Diandra – Colliding into you

Euroviisut 2013 Malmössä

Diandra – Colliding into you

*****
60
34%
****
46
26%
***
47
26%
**
19
11%
*
7
4%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4934
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja toivo »

Musta tuntuu että se tämän illan look on vielä hirveempi kun se mitä nähtiin semifinaalissa. Yliyrittäminen varmaan loistaa vielä enmmän kuin semifinaali stailauksessa.

.. Hirviö-lookissa diandra saa unohtaa edustuspaikan malmöön.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2965
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Mattan kirjoitti:
Onko niin vaikeaa stailata 18-vuotiasta kaunista nuorta naista 18-vuotiaaksi kauniiksi nuoreksi naiseksi, joka ammattitietoisesti laulaa sävelmäänsä?
Nimenomaan näin. Mitään muuta ei tosiaan tarvittaisi. Kaunis Didi kauniissa asussa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8233
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

toivo kirjoitti: .. Hirviö-lookissa diandra saa unohtaa edustuspaikan malmöön.
Hyvinhän se Lordikin menestyi...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

sannapyy
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 00:11

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja sannapyy »

Kiva, täällä tyyligurut haukkuu jo Diandran finaalityyliä, vaikkei koko finaali ole vielä alkanut :draamaa:

-tnt-
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 04 Helmi 2013, 23:17

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja -tnt- »

Mä ihmettelen tavallaan miksi Diandran tyylistä on tehty täällä(kin) niin iso juttu :D okei, ehkä iteki oisin stailannu laulajan toisin, mutta itselleni musiikki on vain niin paljon tärkeämpää, että en edes huomannut tuota "kamalaa monster-lookia" ennen kuin siitä alettiin kohista. Olkoonkin kyseessä euroviisut, mutta mulle on jokseenkin ihan sama mitä Diandralla on päällä kunhan se laulaa hyvin. ;) vaikka en toivo Didin voittoa, minusta olisi suorastaan väärin jos hän häviäisi lookinsa takia :O Musiikki ja ennen kaikkea sävellys ratkaisee! Huoh.

Avatar
[Marcus]
Siemailija
Siemailija
Viestit: 121
Liittynyt: 04 Joulu 2012, 20:23

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja [Marcus] »

Näen biisin polttavana ja haluan sellaista fiilistä siihin, kärventävää ja paahtavaa, keltaista ja oranssia valoa. Meillä on sellainen Kleopatra-meininki siinä, puhuttiin pyramideista ja sinne on kuulemma tulossa hieroglyfeja. Mua siis ei stailata Kleopatraksi… Tai en mä itse asiassa tiedä, Diandra naureskelee.
No tää idea on vähintäänkin mielenkiintoinen. Mun mielestä ainakin tää "kärventävä ja paahtava" fiilis sopisi hyvin kappaleeseen, tosta Kleopatrasta en nyt niin tiedä, mutta sehän nähdään tänään illalla miten kaikki on saatu kasattua yhteen! Innolla odotan illan esitystä! :)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2965
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Edwina »

sannapyy kirjoitti:Kiva, täällä tyyligurut haukkuu jo Diandran finaalityyliä, vaikkei koko finaali ole vielä alkanut :draamaa:
En minä ainakaan esitä mitään tyyligurua jos toivon, että Diandra stailattaisiin niin, että hänen valloittavuutensa ja kauneutensa tulisi parhaiten esille. Viimekertainen stailaus vaan laittaa hieman pelkäämään, että ollaanko samoilla ei- niin- onnistuneilla linjoilla edelleen.
Toki toivon, että tänä iltana Diandralla nähtäisiin hyvä esitys ja kivat vaatteet sekä kampaus. Kannatan ensisijaisesti Mikaelia, mutta toivotan myös Diandralle onnea ja menestystä. Niinkuin kaikille muillekin! :peukku:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

kuulostaa hitsin hienolta :tuuletus: :tapu: Jotkut on vaan jääneet jauhaan stailiasiaa ,kuin rikkimennyt levy ja hampaat irvessä haluaa Didin näyttävän tavalliselta /vaatimattomalta pikkutytöltä :roll: Toivottavasti illan esitys on huikee !!!!!!!!!! Didi on paras vaikka ois perunasäkki päällä :ihana:

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

No ainakaan tukka ei ole tötteröllä, jos hiukset on samalla tavalla kuin kenraaleissa. Myös vaatetus on huimasti parempi. :joojoo:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :tuuletus:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2965
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Edwina »

[quote="ESC_Hullu"] hampaat irvessä haluaa Didin näyttävän tavalliselta /vaatimattomalta pikkutytöltä /quote]

Tuskinpa sentään tätä halutaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13781
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

-tnt- kirjoitti:Mä ihmettelen tavallaan miksi Diandran tyylistä on tehty täällä(kin) niin iso juttu :D okei, ehkä iteki oisin stailannu laulajan toisin, mutta itselleni musiikki on vain niin paljon tärkeämpää, että en edes huomannut tuota "kamalaa monster-lookia" ennen kuin siitä alettiin kohista. Olkoonkin kyseessä euroviisut, mutta mulle on jokseenkin ihan sama mitä Diandralla on päällä kunhan se laulaa hyvin. ;) vaikka en toivo Didin voittoa, minusta olisi suorastaan väärin jos hän häviäisi lookinsa takia :O Musiikki ja ennen kaikkea sävellys ratkaisee! Huoh.
Musiikkipiireissä on suomessa vähän sellaista ajattelua että visuaalisten seikkojen huomioiminen on pinnallista. Valitettavasti sen kyllä sitten huomaa ja tuottaa lavalle kaikenlaista katastrofaalista, enkä puhu edes euroviisuista vaan, vaan ihan vakavista produktioista. Se on kuitenkin nautinto aina kun visuaalinen kokonaisuus ja musiikki soivat yhdessä, ei tarvitse olla ihmeellistä, mutta tyylitajuista. Ja kun stailaus tai muu rekvisiitta on tyylitöntä, kömpelöä tai muuten vaan huonoa niin kyllä sen visuaalisen puolen epävireisyys on samanlainen kärsimys kuin päin piennarta musisoiminenkin tai alkeellinen sävellys. Vaikka musiikki pääasia olisikin, on vaan ikävä jos pitää katsoa muualle tai psyykata sivuuttamaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja tomato »

Tässä ois mallia Diandralle. Menestystäkin tuli.


Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja The Groke »


Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Miksi täti taas narrattiin katsomaan kuvaa noista kynsistä? Eiiiiih!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Wau, näyttää tosi hyvältä tyyli!! Onnea upealle Diandralle tänään!!! <3

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Ja UMK-voittaja on... Diandra! No heh, menisköhän kuitenkaan niin. Onhan Diandra hyvä, ja varmaan tämän vuoden UMK top-12:n paras laulaja, mutta biisi on korkeintaan ihan hyvä, toisinsanoen vain keskinkertainen. Paljon varmaan Diandran menestys tänään saattaa riippua vähän stailauksesta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Zimba »

^ https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7903_n.jpg tässä kuulemma Diandran staili.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42403
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TantePätsi kirjoitti:Miksi täti taas narrattiin katsomaan kuvaa noista kynsistä? Eiiiiih!
Ihan kuin petolintu olisi napannut saaliinsa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja kalonike »

-tnt- kirjoitti:Mä ihmettelen tavallaan miksi Diandran tyylistä on tehty täällä(kin) niin iso juttu :D okei, ehkä iteki oisin stailannu laulajan toisin, mutta itselleni musiikki on vain niin paljon tärkeämpää, että en edes huomannut tuota "kamalaa monster-lookia" ennen kuin siitä alettiin kohista. Olkoonkin kyseessä euroviisut, mutta mulle on jokseenkin ihan sama mitä Diandralla on päällä kunhan se laulaa hyvin. ;) vaikka en toivo Didin voittoa, minusta olisi suorastaan väärin jos hän häviäisi lookinsa takia :O Musiikki ja ennen kaikkea sävellys ratkaisee! Huoh.
Stailauksella, vaatteilla ym. voi olla vaikutusta myös esiintyjän olotilaan lavalla. Diandran tapauksessa livevedossa (paikan päällä olleena) olin aistivinani että hän ei oikein viihtynyt nahoissaan, ehkä juuri mummokamppeiden -ja hankalien kenkien takia. Elekieleenkin tuli jotain vierasta, hän oli jotenkin "aikuisempi" ja nuo aikuiset, maailmantähtien elkeet eivät tuntuneet luontevilta. Luulen että esiintymiseen tulee vapautuneisuutta kun oma ulkonäkö ja olo tuntuu hyvältä, ja voi keskittyä laulamiseen eikä vaikka siihen kompastuuko kenkien takia tms. Näyttää kyllä siltä että tänään tulee parannusta aikaisempaan.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Rousku kirjoitti:
TantePätsi kirjoitti:Miksi täti taas narrattiin katsomaan kuvaa noista kynsistä? Eiiiiih!
Ihan kuin petolintu olisi napannut saaliinsa.
Tai puuma...

mangolassi

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Zimba kirjoitti:^ https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7903_n.jpg tässä kuulemma Diandran staili.
Kuka toi heppu tossa kuvassa on?

Avatar
Ensiosi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 06 Tammi 2013, 15:46

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Ensiosi »

Kuva

Tästä se lähtee!!!

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

^Todella hyvältä näyttää! :ihana:

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tämä on kätevä, kun olkapäällä on valmiiksi pyyhe, jonka heittää kehään. Mutta muutenhan tämä on tädistä kuin Michael Jackson videosta Bad.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Oi! Oon niin yllättänyt positiivisesti tästä tyylistä!!! :ihana: Tosi kansainvälinen look! Jes hyvähyvä!!!

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

joo luukki on hyvä ..odotin kyllä jotain työstetympää ja glamourimpaa ...meikki ihan ok kampaus erittäin hyvä
vaatteen hyvyyden nään sitten lavalla toimiiko didin kropassa ..ainaskin toivottua uumaa tuo..onnea didille esitykseen ja toivotaan ,että hirviö raati ei lynttää sitä :niinpa:
nyt näin töllöstä ihan hyvä ..tukka ois toiminu charlie engelten tyylillä paremmin ja jatkeilla ,nyt oli hiukan ns " hömpsähtäny "

Avatar
ESCFan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 24 Tammi 2013, 22:08
Paikkakunta: Joensuu

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja ESCFan »

Votes for Didi! <3 Itse äänestin jo, nyt jännitetään.. Ja onneks tosiaan meni tätilookki vaihtoon. :heh:

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja tomato »

Diandran stylisti vaihtui finaaliin. Mert Otsamon sijaan Diandran stailasi Aino Heiniö, jonka kanssa hän on ennenkin tehnyt töitä.

http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/ar ... ml?ref=rss

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42403
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Diandra – Colliding into you

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ :peukku:
(En tiennyt, että Diandran puheääni kuulostaa pikkuoravalta.)
Rise, angel, shine, love!

Lukittu