Esikatselut ja -kuuntelut

Euroviisut 2013 Malmössä
Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Paper Gangsta kirjoitti:Tyyppi toteaa heti alkuun:"Tämä on eka kerta mulla televisiossa ilman krapulaa." :roll: Mitenköhän moinen on edes kutsuttu koko ohjelmaan.. :mitvit:
Siellä on joka viikko kaksi julkkisvierasta. On todella yleistä yrittää nostaa tv-ohjelmien katsojalukuja kutsumalla ohjelmaan julkkiksia. :joojoo:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Katinka kirjoitti:Minua alkoi ärsyttämään suunnattomasti koko ohjelma!
Samoin; katsoin loppuosan ja todella, kommentointi vieläkin ala-arvoisempaa kuin SVT:n raadissa yleensä ollut (mikä on jo aika ennätys). Miksi ihmeessä kappaleita arvostellaan videoiden mukaan, kun niitä ei viisuissa kuitenkaan nähdä? Alankomaat muka nollaakin huonompi, juurikin näin :roll:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Se vaaleatukkainen nainen oli kyllä todella ärsyttävä Euroviisaissa. :niinpa: Toivottavasti tulevat vieraat ovat vähän miellyttävämpiä kuunneltavia.
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Roope »

Oikein ihanat kommentit molemmilla vierailla eilen :samaamielta:

Ainakin Monica Fagerholm on tulevista todella miellyttävä :kaunis:

http://yle.fi/ohjelmat/2038303

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Minua häiritsi eniten se, että raatilaiset antoivat niin paljon painoarvoa videoille omissa pisteissään. Toki niitä voi ja kannattaakin sanallisesti arvioida, mutta ei niiden perusteella pitäisi pisteitä kappaleelle antaa, ainakaan noin suoraan. Alitajuisesti ne varmasti vaikuttavat itse kunkin arvioihin, tiedostan Montenegron videon vaikuttavan negatiivisesti omaan arviooni koko kappaleesta. Mutta Venäjän olemattomat pisteet videon perusteella olivat kyllä käsittämättömät. :shock:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja sziget »

^ Eivät kai ne Venäjän pisteet pelkästä videosta tulleet? "Pohjoiskorealainen" video vain korosti osuvasti viisun falskiutta tai nerokkuutta. Niin tai näin, video ja viisu ansaitsevat toisensa. :mrgreen:

Montenegron suosio oli avausosan piristävä yllätys. André Linmanista ennakkokäsitykseni oli nuiva jonkin vanhan haastattelun takia, mutta tässä hän esiintyi edukseen. Toinen vieras Anne Hietanen oli aika tylsä, eikä yksinäinen kymppi Igrankalle pelastanut. Kokonaisuutena ohjelmassa on kuitenkin hyvä henki ja vähemmän ylimielisyyttä kuin Ruotsin esikatseluraadeissa usein.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Minua ainakin ärsytti tuo "Euroviisaiden" ylimielisyys ja valtaosan lyttääminen huonoine kommentteineen. En voi mitenkään ymmärtää vaikka Montenegron laulun (ja videon) suosiota Euroviisaat 2013 ensimmäisessä osassa. Oikeen ärsytti kuunnella niitä ylimielisiä kommentteja välillä. :shock:
Saa nähdä minkälaisen vastaanoton Romania saa "Euroviiisailta"... :heh:

Toivottavasti se euroviisujen esikatselu-ohjelma sitten 11.5 on vähän tasokkaampi ohjelma.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja The Groke »

rosetta kirjoitti:Alankomaat muka nollaakin huonompi, juurikin näin :roll:
Juurikin näin ;)

Aika monessa kommentissa olin samaa mieltä, paras oli tosiaan sen pitkätukan pisteet Hollannille :tapu: (henk. koht. inhokkini)

Montenegron suosiota en minäkään ymmärtänyt :eiei:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Albin »

Viisufani kirjoitti:Minua ainakin ärsytti tuo "Euroviisaiden" ylimielisyys ja valtaosan lyttääminen huonoine kommentteineen. En voi mitenkään ymmärtää vaikka Montenegron laulun (ja videon) suosiota Euroviisaat 2013 ensimmäisessä osassa. Oikeen ärsytti kuunnella niitä ylimielisiä kommentteja välillä. :shock:
Saa nähdä minkälaisen vastaanoton Romania saa "Euroviiisailta"... :heh:

Toivottavasti se euroviisujen esikatselu-ohjelma sitten 11.5 on vähän tasokkaampi ohjelma.
Hyvä kun joku tai jokin ärsyttää. Minua ärsyttää kun olen melkein yksin Albanian kanssa täällä kuppilassa... :niinpa: Minusta tuossa euroviisaiden arvostelussa oli hienoa juuri se, että he olivat erimieltä keskenään. Minä en inhoa mitään muuta kuin sitä että mielipiteeni muodostuisi jonkin ryhmän painostuksen tai sinne pyrkimisen johdosta. :jupinaa:

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Euroviisaiden eka jakso oli varsin viihdyttävä, hauskaa juttua piisasi. Erityisesti tykkäsin Anne Hietasesta, nams. (Varmaan tosi yllättävää että tykkäsin :heh: )
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Albin kirjoitti:Minua ärsyttää kun olen melkein yksin Albanian kanssa täällä kuppilassa... :niinpa:
Et ole, täysin yksin ainakaan ;)
Albin kirjoitti:Minusta tuossa euroviisaiden arvostelussa oli hienoa juuri se, että he olivat erimieltä keskenään. Minä en inhoa mitään muuta kuin sitä että mielipiteeni muodostuisi jonkin ryhmän painostuksen tai sinne pyrkimisen johdosta.
Kyllähän ohjelmassa aikamoista ryhmäpainetta oli havaittavissa, heti jos joku antoi muista eroavia pisteitä niin sitä ihmeteltiin ja kummasteltiin :niinpa:
The Groke kirjoitti:Aika monessa kommentissa olin samaa mieltä, paras oli tosiaan sen pitkätukan pisteet Hollannille :tapu: (henk. koht. inhokkini)
Eihän siitä ole pakko pitää, kuten mistään muustakaan, mutta että se olisi jotenkin kaikkia muita huonompi, niin huono ettei edes nollaa voi antaa, sehän on täysin järjenvastaista. :eiei:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Albin »

Albin kirjoitti:Minusta tuossa euroviisaiden arvostelussa oli hienoa juuri se, että he olivat erimieltä keskenään. Minä en inhoa mitään muuta kuin sitä että mielipiteeni muodostuisi jonkin ryhmän painostuksen tai sinne pyrkimisen johdosta.
Rosetta kirjoitti:Kyllähän ohjelmassa aikamoista ryhmäpainetta oli havaittavissa, heti jos joku antoi muista eroavia pisteitä niin sitä ihmeteltiin ja kummasteltiin :niinpa:
Ihmettely on ihanaa ja kummastelu parenpaa. Tarkoitin, että ryhmäpaineesta huolimatta jotkin heistä piti omanpäänsä eivätkä sortuneet kuin osittain muuttamaan pisteitään : "olisin antanut, mutta kun näin sanot, annankin pisteen vähemmän tai enemmän".. :joojoo:
PS.
Rosetta kirjoitti: Albin kirjoitti:Minua ärsyttää kun olen melkein yksin Albanian kanssa täällä kuppilassa...

Et ole, täysin yksin ainakaan
:ihana:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Inför ESC 21.4. 23:10 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Inför ESC 21.4. 23:10 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Roope kirjoitti:Huomenna 23:10 Inför ESC:n ensimmäinen jakso Yle Femmalla :uujee:

http://yle.fi/ohjelmat/tv/fst5/2013-4-21#myohaisilta

http://www.svt.se/melodifestivalen/pa-s ... malin-roos
Näkyyköhän tuo Inför Lapissa tai edes SVT:n nettitelkussa? :mitvit:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Inför ESC 21.4. 23:10 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Inför ESC 21.4. 23:10 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Roope »

Oikein pätevältä vaikuttaa Malin Roos Kuva

20 minuutin päästä siis alkaa Kuva

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Euroviisaat oli ihan :vitut: -tasoa. Nämä svedut on ihan ok, mutta voisivat puhua vähän vähemmän.

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

herregud mita Inför ESCille on tapahtunut? :eeek:

todella tylsaakin tylsempi juontaja ja kaksi tylsaa vierasta joiden jankutusta en jaksanut kuunnella kuin ensimmaisesta viisusta. nul poang koko ohjelmalle, Euroviisaatkin on paljon hauskempi

kylla on Christeria ja Thomasia nyt ikava!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisaat 20:00 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Roope »

Euroviisaiden kakkosjakso katseltavissa jo Areenassa :uujee:

http://arenan.yle.fi/tv/1867606 :telkku:

http://areena.yle.fi/tv/1867606 :telkku:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

aprestoi kirjoitti:herregud mita Inför ESCille on tapahtunut? :eeek:

todella tylsaakin tylsempi juontaja ja kaksi tylsaa vierasta joiden jankutusta en jaksanut kuunnella kuin ensimmaisesta viisusta. nul poang koko ohjelmalle, Euroviisaatkin on paljon hauskempi

kylla on Christeria ja Thomasia nyt ikava!
Täysin samat sanat (jaksoin katsoa 1. osasta noin viisi minuuttia...)

(Christeriä nyt en tosin erityisemmin ikävöi ;))

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Haukkanen kirjoitti:Esikatseluohjelma johon voi osallistua? Vai tajusinkohan tuon ihan oikein? :raaps:
Varmasti ainakin Twitterin ja Teksti-TV:n kautta voi "osallistua". Tuo äänestäminen kuulostaa sen sijaan vähän mielenkiintoisemmalta...
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Euroviisaat 20:00 Yle Fem

Viesti Kirjoittaja Roope »

Serduchka kirjoitti:Unohdin, että tämä alkoi.
Vartin päästä kakkosjakso :joojoo:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Siis mitä? Olin syvästi hiljaa ja sanaton järkytyksestäni: San Marino sai "Euroviisailta" yhteensä laskujeni mukaan vain 8 pistettä, kun maksimi on 40. :shock: :heihaloo:

Kyseessähän on ainakin mun mielestä varmaan tän vuoden paras ja jopa kautta aikain paras Euroviisu kaikessa loistokkuudessaan. Joo, mielipiteitä on erilaisia. En todellakaan kuvitellut San Marinon ihanan balladin saavan noin karmeata vastaanottoa. Täytyy vain toivoa, että Euroviisuissa edes menestyisi. :pliis:

Ei muuten huvittanut tuon San Marinon laulun arvioinnin jälkeen enää katsoa "Euroviisaita", vaan suljin television.
Viimeksi muokannut Viisufani, 23 Huhti 2013, 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Nyt minulle riitti tämä idioottien ns. "raati"! :jupinaa: Serbian ketjussa jo mainittiinkin, miten typerästi lyttäsivät sen, ja kun vielä lyttäsivät upean, ihanan San Marinonkin niin hyvä etten heittänyt tv:tä kaukossäätimellä... ;)

Siis oikeasti, ja sitten joku kuluneista kulunein, kliseisistä kliseisin Irlannin renkutus kehuttiin maasta taivaaseen ("kun se on niin moderni" :roll: )... :niinpa: Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt. Mikähän tämän ohjelman idea edes on, kun arvon raatilaiset eivät tunnu tietävän mistään mitään, ja lyttäävät ja samoin vastaavasti kehuvat aivan muotoseikkojen ja älyttömien sivuseikkojen perusteella. No, enpä aio enää ikinä katsoa ko. ala-arvoista p***aa.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ärsyttävää, kun ovat niin pihalla (esim. Moldovan kielivalinta) ja arvostelevat kappaleita videoiden perusteella. :roll:

Irlannin menestys yllätti positiivisesti. :ihana: San Marinon pascat pisteet :tapu:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

rosetta kirjoitti:Nyt minulle riitti tämä idioottien ns. "raati"! :jupinaa: Serbian ketjussa jo mainittiinkin, miten typerästi lyttäsivät sen, ja kun vielä lyttäsivät upean, ihanan San Marinonkin niin hyvä etten heittänyt tv:tä kaukossäätimellä... ;)

Siis oikeasti, ja sitten joku kuluneista kulunein, kliseisistä kliseisin Irlannin renkutus kehuttiin maasta taivaaseen ("kun se on niin moderni" :roll: )... :niinpa: Enpä ole typerämpään "raatiin" törmännyt. Mikähän tämän ohjelman idea edes on, kun arvon raatilaiset eivät tunnu tietävän mistään mitään, ja lyttäävät ja samoin vastaavasti kehuvat aivan muotoseikkojen ja älyttömien sivuseikkojen perusteella. No, enpä aio enää ikinä katsoa ko. ala-arvoista p***aa.
Olen juurikin samaa mieltä. Valitin kotona muille, ettei nuo "raatilaiset" tunnu tietävän tai välittävän oikeasti hyvästä musiikista yhtään mitään. En muuten minäkään katso moista roskaa, kun arvioinnit on noin tylyjä loistaville ja sitteen hehkutetaan ja ihannoidaan jotain stereotypisiä tylsiä pop-biisejä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Viisufani kirjoitti:Olen juurikin samaa mieltä. Valitin kotona muille, ettei nuo "raatilaiset" tunnu tietävän tai välittävän oikeasti hyvästä musiikista yhtään mitään.
Sinun makusi mukaiset biisit varmaankin ovat kaikkien mielestä hyvää musiikkia. :) :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämä ohjelma on ihan huono. :lohduton: En ollut yksistäkään pisteistä samaa mieltä. Oon vaan niin järkyttynyt nyt. Miten ihmeessä voidaan sulloa pieneen huoneeseen neljä noin huonot mielipiteet omistavaa ihmistä...? Ääh...

// Ylireagoitu viesti. Anteeksi. En tarkoittanut tätä.
Viimeksi muokannut TomppaJr, 23 Huhti 2013, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meow cat, please meow back.

Sitruunasorbetti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 04 Tammi 2013, 17:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Sitruunasorbetti »

Serbia ja San Marino. Ei ... :jumankauta:

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Esikatselut ja -kuuntelut

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Pernillan takia katsoin puolet koko ohjelmasta. Serbian ja San Marinon lyttääminen oli aika omituista. :shock: Raati yrittää enemmänkin löytää negatiiviset puolet biiseistä. :eiei: En jaksa kyllä kolmatta osaa katsoa.
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Lukittu