Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Sanoituskilpailukausi 2015
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:venaja:

Jos miljoona ääntä jaetaan neljän sanoituksen kesken, jokainen teksti saa 250 000 laulajaa:

1. Rauhaa vain (eikä rakkautta)
2. Siivouspäivä
3. Onko siellä ketään?
4. Äänet yhteen

Tutustu tarjontaan täällä kuunnellen samalla viisua. Pisteytys on 4-2-1-(0). Ulpparit jättävät yhden sanoituksen nollille, kilpailijat eivät äänestä omaansa. Lähetä pisteesi minulle viimeistään ke 11.11. klo 19.

Äänestäneitä toivotaan mukaan kommenttiketjuun. Kommentoimalla saa linkin pisteseurantaan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:venaja:

Yhden kilpailijan ja yhden ulpparin äänet on kuultu. The Voice of Russia -lainaukset:

1. Rauhaa vain (eikä rakkautta)
Vei tyttö uuden autoni / sen metsään ajoi romuksi / kertoi vielä minun käskeneen / Nyt mä linnassain / istun tuoppi polvellain / jääden iltapäivän aurinkoon // Työtä, työtä, työtä vastustaa / on mulla hyvä syy, nyt minuun uskokaa / koska on niin kovin mukavaa / aina kun mua laiskottaa / jäädä iltapäivän aurinkoon / kun lämmin on

2. Siivouspäivä
Mun pitää siivota mun akti / mun pitää muuttaa tapoja / mun pitää keskittyy ja olla ees päivä kotona / mun pitää sylkee karvat suusta / ja käydä suihkussa / mun pitää vaihtaa puhdas paita / joo, mun pitää siivota mun akti / pitää parantaa mun huonot tavat

3. Onko siellä ketään?
Sailors fighting in the dance hall / Oh man look at those cavemen go / It's the freakiest show / Take a look at the lawman / Beating up the wrong guy / Oh man wonder if he'll ever know / He's in the best selling show / Is there life on Mars?

4. Äänet yhteen
Herraa hyvää kiittäkää, / iloiten ylistäkää, / luodut kaikki laulakaa / Luojan suurta kunniaa!

---
1. Johnny - Iltapäivää (Sunny afternoon, 1966)
2. Kauko Röyhkä - Mun pitää siivota mun akti (1995)
3. David Bowie - Life on Mars / (Is there) Life on Mars? (1971)
4. Virsi 332a - Herraa hyvää kiittäkää (Jesper Swedberg 1694, suom. 1700, uud. Julius Krohn 1880)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:venaja:

Äänestäneitä 3 + 1. Lisää toivotaan ilman ylärajaa. :p
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:venaja:

4 + 3 on käyttänyt ääntään.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä A million voices (Venäjä 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:venaja:

Ei muutoksia. Äänestysaikaa 20 h 40 min.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu