Sveitsi-tulokset 2007

Sanoituskilpailukausi 2007
Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

:sveitsi:  :evil: ZVEITZI-TULOKZET 2007 :evil: :sveitsi:

Vii vant blood! Vii vant blood! Vii vant... hmm... Vot voz I zanomazza again... Ooh yezzz:

Zi Zveitzi käännözkiza-tulokzet aarr in, und zi friibi-ticket fur zi bloodbath goez to: UFOPOLI. Hav lotz of fun!

However, myzelf not vinning, zis iz blazphemy!! I vill be very very very hungry Zonight...

[img width=150 height=200]http://www.rubies.co.jp/_osc/images/1742_os.jpg[/img]

UFOPOLIlla oli zelvästi paraz humoriztinen tekzti -- ja zijoitukzet menivät reiluzti 12p määrien mukaan. Kiza oli erittäin tazainen aivan loppuun zaakka, kunnez kärkeen venähti eroa lopuzza. Myöz kizan kezkikaztin zurkeilla kuolevaizilla on ennätyztazaizta omazza sarjazzaan...

Zi Tulokzet:

1. UFOPOLI: Kalmo 116
2. nkorppi: Ei jäädä arkkuun oottamaan 104
3. itikka: Haaveiden hautausmaa 101


4. Timoteus: Vampyyriruhtinas 92
5. sziget: Hampuusien invaasio 76
6. Finnish: Hörhöily jatkuu taas 52
6. The_Sipi: Vampyyrielämää 52
8. Statler: Haamut rauhaa ei saa 51
9. TOMItu: Silmiini katso mua 50
10. wigwam: Käännöskilpailut on IN 40
11. Vompeli: Vainoaa tuo nainen 20

Piztetaulukko: http://www.freewebs.com/nkorppi/zveitzi07.htm
Tekztit: http://viisuraven.blogspot.com/

Kiitoz verenluovutukzezta, und muiztakaa zi very tärkeä varoituz: Valkozipuliperunoita ei zitten tarjota vieraille, kun käzkette heitä kylään!

Melkein unohdin, zi voittozanoituz vielä kerran:

Kalmo

(Kun kalmo ratsastaa)
(Yön tamma valjastetaan)
(Maan ääriin raikaavaan)
(Voi nauruun kuolla karmivaan)

Ihmiset, kalvetkaa!

Kehdosta hautaan kannustaa
Ja hyeenan lailla naurahtaa
Hyönteismäinen kuollut ruumis riemuitsee
(Riemuitsee)

Jo todellisuuskin vääristyy
Kun kansalle kalmo näyttäytyy
Epäpuhdas mätä raato
Hymy huulillaan

(Kun kalmo ratsastaa)
(Yön tamma valjastetaan)
(Maan ääriin raikaavaan)
(Voi nauruun kuolla karmivaan)

Kun kalmo ratsastaa
(Voi nauruun kuolla karmivaan)
Kun kalmo maan ääriin ratsastaa
(Voi nauruun kuolla karmivaan)

Kun pimenee yö, kalmo saalistaa
Ratsu synkkä korskahtaa
Satulastaan uuden uhrin seivästää
(Seivästää)

Voi luopua suoraan toivostaan
Jo kavion kopseen kuullessaan
Ylivoiman alakerran saamme tunnustaa

(Kun kalmo ratsastaa)
(Yön tamma valjastetaan)
(Maan ääriin raikaavaan)
(Voi nauruun kuolla karmivaan)

Kun kalmo ratsastaa
(Voi nauruun kuolla karmivaan)
Kun kalmo maan ääriin ratsastaa
(Voi nauruun kuolla karmivaan)

(Kalmo) naurahtaa
Maan ääriin ratsastaa
(Kalmo!)
Viimeksi muokannut nkorppi, 27 Loka 2007, 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30676
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jee kalmo jee. :tapu: :tapu:

Onnittelut voittajalle ja muille mielestään menestyneille. :peukku:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jee, eka sijoituspiste :violette:. Harmi, että rioshin ei äänestänyt, se kun olisi saattanut tunnistaa lauluni taustalla olleet "voimat". No, aina ei voi voittaa.

Onnea Ufikselle kisan voitosta!  :peukku:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Huomio: Kaikki 12 pisteen sijoitukset menivät kärkikolmikolle (EDIT: paitsi yksi szigetille), joten VarjoCup jää kaiketi ensimmäistä kertaa tällä kaudella vaille merkintää. Tämä antaa osviittaa kärkikolmikon paremmuudesta muihin verrattuna...

Kakkossija on oma sijoitusennätykseni, ja pistemääräkin lienee ennätys. Ennen kisan alkua kaavailin voittoa, ja kaikki näytti hyvältä  -- kunnes mainio Kalmo sekä laskelmoiva Haaveiden hautausmaa tipahtivat inboxiin. Silloin tiesin taistelusta tulevan todella ankaraa.

Kisa oli jännittävä ja hauska! Kiitos!

P.S. Metsiksen osallistumattomuus vaikeuttanee hieman hänen tilannettaan pistevertailujen kärjessä.
Viimeksi muokannut nkorppi, 14 Loka 2007, 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

[img width=40 height=32]http://www.smilies-and-more.de/pics/smi ... or/012.gif[/img] Onnittelutanssi on jälleen paikallaan !

Ja menköön samaan syssyyn oma privaattishöy kaikille kisaan osallistuneille ! [img width=25 height=33]http://www.smilies-and-more.de/pics/smi ... or/029.gif[/img]

Joo, se mun teksti oli ihan vaan tylsästi viisuteemainen teksti. Alun alkaen nimesin "Viisuilu jatkuu taas", mutta jossain matkan varrella huomioni vei sana "Viisuhörhöt" ja siitä se sitten lähti...

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Finnish kirjoitti: Joo, se mun teksti oli ihan vaan tylsästi viisuteemainen teksti. Alun alkaen nimesin "Viisuilu jatkuu taas", mutta jossain matkan varrella huomioni vei sana "Viisuhörhöt" ja siitä se sitten lähti...
Eli viimeinen neljästä veikkauksestani meni oikein! Hyvä minä! Mutta tärkeämmin: Oli hienoa, että sanoitus oli todella monitulkintainen.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Voi vitsi kun Metsis olis osallistunut sillä käännöksellään, josta äsken kertoi mulle. Ihana olis ollut. :ihana:

Onnittelut voittajalle ja muille mielestään onnistuneille. Oma menestykseni ei paljoa yllättänyt minua.  :heh:
Raipatirai

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Pitänee kertoa oma ideani: Mä hiivin sun uniin -käännökseni olisi kertonut teknotanssijasta, joka hyppii ihmisen unissa. Olisi luultavasti tullut jumbosija.  :heh:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

JukkaV kirjoitti: Olisi luultavasti tullut jumbosija.  :heh:
No ei taatusti, jos on vain tarjoiltu sopivan simppelisti! 

Mutta oikein hirmuisat onnittelut voittajalle. Käännös oli kerrassaan mainio ja ihmettelinkin kisan tasaisuutta, sillä pidin tästä tekstistä todella paljon. Lähes ainoana se pystyikin luomaan ympärilleen vahvan sanoituksen piirteet. Kauden ehdoton helmi! :peukku:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

JukkaV kirjoitti: Pitänee kertoa oma ideani: Mä hiivin sun uniin -käännökseni olisi kertonut teknotanssijasta, joka hyppii ihmisen unissa. Olisi luultavasti tullut jumbosija.  :heh:
Enpä olisi varma -- taso ei ollut kova, joten joukosta erottuminen olisi palkinnut.

Muuten, nyt vasta huomasin, että olin pyytänyt pisteitä 14.9. mennessä...  :heh: Eli kaikki myöhästyitte kuukaudella, ja minä voitin oikeasti...  :cool:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

TOMItu kirjoitti: Mutta oikein hirmuisat onnittelut voittajalle. Käännös oli kerrassaan mainio ja ihmettelinkin kisan tasaisuutta, sillä pidin tästä tekstistä todella paljon. Lähes ainoana se pystyikin luomaan ympärilleen vahvan sanoituksen piirteet. Kauden ehdoton helmi! :peukku:
Ohhoh... enpä olisi uskonut kuulevani tätä sinulta. Paljon parempiakin UFOPOLI-sanoituksia olet vuosikausia ohittanut olankohautuksella.  :p Minua kiinnostaisi tietää ne hyvän sanoituksen piirteet, jotka erottavat tämän niistä muista? Vaikka sanoitus oli tähän kisaan selvää voittomateriaalia, olen eri mieltä siitä, että se olisi 'kauden ehdoton helmi'.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Kollega »

nkorppi kirjoitti:
Finnish kirjoitti: Joo, se mun teksti oli ihan vaan tylsästi viisuteemainen teksti.

Eli viimeinen neljästä veikkauksestani meni oikein! Hyvä minä! Mutta tärkeämmin: Oli hienoa, että sanoitus oli todella monitulkintainen.


Joo, kyllä mä ihan tietoisesti yritin valikoida ilmaisuja, jotka soveltuvat sekä vampyyriteemaan että viisuiluun. Esim. viisutyrkkyjen tarkka analysointi ("kaikkea hieman maistellaan")

Ai niin, uteliaisuuteni pakottamana kysyn, mitäs ne kolme muuta vaihtoehtoa oli ?  :heh:
Viimeksi muokannut Kollega, 14 Loka 2007, 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ooh, ööh! :tapu:  Tämä voitto on ehdottomasti ilahduttavin sitten ensimmäiseni vuodelta 2005. Tällä kertaa en todellakaan lähtenyt tavoittelemaan mitään erityistä menestystä saatuani (omasta mielestäni) hulvattoman idean, minkä jälkeen osat lopsahtelivat paikalleen itsestään. Ajattelin, että teksti olisi varmastikin liian riehakas ja graafinen menestyäkseen, mutta kaikesta päätellen se osui kisaan, jossa tästä ei ollut haittaa. Kiitokset kaikille ja onnittelut muille menestyjille, eritoten valvojalle, jonka ensivoitto ei jäänyt enää kauas.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11963
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja sziget »

Mainiota, oikeat käännökset mitaleilla.  :tapu:  Koko kärkinelikon sijoitukset vastasivat antamiani pisteitä. Onnea menestyneille ja kiitokset kaikille kääntäjille sekä pelottavalle valvojalle.

Sijoituin itse kärkinelikkoon kymmenessä edellisessä kilpailussani. Oli jo aikakin putken katketa. Tuntui ihan paranormaalilta ilmiöltä, kun aiemmin en ollut yltänyt kuudetta sijaa ylemmäs. Arvasin, että hampuusiteksti ei kaikkia arvostelijoita hurmaisi. Tekijällä oli kuitenkin hauskaa.

Uskomattomia nuo Finnishin hymiöt.  :rofl:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Finnish kirjoitti: Ai niin, uteliaisuuteni pakottamana kysyn, mitäs ne kolme muuta vaihtoehtoa oli ?  :heh:
Tsekkaa kommenttiketjusta!

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2925
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Tosiaan, kolme oli ylitse muiden...

Onnittelut UFOPOLI:lle voitosta. :peukku:
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30676
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

nkorppi kirjoitti:
TOMItu kirjoitti: Mutta oikein hirmuisat onnittelut voittajalle. Käännös oli kerrassaan mainio ja ihmettelinkin kisan tasaisuutta, sillä pidin tästä tekstistä todella paljon. Lähes ainoana se pystyikin luomaan ympärilleen vahvan sanoituksen piirteet. Kauden ehdoton helmi! :peukku:
Ohhoh... enpä olisi uskonut kuulevani tätä sinulta. Paljon parempiakin UFOPOLI-sanoituksia olet vuosikausia ohittanut olankohautuksella.  :p
Olen TOMItun kannanotosta yhtä yllättynyt mutta onko UFOPOLI-sanoituksia voinut varsinaisesti ohittaa olankohautuksella vuosikausia, kun UFOPOLI teki debyyttinsä alle kaksi vuotta sitten? :raaps:
sziget kirjoitti: Sijoituin itse kärkinelikkoon kymmenessä edellisessä kilpailussani. Oli jo aikakin putken katketa.
Myös meidän kahden viiden kisan ajan jatkunut täysien pisteiden vaihto katkesi tähän. Mutta taisipa senkin olla aika tehdä niin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

nkorppi kirjoitti: Ohhoh... enpä olisi uskonut kuulevani tätä sinulta. Paljon parempiakin UFOPOLI-sanoituksia olet vuosikausia ohittanut olankohautuksella.  :p Minua kiinnostaisi tietää ne hyvän sanoituksen piirteet, jotka erottavat tämän niistä muista? Vaikka sanoitus oli tähän kisaan selvää voittomateriaalia, olen eri mieltä siitä, että se olisi 'kauden ehdoton helmi'.
Todella VUOSIKAUSIA :repeilee: Kannattaa tutustua tilanteeseen vähän tarkemmin, ennen syväluotaavia analyysejä. Huvittavaa tässä tosiaan on se, ettei tämä edes pidä paikkaansa. Suosittelen tutustumaan 06 kisoihin ja keskittymään muuhuin kuin "mun on annettu olettaa" tuntumaan! :peukku:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Vuosikausia = kauemmin kuin yksi vuosi.
Viimeksi muokannut nkorppi, 14 Loka 2007, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Uuden vampyyrileffan trailereita: http://youtube.com/watch?v=Z8nSloeg2uA

Youtubessa on myös leffaa ennakoiva, hyytävä lyhytelokuvasarja Blood Trails. Vähän B-horrormäistä, mutta olemmehan Lordin valtakunnasta...  :twisted:
Viimeksi muokannut nkorppi, 14 Loka 2007, 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

nkorppi kirjoitti: Vuosikausia = kauemmin kuin yksi vuosi.
Tähän vielä palatakseni ja vain siksi, koska alkuperäinen väite ei pidä paikkaansa. Pienen tarkastuskierroksen jälkeen olen 6 kisassa antanut UFOPOLILLE heikoimpia pisteitä, (Saksa06, Suomi, Slovenia, Armenia, Itävalta ja Portugali).  Osassa näissäkin kisoissa on ollut muita äänestäjiä, jotka ovat arvioineet tekstit samalla tavoin tai huonommin. 

Olenkin kiinnostunut mihin alkuperäinen väite perustuu?

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Vompeli kirjoitti: Voi vitsi kun Metsis olis osallistunut sillä käännöksellään, josta äsken kertoi mulle. Ihana olis ollut. :ihana:
:rofl: Just meinasinkin kommentoida tänne, että mulla oli kyllä mieletön idea tähän... Se alkoi näin:

(Irkkaajat kommatkaa)
(Lol, wtf, ihku daa)
---
Irkkaajat, get a life


:heh:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

No toi irkkausidea oli tullut mulle mieleen Itävallan biisin kuultuani... harmi, etten käännöstellyt vielä silloin.

Sitä paitsi true-irkkaajilla ei ole mitään tekemistä "kommaamisen" kanssa. :ylppis:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Tiedän. Senpä takia minun olisi tarvinnut väistellä heitettäviä esineitä taitavasti.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Metsis kirjoitti: Tiedän. Senpä takia minun olisi tarvinnut väistellä heitettäviä esineitä taitavasti.
Kihlasormus olis saattanut lentää. :ylppis:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Auts.  :shock: Onneksi tuo käännös ei ikinä valmistunut.  :hiips:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ilmeisesti FreeWebs-sivuilla on projektina kadota yksi kerrallaan. Tämä on nyt vuorostaan not found. Tilastoja päivittelen, siksi vanhoja pistetaulukoita kaipaan.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kokeile osoitetta http://www.freewebs.com/nkorppi/zveitzi07.htm
Se ainakin toimii.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16690
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt taas toimiikin. Outo ilmiö. Kenties FreeWebs on päivittämässä tietokantojaan tms.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Vs: Sveitsi-tulokset 2007

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Freewebs on kieltämättä aika seko välillä. Nykyään se tökkää noita ykkösiä tuonne www:n perään, välillä lataa sivua, muttei kuitenkaan näytä sitä ja joskus taas ei päivitä viimeisimpiä tietoja sivulle. Vaatii vähän kärsivällisyyttä omistaa kolmet eri sivut freewebsissä. :heh: Niin ja tosiaan jotain päivityksiä siellä nyt tehdään.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Lukittu