Netta - Stronger

Euroviisut 2010 Oslossa

Netta - Stronger

*****
5
9%
****
12
23%
***
16
30%
**
13
25%
*
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja Tiana »

On tämä parempi kokonaisuus kuin tuo Saga.

Ja kyllä tämän näköinen tytsy kestäisi vertailua Moskovassa. :)

Kuva

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Minun listoillani tämä on nousussa, tosin tämä ei kovin pohjalla ole ollutkaan. Miten mulle tuleekin Cher mieleen siinä Stronger-kohdassa? :draamaa:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Nätti tyttö ja hyvä voimakas laulu, mutku biisi on sitte huttua.
Love shine a light

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo vähän samaa mieltä - siis tämä keksikastiin :heh: laittama kipale on tylsä, mutta Netan ääni on kyllä tosi hyvä. Pisteitä äänelle.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

AnnFredi kirjoitti:Miten mulle tuleekin Cher mieleen siinä Stronger-kohdassa? :draamaa:
Jee, joku muu kuulee samoin kuin minä! Tykkään kyllä naisen äänestä eikä biisikään nyt pahimmasta päästä ole, mutta jotain lisäkoukkua ehkä kaipaisi.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tämä kappale on taitavasti tehty keksimuotilla, jotain tyypillistä Ruotsi-Viro-akselia tässä on. Minusta taitavaa tuon laulajan työskentely. Ahh, kitarasoolo virkistää kappaletta. Ihan oiva keitos. Nyt kun mainitsitte tuon Cherin, totta tosiaan, Suomen Cherhän se siinä! Laittaisin kympin sakkiin, kauttaaltaan ammattimaista työtä. Eri asia sitten on se, mitä tällä haetaan. Miten ihmeessä tämä erottuu joukosta? Mukavaa ja viihdyttävää kuunneltavaa joka tapauksessa. :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä ainakin tykkään tästä. Kivaa ja kuunneltavaa rokkia. Moneen kertaan kuultua, mutta miksi vaihtaa toimivaa konseptia? Perusradiopoppista selvästi parempi viisu. Niin ja Netan äänikin on oikein vahva. <3
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Netta - Stronger

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Laulajalla on voimakas ja komea ääni, siitä iso plussa! Huonolaatuinen äänite ei tee parasta oikeutta äänen eri nyansseille, harmi. Kappale on energinen, ja paranee mitä enemmän kuuntelee. Kansainvälistä meininkiä, mutta ehkä hiukan liian yllätyksetön.

Lukittu