Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

"Pertti Kurikan Nimipäivät lähtee Suomen euroviisukarsintoihin, eli Uuden musiikin kilpailuun, suurimpana ennakkosuosikkina – mikäli sosiaalisen median ympyröitä on osannut laskea yhteen oikein."

http://www.inferno.fi/uutiset/kaikki-pu ... o-de-nile/

Mihinköhän tällainen oletus ennakkosuosikista perustuu? Escstats ainakin puhuu ihan toista kieltä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Jonttu kirjoitti:"Pertti Kurikan Nimipäivät lähtee Suomen euroviisukarsintoihin, eli Uuden musiikin kilpailuun, suurimpana ennakkosuosikkina – mikäli sosiaalisen median ympyröitä on osannut laskea yhteen oikein."

http://www.inferno.fi/uutiset/kaikki-pu ... o-de-nile/

Mihinköhän tällainen oletus ennakkosuosikista perustuu? Escstats ainakin puhuu ihan toista kieltä.
Escstats on viisufanien sivusto, ja viisufanit ovat tyystin eri asia kuin kansa. Pääasiallinen ero on se, että Escstatsin hyvin pienen äänestäjämäärän voisi saada vaikka mobilisoimalla Heidi Pakarisen fanikerhon.

Sosiaalisessa mediassa puhutaan PKN:stä paljon - olen itsekin nähnyt ei-viisuihmisiä sekä hehkuttamassa että moittimassa, joten puhetta ainakin riittää ja yhtye kerää paljon huomiota. Tässä pitää kuitenkin muistaa se (ja Inferno ei ilmeisesti tätä tee) että PKN ei suinkaan ole ainoa, josta kohkataan. Satin Circus on ollut ties missä viime päivinä ja kappale on jo ruvennut pärjäämään listoilla. Sitten on vielä se pikku yksityiskohta, että UMK ei ole edes alkanut. Kaikki on vielä avoinna, suurin osa UMK-katsojista ei ole vielä kuullut kaikkia kappaleita, jos yhtäkään.

Pointti on siis se, että PKN:n voi laskea ennakkosuosikiksi ottaen huomioon yleisen keskustelun, mutta ei ainoaksi sellaiseksi eikä todellakaan viimeiseksi. Ennakkopuhe on yksi asia, itse kilpailun aikana tapahtuva keskustelu toinen - ja tärkeämpi.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Ilmeisesti bändin nokkamies Pertti Kurikka on euroviisufani ja haluaisi päästä viisuihin esiintymään. :peukku:
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Niin minäkin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Kiisa
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 192
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Itse suon kyllä kaiken huomion ja kunnioituksen PKN:lle, mutta että Euroviisuihin? Jos ei nyt sentään. Ja tämä siis puhtaasti musiikillisten seikkojen vuoksi.
Paljon on tästä kyllä puhuttu ja kohistu ja vähän jo alkoi huolettaa, että ei kai vain kansa aja sympatipisteellä tätä ykköseksi. Mutta toisaalta, monet symppaajista eivät tule näkemään äänestämisen vaivaa.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Hyvä jätkät! Just teidän kuuloista musaa ja tykki biisi! Pituuskin on optimaalisen tämäkkä.

Just näin! ***** :ihana:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Oikeesti, jos tämä voittaa niin menetän uskoni musiikkiin. Kappale aliarvoi kaikkea. Aion tehdä kaikkeni, että tämä ei edusta Suomea Euroviisuissa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mitä tämä kehitysvammaisten kaverien tekemä musiikki aliarvioi? Oletko itse aivan täysissä järjissäsi kommentoidessasi noin? Aion tehdä kaikkeni, että sinun kaltaisesi idiootit eivät toisten iloa pilaa.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Axell »

WildDance kirjoitti:Oikeesti, jos tämä voittaa niin menetän uskoni musiikkiin. Kappale aliarvoi kaikkea. Aion tehdä kaikkeni, että tämä ei edusta Suomea Euroviisuissa.
:hali: Yhdyn niin tähän!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20759
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

WildDance kirjoitti:Oikeesti, jos tämä voittaa niin menetän uskoni musiikkiin. Kappale aliarvoi kaikkea. Aion tehdä kaikkeni, että tämä ei edusta Suomea Euroviisuissa.
Minä en ainakaan luopuisi elämäni tärkeimmästä asiasta, vaikkakin tämä voittaisi. Ei se ole sen arvoista. En tosin edes usko tämän voittoon. :mrgreen:

Kyllä sitä tietty olisi kiinnostavaa katsella, jos tämä viisuissa nähtäisiin. Ei tule varmaankaan silti tapahtumaan.
Got a fire and a country heart 🔥

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sheep »

Kehitysvammaisia vastaan mulla ei ole mitään, mutta minusta tämä olisi valituksi tullessaan yksi kaikkien aikojen huonoimmista viisuista. :puna: Puolitoista minuuttia pelkkää mölinää, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei tässä ole edes sellaista wtf-efektiä, joka esim. Eläkeläisiltä löytyi. Tämä vain on... no, ihan epäbiisi. :jupinaa:

Enkä todellakaan näe tämän saavan pisteitä yhtään mistään. Protestiääniä tuskin on tulossa, koska ei tämä mene huumoriviisusta, enkä usko sympatiapisteitäkään olevan tulossa ainakaan niin paljon, etteikö raadit voisi niitä helposti nollata.

Sitä paitsi minua mietityttää todella, miten nämä pojat pärjäisivät kaikessa siinä Wienin mediapyörityksessä.
Pitäkää punkkinne!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jep, minullakaan ei ole yhtään mitään tyyppejä vastaan. Kappale vain on kamala. Jos porukka olisi ollut mukana remuamassa kappaleellaan Puhevika, saisi se tarttuvuutensa ja hauskuutensa ansiosta minulta neljä, ehkä jopa viisi tähteä. Tämä ei ole tarttuva (Jää kyllä päähän soimaan, myönnän.) eikä hauska, pelkästään nolo. Tulee kiusallinen olo, kun tämän joutuu kuuntelemaan läpi. Miksi juuri noita asioita pitää tehdä, mikseivät asiat voisi olla hieman... abstraktimpia?

Ääh, miksi näiden piti olla juuri tänä vuonna mukana, kun kisaan on valikoitunut niin paljon hyviä kappaleita? :jupinaa: Saa ihan tosissaan pelätä, että nämä menevät ja voittavat ohi kaiken nerokkaan musiikin, jota kisassa on mukana pilvin pimein.
Meow cat, please meow back.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja skidi »

Soppis kirjoitti:Mitä tämä kehitysvammaisten kaverien tekemä musiikki aliarvioi? Oletko itse aivan täysissä järjissäsi kommentoidessasi noin? Aion tehdä kaikkeni, että sinun kaltaisesi idiootit eivät toisten iloa pilaa.
:peukku: :peukku: :peukku:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Voi pahanhajuinen uloste, jos tämä valittaisiin viisuihin. Minullahan ei ole mitään punkkia vastaan, varsinkaan 1970-luvun oikeata pogopompukkaa, jolla aina silloin tällöin täytän pääni, mutta jos soitto kuulostaa siltä kuin kymmenvuotiaat olisivat harjoitelleet pari tuntia, siis studiosta tuleva soitto, niin siitä ei Suomen edustajaksi. Jos Suomi olisi voittanut viisut kymmenen kertaa putkeen, voisin nuo miehet sinne viiniin lähettää, mutta kun ei ole.
Kaipa bändiä tahdotaan viisuihin siksikin, että suomalaiset ovat tottuneet häviämään näitä kisoja ja ei enää jakseta harrastaa voittamisen tavoittelua. Pannaan naama vinoon ja virnuun ja sanotaan kummellisella äänellä, mukahauskasti, että taas tullaan viimeiseksi ja se on hieno asia. Heh-heh.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Soppis kirjoitti:Mitä tämä kehitysvammaisten kaverien tekemä musiikki aliarvioi?
En nyt tarkoita alkaa riitelemään rakkaan nimerkki Soppiksen kanssa, mutta miksi tässä oli tarpeen tuoda esiin kavereiden vammaisuus?

Eikö kuitenkin ole kyse siitä, että bändin jäsenet haluavat tulla otetuksi mukaan yhteiskunnassa ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin? Siksihän he varmaan osaltaan lähtevät mukaan kisaan, jotta voivat taistella ennakkoluuloja vastaan, joiden mukaan (kehitys)vammainen ei kykenisi useimpiin samoihin asiohin kuin kaikki muutkin.

Ihan samalla lailla kuin sekin on hieman ylenkatsovaa, jos epäillään etteivät he kykenisi suoriutumaan urakastaan, jos Wieniin asti pääsisivät. Varmaankin bändissä on nämä asiat mietitty.

Jos kerran musiikkikilpailussa ollaan, niin samalta viivalta kaikki lähtevät minusta. On aivan eri asia, jos sitten esim. jäsenten liikkumista helpotetaan, jos siihen on tarvetta.

Ja siltä pohjalta tämä biisi ei minua itseäni kosketa juurikaan, en saa siihen muuta tarttumapintaa kuin hetkellisen nostalgian fiiliksen nuoruudestani.
Hello Hi!

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Tämän kuuntelee ihan vaivatta, enkä siinä välillä kerkeä ymmärtää, millä tavalla (saa kertoa miksi ei) tämä Aina mun pitää -kappale on niin huono kuin tällä foorumilla on monet sitä lauluna lytänneet. On paljon parempi mitä voisi luulla yleisen kommentoinnin perusteella tällä foorumilla. Tämä kappale löytyykin UMK-puntarini puolestavälistä, ihan ok biisi.

Paljon parempi on Pertti Kurikan Nimipäivät kappaleellaan Aina mun pitää, kuin Opera Skala tai vaikka Aikuinen lauluillaan.

Pertti Kurikan Nimipäivät -bändin Aina mun pitää -biisin musiikkivideota on YouTubessa katsottu yli 52 000 kertaa nyt neljän päivän aikana. Selvästi suurempi osa tykkää/en tykkää -klikkauksista on YouTubessa näköjään "tykkään"-kannalla. :tosion:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Soppis »

JuhaUK kirjoitti:En nyt tarkoita alkaa riitelemään rakkaan nimerkki Soppiksen kanssa, mutta miksi tässä oli tarpeen tuoda esiin kavereiden vammaisuus?

Eikö kuitenkin ole kyse siitä, että bändin jäsenet haluavat tulla otetuksi mukaan yhteiskunnassa ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin? Siksihän he varmaan osaltaan lähtevät mukaan kisaan, jotta voivat taistella ennakkoluuloja vastaan, joiden mukaan (kehitys)vammainen ei kykenisi useimpiin samoihin asiohin kuin kaikki muutkin.
No näinhän minäkin JuhaUK tämän asian olen ajatellut niin kauan, kuin jaksan muistaa. Kehitysvammaisuus ei varmaankaan ole asia, mistä emme voisi yhtä lailla puhua? Itse luin rivien välistä, enkä tainnut olla ainoa. Sinä sen tuossa juuri paremmin sanoiksi puit, mitä itse älähdin alatyylisesti ensin vastaan kommentoimaan. Olen kova puolustamaan.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Olette onnistuneet vakuuttamaan mut, että äänestän takuulla PKN:ää ihan sen takia, että kaikki tuntuu niin vihaisesti olevan niitä vastaan :heh: Ihan ok biisi muutenkin, ja hyvä bändi, ei sillä!
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Tätä ehtaa punkkia kuunnellessa veri lähtee kiertämään ja pogotuttaa. Enhän nyt tästä voi olla pitämättä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Miksei siitä kehitysvammaisuudesta saisi sitten puhua? Puhutaanhan täällä muidenkin artistien artistihabituksista. Joku Eric Saade vaikka - tuskin siitä kaikki ihan puhtaasti Ericin omien musiikillisten ansioiden vuoksi pitää ... Ihmisen typistäminen vammaksi on tietenkin täysin väärin, mutta ei siinä vammassa yhtenä ominaisuutena muiden joukossa mitään peiteltävääkään ole.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Totta kai saa puhua, mutta ei se saisi olla se ratkaiseva asia tassa(kaan). Kun olen itsekin ollut havaitsevinani seka kannattajien ja vastustajien leireissa taipumusta antaa sen vammaisuuden nimenomaan vaikuttaa omaan paatoskykyyn.

Mielellani olen toki vaarassa - ja jos suomalaisten enemmisto on sita mielta, etta tama musiikillisestikin on se oikea juttu tana vuonna, niin siita vaan!

Eli taidettiin olla Soppiksen kanssa ihan samalla asialla :)
Hello Hi!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Viisufani kirjoitti:Pertti Kurikan Nimipäivät -bändin Aina mun pitää -biisin musiikkivideota on YouTubessa katsottu yli 52 000 kertaa nyt neljän päivän aikana.
Ainakaan tällä "virallisella" UMK-kanavalla https://www.youtube.com/channel/UCzD50O ... L9A/videos se ei ole likimainkaan katsotuimpien joukossa.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

rosetta kirjoitti:
Viisufani kirjoitti:Pertti Kurikan Nimipäivät -bändin Aina mun pitää -biisin musiikkivideota on YouTubessa katsottu yli 52 000 kertaa nyt neljän päivän aikana.
Ainakaan tällä "virallisella" UMK-kanavalla https://www.youtube.com/channel/UCzD50O ... L9A/videos se ei ole likimainkaan katsotuimpien joukossa.
Kirjoitin YouTubeen bändin nimen. Kappale löytyi, ja se musiikkivideo tästä laulusta, jonka yläkulmassa lukee VEVO. Kyseistä musiikkivideota on katsottu tällä hetkellä jo yli 60 000 kertaa. Sen voi helposti tarkistaa, kun kirjoittaa YouTubeen Pertti Kurikan Nimipäivät.
Paremman maailman puolesta.

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja tinov »

VEVO tai YouTube ei kerro mitään katsojien kansallisuudesta. 60 000 katsojaa helposti pelkästään suomesta. Jos halutaa katsoa katsojamääriä, pitää määrien olla sadoissa tuhansissa, tai jopa miljoonissa, jotta voidaan kertoa kansainvälisestä hypestä. (Vertaa vaikka Sara Forsbergin 13 miljoonaa+) :lohduton:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

tinov kirjoitti:VEVO tai YouTube ei kerro mitään katsojien kansallisuudesta. 60 000 katsojaa helposti pelkästään suomesta. Jos halutaa katsoa katsojamääriä, pitää määrien olla sadoissa tuhansissa, tai jopa miljoonissa, jotta voidaan kertoa kansainvälisestä hypestä. (Vertaa vaikka Sara Forsbergin 13 miljoonaa+) :lohduton:
En ole puuhunutkaan mistään kansainvälisestä hypestä. Se voisi olla sitten, mikäli Pertti Kurikan Nimipäivät edustaisi Suomea.

Eipä tuota mainittua kansainvälistä hypetystä ole yhtään kenelläkään tämän vuoden UMK-artisteista (kilpailukappaleellaan), mutta silti joku valitaan Suomen edustajaksi.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No jos Iltiksen klikkaajat päättävät mitään, peli on jo pelattu :) Mutta ei kai tuokaan äänestys paljoa kerro.


http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-14 ... nts-anchor
Hello Hi!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Viisufani kirjoitti:En ole puuhunutkaan mistään kansainvälisestä hypestä. Se voisi olla sitten, mikäli Pertti Kurikan Nimipäivät edustaisi Suomea.

Eipä tuota mainittua kansainvälistä hypetystä ole yhtään kenelläkään tämän vuoden UMK-artisteista (kilpailukappaleellaan), mutta silti joku valitaan Suomen edustajaksi.
No ainakin tätä enemmän on mm. Satin Circuksella, Sirulla ja Operalla. Näkemilläni kansainvälisillä foorumeilla tätä ei ole noteerattu ollenkaan, aivan kuin se ei olisikaan mukana, mikä kertoo ehkä jotain kappaleen menestymismahdollisuuksista ei-suomalaisten parissa.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Eipä juuri mikään ennakkoäänestys kerro mitään, ellei sitten joku kristallipallon omaava mene kaikilta tulevilta UMK-äänestäjiltä kysymään kantaa ja vaatimaan sen sitovuutta. Ennakkopuheet tuskin muuttuvat miksikään ennen UMK:n ensimmäistä semiä, mutta sen jälkeen kaikki on avoinna.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja tinov »

Vaikka kuinka yritän, en löydä tästä mitään hyvää sanottavaa. Kuulostaa ekaluokkalaisten sävellyskilpailun tuotokselta. Jos jotai hyvää yrittää sanoa, niin kundit ovat onneksi aitoja. Ei kuitenkaan viisuihin, missä puolet äänistä tulee ammattilaisraadeilta. :eiei:

Jasooo
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Tammi 2015, 23:38

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jasooo »

Tää kappale on aivan hirveä... Tuskinpa kenenkään muun esittämänä olisi päässyt edes tähän vaiheeseen kisaa.

Aika pelottavaa että näillä jo melkein 140 000 katselua YouTubessa ja Facebookin kannatusryhmäänkin liittynyt suuri määrä ihmisiä. Onkohan muilla ehdokkailla enää realistisia mahdollisuuksia voittaa UMK... :lohduton:

Lukittu