Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Euroviisut 2013 Malmössä

Moran Mazor – Rak bishvilo

*****
41
41%
****
15
15%
***
24
24%
**
17
17%
*
4
4%
 
Ääniä yhteensä: 101

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Naali kirjoitti:^^Tukka oli vielä vedetty ihan kunnolla pään yli, mutta tissit ja lasit samat. Itsekin järkytyin sekä semissä että finaalissa ensin tuosta lookista, mutta koska esittäjä on muuten erittäin uskottava, on erikoisesta asusta varmaan vain plussaa. Jää mieleen eikä todellakaan huku massaan. Hyvä valinta Israelilta. Vahvaa ja väkevää. :ihana:
2010-luvun Nana Mouskouri! :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42043
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti::eeek: MITÄ tuolla Moranilla on päällään :shock: - tuo kaula-aukko ja nuo silmälasit ovat jotenkin mykistävä yhdistelmä. Niin mykistävä että ei vilpittömästi tiedä onko hyvä vai huono juttu :heh: - nainen selvästi tekee ihan mitä haluaa :heh:
Liittäisin listaan vielä kampauksen.

Asu näyttää vähän siltä, että se ei olekaan mahtunut enää kiinni. Staattinen koreografia ja kropanmyötäinen asu tuovat mieleen myös Margaret Bergerin - onko Moran hänen tätinsä?

Ehkä visuaalinen puoli on hyvä juttu, juuri sopiva vieraannuttava efekti. Tai ainakin minun makuuni :heh:. Liian täydellisen tyypin esittämänä kaiho menettää osan teräänsä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

MuzaMaza kirjoitti:Meniköhän Juurolla väärään ketjuun tässä tohinassa? :heh:
Mitä mä oon taas sanonu? :kuolaus:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

MuzaMaza kirjoitti: 2010-luvun Nana Mouskouri! :joojoo:
Täsmälleen sama ajatus tuli mulle kun tuon nyt näin! Tykkään kyllä tästä viisusta, vaikka hieman menee loppua kohti jo yli. Mutta tämän vuoden pippaloissa Israel yltää kyllä paremman puolelle. :uujee:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Margaret Bergerin - onko Moran hänen tätinsä?

Ehkä visuaalinen puoli on hyvä juttu, juuri sopiva vieraannuttava efekti. Tai ainakin minun makuuni :heh:. Liian täydellisen tyypin esittämänä kaiho menettää osan teräänsä.
Joo Margaret tuli mieleen, mutta kyllä Moran peittoaa ehhh rinnan mitalla :heh: . Siis jos jostain tulee vahvasti akateeminen feministi mieleen niin tästä lookista. Yhtä aikaa tavallaan pidän ja sitten ei voi mitään, tunnen kauhua tuota kaula-aukkoa kohtaan. Pelottava aukko. Taidan olla liian poikamainen tai jotain :heh:

Mutta biisi, kyllä, vahvaa on, mutta ehkä liiaksikin. Ja onhan tämäkin pikkaisen vanhahtava. Tai, no, toki ajaton, mutta en heti antaudu täysin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17001
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Happy »

Luulin jo eka et tää on perus israelialainen kuivakka viisu, mutta tää onkin fantastinen!! :uujee:
Loistava voimaballadi, tykkään todella paljon :ihana:
Lisäksi tää viisu kasvaa kasvamistaan kunnon loppuhuipennukseen, kuullostaa todella hyvältä! :uujee:

Viisi tähteä!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6311
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja mariah »

jos yleisö ois pelkästään saanu päättää ni shani ois vissiin voittanu :draamaa: jury jätti nollille..voi ei! kyllä tämäkin menettelee..vahva kolmonen nyt.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kaksi tähteä! :niinpa: Yhm... alan huolestua taas vaihteeksi tämän vuoden tasosta. :synkka: Tylsä balladi Lynda Woodruff look-a-liken esittämänä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Mulla tulee Moranista oma äiti mieleen. :heh:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Itse annoin **** tähteä. Ei kanna viiteen asti. :tuuletus:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Hieno viisu. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

En tykkää tämän konttorirouvalta näyttävän puuman paatoksellisesta biisistä ainakaan toistaiseksi kovin paljon. Loppuosan paatos on niin avoimen uuman välistä tirsuavaa ylipaatosta, että ihan ällöttää. Överiksi menee, Parsasihteeri saa ainakin näin alkuun - no okei menköön kolme tähteä.

Hyväähän tässä on kaikki. Mutta sitä on ihanan paljon ja liikaa. :joojoo:

Parsasihteeri = Israelin finaalin live-ketjussa Moranit menivät sekaisin ja joku mainitsi sihteeriltä näyttävän artistin ja joku taas parsan (=paras). Sitten tulee Rousku ja täräyttää kysymyksen: niin kuka tämä parsasihteeri on? :rofl:

Selittäkää joku Israelin live-ketjua seurannut tämä jotenkin paremmin.

Parsasihteeri! :repeilee:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36912
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Valihtivat sit sen huonoimman. :rofl: Jotain kaks tähtee kai. :sorivaan:
Meow cat, please meow back.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Njaa, kai tämä ihan ok on.. Alku antoi odottaa jotain huikeaa, ehkä jopa vuoden 2008 kaltaista, mutta ei nyt ihan sinne asti päästy :heh: Perusballaadi, vahvalla laulannalla.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Paper Gangsta kirjoitti:Mulla tulee Moranista oma äiti mieleen. :heh:
Juurovissön kirjoitti:konttorirouvalta näyttävän puuman
Krhhm. Vaikka Moran on rehevä ja kurvikas ja vaikka hän käyttää silmälaseja ja vaikka omastakin mielestä, kuten sanoin, habituksessaan on harvinaisen vahvaa teen mitä tykkään meininkiä, niin ei Moran kyllä todellakaan vanhalta näytä, päin vastoin kovin nuorelta.

Ja Wikipedian mukaan onkin syntynyt vuonna 1991. Varsinainen 21-vuotias äiti-, rouvas- ja puumahahmo :draamaa:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Komea mahtiballadi, hieno valinta Israelilta. :uujee: Erottuu keskinkertaisuuksien massasta tänä vuonna todella edukseen.
ta1ja kirjoitti:Ja Wikipedian mukaan onkin syntynyt vuonna 1991. Varsinainen 21-vuotias äiti-, rouvas- ja puumahahmo :draamaa:
En Morania vanhana pitänyt, mutta en kyllä kieltämättä ihan noin nuorenakaan. :mrgreen:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

ta1ja kirjoitti:
Paper Gangsta kirjoitti:Mulla tulee Moranista oma äiti mieleen. :heh:
Juurovissön kirjoitti:konttorirouvalta näyttävän puuman
Krhhm. Vaikka Moran on rehevä ja kurvikas ja vaikka hän käyttää silmälaseja ja vaikka omastakin mielestä, kuten sanoin, habituksessaan on harvinaisen vahvaa teen mitä tykkään meininkiä, niin ei Moran kyllä todellakaan vanhalta näytä, päin vastoin kovin nuorelta.
ta1ja hyvä, minä olen vanha. :juhaukki: Voisin olla ikäni puolesta konttorirouvan isä. Mieleltäni olen suunnilleen 16-vuotias. No mutta, lainaan erään kuppilalaisen lohduttavaa lausuntoa: "ikä on vain numero". :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kyllähän tässä mahtia ja paatosta riittää, mutta liian huutavaa minun makuuni. Jotenkin kova ja vaihtelematon lauluääni. Laulajan look on myös aika hirveä.
Sävellys kyllä kasvaa ja kohoaa, mutta siinä se sitten onkin. Jotain puuttuu. Kaksi tähteä tällä hetkellä.

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Kyllä tälläisiä jaksaa ihan hyvin kuunnella mutta kaikki ei mielestäni ole koossa. Eli kaksi annan nyt vain. En muista monesko oli puntarilla.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Juurovissön kirjoitti: "ikä on vain numero". :joojoo:
Ai meinaat että Moran on syntymävanha? Minun pointtini oli kyllä vähän, että ei minusta anna sellaista vaikutelmaa. Ja lisäisin vielä, että syntymäpuuma on minusta käsitteenä aika mahdoton. Syntymänamusetä, miltä sekin nyt sitten kuulostaisi :mitvit: . Puuma metsästää ja käyttää merkittävästi itseään nuorempia miehiä. Moranin on pikkaisen vaikea sellaista tehdä. :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Ihan mukava balladi. Heprean kieli tuo tähän sitä toivottua karua aitoutta, jota tällaiselle voisi toivoakin. Aloitan nyt vahvalla kolmosella.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

ta1ja kirjoitti:
Juurovissön kirjoitti: "ikä on vain numero". :joojoo:
Ai meinaat että Moran on syntymävanha? Minun pointtini oli kyllä vähän, että ei minusta anna sellaista vaikutelmaa. Ja lisäisin vielä, että syntymäpuuma on minusta käsitteenä aika mahdoton. Syntymänamusetä, miltä sekin nyt sitten kuulostaisi :mitvit: . Puuma metsästää ja käyttää merkittävästi itseään nuorempia miehiä. Moranin on pikkaisen vaikea sellaista tehdä. :heh: .
Jospa Moran metsästääkin puumana toimitusjohtaja-kolleja, päälliköitä ja muita kopiokonevastaavia. Tai sitten hän on tylsänä konttorirouvana yksin ja vapaa-aikoinaan salaa keikkalaulaja. Hän yllättää kaikki ja koko konttori juoruaa: näittekö eilen tv:stä, kuinka HÄN voitti euroviisut. :heh: (ehkä hieman aiheesta ulkona). Niin mikäs tämä meidän jutun pointti muuten oli? :surrur:

En ainakaan jaksais tätä ylipursuavaa paatosbiisiä uudestaan kuulla. :eeek:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Ihana! :ihana: Tällasta kuuluu Israelin lähettää viisuihin! :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Aika shokki tämä Israel - ensin luulin nimen perusteella laulajaa miespuoliseksi (Moran nyt kuulostaa miehen nimeltä), ja sitten paljastui että kyseessä onkin naispuolinen laulaja jolla on vieläpä ns. sieneke-syndrooma (eli näyttää noin tuplasti ikäistään vanhemmalta) :heh: ;)

Itse kappale on ihan nätti, muttei mitenkään erityinen; itselleni vertautui heti Israelin v. 2010 edustajaan, joka oli saman tyylinen mutta niin paljon parempi...

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

ta1ja kirjoitti: Krhhm. Vaikka Moran on rehevä ja kurvikas ja vaikka hän käyttää silmälaseja ja vaikka omastakin mielestä, kuten sanoin, habituksessaan on harvinaisen vahvaa teen mitä tykkään meininkiä, niin ei Moran kyllä todellakaan vanhalta näytä, päin vastoin kovin nuorelta.

Ja Wikipedian mukaan onkin syntynyt vuonna 1991. Varsinainen 21-vuotias äiti-, rouvas- ja puumahahmo :draamaa:
En tarkoittanut,että Moran näyttäisi vanhalta. Ilmaisin asian kenties epäselvästi. Moranin kasvonpiirteistä tulee oma äiti mieleen. Tykkään hänen tyylistä ja jokainen on kaunis omalla tavalla (oli sitte pitkä,pätkä,pyöreä tai luikku) :)
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Juurovissön kirjoitti:Jospa Moran metsästääkin puumana toimitusjohtaja-kolleja, päälliköitä ja muita kopiokonevastaavia. Tai sitten hän on tylsänä konttorirouvana yksin ja vapaa-aikoinaan salaa keikkalaulaja. Hän yllättää kaikki ja koko konttori juoruaa: näittekö eilen tv:stä, kuinka HÄN voitti euroviisut. :heh: (ehkä hieman aiheesta ulkona).
Niin niin, mutta nuo ei ole puumia, puumuus vaatii ikää. Nuo on esim. vamppeja - tai vaikka dominoita tai mitä vaan sellaista, mutta puuma on oikeasti vanha! :heh: :hali: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42043
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuinkas nuori tämä Moran sitten on? Minusta näyttää nelikymppiseltä. Livenä hätkähdyttävän eri näköinen kuin tuossa, jossa näyttää 22-vuotiaalta opiskelijalta.

Ja miksei voisi olla syntymäpuuma? Yksillä on kropan sukupuoli väärä, toisilla kropan ikä. Sisäinen kokemus ratkaisee!

Itse biisistä, onhan siinä kauneutta ja paatosta, mutta minun makuuni myös liikaa toistoa, jotta ihan puntarin kärkisijoille yltäisi. Mieleen kyllä jäi helposti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Kuinkas nuori tämä Moran sitten on? .
Lainaan itseäni edeltä:
ta1ja kirjoitti: Wikipedian mukaan onkin syntynyt vuonna 1991.
Rousku kirjoitti:Ja miksei voisi olla syntymäpuuma? Yksillä on kropan sukupuoli väärä, toisilla kropan ikä. Sisäinen kokemus ratkaisee!.
:miettii: ehkä olet oikeassa syntymäpuumuuden suhteen.

Mutta minun pointtini edelleen on se minkä ikäiseltä Moran näytti, ja minusta ei näyttänyt vanhalta tuolla videollakaan. Vaan nuorelta. Eikä minulle tullut siksi se puuma ollenkaan mieleen. Minusta näytti yliopistofeministiltä, mutta minusta sellainen ei tarkoita että on vanha, vaan voi olla nuorikin - luokan kympintytöt ovat nuoria ja nuoren oloisia, syntymävanhuus eri asia, kympin tyttö voi olal syntymävanha tai sitten ei, ja yliopistofeministi on on kympintytön vapautunut versio. Minun mielestäni. :heh: Jos palataan Norjan Margaretiin, niin Margaret näyttää minusta paljon vanhemmalta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hei, mun nimi on Moran. Ammatiltani olen parsasihteeri, koulutukseltani yliopistofeministi. :rofl:
Apua miksi mä jatkan tätä...eikö me voitais puhua itse biisistä... :heh:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Israel 2013: Moran Mazor – Rak bishvilo

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ :repeilee:

Biisistä on vaikeampi puhua, kun se on jokseenkin paljon tylsempi kuin tuo Moranin hahmo :mrgreen:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu