Mikael Saari – We should be through

Euroviisut 2013 Malmössä

Mikael Saari – We should be through

*****
96
53%
****
29
16%
***
17
9%
**
18
10%
*
20
11%
 
Ääniä yhteensä: 180

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma.
:mitvit:

Jos raati joka tapauksessa junailee Diandran voittajaksi, vaikkei hän voittaisi puhelinäänestystä, on tarpeetonta äänestää. Säästä siis roposi. :joojoo:

Ellet sitten vedonlyöntiä tarkoittanut, mutta en ole huomannut, että UMK:ta voisi missään (rahasta) veikata.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma. Typerä 50/50(?)-systeemi. :hak:
Jos Mikael on tässä konstellaatiossa Nightwish (???????????), ja Diandra vastannee Anna Erikssonia (vaikkei 'Colliding into you' ole yhtä vahva kuin 'Oot voimani mun'), niin kuka on se Nina Åström, joka tulee valituksi? Krista on kenties siihen rooliin liian raju. Pohjanmaalta taas? Great Wide North?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma.
Kyllähän tuomaristokin tätä kehui, joten en nyt oikein ymmärrä...? :mitvit:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

jv kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma. Typerä 50/50(?)-systeemi. :hak:
Jos Mikael on tässä konstellaatiossa Nightwish (???????????), ja Diandra vastannee Anna Erikssonia (vaikkei 'Colliding into you' ole yhtä vahva kuin 'Oot voimani mun'), niin kuka on se Nina Åström, joka tulee valituksi? Krista on kenties siihen rooliin liian raju. Pohjanmaalta taas? Great Wide North?
Reps :uujee: :rofl: Vähän samoja ajatuksia täälläkin. Pelottaa just että nyt kun on jälleen hyvä Suomen karsinta niin meiltä lähtee sitten sinne vaikka se Atletico tai Rautakorva mikälie. Hyvät valinnat olis kuitenkin Diandra tai Mikael. Jos nämä jostakin syystä floppaisi niin sitten Krista tai Arion. Muita ei kiitos Euroviisuihin.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Timoteus kirjoitti: :mitvit:

Jos raati joka tapauksessa junailee Diandran voittajaksi, vaikkei hän voittaisi puhelinäänestystä, on tarpeetonta äänestää. Säästä siis roposi. :joojoo:
Juuri siksi mä sitä raadin suosikkia äänestäisinkin, jotta turhalta kompromissilta vältyttäisiin yleisön suosikin ollessa toinen. :joojoo: Mieluummin tosiaan se tämänvuotisten karsintojen Anna Eriksson voittajaksi, kuin joku Nina. :rofl:

Mutta ehkä minä nyt viimein lopetan tämän tuomariston ja 50/50-systeemin mustamaalaamisen. Menee muuten liian negatiiviseksi, ihan tyytyväinen kun kuitenkin olen ollut raadin toimintaan ja mielipiteisiin tähän asti. Selkeästi vain joltain ylemmältä taholta on tullut käsky, että nyt etsitään YleX:lle sopivaa radiohittiä, ja pelkään ettei Mikaelin biisi siihen muottiin tule oikein sopimaan kertsien toistelun, ym. puuttuessa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

ESCfangirl
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 26 Helmi 2012, 18:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ESCfangirl »

Jokos nämä olivat täällä?

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 3C6JEVk028
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/2180 ... finaalista

Oi, tulisipa tämä komistus lavalle Mikaelin vahvistukseksi! :ihana:
Jousisoittajatkin sopisivat Malmön lavalle :joojoo:

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

^en ole nähnyt. Kiitokset! :)

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

"Se olis tosi siistii, et jos joku tulis kadulla vastaan ja sanois, et mä aina kuuntelen sun biisin ku käyn nukkumaan", sanoi Mikael UMK:n esittelyvideossaan. Ajattelin, että onpas siinä itsevarma jätkä, suorastaan nokkava.
No minä voisin sanoa hänelle noin. Tuosta on tullut totta minun kohdallani.
Pieni romahdus tulee, jos tämä ei pääse Malmöön. Joutuu kipittämään masennuslääkekaupan lihatiskille.
Luotan naisiin, naisäänestäjiin, kootkaa "Mikael Saari euroviisuihin" -kansanliike.
Eiväthän jätkät suostu äänestämään näin herkkää laulua. Ainakaan kun ovat jätkäseurassa.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

kuu-kuu kirjoitti: Luotan naisiin, naisäänestäjiin, kootkaa "Mikael Saari euroviisuihin" -kansanliike.
Eiväthän jätkät suostu äänestämään näin herkkää laulua. Ainakaan kun ovat jätkäseurassa.
En ole varma! Kuten sanoin toisessa ketjussa, toiveeni tämän menestykselle ovat juuri siinä, että herkkyys yhdistyy tiettyyn cool-faktoriin (vaikka Nuorgamin raati ei näin nähnytkään :heh: ).

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^Joo, piilotin ajatukseni tuohon "kun ovat jätkäseurassa"-lauseeseen.
Kyllähän jätkät nyt omissa oloissaan herkkyydestä tykkäävät ja jopa itkevät.
Nuorgam-raati, jätkiä kaikki.
Ehkäpä semmoisia tavallisia musalehtityyppejä, joilla on loppujen lopuksi rajoittunut musiikkimaku. Snobbailevat ja kisailevat, kuka osaa kirjoittaa koukeroisemman ja nasevamman arvion.

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

kuu-kuu kirjoitti:^Joo, piilotin ajatukseni tuohon "kun ovat jätkäseurassa"-lauseeseen.
Kyllähän jätkät nyt omissa oloissaan herkkyydestä tykkäävät ja jopa itkevät.
Nuorgam-raati, jätkiä kaikki.
Jätkänä ja jätkäseurassa paljon pyörineenä niin sanoisin omien kokemuksieni pohjalta, että teini-iän jälkeen se herkkyys ja itku katoavat noin kymmeneksi vuodeksi. Mutta monet löytävät sen herkkyyden taas, kun 30+ vuotta alkaa mittarissa olla.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

jv kirjoitti:En ole varma! Kuten sanoin toisessa ketjussa, toiveeni tämän menestykselle ovat juuri siinä, että herkkyys yhdistyy tiettyyn cool-faktoriin (vaikka Nuorgamin raati ei näin nähnytkään :heh: ).
kuu-kuu kirjoitti:Nuorgam-raati, jätkiä kaikki.
Ehkäpä semmoisia tavallisia musalehtityyppejä, joilla on loppujen lopuksi rajoittunut musiikkimaku. Snobbailevat ja kisailevat, kuka osaa kirjoittaa koukeroisemman ja nasevamman arvion.
Minä en - E:en uskaltaisi lähteä, tuntuisi vääryydelle - jotenkin naisena lähtisi tekemään yhtään mitään johtopäätöksiä miehistä Nuorgam raadin perusteella. UMK ketjuun jo kirjoitin, että sen perusteella mitä minä olen sitä saittia ja niiden piirien mielipiteenmuodostusta seurannut, ja makuaan, siellä pelätään tunneilmaisua ihan hysteerisesti, siis muidenkin kuin Mikaelin kohdalla, ja leimataan heti banaaliksi. Äly ja/tai ironinen etäisyys suojapanssarina, ettei varmasti asetu alttiiksi. Peruskotiteollisuuäijäkin pelkää liikuttumista vähemmän, eikä sellaienn syö miehisyyttään. :heh:
Viimeksi muokannut ta1ja, 16 Tammi 2013, 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Tännehän oli ilmestynyt kivoja linkkejä!

Voin kuulkaa kertoa teille, että tämä biisi vetoaa nuoriin miehiinkin.
Soittelin tätä netistä pari kertaa. Kohta huoneeseensa linnoittautunut teini-ikäinen poikani tuli ja sanoi:
"Mikä tuo kappale on, kuka sen esittää?"
Sitten hän lähtikin huoneeseensa sitä kuuntelemaan ja kuulin myöhemmin kuinka hän hyräili sitä siellä mukana. :heh:
Hyvän kappaleen merkki!

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Niin syntyisihän tästä pitkät keskustelut, loputtomat semmoiset ja kiinnostavat.
Olen minäkin tuota Nuorgamia lueskellut ja huomannut yhtä ja toista. Taitavat olla kovia New Order-diggareita.

Rockporukoita ja bändi-ihmisiä tunteneena, muistelen, että noihin usein liittyi se, että pitivät itseään erinomaisia ihmisiä, ja muita älykkäämpiä. Nämä olivat parikymppisiä tyyppejä.

Kotiteollisuuden musiikista löytää kyllä herkkyyttä, mutta se on jotenkin sellaista kaljajuopon musiikkia jossa itketään toki, mutta kännissä ollen ja sitä että muija on jättänyt. Pistän näin kimppuun koko tuon bändin ja jätkistä koostuvan kuuntelijajoukon, parikymppisistä jätkistä koostuvan.

Mutta sitä vaan ajattelen, että jos sattuisi käymään niin että paristakymmenestä parikymppisistä jätkistä koostuva joukko seuraisi UMK-finaalia kännykät kourassa ja kaljatuopit kourassa ja finaalissa olisi Mikael Saari, niin luulen, että Mikael Saari ei juuri saisi näiltä ääniä. Täytyy olla vahva ihminen, joka sanoo siinä kaljahourujen ja hienhajujen keskellä, että minä äänestän Mikael Saarta. Luulen, että tuossa tilanteessa näkyisi joukkokäyttäytymisen-ilmiö, äänestetään sitä mitä muutkin, eli se ryhmän johtajan paikan saanut jätkä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Edwina kirjoitti: Soittelin tätä netistä pari kertaa. Kohta huoneeseensa linnoittautunut teini-ikäinen poikani tuli ja sanoi:
"Mikä tuo kappale on, kuka sen esittää?"
Sitten hän lähtikin huoneeseensa sitä kuuntelemaan ja kuulin myöhemmin kuinka hän hyräili sitä siellä mukana. :heh:
Hyvän kappaleen merkki!
Ihana :ihana:
kuu-kuu kirjoitti:Luotan naisiin, naisäänestäjiin, kootkaa "Mikael Saari euroviisuihin" -kansanliike.
Liittyisin ;)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olettehan jo liittyneet Mikael Saari Facebook-ryhmään! :peukku:
Sillä on toistaiseksi 292 tykkäystä.

Joku on eilen perustanut myös uuden Mikael Saari Suomen euroviisuedustajaksi 2013 Facebook ryhmän. :peukku:
23 tykkäystä tällä hetkellä.

Pianisti Tuomas Vertasen tapasin marraskuussa juttukeikan yhteydessä. Oikein mukava heppu olikin. Enpä vielä silloin tiennyt, että sama jamppa saattaa kisata toukokuussa Malmön viisulavalla Suomen väreissä. :surrur:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »


Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Mua alkaa pelottaa, jos tää vie voiton. :shock: Kappalehan on omassa luokassaan mahtava, mutta mieluummin näkisin jonkun muun voittajana. Onhan tämä hyvä, ja herättää myös samanlaisia tunteita ulkomaisissa kuuntelijoissa. :mrgreen: Pärjäisi luultavasti hyvin viisuissa, jos tämä lähtisi.
4/5

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Mikset sitten haluaisi tämän voittavan, jos kappale on sinusta(kin) hyvä ja uskot että pärjäisikin hyvin..?

Minua taas pelottaa se että tämä ei voita (kuten ikävän todennäköistä on)... :kups:

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

rosetta kirjoitti:^ Mikset sitten haluaisi tämän voittavan, jos kappale on sinusta(kin) hyvä ja uskot että pärjäisikin hyvin..?

Minua taas pelottaa se että tämä ei voita (kuten ikävän todennäköistä on)... :kups:
Kuulostaisi muuten aika kamalalta jos tilanne realisoituisi ratkaisevien äänestäjien kohdalla seuraavasti:

Minusta artisti C olisi paras, sillä on paras biisi ja se pärjäisi mielestäni parhaiten viisuissa, mutta äänestän artistia A, koska olen sitä muuten fanittanut Idolsista lähtien tai artistia B koska RKP rulaa. :niinpa:

No, ei luovuta vielä toivosta ja kenties paras voittaa, oli se sitten kuka vain näistä neljästä.

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

rosetta kirjoitti:^ Mikset sitten haluaisi tämän voittavan, jos kappale on sinusta(kin) hyvä ja uskot että pärjäisikin hyvin..?

Minua taas pelottaa se että tämä ei voita (kuten ikävän todennäköistä on)... :kups:
Koska on parempiakin kappaleita kuin tämä. :draamaa: Ja sitten muutamat kappaleet ovat niin mahtavia, että niiden sijoittuminen esimerkiksi kolmanneksi ja toiseksi harmittaisivat minua. Anteeksi epäselkoinen selitykseni. :c

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kun tässä kilpailussa nyt kuitenkin haetaan "parasta biisiä", niin silloinhan voittaja olisi mielestäni kyllä Mikael Saari laulullaan. Esiintymisen suhteen en tämän kilpailun osalta mitään varmaa sano ennen live-esityksiä, mutta paras esiintyjä lienee siltikin Diandra. Toivon kuitenkin Mikaelin voittavan. Tästä laulusta todella voisi olla ylpeä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tirppa kirjoitti:
rosetta kirjoitti:^ Mikset sitten haluaisi tämän voittavan, jos kappale on sinusta(kin) hyvä ja uskot että pärjäisikin hyvin..?

Minua taas pelottaa se että tämä ei voita (kuten ikävän todennäköistä on)... :kups:
Koska on parempiakin kappaleita kuin tämä. :draamaa: Ja sitten muutamat kappaleet ovat niin mahtavia, että niiden sijoittuminen esimerkiksi kolmanneksi ja toiseksi harmittaisivat minua. Anteeksi epäselkoinen selitykseni. :c
Ok, ymmärrän ;) Minusta tämä taas on kilpailun selkeästi paras kappale.
Viisufani kirjoitti:Kun tässä kilpailussa nyt kuitenkin haetaan "parasta biisiä", niin silloinhan voittaja olisi mielestäni kyllä Mikael Saari laulullaan. Esiintymisen suhteen en tämän kilpailun osalta mitään varmaa sano ennen live-esityksiä, mutta paras esiintyjä lienee siltikin Diandra. Toivon kuitenkin Mikaelin voittavan. Tästä laulusta todella voisi olla ylpeä.
Tuota Diandran esiintymistä kehutaan, mutta itse asiassa Mikael ei minusta ollenkaan häviä sille, ainakaan jo nähdyn perusteella; se tunnelma, jonka hän onnistui tyhjässä studiossa kappaleeseen tuomaan, oli mahtava :shock: Mielenkiintoista nähdä, miten huomenna.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Timoteus kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma.
:mitvit:

Jos raati joka tapauksessa junailee Diandran voittajaksi, vaikkei hän voittaisi puhelinäänestystä, on tarpeetonta äänestää. Säästä siis roposi. :joojoo:

Ellet sitten vedonlyöntiä tarkoittanut, mutta en ole huomannut, että UMK:ta voisi missään (rahasta) veikata.
Taitaapi olla päinvastoin. Raati voi junailla Saaren voittajaksi tai Kristan kun ohjelman kautta on tarkoitus hakea kuitenkin myös muuta näkyvyyttä biiseille.

Mutta jos ajattelee sitä keskivertoyleisöä joka äänestää voittajaa niin eiköhän se koostu ennen kaikkea varsin nuorista henkilöistä. Sen takia Diandra lienee selvä ykkössuosikki, Kristan ja Arionin ollessa seuraavina.

Raadin suosikkeja lienevät ihan samat nimet, joten pienet asiat vaikuttavat. Radiosoitto lienee myös yksi pääteemoista ja ei Saaren kappale ole ihan niitä soittolistojen ykköskamaa.

Sen takia Saari taitaa olla vasta kolmossuosikki/nelossuosikki tässä kisassa.

Veikkaisin että raadin kautta Saarella on ainoastaan mahdollisuuksia voittoon.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Viisufani kirjoitti:Kun tässä kilpailussa nyt kuitenkin haetaan "parasta biisiä", niin silloinhan voittaja olisi mielestäni kyllä Mikael Saari laulullaan. Esiintymisen suhteen en tämän kilpailun osalta mitään varmaa sano ennen live-esityksiä, mutta paras esiintyjä lienee siltikin Diandra. Toivon kuitenkin Mikaelin voittavan. Tästä laulusta todella voisi olla ylpeä.
Euroviisuissa haettiin parasta biisiä. Mutta UMK:ssa haetaan "parasta kokonaispakettia" ja soittolistojen vakiobiisiä.

Bandido
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 350
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 03:12

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Bandido »

jv kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma. Typerä 50/50(?)-systeemi. :hak:
Jos Mikael on tässä konstellaatiossa Nightwish (???????????), ja Diandra vastannee Anna Erikssonia (vaikkei 'Colliding into you' ole yhtä vahva kuin 'Oot voimani mun'), niin kuka on se Nina Åström, joka tulee valituksi? Krista on kenties siihen rooliin liian raju. Pohjanmaalta taas? Great Wide North?
Vähän semmoinen pelko, että Mikael saattaa tehdä Kurkelat. :lohduton:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Niin olihan se Mikaelin studiossa kappaleen aikana luoma tunnelma varmaan aika hieno, ainakin tv:n välityksellä tuon jakson aikana oli tunnelma kohdallaan kun Mikael Saari lauloi/esitti kappaleensa ensi kerran tuomariston edessä. Jos Mikael Saari onnistuu huomenna karsinnassa taas hieman uudessa tilanteessa kasvattamaan tunnelmaa, niin varmasti voi vakuuttaa yhä enemmän ihmisiä äänestämään häntä.

Niin ja onhan se jo tuossa tämänkin vuoden UMK-kilpailussa sanottu vähintään kahdesti, että "etsitään sitä parasta biisiä".
Paremman maailman puolesta.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja romualdo »

jv kirjoitti:
Terasbekoni kirjoitti:Sydämeni murtuu, mutta itse taidan panna kaikki rahani likoon Diandran puolesta. :nyyh: Tuomariston mukanaolon myötä tämä tulisi tekemään vain Nightwishit, siitä olen ihan varma. Typerä 50/50(?)-systeemi. :hak:
Jos Mikael on tässä konstellaatiossa Nightwish (???????????), ja Diandra vastannee Anna Erikssonia (vaikkei 'Colliding into you' ole yhtä vahva kuin 'Oot voimani mun'), niin kuka on se Nina Åström, joka tulee valituksi? Krista on kenties siihen rooliin liian raju. Pohjanmaalta taas? Great Wide North?
ny alakaa tässä ennätyksellisenjärkyttävän alhaisessa umk-kiinnostuksen keskellä tuntumahan siltä Great W North tulee näyttämään muille esiintyjille kuulkaas närhen munat... raamatturannikon kymmenet tuhannet äänestäjät aktivoituvat ja niimpä super-finaalissa tulevat olemaan, lavalla siis GWN:n pojath, Diandra sekä tämä lutuinen Mikael alpakka-pörrö-sukka-villapaeta-Mikael ....

(jk.tai ihan melkein mikä vaan muu kunhan ei vain se kauhea homo-humppa-humpute-jumpute-Krista....!)

ESCfangirl
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 231
Liittynyt: 26 Helmi 2012, 18:06
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ESCfangirl »

http://areena.yle.fi/tv/1803477

Mikael aikoo tuoda finaaliin mukaan tanssijoita, jos ja kun sinne asti etenee..

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Hmm, minusta tanssijat eivät kyllä oikein sovi tähän, kappale ei kaipaa muuta kuin laulajan ja pianistin lavalle :/

Tosin eihän sillä väliä mitä UMK-finaalissa on, kunhan tanssijat heivataan jos Malmöön edetään ;)

Lukittu