Vuoden 2010 viisulevyt

Euroviisut 2010 Oslossa
Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Tänne siis keskustelua Euroviisujen 2010 albumeista ym.

Ja kun tämän vuoden levy julkaistaan, koska se tulee myyntiin oikeisiin kauppoihin? Olen alle 18v, eli en voi ostaa Internetistä (Lähde), joten minun pitäisi ostaa se wanhasta, hyvästä kaupasta. Ongelmana tässä on se, että esimerkiksi viime vuonna sain kiertää läpi ainakin kymmenkunta kauppaa vuoden 2009 levyn perässä, kunnes lopulta Sokoksella ei onnistuttu piilottamaan sitä niin hyvin, etten olisi löytänyt sitä! Ja sitä "50 Years of the Eurovision Song Contest"-albumia olen metsästänyt ympäriinsä - turhaan, kun taas nettikaupat suorastaan pursuavat Euroviisu-levyjä. Olkaa onnellisia, te yli 18-vuotiaat, siitä, että saatte Euroviisu-levyt niin helposti käsiinne!
(Tyhjä)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Öhm, onpas keskustelua herättävä ketju... Ei hajuakaan, onko tämä oikea paikka tälle kysymykselle tai lukeeko kukaan edes tätä kysymystä täältä, mutta kysyn kuitenkin: milloin se tämän vuoden virallinen viisulevy siis ilmestyy? Minusta tuntuu kuin olisin joskus nähnyt jossain päivämäärän 7.5., mutta en enää löydä mistään vahvistusta luulolleni. Ilmestyykö levy siis jo tällä viikolla? Vai vasta myöhemmin? Vai onko se ilmestynyt jo? :mitvit: Tuhannet kiitokset mahdollisesta vastauksesta! :kaunis:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

CDON.comista on ainakin jo tilattavissa ja virallinen ilmestymispäivä on siellä ainakin huomenna 5.5.2010.
Kyllä viralliset tupla-cd:t ovat minusta tulleet aina saataville myös lähes kaikkiin levyjä myyviin kauppoihin, ihan marketeista (Prismat & Citymarketit) lähtien...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Itse aion huomenna töihin vappulomalta palatessani soittaa Jumbon Stockmannille ja varmistuksen saatuani hakea lounastauolla levyn itselleni.

Mistään muualta ei ole yhtä varmasti levyä saanut kuin Stockmannilta. :peukku:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ai huomenna jo ilmestyisi? :uujee: Kiitos tiedosta! :peukku: Jokohan se sitten huomenna löytyisi Kouvolankin kaupoista... Anttilasta olisi ainakin mahdollisuus huomenna käydä sitä etsimässä. :miettii: Noh, jos kerran virallinen ilmestymispäivä on huomenna, niin eiköhän se viimeistään lauantaina jostain silmiin osu. :surrur:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Jee, taidanpa huomenna kotimatkalla käväistä Stocmannilla ostamassa sen. :uujee:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Voi kunpa se tosiaan huomenna tulisi :surrur: Aina kun ei noista julkaisupäivistä tiedä :niinpa:
Mutta jos tosiaan niin on, niin haenpa sen sitten koulun jälkeen Sokokselta tai Anttilasta :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Hankin levyn jostain kyllä niin jostain
LOBODA

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

tonywerner kirjoitti:CDON.comista on ainakin jo tilattavissa ja virallinen ilmestymispäivä on siellä ainakin huomenna 5.5.2010.
Jee, ESC 2010 cd-levy lähetetty tänään varastolta ja toimituksen pitäisi saapua lähipäivinä.

Sain jopa lähetystunnuksen, jolla seurata pakettia... kun tilasin myös kirjoja.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1577
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Valkealalainen kirjoitti:Ai huomenna jo ilmestyisi? :uujee: Kiitos tiedosta! :peukku: Jokohan se sitten huomenna löytyisi Kouvolankin kaupoista... Anttilasta olisi ainakin mahdollisuus huomenna käydä sitä etsimässä. :miettii: Noh, jos kerran virallinen ilmestymispäivä on huomenna, niin eiköhän se viimeistään lauantaina jostain silmiin osu. :surrur:
Jos ilmestymispäivänä meinaa jonkun levyn löytää, on Kouvolassa yleensä Anttila paras vaihtoehto. Esim. Prismaan verrattuna parin-kolmen päivän ero on ihan normaalia...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Sämpy kirjoitti:
Valkealalainen kirjoitti:Ai huomenna jo ilmestyisi? :uujee: Kiitos tiedosta! :peukku: Jokohan se sitten huomenna löytyisi Kouvolankin kaupoista... Anttilasta olisi ainakin mahdollisuus huomenna käydä sitä etsimässä. :miettii: Noh, jos kerran virallinen ilmestymispäivä on huomenna, niin eiköhän se viimeistään lauantaina jostain silmiin osu. :surrur:
Jos ilmestymispäivänä meinaa jonkun levyn löytää, on Kouvolassa yleensä Anttila paras vaihtoehto. Esim. Prismaan verrattuna parin-kolmen päivän ero on ihan normaalia...
Haa, hyvä tietää tuokin! Prisma on siis niin takapajulassa verrattuna Anttilaan, että levyilläkin kestää matka sinne kauemmin kuin keskustan kauppoihin. :rofl: Ihan mukavaa, että se on nimenomaan noin päin, koska Prismaan en todennäköisesti huomenna mitenkään ehtisikään...

Toivottavasti tosiaan löytäisin levyn jo huomenna! En jaksaisi enää odottaa! :draamaa: Mutta jos en löydä, niin se on sitten torstaina lähdettävä uudestaan metsästämään. :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Taidanpa tilata netin kautta. Ei tänne tuppukylään tuu ainakaan. :lohduton:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Alustavan puhelinsoiton perusteella ainakaan Jumbon Stockmannilla ei olisi levyä. :niinpa: Täytynee soittaa vielä keskustaan.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ei löydy Stockmannin tietokannasta, eikä näköhavaintoa Jumbon Anttilassa, Cittarissa eikä Prismassakaan. :niinpa: Myyrmannin Anttila kehotti käymään illemmalla, jos iltapäivätoimituksessa tulisi...
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Ei ollut Stocmannilla eikä asematunnelin Anttilassa. :eiei:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No joo, eipä Poristakaan löytynyt... Niin ennalta arvattavaa tää tämmönen pelleily :jupinaa: Ensikerralla saisi sitten joka paikassa olla se sama päivämäärä, että tietäisi mennä oikeana päivänä katsomaan, onko CD julkaistu :roll: Voipi olla niin, että se on myynnissä sitten vasta 7.5 :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mitä ihmettä olen taas eilen oikein ajatellut eli olen poistanut sähköposteista viestin,
CDON.comin lähettämän paketin seurantakoodin eli ehkä ESC2010 tuplalätyskä
olisi jo noudettavissa lähipostista kirjojen kera ja en voi asialle tehdä mitään... :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Eipä ollut viisulevyä Kouvolankaan Anttilassa. Suomen karsintalevyä vaan tarjottiin. :niinpa: Ja minä vielä hiki hatussa juoksin asemalta Anttilalle ja jätin vessakäynninkin väliin, jotta varmasti ehtisin ostaa levyn ennen bussin lähtöä! Mutta ei sitten. :roll:

Huomenna voisin käydä uudestaan katsomassa... Istun ensin 25 minuuttia linja-autossa, sitten vaihdan autoa, istun toisessa bussissa 20 minuuttia, vietän kaupungissa 20 minuuttia levyä etsien ja sitten istun taas 45 minuuttia bussissa matkalla kotiin. :mrgreen:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Stockmannin palveluun voi luottaa: Eilisen selvitystyön lisäksi sain tänään puhelinsoiton, jossa miellyttävä miesääni kertoi kyselyjä levystä tulleen niin paljon että heidän osto-osastonsa oli tilannut levyjä kaikkiin tavarataloihin. (Kysymys tietysti kuuluu, miksei ollut tilannut aiemmin?) Arviolta maanantaina olisi siis levyjä saatavilla Stockalta, mutta he vahvistavat asian vielä puhelimitse.

Itse taidan suosiolla odottaa maanantaihin, lupasivat vielä että levy tulee kanta-asiakastarjoukseksi.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Speed »

Eilen satuin kuulemaan jonkun herran kyselevän levyä myös Tampereen Stockalta, muttei sitä sielläkään ollut. Kovasti yrittivät selvittää, koska se tulee myyntiin.

Itse latasin levyn jo jonkin aikaa sitten CDON:ista ja fyysinen albumi tulee Play.comista.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Mutta tämä levy ei näytä olevan myynnissä vielä missään? :mitvit:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

CDON.comista tuli tänään cd-levy ja postituksessa jopa säilynyt kansikotelo ehjänä. :tuuletus:

DISC 1 ja raita numero yhdeksän... elämä todellakin näyttää paremmalta keväällä kera cd-tuplan. :peukku:

pst. hintakin oli vain 9,95 alennuksen ansiosta, kun CDON muutti ja heidän mielestään olin joutunut
odottamaan jotain toimitusta aikaisemmin odotettua kauemmin. Jälkitoimitukseen ESC - Oslo 2010 3DVD
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Mulla tipahti tän vuoden viisulevy tänään postiluukusta :tuuletus:

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Lähden varmaan joskus tämän viikonlopun aikana käymässä Itäkeskuksen läpi, olisiko jo se tämän vuoden levy siellä. Olen kuitenkin melko varma, että se ei ole siellä. :roll:
(Tyhjä)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Onko levystä jo näköhavaintoja kaupoista? :mitvit:

Ja taas minä kirjoitan tähän ketjuun, anteeksi! Tästä eteenpäin yritän olla hiljaa. :draamaa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Ehtikö se Iso-Britanian lopullinen Eurovision studio versio tälle kokoelmalle kun ne sitä niin kauan panttasivat?

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Jee! :tuuletus:

Itäkeskuksesta en sitä levyä löytänyt, mutta Helsingin keskustan Stockmannilla sitä levyä on myytävänä varmaan kymmeniä kappaleita! Itse ostin sen sieltä äsken.
(Tyhjä)

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Nata »

Hei, jee! Olen huomenna muutenkin joutumassa Itäkeskukseen, kiitos vinkistä!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jv »

^ Hienoa! Minäkin ostan viisulevyni aina kaupasta enkä netistä, ja useimmiten juuri Stockalta. Toimin näin paitsi vanhanaikaisuuttani myös ihan propagandamielessä: haluan osaltani osoittaa kauppiaille, että tähän levyyn on kiinnostusta (usein käyn ilmestymispäivän tienoilla varta vasten sitä kyselemässä, jos ei hyllyssä näy). Ja kun levy on kauppojen hyllyillä, sekin lisää osaltaan euroviisujen näkyvyyttä.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vuoden 2010 viisulevyt

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Nata kirjoitti:Olen huomenna muutenkin joutumassa Itäkeskukseen, kiitos vinkistä!
Ei vaan siis
_kevylimato_ kirjoitti:Itäkeskuksesta en sitä levyä löytänyt,

Lukittu