, niin tuntuu olevan myös YLEllä.

Kaikkien menneiden kuohahdusten jälkeen olen varsin euforisessa tilassa tälläkin hetkellä pressikeskuksessa onnellisena että hommat sujuvat näinkin jouhevasti kuin ne nyt ovat menneet.

Oman käsitykseni ja kokemuksieni mukaan fanien yhteistyö YLEn kanssa on ollut sujuvaa ja hyvässä yhteisymmärryksessä tapahtunutta.
Olen "valokuvaajani" kanssa täydellisen samaa mieltä.  :peukku: Toki pieniä puutteita on ja asioita voisi tehdä paremmin, mutta pienistä puutteista huolimatta: kyllä täällä homma pelaa ihan siedettävästi. Ei kaikkea tarvitse ottaa aina niin vakavasti. On valitettavaa, että tämä esitetään yleisenä käsityksenä fanien mielipiteestä, koska näin ei ole.

Monissa isoissa kisaorganisaatioissa työskennelleenä voin sanoa, että aina alkupäivinä on oma sähellyksensä ennen kuin kaikki sujuu, kuten pitäisi. Niin varmasti näissäkin kisoissa. Ja kun kisat ovat loppumassa, kaikki sujuu kuin tanssi. Parasta YLE:n vapaaehtoisten puolelta on ehdottomasti se (ja ison kiitoksen arvoinen asia), ettei kertaakaan ole tarvinnut odotella ja pelätä vastausta, joka alkaa: en mä tiedä... Samoin se, että vapaaehtoiset osaavat hymyillä. KIITOS!  :peukku: :kiitos:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33270
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Pete »

JeSSSe kirjoitti: voi jumankauta tota immosta  :stupido: painukoot muualle jos ei kiinnosta kotimaassa olla viisuissa. "Mikä muu vaan maa on parempi kuin Suomi"  :stupido: tervemenoo!
Just niin! :peukku:

Voi että mua risoo tällä hetkellä tuo Immonen! :evil: Paula Norosen blogiinkin hänen valituksensa on päätynyt. Enää tästä puuttuu se, että tuo valitus on huomenna suurin otsikoin iltapäivälehtien kannessa. :niinpa:

P.S: Ei mikään ihme, että Suomessa on kaksi faniyhdistystä. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2320
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja tomato »

Telkkarista ainaskin tuli jo tilitystä.
Ei ehkä ihan yhtä jyrkkää kuten nettiversiossa mutta silti  :/

Ihan hyvä toi Paula N blogi :heh:
Mutta miksei pressalla ole lippua?
Viimeksi muokannut tomato, 04 Touko 2007, 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was tomi...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Pete kirjoitti: P.S: Ei mikään ihme, että Suomessa on kaksi faniyhdistystä. :roll:
:heh:

En minä ainakaan liity tuonne ennen kuin eräs Immonen katoa hallituksesta.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

BabyHeli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 23:19

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja BabyHeli »

http://viihde.mtv3.fi/euroviisut.shtml?524971

Kisailijatkin vaikuttavat tyytyväisiltä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tänään juuri keskustelin erään YLE:n viihdepuolen tuottajan kanssa, joka ihmetteli mistä nämä jutut tulevat. Totesin vain ärsyyntyneeni siitä, että yhden ihmisen mielipide leimaa jatkossa koko fanikuntaa... Tyyliin "Fanit eivät kannusta Hannaa"...  :(
Minusta täällä euroviisuissa on aivan fantastiset järjestelyt ja ulkomaalaisetkin kehuvat kilpaa paitsi järjestelyjä, myös tekniikkaa ja kaiken sujuvuutta!  :joojoo:
Medialle kommentteja antaessaan pitäisi osata tehdä selväksi, mikä on "henkilökohtainen mielipide" ja mikä on sitten "edustamansa organisaation jäsenistön mielipide".  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

En tiedä onko tämä oikea paikka mutta jostain tilastokeskuksesta tai jostain vastaavasta soitettiin minule tänään koskien euroviisuja.Olenko tyytyväinen Helsingin järjestelyihin,näkyvätkö viisut tarpeeksi katukuvassa,aionko seurata viisuja,tuoko tämä tapahtuma lissä turitseja Helsinkiin ym....mutta sanoin että olen kaikin puolin tyytyväinen ja toki haluan lisää vasatavia tapahtumia Suomeen... en tiedä mistä tämä tyytymättömyys on saanut alkunsa  :hiips:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Emppu
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 251
Liittynyt: 27 Tammi 2007, 20:49
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Emppu »

Voi hyvänen aika sentään.....  :eiei:
pitääkö sitä saada shokkia kun mene ylen sivuillekin
kun kuuntelin tuon fanikerhon mietteitä...
siis perisuomalaista kateutta sanon minä...
ikävää....  onneksi tuo unohtuu kohta...    :hiips:
Kehu päivässä pitää naisen tiellä!

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja My Star »

En kuulu virallisiin fanikerhoihin, enkä tiedä mitkä fanien odotukset ovat järjestelyistä yms. mutta olin aika hämmentynyt, että useammassakin nettipätkässä Suomen Euroviisuklubi Oy:n mies oli niin tuohtunut järjestelyistä. Nolotti, että suomalainen haukkuu omia kisoja jo etukäteen... :eiei:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä olen ollut nyt kaksi päivää töissä pressikeskuksessa, jutellut kymmenien ja taas kymmenien fanien ja toimittajien kanssa. Kukaan ei ole ollut tyytymätön, eivät ole valittaneet edes siitä että Areenan ja pressin välillä on pitkä kävelymatka. Siksi tuo kritiikki tuli kyllä aika yllättäen.

Hieno vastine muuten etusivulla, allekirjoitan sen täysin.  :peukku:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jónsì kirjoitti:
Pete kirjoitti: P.S: Ei mikään ihme, että Suomessa on kaksi faniyhdistystä. :roll:
:heh:

En minä ainakaan liity tuonne ennen kuin eräs Immonen katoa hallituksesta.
Noh, noh. Vaikka olisi mitä mieltä, ei asia aivan noin yksioikoinen ole. Rauhoittukaas nyt ja muistakaa, että vaikka hän kertoo näitä mielipiteitään, niin kaikkea ei tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa.

Viisurauhan julistus tässä asiassa on enemmän kuin paikallaan. Nauttikaa kisoista, älkääkä stressatko asioista, jotka eivät ole teidän mokianne. Kuten sanoin, täällä toimii homma vähintäänkin tyydyttävästi, jopa hyvin, joten tervetuloa kaikki vielä akkreditoitumattomat ihmiset. Nauttikaa ja ottakaa ilo irti elämästä kotikisoissa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Kiitokset etusivun vastineesta. Yhdyn täysin.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Itsekin aatellut viime päivinä OGAE:n jäsenyyttä, mutta kyllä tuo Immosen kommentti saa minut vähäksi aikaa luopumaan tästä hankkeesta. Minusta Immonen on tässä aivan kohtuuton, ja tiedä sitten, mitä herran päässä oikein liikkuu. Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta se, että käyttää arvovaltaansa levittääkseen omia mielipiteitään fanien yhteisenä mielipiteenä, on minusta aivan käsittämätöntä. Ulos tuollaiset ääliöt OGAE:sta, kiitos!

Eihän minulla itselläni tietenkään ole muista kisoista omakohtaisia toteutuksia, enkä nytkään ole Helsinkiin vielä päässyt, mutta täältä Satakunnasta päin näyttäisi siltä, että kaikki on sujunut aikalailla niin kuin pitääkin. Minulla itselläni ei ole juuri mitään valittamista minkään suhteen, joskin tuo akkresotku kyllä vähän ihmetyttää. Kyllä minä sen ymmärrän, että joitakin asianosaisia se kismittää, mutta kyllä Immonen pohjat veti ehdottomasti. Kunhan pääsen Helsinkiin (jos nyt pääsen), niin en näe mitään syytä, miksi en olisi tyytyväinen suurimpaan osaan näkemiini järjestelyihin, niin YLEn omiin kuin teidän muidenkin. ;)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Ikävää, kun yksi ihminen välittää kerta toisensa jälkeen negatiivisia kommentteja julkisuuteen, joita aitojen fanien on myöhemmin paikkailtava. Immoselle on jo tullut jonkin verran virkakautta OGAE Finlandin puheenjohtajana, joten fiksua olisi antaa välillä muille tilaa.

Onneksi olemme viime aikoina saaneet viisufaneille myös toisen virallisen äänitorven, kirjailija-toimittaja Anna Muurisen. Hänen kommenttinsa ovat positiivisia ja viisutunnelmaa kohottavia. :peukku:
Viimeksi muokannut JuhaUK, 09 Touko 2007, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33270
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sagapo kirjoitti: Onneksi olemme viime aikoina saaneet viisufaneille myös toisen virallisen äänitorven, kirjailija-toimittaja Anna Muurisen. Hänen kommenttinsa ovat positiivisia ja viisutunnelmaa kohottavia. :peukku:
AAMEN! :joojoo:

Parempi varmaan vaan unohtaa tuollaiset märisijät ja keskittyä positiivisen ilmapiirin ylläpitämiseen ja luomiseen sekä Kuppilassa että Areenalla. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

eiköhän jokanen näe ettei noi erään herran kommentit medialle ole ihan tervettä
matskua... ihan tosi hei... on se jumankauta, jos vaan yks henkilö on tällä hetkellä tyytymätön järjestelyihin ja laukoo tollasta tekstiä yleisenä fanien mielipiteenä... HUHHUH... ja nimim. JONSI, olen täysin samoilla linjoilla...
että Ogaessa pitää jonkun herran lähteä ennen ku tämä kaveri hankkii jäsenyyden...

ugh. olen puhunut. heh. nautitaan nyt joka tapauksessa täysillä tästä.
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja minnie »

Sagapo kirjoitti: Onneksi olemme viime aikoina saaneet viisufaneille myös toisen virallisen äänitorven, kirjailija-toimittaja Anna Muurisen. Hänen kommenttinsa ovat positiivisia ja viisutunnelmaa kohottavia. :peukku:
:tapu: Niin on. Hyvä Anna! :peukku:

Kyllä kritiikkiä saa ja pitääkin antaa -silloin kun se on paikallaan. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

tonywerner kirjoitti: ulkomaalaisetkin kehuvat kilpaa paitsi järjestelyjä, myös tekniikkaa ja kaiken sujuvuutta! 
Onko Maikkarin välittämä uutinen ("Ruotsalaiset ovat ehtineet haukkua suomalaiset euroviisujärjestelyt paikallisissa tiedotusvälineissään. ") uutisankka? Mistä ja kenen suusta tämä mielipide on lähtöisin?

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Olemmeko tyytymättömiä?

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Sagapo kirjoitti: Immoselle on jo tullut jonkin verran virkakautta OGAE Finlandin puheenjohtajana, joten fiksua olisi antaa välillä muille tilaa.
Hieman offia, mutta eikö järjestöissä puheenjohtaja valita vuosittain jäsenäänestyksellä tai vastaavalla? Miten puheenjohtajana voi olla joku ei-tykätty vuodesta toisen?

Lukittu