Kuka voittaa euroviisut 2010?

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu
Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Vuoden 2010 viisuvoitto menee johonkin seuraavista maista: Alankomaat, Norja, Islanti, Israel, Sveitsi tai Suomi!
Eniten toivon voittoa Alankomaille :tuuletus:

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Juhis »

sanon että joko Kroatia tai Suomi, ei missään nimessä Azerbaidjan tai Saksa, eihän teistäkään kaverit?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Olen hämmentynyt, että useampi mainitsee Tanskan potentiaalisena voittajana. Olen itse pitänyt jotenkin ihan selvänä, ettei se voita tai edes menesty. Järkytynkö kahden viikon kuluttua? :shock:
What color is your life?

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Margot, minäkin järkytyn sitten.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Naali »

^^Toivon, että tuo on vain viisufanien yhteinen harha. Tanska olisi kyllä just sellainen järkyttävä keskitien viisu, josta monet tuntuvat tykkäävän ja jonka voitosta itse järkyttyisin. Niillä on aina hyvät saumat voittaa. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Toivon, että Tanska voittaa. Hieno kappale ja minusta Tanska olisi myös maana hyvä voittajamaa. Maa on sen verran vauras, että sillä varmasti olisi varaa järjestää viisut 2011 ja jos kaksi Länsi-Euroopan maata voittaisi putkeen, se olisi maallikoillekin jo varma todiste sille, että myös Länsi-Euroopan maat voivat pärjätä euroviisuissa.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Olen ollut kääntyneenä Bulgarian voiton kannalle jo pitkään. :ihana:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Israelin voitto olis niiiiiiiiiiin ihanaa :):):)

mutta olen kovan työn jälkeen rajannut omat voittajakandidaattini (siis järjellä ajateltuna, ei omien suosikkien mukaan) viiteen. Israel, Saksa, Azerbaidzhan, Kroatia, Romania. yritin ottaa eri genreistä kappaleista parhaimmistoa.

Israel - upee melodia, hyvännäkönen laulaja, ääniala huikeen korkee, elää kappaleen sanat, vakuuttava ja kaunis kipale!!
Saksa - tosi hauska biisi, söpö tyttö, kiva aksentti, hysteerisen hauskat sanat, youtubessa älyttömän suosittu (lähemmäs 20 miljoonaa katselua jos ottaa mukaan vaikka 5 eniten katsottua Lenan Satellite -videoo)
Azerbaidzhan - menestyy joka vuosi loistavasti, nyt on biisikin kohdallaan, uudempi versio biisistä syö aiemman elävältä
Kroatia - ahh niin ihanaa balkanilaista tuskaa! tämä on se, joka tänä vuonna kerää balkanin maiden 12 points
Romania - kunnon bilebiisi, karismaattiset laulajat, hyvä kemia, mielenkiintonen eikä tylsä ja ennalta-arvattava kuten huonommin tehty saman genren edustaja Moldova

syön taloni jos norja voittaa :draamaa: :draamaa:
I'm not as think as you drunk I am

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

aprestoi kirjoitti:
Mr Kite kirjoitti:Tällainen pohdiskelu / aihe ei taida ihan kuulua tähän ketjuun (?) - mutta kuka / mikä viisu olisi paras voittaja nimenomaan Euroviisujen / Euroviisu-instituution kannalta ? Siis kuka esittäjä / mikä biisi toisi mahdollisesti eri tavoin eniten myönteistä huomiota, myönteistä piristysruisketta Euroviisuille ?

Esimerkiksi viime vuoden voittobiisi Fairytale ja Alexander Rybak (persoonana, ihmisenä) toivat - käsittääkseni - melko paljon myönteistä huomiota, piristysruisketta Euroviisuille ns. suuren yleisön mielissä, keskuudessa...................mutta entä kuka / mikä ehdokaslaulu olisi tänä vuonna otollisin, paras tässä suhteessa ?

Ehdotuksianne, mielipiteitänne, ajatuksianne, veikkauksianne ?
No mun mielesta Saksan voitto olisi ehdoton piristysruiske. Se on lahes ainoa viisu tana vuonna jolla on kansainvalista hittipotentiaalia. Voisin kuvitella sen soivan jopa taalla Uuden-Seelannin eettereissa, mita ei edes viime vuonna tapahtunut. Lisaksi Lenan voitto olisi Saksan viisukunnialle aivan mahtava ruiske ja ehka saisi Itavallankin miettimaan uudestaan mukaantuloa.
Jos Armenia Israel Azerbaidjan tms voittaa niin niita ei viisufaneja lukuunottamatta kukaan enaa muista kesakuussa.
Saksa saattaisi minustakin olla yksi parhaista voittajista nimenomaan Euroviisu-instituution kannalta - Saksa, yksi viisujen suurimmista rahoittajamaista, saisi voiton vuosikymmenien tauon jälkeen, mikä toisi / kasvattaisi innostusta, kiinnostusta euroviisuja kohtaan kyseisessä maassa, toisi myönteistä huomiota Saksassa.........Lena voisi olla henkilönä, persoonana - aitoudessaan, rentoudessaan, viehättävyydessään hyvä voittaja - sanoisiko tavallaan eräänlainen keulakuva ja personoituma - euroviisuille (kuten viime vuonna oli Rybak)........Saksan biisi on yksi modernisoundisimmista biiseistä viisuissa, mikä voisi olla hyvä asia - ihmiset huomaavat, että viisuissa ollaan ns. ajassa kiinni, eikä olla jämähdetty paikoilleen....

Mutta saa nähdä miten Saksan ja Lenan käy finaalissa...... :mitvit:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Israel voittaa, Armenia on kakkonen ja Saksa kolmas. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ykkösestä ja kakkosesta samaa mieltä (paitsi että ties jos vaikka vaihtavat paikkaa; no toisaalta Evan livevedosta en tiedä). Saksan en usko sijoittuvan noin korkealle. Uskon, että Ranskakin pärjää Saksaa paremmin.

Pahinta olisi jos voittajaksi selviäisi Irlanti ja nimenomaan raatiäänin, mutta tähän kauhuskenaarioon en kuitenkaan usko.
Viimeksi muokannut Rousku, 17 Touko 2010, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Pohjustukseksi: olen todella usein onnistunut ennustamaan asioita joko tietoisesti tai tiedostamatta.

Tiedostamatta homma on käynyt niin, että olen vaan maininnut jonkin asian, joka kohta onkin toteutunut. Yleensä kyseessä ovat olleet ihan pikkujutut, mutta joukossa on tavallaan ollut ehkä vähän isompiakin. Enneuniakin olen usein nähnyt.

Tietoisesti ennustaminen käy niin, että yritän sulkea ulos ajatuksistani kaiken häiritsevän ja annan mieleeni ilmestyä kuvan ennustuksesta. Apuva, kuulostaa tosi hämärältä... :puna: Mutta tällä tavalla olen pystynyt ennustamaan esimerkiksi lähes viikon ajan oikein seuraavan päivän koulubussit, joilla olen matkustanut - sekä kaikenlaisia muita pikkuasioita.

En ole mikään hörhö ennustajaeukko tai muutenkaan kamalan seko (kai :mitvit:), vaikka ehkä siltä nyt kuulostaakin... Sattumaahan nämä kaikki ennustukset todennäköisesti ovat olleet, mutta onhan se hauska joskus kuvitella
muuta! :draamaa: Joka tapauksessa, tässä tämän vuoden Euroviisujen TOP5 tietoisen ennustukseni mukaan:

1. Israel
2. Armenia
3. Romania
4. Kroatia
5. Azerbaidžan

Uskokaa, jos tahdotte. :hihi: Ehkä itse kuitenkaan en. :rofl:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Violette »

Margot kirjoitti:Olen hämmentynyt, että useampi mainitsee Tanskan potentiaalisena voittajana. Olen itse pitänyt jotenkin ihan selvänä, ettei se voita tai edes menesty. Järkytynkö kahden viikon kuluttua? :shock:
Tämän vuoden varma fanisuosikkifloppaaja, veikkaan ma.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

millamagia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 02 Touko 2010, 09:22

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Violette kirjoitti:
Margot kirjoitti:Olen hämmentynyt, että useampi mainitsee Tanskan potentiaalisena voittajana. Olen itse pitänyt jotenkin ihan selvänä, ettei se voita tai edes menesty. Järkytynkö kahden viikon kuluttua? :shock:
Tämän vuoden varma fanisuosikkifloppaaja, veikkaan ma.
Samoin uskon myös. Samoin epäilyttävät Romanian, Norjan ja Azerin livelaulutaidot, muutaman muunkin, mutta näistä, joita nyt on sinne kärkeen tuupittu.

Avatar
DaKapo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 140
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:06

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja DaKapo »

En kyllä osaa veikata yhtään kuka voittaa! :eiei: Aikaisempina vuosina olen pystynyt kertomaan voittajan melko hyvin ennakkoon, mutta johtuen tämän vuoden ala-arvoisesta tasosta on voittajan veikkaaminen todella hankalaa. On harmillista, että Norjan kaltaisen, rikkaan maan viisupanostus menee jossain määrin hukkaan, kun kilpailevat kappaleet ovat niin kohtuuttoman huonoja.

Toivon, että edes jossain määrin musiikillisesti arvokas kappale voittaa viisut, vaikka kappale olisikin mieleen jäämätön. Esimerkkinä voisi sanoa vaikka Israelin, Irlannin tai Espanjan. Eniten voittoa toivon tietysti jollekin länsi-Euroopan maalle. Omassa hupsussa maailmankatsomuksessani luen Kreikan ja Israelin joissain määrin enemmän länsi-Eurooppalaisiksi, kuin muut yhtä idässä sijaitsevat maat. Ehkä illuusio syntyy Israelin pitkästä taipaleesta viisuissa ja Kreikka taas on koko Eurooppalaisen sivistyksen kehto. Saksa voisi olla myös yksi voittajaehdokas.

Tällaisia pohdintoja tällä kertaa... :)
Viimeksi muokannut DaKapo, 30 Touko 2010, 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Meijän mamma julisti ihan kysymättä, että "Ne Euroviisut voittaa joko Ruotsi, Saksa tai Azerbaidzan". :surrur:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Violette kirjoitti:
Margot kirjoitti:Olen hämmentynyt, että useampi mainitsee Tanskan potentiaalisena voittajana. Olen itse pitänyt jotenkin ihan selvänä, ettei se voita tai edes menesty. Järkytynkö kahden viikon kuluttua? :shock:
Tämän vuoden varma fanisuosikkifloppaaja, veikkaan ma.
Onko Tanska fanisuosikki? Mä olen itseni antanut ymmärtää, että se olisi ennemmin "tavissuosikki" :miettii: Ainakin Kuppilan puntarin yhteisrankingissa se on esimerkiksi vasta sijalla 21... :raaps:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Onhan sillä melko suuri suosio fanien keskuudessa. Ei nyt ykkössuosikki juuri kenelläkään, mutta sellainen "ihan kiva" kappale josta moni pitää ja veikkaa siksi korkealle. Ongelma onkin juuri se, ettei se ole kenenkään ykkössuosikki ja siksi tuskin saa kauheasti ääniä. Riippuu toki siitä, miten live-esitys onnistuu.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Tanska on fanisuosikki kaikkialla muualla paitsi Kuppilassa. OGAE-äänestysten yhteistilanteessa se on selvä ykkönen, x myös ykkönen mutta niukemmin, ESCStatsilla kolmas ja ESC Nationillakin kuudes.

Kuppilan 21:s sija on tähän nähden mysteeri mutta ei tämän vuoden Tanska ole ensimmäinen biisi, joka istuu kansainväliseen muttei suomalaiseen fanimakuun. Viime vuonna Iso-Britannia pärjäili kv. faniäänestyksissä oikein hyvin mutta oli Kuppilassa häntäpäässä. Hyvin kappale pärjäsi myös Moskovassa mutta Suomi oli yksi harvoista maista, joissa sekä puhelinäänestäjät että raati jättivät kappaleen kokonaan pisteittä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tanska on jotenkin sellainen maa, jossa kulminoituu se -nyt-pitää-olla-tarkkana-ilmansuunnissa Euroopan luoteisosan musiikkimaku. Ja se on jotain toista kuin Suomessa. Samasta syystä Suomea ei varmaan oikein ymmärretä akselilla (ruotsi) Tanska-Britannia.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

DaKapo kirjoitti:En kyllä osaa veikata yhtään kuka voittaa! :eiei: Aikaisempina vuosina olen pystynyt kertomaan voittajan melko hyvin ennakkoon, mutta johtuen tämän vuoden ala-arvoisesta tasosta on voittajan veikkaaminen todella hankalaa. On harmillista, että Norjan kaltaisen, rikkaan maan viisupanostus menee jossain määrin hukkaan, kun kilpailevat kappaleet ovat niin kohtuuttoman huonoja.
Minustakin tänä vuonna veikkaaminen on todella vaikeaa, mutta täysin päinvastaisesta syystä eli siksi, että todella hyviä viisuja on nyt niin paljon, että niistä on vaikea nostaa yhtään ylitse muiden. Niin se maku vaihtelee. :heh: Itse voisin suoda voiton varmaan lähes puolelle kandidaateista, mutta erilaiset taustatekijät huomioiden uskoisin Armenian olevan nyt lähempänä voittoa kuin koskaan aiemmin. Kappale miellyttänee hyvin suurta kuulijakuntaa niin viisufanien kuin tavistenkin keskuudessa diasporaääniä unohtamatta. Myös Kroatia ja Saksa saattavat olla lähellä voittoa. Saksan voitto olisi ehkä kokonaisuuden kannalta toivottavinta: yhden suuren rahoittajan ensimmäinen voitto vuosikausiin antaisi piristysruiskeen läntisen Euroopan viisupanostukselle. Israelin voittoon en oikein jaksa uskoa, komea kappale, mutta liian vaikea.

Raatiäänet voivat toki sekoittaa kuviot aika totaalisestikin, jos raatien ja puhelinäänestäjien maku menee kovasti ristiin.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Timoteus kirjoitti:Tanska on fanisuosikki kaikkialla muualla paitsi Kuppilassa.
Keksisikö joku tälle oikein selityksenkin? En tästä muuta huonoa löydä kuin huonon livelaulun Tanskan finaalissa mutta tuskin se on syy ja vaikka olisikin, miksei missään muualla muka kiinnitetä asiaan huomiota vaikka kuppilassa kiinnitetään? :mitvit: Itse en osaa sanoa, miksei Tanska ole kuppilalaisten suosikkina, onhan se minulla ykkösenä. Viime vuonna joo Iso-Britanniahan oli suosikki kaikkialla paitsi kuppilassa. Tai vielä parempi esimerkki hyvin menestyneestä viisusta, joka ei ollut kuppilalaisten suosiossa lie Liettuan We are the winners. Sen vihaamisen tosin vielä ymmärrän jos kappaleessa ei ole muuta sanomaa kuin että se voittaa ja se pakottaa ihmisiä äänestämään kappaletta.

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Suomi voittaa! :rauhaa: :rauhaa:
euro2009

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Leonardo kirjoitti:Minustakin tänä vuonna veikkaaminen on todella vaikeaa, mutta täysin päinvastaisesta syystä eli siksi, että todella hyviä viisuja on nyt niin paljon, että niistä on vaikea nostaa yhtään ylitse muiden. Niin se maku vaihtelee. :heh: Itse voisin suoda voiton varmaan lähes puolelle kandidaateista, mutta erilaiset taustatekijät huomioiden uskoisin Armenian olevan nyt lähempänä voittoa kuin koskaan aiemmin. Kappale miellyttänee hyvin suurta kuulijakuntaa niin viisufanien kuin tavistenkin keskuudessa diasporaääniä unohtamatta. Myös Kroatia ja Saksa saattavat olla lähellä voittoa. Saksan voitto olisi ehkä kokonaisuuden kannalta toivottavinta: yhden suuren rahoittajan ensimmäinen voitto vuosikausiin antaisi piristysruiskeen läntisen Euroopan viisupanostukselle. Israelin voittoon en oikein jaksa uskoa, komea kappale, mutta liian vaikea.

Raatiäänet voivat toki sekoittaa kuviot aika totaalisestikin, jos raatien ja puhelinäänestäjien maku menee kovasti ristiin.
No juu, viisuvoittajan veikkaaminen on erittäin vaikeaa.....mutta hauskaa ja kiinnostavaa

Armenia on yksi vahvimmista voittajasuosikeista.......mutta onko siinä sittenkään riittävästi mukaansatempaavuutta ja tarttuvuutta voittoon asti.........?.........jääkö se sittenkin jonkin verran liian latteaksi, laimeaksi........?

Onko Saksan biisi sittenkin jonkin verran liian vaikea avatuakseen yhdellä kuuntelulla finaalissa......?......vaikka Saksalla on sinänsä hyvä esiintymispaikka.......

Kallistuisiko puntari sittenkin enemmän Tanskan suuntaan.......se on helposti pureskeltavaa, sulavaa kamaa......helposti tarttuva......ja mukaansatempaava biisi.......loppua kohti upeasti nouseva laulu

Asia riippuu paljolti siitä, miten live-esitys onnistuu finaalissa.........harjoitusesitysten perusteellakaan sitä ei osaa vielä niin varmuudella sanoa, että miten sitten käy, kun päästään tositoimiin finaalissa......?

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Conductor kirjoitti:Vuoden 2010 viisuvoitto menee johonkin seuraavista maista: Alankomaat, Norja, Islanti, Israel, Sveitsi tai Suomi!
Eniten toivon voittoa Alankomaille :tuuletus:
komppaan aika pitkälle konduktorrii, siinäpä saisi Thomas Lundikin nenälle keltaisine suihkuineen... lisään vielä Espanjan, Portugalin, Kreikan, ja Kroatian jolle toivoisin myös ehdollista voittoa, ellei maan ihmisoikeustilanne olisi se mikä se on kuten kaikkialla muuallakin itäeuroopassa... mieluiten voiton soisi kuitennii Islannille (siinä kans yksi talousvaikeuksissa piehtaroiva...) tai Portugalille.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Alankomaat olis kyllä aika jättiylläri voittajaksi. Täytyy tunnustaa, että vaikeaa on m inunkin veikkailla voittajaa - jostain syystä Bulgaria on nousemassa minunkin voittaja-arvailuissa ylemmäs ja ylemmäs... :peukku:

Edit. Täytyy hieman alkaa varoa tuota Belgian kitaramiestä - nousee aika kovaa vauhtia vedonlyönnissä...
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

En tiedä onko tämä Googlen ennustaja linkitetty tänne jo mutta jos ei niin : http://www.google.fi/intl/fi/landing/eu ... index.html

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja JRS »

Lisasin viella Georgian, koska laulu on upeaa :uujee: , ja Armenian omaan voittajalistaan :joojoo: :mrgreen: :peukku:
Viimeksi muokannut JRS, 28 Touko 2010, 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

hahahahah malta kolmosena? no viimeistään se kertoo sen, että tohon google ennustajaan ei oo luottaminen :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka voittaa euroviisut 2010?

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Conductor kirjoitti:Vuoden 2010 viisuvoitto menee johonkin seuraavista maista: Alankomaat, Norja, Islanti, Israel, Sveitsi tai Suomi!
Eniten toivon voittoa Alankomaille :tuuletus:
:roll:
Ei mitään mahdollisuuksia voittoon -onneksi. Olisi kyllä tosi nolo voittaja. :eiei:

Toivoisin Israelin upean kappaleen voittavan, mutta Lundinin Thomas lienee oikeassa, että se saattaa olla hitusen "vaikea nieltävä" massoille. Hyvä sija Israelille varmaankin, mutta tuskin voittoa.
Jos Safura onnistuu livenä hyvin, niin minä ainakin pidän häntä todennäköisimpänä voittajana.
Saksan suuri suksee on minulle suuri mysteeri. :shock: Vaikka kuinka yritän löytää jotain ideaa ja vetoavaa siitä viisusta, niin en onnistu! :eiei:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Lukittu