Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Olen alkanut lämmetä tälle. Kun kuulin että Saara Aalto osallistuu niin ensimmäinen ajatus oli "EIII" vaikka pidinkin Blessed With Lovesta paljon. Jollakin tapaa hän ärsytti mua Voicessa niin paljon. No Fear on nyt kumminkin yksi suosikeistani.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää ei kestä kuuntelua. :eiei: Saara on mulla laskussa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja tanko »

Tässä biisissä on vahva idea. Jotenkin kuitenkaan Saara ei pääse oikeuksiinsa tässä.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Viisufanijee
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Tammi 2016, 16:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Viisufanijee »

https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/?fref=ts Tuolta Saaran fanisivulta tai hänen instagram tililtään löytyy skaba, jossa voi voittaa liput semifinaalin yleisöön :peukku: :tuuletus:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10733
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Noi voi... Osallistuin itse jo perjantaina NoFear kamppanijaan. :heh: No enköhän minä jotain keksi. Kyllä varmaan jotain #nofear tulee vastaan, jonka voin jakaa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mua vähän ärsyttää tässäkin ketjussa esiintyvät "nyt on Saaran aika" -jutut. Okei, jotkut saattavat tarkoittaa sen eri tavalla, mutta usein joidenkin artistien kohdalla nousee esiin, kuinka "hän ansaitsisi viimein päästä euroviisuihin".

Ei euroviisuihin pääseminen saa olla mikään palkinto. Jos biisi on tarpeeksi hyvä, niin sinne voi lähteä vaikka kuka ensikertalainen.

Toivottavasti suomalaiset eivät nyt lähde millekään "Saara ansaitsee viimein voiton, kun on ollut niin monta kertaa kakkonen" -linjalle.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Wadde kirjoitti:Mua vähän ärsyttää tässäkin ketjussa esiintyvät "nyt on Saaran aika" -jutut. Okei, jotkut saattavat tarkoittaa sen eri tavalla, mutta usein joidenkin artistien kohdalla nousee esiin, kuinka "hän ansaitsisi viimein päästä euroviisuihin".

Ei euroviisuihin pääseminen saa olla mikään palkinto. Jos biisi on tarpeeksi hyvä, niin sinne voi lähteä vaikka kuka ensikertalainen.

Toivottavasti suomalaiset eivät nyt lähde millekään "Saara ansaitsee viimein voiton, kun on ollut niin monta kertaa kakkonen" -linjalle.
Pahoin pelkään, että samanlaista ajattelua on myös Mikael Saaren takana ja siksi ehkä Kimmo Blomin mahikset UMK:n voittoon on "kärkikolmikosta" heikoimmat, hän ei ole niin tunnettu ja hänellä ei ole takanaan samanlaista fanipohjaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Ei myöskään lähestulkoonkaan yhtä hyvää kappaletta... :hiips:

Minusta Mikael ainakin ehdottomasti ansaitsisi voiton, viime kerta kun oli niin oikeusmurha, mutta en vastustaisi Saarankaan voittoa. Mitä pahaa on sympatiassa, varsinkin jos kohteena on "ikuinen kakkonen" (Saara), tosin viisukarsinnassa ollut vain kerran (joten tuo "hän ansaitsisi viimein päästä euroviisuihin" ei tähän oikein sovi).

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Se mitä Saara ansaitsisi on paremmat taustajoukot koko visuaaliseen puoleen. Sellaiset jotka tarvittaessa myös sanovat että nyt ei toimi ja näyttää amatöörien puuhastelulta. Videosta olen valittanut jo, samat vähäiset resurssit Rafaela Trudallakin on ollut, studiossa koko video tehty, mutta lopputulos on hauska ja tyylikäs. Nyt sitten katselin Saaran uusia promokuvia, jotka löytyvät sivuiltaan. Mitäköhän niissäkin on mietitty. Tavallaan ymmärrän realismin, suurin osa promo- ja mainoskuvistahan on täyttä muokattua illuusiota, eikä se ole hyvä. Mutta kun ei meikistä päätellen mihinkään realismiin kuitenkaan pyritä, niin vaikutelma on ristiriitainen. Ennenkin käytettiin filmitähdillä armollisia suotimia. Jos ei ole resusrsseja siistiä jälkikäteen kuvista meikin kiiltoja ja ihon virheitä, niin ehkä ei kannattaisi ladata noin voimakkaasti suurennettavissa olevia kuvia.

Mitä sympatiaan ja potentiaalisten vanhojen virheiden korjaamiseen tulee - jos sellaisialla perusteilla valintaa lähdetään tekemään, niin selkeä ulkomusiikillinen ansaitsematon säälipalkinto olisi kyseessä. Saaran kohdalla kuitenkin hänen paras kisabiisinsä niin että sikäli myös aiempaa parempi menestys olisi minusta ihan ansaittua.
.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Albin »

Vähän liian vaikea minulle. En ymmärrä kilinää enkä kolinaa tässä kappaleessa. Kiinalaista, mutta miksi? Saara osaa laulaa, mutta kaikki muu on niin väkinäistä ja jotenkin teeskenneltyä. Aitous puuttuu :draamaa:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Kiinalaista varmaan siksikin, että Saarahan on esiintynyt Kiinassa. Haluaako olla uuden trendin viejä, ehkäpä.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mun mielestä ne kiinalaiset kilinät ja kolinat on otettu mukaan sen takia että erotuttaisiin joukosta. Erottuminenhan on myös tosi tärkeää viisuissa. Tuskin viisuissa nyt ainakaan kovin montaa kiinalaista kolinaa tullaan kuulemaan.

Mutta nuo kolinat tässä "no fearissa" on kyllä mun kohdalla sellaisia, että toisaalta ne ärsyttää toisaalta ihan kivoja. :roll:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Minusta Kiinalaiset soundit tekee tästä just mielenkiintoisen.
<3

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kiinalaisten saundien lisäksi riskinä tässä kappaleessa saattaa olla juurikin kappaleen nimen hokeminen kiinalaiseen tyyliin. Saattaa ärsyttää joitakin ihmisiä siinä missä Mikälie Saaren ääni ja Cristal Snow'n persoona sekä video ärsyttävät joitain ihmisiä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

Wadde kirjoitti: Toivottavasti suomalaiset eivät nyt lähde millekään "Saara ansaitsee viimein voiton, kun on ollut niin monta kertaa kakkonen" -linjalle.

Ennemmän tuo asia taitaa vaikuttaa Mikael Saaren kohdalla? Kun enemmän taidetaan olla harmissaan siitä, ettei Mikael Saarta aikanaan valittu, kuin Saara Aaltoa. Hyvin tasaisessa kilpailussa tämä(kin) asia voi vaikuttaa. Mutta harvoin niin tasaista sentään on.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Serduchka kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Jaa, tämä sitten taisi toisella kuuntelukerralla aueta hieman paremmin. :sekava: Tomppa sietää SaaAalia, siitäkö tässä nyt on kyse? :shock:
Kohta sää rakastat tätä. :heh:
Olit oikeassa. Saara Aalto. <3 No Fear. <3
Meow cat, please meow back.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6316
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja mariah »

^ Hyvä Tomppa! :mrgreen: :ihana: tää on mulla ihan ylivoimasesti paras näistä :tapu: <3

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Uskon että se kriittinen juttu tässä on se välittyvä tunne, sen mukana tää nousee ja tai kaatuu, sen jos Saara onnistuis välittämään aidosti livesssä, mutta usein hänellä tyypillinen liiallinen päällekäyvä yli-innostus rokottaa juuri sitä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti:^ Ei myöskään lähestulkoonkaan yhtä hyvää kappaletta... :hiips:
Aika samoissa määrin itseasiassa euroviisu-kliseissä uiva biisi se on kuin Annican ja Kimmonkin. Noin minun korviini. Heikkoudet ja vahvuudet hieman eri paikoissa kuin sillä. Molemmat ihan kivoja, ei sillä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Minusta Saara biisissä ei oo mitään vikaa. Se on ihan onnistunut ja sen lisäksi kun omaa tollaiset laulun lahjat niin kova tekiä tulee oleen tän vuoden kisassa ja on myöskin mun ykkös valintani tällä hetkellä Viisuedustajaksi. Puoltaa moni asia sitä. Biisi on hyvä ja siinä hieno sanoma, joka on sekä yleismailmallinen, että henkilökohtainen Saaralle itselleen, joka on hyvä juttu. Laulutaito ja musiikillinen osaaminen on ihan priimaa.

Mutta tuosta olen ihan samaa mieltä, että toi on ihan pelle ajattelutapa, että ns. olis jo aika Saara päästää sinne tai jotain vastaavaa. Ei sinne mitään ns. säälistä pidä ketään päästää. Tosin se on ymmärrettävää, että osa tälläiseen ns. ansaan lankeaa.

Mut toisaalta mä olen kokonaisuudessaan tämän vuoden UMK-kisan porukasta aika miellissäni. Minusta me tullaan joka tapauksessa saamaan aika laadukas Viisuedusta ja se on hieno juttu.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Tervetuloa kuppilaan, Hupzi! Kiva kun uusia tulee mukaan. :)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tää on kyllä omaan korvaan mielenkiintoista tää Saara kommentointi. Tottakai jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä hänestä ja hänen musastaan.

Tuosta kehotuksesta, että ottais jonku ns. ammattilaisen tekemään biisejä, niin periaattessa vois olla kokeilemisen arvoinen asia, mutta mistäs löytää sellainen ns. freelancer biisintekijä, jonka kanssa homma ei vaatisi niinku levy-yhtiön leipiin pestautumista, koska se ollenee suht suurella todennäköisyydellä pois suljettu vaihtoehto.

Saara on kuitenkin etenkin viime vuoden loppupuolelle saanut aika kovan menon päälle keikoillaan siis ollut loppuun myytyjä keikkoja kovalla prosentilla. Okei osa on ollut toki Teemu Roivaisen kanssa tehtyjä yhteiskonsertteja mutta silti. Sieltä löytyy tosiaan loppunmyytyä Finladia taloa jne. Et Saara sai loppuvuoteen mukavan oloisen ns. floun päälle. Et se haihattelu, jota muutamassa viestissä oli, että Saaran laulu-ura olis jotenkin jäissä niin päinvastoin asia kyllä on. Mennyt joka vuosi pikku askeliä parempaan suuntaan. Saaralta puuttuu se radiohitti ja jos sen Saara onnistuu tässä nyt vielä tekemään niin tiedä mitä sitten tapahtuu.

Mä katson kyllä mielenkiinnolla miten tämä vuosi vuodelta noussut etenkin live-keikkojen kiinnostus Saaran kohdalla nyt näkyy tässä kisassa, koska se oli jo aikanaan Blessed with Love biisin kanssa niin hilkulla se paikka Viisuihin niin mites nyt kun selväsit kuulia kunta on leventynyt. Ja etenkin sen takia katson mielenkiinnolla, koska biisi ei ole ainakaan yhtään huonompi kuin Blessed with Love jne.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Ja vielä vois lisätä sen, että tää oli kyllä tiedossa, että Saara lähtee joku vuosi hakemaan Viisuedustusta uudestaan. Tosin mä olin jo jopa sillä mielellä, että noinkohan Saara lähtee hakemaan sitä paikkaa yksin. Etenkin kun viime vuosi oli etenkin Teemu Roivaisen kanssa tehtyjen keikkojen kanssa aika iloista liitoa, niin olin jo vähän mietteissä, että noinkohan kävis niin, että Saara nappaa luotettavan lauluparinsa matkaan ja tulee Teemun kanssa yrittään tätä Viisupaikka, mutta ei sit niin käynyt kuitenkaan

Avatar
Wurst
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 17:40

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wurst »

No sanoin jo aikaisemmin että en haluaisi Saara Aaltoa viisuihin. Biisin kuuleinen ei muuttanut asia :eiei: .
Varsinkin kertosäe on aika ärsyttävä. Uskon että pärjää kuitenkin ainakin UMKssa...
#TheUnstoppables

OpenWide
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Tammi 2014, 23:21

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja OpenWide »

Hmm. Pitääköhän musiikin ammattilaiset kappaleesta, johon liittyy No Fear -kampanja. Eli yritetään kerätä pisteitä ulkomusiikillisin keinoin. Luulen etteivät pidä. Eivätkä pidä myöskään siitä, että kerto-osassa hoetaan koko ajan samaa. Se tekee kappaleesta tylsän. Ja jos musiikin ammattilaiset eivät pidä jostakin, niin peli on kyllä silloin pelattu. Pelkillä yleisöäänillä ei pitkälle päästä kansainvälisessä kilpailussa.

Vuonna 2011 pidin Saara Aallosta, mutta tänä vuonna en pidä. Varsinkin kerto on huono. Se on kyllä koukuttava, mutta ärsyttävällä tavalla. MIksi lähettää Saara Aaltoa, kun esim. Mikael Saarella on kappale, josta musiikin ammattilaiset pitävät varmasti. Ja luulen että Mikael Saari keräisi myös enemmän yleisöääniä kuin Saara.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

OpenWide kirjoitti:Hmm. Pitääköhän musiikin ammattilaiset kappaleesta, johon liittyy No Fear -kampanja. Eli yritetään kerätä pisteitä ulkomusiikillisin keinoin. Luulen etteivät pidä.
Tietävätkö musiikin ammattilaiset koko moisesta kampanjasta? (Minä en ole ammattilainen, mutta en tiedä.) Tai jos tietävätkin niin piittaavatko moisesta.
Rise, angel, shine, love!

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

OpenWide kirjoitti:Hmm. Pitääköhän musiikin ammattilaiset kappaleesta, johon liittyy No Fear -kampanja. Eli yritetään kerätä pisteitä ulkomusiikillisin keinoin. Luulen etteivät pidä. Eivätkä pidä myöskään siitä, että kerto-osassa hoetaan koko ajan samaa. Se tekee kappaleesta tylsän. Ja jos musiikin ammattilaiset eivät pidä jostakin, niin peli on kyllä silloin pelattu. Pelkillä yleisöäänillä ei pitkälle päästä kansainvälisessä kilpailussa.

Vuonna 2011 pidin Saara Aallosta, mutta tänä vuonna en pidä. Varsinkin kerto on huono. Se on kyllä koukuttava, mutta ärsyttävällä tavalla. MIksi lähettää Saara Aaltoa, kun esim. Mikael Saarella on kappale, josta musiikin ammattilaiset pitävät varmasti. Ja luulen että Mikael Saari keräisi myös enemmän yleisöääniä kuin Saara.
Minusta on enemminkin nimeomaan hienoa, että biisi on enemmän kuin vain biisi eli, että sillä on oikeasti joku syvällinen sanoma ja tarkoitus ja tässä löytyy hienosti sekä yleismaailmallinen sanoma, että myöskin sama sanoma on Saaralle hyvinkin henkilökohtainen.

Enkä osta kyllä täysin tuota väitettä, että Saaren biisi sais varmasti enemmän. Näyttäis kyllä aika monella mittarilla juurikin päinvastoin, että No Fear biisi olis se suurin juttu tuolla Euroopassa Suomen viisuehdokasbiiseistä. Enkä ihmettele yhtään biisi toimii ja Saaran laulutaito on ihan omissa sfääreissään näiden ehdokkaiden joukossa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Pelkällä laulutaidolla kisaa ei ratkaista. Huonosta/väärinlaulamisesta rokottavat niin äänestäjät kuin raaditkin, mutta sen jälkeen pitää olla riittävän hyvä biisi ja vaikuttava esitys. Euroviisumenestys vaatii onnistunutta kokoanisuutta kaikilla osa-alueilla. Saaralla on ääni, tulkinnan kanssa on ollut aiemmin vähän niin ja näin, itse olen tykännyt useimmiten, mutta ymmärrän niitäkin, myös ammattimuusikkoja, jotka kokevat teennäiseksi ja etäiseksi, että ei kosketa. Tämänkertainen kisabiisi on valikoiman paremmasta puoliskosta, mutta ei mikään ilmiselvästi hyvä tai edes paras tästäkään valikoimasta, kuitenkaan. Ja esityksen näemme vasta semeissä, videolla näytetty oli ehkä huonoin kaikista nyt tarjolla olevista videoista, mikä ei lupaa hyvää, etenkin kun Saaran aikaisemat esiintymiset ovat olelet lähinnä sitä imelintä disney-kitschiä edustavia.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Kyllä siitä hienosta laulutaidosta on paljon iloa Viisuissakin. Joka tapauksessa nyt ennakkojutut näyttää siltä, että se Viisuedustajamme olis Kimmo Blom, Annica Milan duo tai Saara Aalto. Mikael Saari vois ehkä päästä tähän leikkiin mukaan vielä, mutta muilla alkaa tehdä todella tiukkaa. Jos näihin pikkulintujen laulamiin ennakko asetelmiin on uskominen

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ No jaa, minusta pakka on harvinaisen auki vielä. Kukaan noista ei ole niin suosittu, että voisi luottaa valmiiseen äänestäjäkuntaan. Esitykset ratkaisevat. Varsinaisia ennakkosuosikkeja ei oikein ole - faniäänestykset antavat jotain suuntaa, mutta yhtä hyvin se suunta voi olla floppaava fanisuosikki. Joskaan sellaista ei tänä vuonna näytä selvästi nousevan. Toki jos katsojia tulee vähän, niin pienempikin innokas fani- tai muu äänestäjäkunta saattaa tehdä ratkaisun.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu