Juontajat: Jaana ja Peltsi

Euroviisut 2010 Oslossa

Juontajat

*****
11
18%
****
14
23%
***
10
16%
**
13
21%
*
13
21%
 
Ääniä yhteensä: 61

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Muutenkin mua ihmetyttää, ei pelkästään juontajien vaan koko karsinnan tapauksessa, että miksi pitää taas hokea sitä vanhaa suomalaista "kyllä hävettää!" -mantraa. Mitä te oikein häpeätte, itsekö te olette tätä ohjelmaa juontaneet ja/tai suunnitelleet? :mitvit: Vai luuletteko tosissaan, että jos joku ulkomaalainen tämän näkee ja pitää huonona, hän ajattelee automaattisesti, että kaikki suomalaiset (myös te itse!) on idiootteja? Kuulkaas, ei se ihan niin mene... :hali:

Minusta Jaana ja Peltsi olivat eilen rennompia ja parempia juontajia kuin koskaan aiemmin. Peltsikin vaikutti aidosti innostuneelta, kun aiemmin olen ollut aistivinani hänestä sellaista "No ei nyt viisut kiinnosta kyllä yhtään mutta juonnetaan nyt kun tästä maksetaan" -henkeä. Väliaikanumeroista, vitseistä yms. voi olla monta mieltä, mutta ei mulle ainakaan tullut myötähäpeän tunnetta missään vaiheessa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tässä meillä on sitten selvä näkemysero, koska minun mielestäni aikuisten ihmisten sopisi hävetä vaan ihan omasta puolestaan ja antaa muiden tehdä mitä haluavat.

EDIT. Siis totta kai saa olla pitämättä Ylen ohjelmasta, mutta minusta häpeäminen on vaan vähän hassu verbi tässä yhteydessä. Mut tää on vaan mun mielipide. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä haluan vielä sanoa, että en missään nimessä hävennyt ohjelmaa. Ainut marmatukseni tuli siitä, että vitsejä oli ehkä hivenen liikaa ja ehkä juontajat olisivat voineet olla enemmän asiallisia, kun niitä vitsejä tuli vitsin perään. Enkä mä pitänyt sitä yhteydenottoa Norjaan mitenkään erityisen nolona. Mutta enemmän positiiviseen suuntaan tää Suomen karsinta formaatti on menossa ja hieno juttu, että Suomessakin uudistetaan viisuja. :peukku: Hyvä YLE! :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Voi jestas sentään! Ei kaiken tartte olla "otsat kurtussa,leikki kaukana"- hommaa. Tämähän on kivaa ja mukavaa hassuttelua musiikkimaailmassa. Eipäs olla tosikkoja. Kiitti kivasta illasta Jaana ja Peltsi.
Love shine a light

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Juontajien osuutta on vähennetty, joten tällä formaatilla "kuka tahansa" voisi juontaa viisuja.
Seisovat yhdessä paikassa, spiikit on lyhyitä eikä esiintyjiä haastatella.
Ei vaadi paljoa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Finaalissa on mukana myös Marco Bjurström. Missä roolissa hän on esillä? :mitvit:
Ja juotavatko Jaana ja Peltsi senkin lähetyksen sieltä green roomista käsin? :mitvit:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Leo »

Violette kirjoitti: Minusta Jaana ja Peltsi olivat eilen rennompia ja parempia juontajia kuin koskaan aiemmin. Peltsikin vaikutti aidosti innostuneelta, kun aiemmin olen ollut aistivinani hänestä sellaista "No ei nyt viisut kiinnosta kyllä yhtään mutta juonnetaan nyt kun tästä maksetaan" -henkeä. Väliaikanumeroista, vitseistä yms. voi olla monta mieltä, mutta ei mulle ainakaan tullut myötähäpeän tunnetta missään vaiheessa.
Olen ihan samaa mieltä.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Vitsit huononi viime kerrasta ja juontaminen meni sössöttämiseksi.
Miks kaksi juontajaa kun ne molemmat on samassa paikassa?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Roope »

Uskomatonta Kuva käsikirjoitus taas :aivanmaassa:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Roope kirjoitti:Uskomatonta Kuva käsikirjoitus taas :aivanmaassa:
Aamen. :joojoo:

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Meinasi melkein itkettää, kun oli niin huonot juontajat ja jutunheitto.

Onneksi oli taas mainioita historiapätkiä mukana!

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Tänään ei kyllä Jaanan ja Peltsin jutut toiminut yhtään :lohduton: Tarja Kulho puolestaan oli jopa hauska SW:n esittelyssä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11539
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Marco Bjuström pitäisi kyllä pitää varsin kaukana näistä karsinnoista... nähtiin mikä oli herran ESC-tuntemus aikoinaan siinä FST:n visailussakin... (käsi otsalle,voi ei!), kummaa kireyttä oli Jaanan ja Peltsin kesken...kovasti käherretyltä Peltsiltä toki irtosi nyt jo paremmin hymyä...ihanat juontajat meillä!!!!!!!!!

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Peltsi on aina ollut ihana! :draamaa: No okei, ei Jyrki Countownissa.. :heh: Jaanasta en oo tykännyt Tiltin jälkeen ja Bjurströmin jätän kokonaan kommentoimatta. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tädin huumorintaju on kohtalaisen kehittymätön, mutta niin on näiden juontajien vitsien kirjoittajienkin. Söhlötisöhlötisöhlötisöö. Harmi, sillä Jaana on ollut tädistä niin ihana.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16664
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

gentedimare kirjoitti:
Sagapo kirjoitti:Mikään, ei mikään, voi ylittää noloudessa oikeaa yhteyttä Puolaan vuonna 2004.
:heh: "äh.....Meil ois nyt se PUALA.... örh" :heh:
"Meillä on vähän vikaa. Täällä päässä :heihaloo:"

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Antero »

Ei tämä nyt varsinaisesti juontajiin liity, mutta kyllä on ideat vähissä viisukarsintojemme toteuttajilla. Ei tässä tarvita edes omahäpeä-asennetta, vaan ihan oikeasti, tuota on vaivaannuttavaa katsella ja kuunnella. Ideointi on vaikea laji, mutta tämän ohjelman toteuttajilla on luovuus piilotellut nyt jossakin nurkassa, ilmeisesti siellä Tohlopin studion vessassa.... :mitvit: ;) Nyt ei auta muuta kuin uskoa ja toivoa, että kaikki hyvät ideat on säästetty finaalilähetykseen.... Ja erityisesti huumori on vaikea laji, sen toteuttaminen onnistuu vain harvoilta... Heitä ei ole viisukarsintojen toteuttajissa... valitettavasti, sanoisi nobelpresidentti Mara Ahtisaarikin....

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6311
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja mariah »

tarja kulho <3 vallan mainio tapaus. ja jaana toivottavasti mukana ainaki vielä seuraavat 30 vuotta :riemu: :pliis:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun mielestä juontajissa ei ollut tänään kyllä mitään vikaa tai noloa. Vitsejäkin oli mun mielestä vähemmän kuin viime viikolla. :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Albatrossi

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

"Norjasta" tulleet jutut, surkeita, ei yhtään tarttumapintaa mun huumorintajuun. Jaana ja Peltsikin saavat korkeintaan välttävän, ei tuntunut juttu luistavan. Kaikki vaikutti niin halvalta. Tiedän, ideointi ja välijuttujen kirjoittaminen ei ole helppoa, mutta en viihtynyt ja se ratkaisee. Onneksi oli kappaleet välissä parantamassa tasoa.

Suomessa vierailulla olevat Ruotsin siskoni eivät oikein innostuneet.

Avatar
grey_gardens
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 11 Joulu 2009, 02:11

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja grey_gardens »

Pisti heti silmään (ja ärsytti) ettei juontajat astu kertaakaan itse päälavalle. Miksi?? :eiei:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja Roope »

En muuten lopputeksteistä löytänyt käsikirjoittajaa :mitvit: , ihanko itse jutut tekevät :tietsikka:

EDIT: Taisi olla piilotettu hassunhauskasti Norja-yhteydet -otsikon alle tämä Tohlopin metsien ideariihi :stupido:

http://areena.yle.fi/video/684440

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja --evg »

Yksi tähti juontajille! Enempää he eivät ansaitse :eiei: Peltsille ehkä enemmän...
IB- International Bullshit

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Tänä vuonna ainakin se on paremmin, ettei niitä äänestysnumeroita jankuteta joka välissä. Hermo meinasi mennä siihen jankkaamiseen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Sagapo kirjoitti:Meinasi melkein itkettää, kun oli niin huonot juontajat ja jutunheitto.

Onneksi oli taas mainioita historiapätkiä mukana!
Samaa mieltä. Kiusallista oli.

Vaikea sanoa, miksi esim. ne artistien esittelyt tuntuvat nyt niin kiusallisilta, mutta MF:ssä toimivat. :miettii: Tosin oli ne musta sielläkin välillä vähän hölmöjä, mutta ei tullut vastaavaa myötähäpeän aaltoa. Tarja Kulho on naurattanut Mafiassa, mutta tässä ei nyt sitten yhtään.

Artisteilta kommenttien pyytäminen nyt taas on aina ja kaikkialla yhtä kamalaa. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ihanat hyvännäköiset juontajat! Heistä jos keistä meidän tulisi olla ylpeitä :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja tomato »

Peltsistä on tulossa tai jo tullut YLE:n jonkinlainen vakiojuontaja TV:n gaalohin.
Ihmettelen vaan että millä meriiteillä.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jaanaa kannatan aina, ja Peltsiinkin totuin nopeasti. Uudelleen nähtyinä Trine ja Oddvarkin naurattivat jo vähän. Lähimmäisen mäiskiminen turskalla on kieltämättä erittäin norjalaista. :rofl:

Jaana ja Peltsi eivät siis pilaa näitä karsintoja vaan totaalisen epähauska Tarja Kulho. :aivanmaassa:
barbarossa kirjoitti:Vaikea sanoa, miksi esim. ne artistien esittelyt tuntuvat nyt niin kiusallisilta, mutta MF:ssä toimivat. :miettii:
Vitsien kopiointi naapurilta on surkea lähtökohta, vrt. Inför ESC -levyraadin jäljittely parin vuoden esikatseluissa. Ruotsissa tuskin ollaan niin köyhiä että pitäisi lainata suomalaisten ideoita.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7184
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Meinasin oikeasti itkeä perjantaina :lohduton:.. Ne jutut oli jotain niin noloja ettei mitään rajaa. Nyt noi juontajat vaihtoon ja vähän äkkiä.. Miten on voinut Jaanasta tullut noin huono! Vielä viime vuonna hän oli hyvä, mutta ei todellakaan enää :eiei: :roll:. Peltsi se vasta surkea onkin :jupinaa:. Tarja Kulhonkin saisi pistää pois.. En pidä hänestä yhtään ja hän on niin turha. Norjapätkä oli niin nolo taas :rofl:. Yhden tähden ansaitsevat noilla suorituksillaan eivätkä enempää.

Historiapätkät taas olivat hyviä :joojoo:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Juontajat: Jaana ja Peltsi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kuka ne juonnot ja "vitsit" on kirjoittanut? Hänelle viestiä: tyylinvaihto olisi ihan hyvä juttu... ;)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Lukittu