Kommentoi Rhythm inside sanoituksia (Belgia 2015)

Sanoituskilpailukausi 2015
Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7511
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Kommentoi Rhythm inside sanoituksia (Belgia 2015)

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Pisteytäthän ennen kun luet tätä ketjua :joojoo:



Spoileripuskuri alkaa







































































































































Sana on vapaa :roll:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36938
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kommentoi Rhythm inside sanoituksia (Belgia 2015)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kaukana ovat ne ajat, kun viiden sanoituksen kilpailun kanssa taivasteltiin, että tulipas vähän sanoituksia mukaan. Noh, pitää olla iloinen tästäkin.

Harha-askel
Vau. :shock: Olipas tämä hämmentävä. Suorastaan vangitseva - ihan kirjaimellisesti. Sanoituksena tämä toimii paremmin kuin luettuna, se on selvää. En vain jotenkin osaa suhtautua tähän, kun sanoituksena se tosiaan kuulosti niin hyvältä, mutta luettuna hirveän lässähtäneeltä. Yleisvaikutelma jää silti selkeästi positiiviseksi. Mielenkiintoinen ja kauhistuttavakin kokonaisuus.

Barabbas
Puoleen väliin sanoitusta olin siinä mielikuvassa, että Barabbas oli Barbapapa, joka kuitenkin näytti Babarilta... Hieno suoritus, Tomppa, hieno suoritus. :hiips: Sitten välähti ja tunsin oloni typeräksi. Sanoituksen idea on hyvä, mutta sen toteutuksessa joku mättää. Voi olla, että kertosäe on liian kevyt ja humoristinen, jotta saisin sen yhdistetyksi muuhun sanoitukseen.

Mieleni salaisuus
Toisin kuin sanoitus numero 1, tämä sen sijaan toimii luettuna hyvin, mutta sanoituksena laulettavuusongelmien takia heikosti. Oletan tämän olevan klaus-12:n (Jo ihan siitä syystä, että sanoitussivulla sanoituksen taustalla on harmaa pohja, toisin kuin muiden sanoitusten taustalla: näin käy joskus, kun sanoituksia kopioi eri paikoista. :heh: ), ja siihen peilaten tämä oli teknisesti yksi eheimmistä suorituksistasi. Kertosäkeen pystyi laulamaan, kunhan otti pieniä vapauksia. :joojoo:

Pomo
Mistä näitä erikoisia sanoituksia nyt oikein tulee? :heh: Tämänkin jälkeen vain tuijotin mykistyneenä eteeni miettien, että mitähän tästäkin voisi sanoa. Kaikki oli vain niin ristiriidassa keskenään, että jollain kierolla tavalla kokonaisuus oli harmoninen, ja täten sain tästä liikaa nautintoja. Tätä täytyy kyllä vielä pureskella. Pomoa poskeen! hyi

Pimeät päivät
Omani. Inspiraation hakeminen oli vaikeaa. Aluksi puolivakavissani meinasin tehdä muka-hauskan ja poliittisen "Mä tahdon jytkyttää, jytkyttää / Mä tahdon jytkyttää tänään"-sanoituksen, mutta luojan kiitos ei pitänyt alentua tällaiseen puntariykkösen kanssa. :heh: Niinpä lopulta idea syntyi tähän, ja lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Ja tiedän sen, että kertosäkeen vikalla rivillä on yksi tavu liikaa.
Meow cat, please meow back.

Lukittu