Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

^ vai leikataanko siinä sitä sivusiiliä?

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Vesna »

suomalainen kirjoitti:Saaran instagramiin on ladattu video jossa leikataan hänen hiuksiaan. Ladattu 20 min. Sitten. Ääntä en voinut päällä pitää, mutta leikkaako Saara lyhyen tukan? :eiei:
Tukka lyhyeksi, jotta voidaan helpommin peittää siili peruukilla? :heh:
Renaissancefire kirjoitti: Sen ainakin saisi poistaa, samoin lumisateen, se vaikutti ylimääräiseltä.
Ai kamala oliko siellä vielä lumisadekin :rofl:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

suomalainen kirjoitti:Saaran instagramiin on ladattu video jossa leikataan hänen hiuksiaan. Ladattu 20 min. Sitten. Ääntä en voinut päällä pitää, mutta leikkaako Saara lyhyen tukan? :eiei:
Toivottavasti ei. Kyllä Saaran stailiin minustakin kuuluu pitkähkö tumma tukka. Et kyl Saarasta hävii iso pala jos se menee kovin lyhyeksi hiukset vetämään. Se söpö prinsessa staili kuuluu Saaraan ainakin vielä kun ei ole liian vanha sellaiseen prinsessa olemuksen ns. esittämiseen

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Pikkasen jopa säälittää Saaran puolesta, että jos nyt sitten Saara onnistuukin finaalin liveen virittään tuon esitykseen ns. uuten kukkaan, johon Saara eittämättä kykenee, että jos Saara ns. antoi liikaa etumatkaa tällä ilmeisesti aika monen mielestä epäonnistuneella Semifinaali vedolla.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Hupzi, ei ole peli vielä pelattu.
Viimeksi muokannut Puutarhuri, 19 Helmi 2016, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Saaralla on vielä vajaat kaksiviikkoa aikaa harjoitella uusiesitys. Uuden biisinkin ehtis kyhätä :joojoo: Toivo ei ole siis menetetty.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Puutarhuri kirjoitti:Hupzi, ei ole peli vielä pelattu. Saaralla on hyvinkin mahdollista voittaa. :-) Ja ellei tällä kerralla, niin sitten seuraavalla! Hän on kuitenkin tosi hyvä. Oletko muuten Saaran joku lähisukulainen? On vain tullut mieleen usein...
En ole fani vain, mutta mä kysyn sulta takaisin, että onko sulle tullut koskaan seillasta fiilistä kun tapaat jonkun ihmisen, että joskus tuntuu, että ihan kuin olisit tuntenut hänet aina, vaikka tapasitte juuri äsken jne. Niin vähän tämän tapainen fiilis mulla on Saarasta, että vaikka ei olla mitään sydänystäviä jne. jotenkin niin tuntuu, että ihan ku olis tuntenut sen aina. Siis jotenkin mä ymmärrän niin helposti Saaran ratkaisuja mitä se tekee musauransa jne. kanssa, että tuntuu oikein, että millään ratkaisuilla niinku uransa kanssa hän ei oikein kykene mua täysin yllättämään

Toki aika usein joillain nokkelilla ideiolla keikoilla jne. kuten nyt tän UMK-kisan esityksenkin kanssa, että oli taas näinkin nokkela, mutta niinku sanoin sit sitä esitystä katsoessa kaikki taas aukesi hyvinkin helposti mulle.

Niin kyllä minä Saaran uskon, kun tiedän minkälaisen tapauksen kanssa ollaan ns. tekemisissä, mutta mä mietinkin enemminkin sitä, että antaako Saara mahdollisesti liikaa tasoistus tuolla aikamonen mielestä epäonnistuneella Semifinaali vedolla.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

ritsu89 kirjoitti: Uuden biisinkin ehtis kyhätä :joojoo:
Mä kyselin tätä jo aiemmin, mutta kuinkahan paljon biisiä tosiaan saisi sääntöjen puitteissa muuttaa finaaliin? Saako tulla finaaliin täysin uusilla sanoilla tai sävelellä tai jopa uudella kappaleella? Saisiko tästä esittää finaalissa balladiversion? Vai miten on? :miettii:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Ennenkaikkea Saaran puolesta asiat säälittää omalla tavallaa, koska naiselle on ihan pirun hienoja ideoita ja lämpimiä ajatuksia sisällytetty biiseihin jne. niin ku nyt tämäkin No Fear biisi on taas varmaan rakennuttu ja mietitty hienosti niin mua oikeastia säälittää Saaran puolesta todella paljon jos hän ei edelleenkään saa niitä hienoja ja lämpimiä ajatuksia välitettyä meidän suomen kansalle tarpeeksi hyvin, että Saaran lämminsydämmiset ajatukset avatuis silleen kuin Saara olis ne ajatellut ja halunnut.

Et tää No Fear biisi on taas ollut isompi ponnistuis kuin pelkkä Viisubiisi ja mä veikkaan, että jos tää ei nyt ns. osu niin kestää taas aikansa ennen kuin Saara löytää jonkun aiheen mistä hän kokee, että saa kunnon viisubiisin kasattua. Tää No Fear teema mihin se on taas kasattu on niin Saaramaisesti taas ajateltu, että ei paljon Saaramaisemin voisi juttua taas tehdä. Et jos mä yhtään tunnen Saaraa niin Viisubiisiksi ei Saaralle riitä vain joku ihan kiva idea, vaan siihen pitää sisältyä jotain suurta sekä niin, että se tuntuu Saaralle henkilökohtaiselta ja että taas se on sellainen juttu että siihen voi samaistua ihan kuka tahansa ja sellainenhan tää No Fear juuri on ja mistä ja milloin Saara seuraavan kerran löytää ja saa samanlaisen yhtä hienon idean omasta mielestään, niin voi kestää todella aikaa, koska tää No Fear juttu nyt osui niin oivaan saumaan tehdä siitä teemasta viisubiisi.

Et todella harmi homma, jos Saara ei tosissaan saa avattua näitä juttujaan kansalle ja kun mä oon ihan aidoistí ja oikeasti sitä mieltä, että kun kaikki on 100% kohdillaan niin Saara Aallossa voisi pitkästä aikaa muhia meille todellakin ison luokan menestys. En poistasi ihan täysin jopa voittosaumaa pois Saaran kohdalta jos ihan kaikki siis ihan kaikki menis 100% putkeen.

Ennen kaikkea se Saaran puolesta säälittää, että kun tietää kun jumalattoman tärkeä tää No Fear teema juttu Saaralle on, että kuin iso juttu se olis juurikin mennä tällä viisuihin olis Saaralle, että jos se ei nyt onnistu tällä niin vaikka ei se varmastikaan Saara lannista mutta voin uskoa, että voi olla Saaralle silti aika kova paikka, että jos tällä ei nyt mennäkään.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:En poistasi ihan täysin jopa voittosaumaa pois Saaran kohdalta jos ihan kaikki siis ihan kaikki menis 100% putkeen.
Esitystä pitäisi muuttaa todella paljon, että voitto Tukholmassa tulisi, valitettavasti. Tällä hetkellä Saaran show on mielestäni finalisteista niitä, joilla on heikoimmat menestysmahdollisuudet.
Hupzi kirjoitti:Ennen kaikkea se Saaran puolesta säälittää, että kun tietää kun jumalattoman tärkeä tää No Fear teema juttu Saaralle on, että kuin iso juttu se olis juurikin mennä tällä viisuihin olis Saaralle, että jos se ei nyt onnistu tällä niin vaikka ei se varmastikaan Saara lannista mutta voin uskoa, että voi olla Saaralle silti aika kova paikka, että jos tällä ei nyt mennäkään.
Kisa on kaikille UMK-kilpailijoille tärkeä. Ei voi jakaa säälipisteitä sen mukaan, että jollekin se saattaa olla promillen tärkeämpää kuin toiselle.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde tuon ensimmäisen lainauksen kohdalla mä en puhunut nyt pelkästään tästä No Fear biisistä vaan puhuin yleisesti siitä, että kun ja jos Saara Aalto saa/sais kaiken 100% kohdilleen niin en täysin poistaisi jopa voittosauman mahdollisuutta siinä kohtaa Saaran kohdalla.

Toinen kohta en puhunutkaan mistään säälipisteistä vaan puhuin asiosta yleisesti. Sinä käänsit taas nämä mun kommentit sillä viisin, että saisit Saaran jotenkin pikkaisen negatiivisempaan valoon. Eli rupesti puhuun joistain säälipisteistä vaikka minä en mistään säälipisteistä puhunut. Rupesti puhumaan tästä No Fear jutusta että ei toivokaan voittaa sillä, vaikka minä puhuin ihan yleisellä tasolla asiosta.

Kysyn vaan että miks sä teet näin hätiköityjä päätelmiä minun Saara kommenteistani ja usein käännät ne silleen, että Saaran No Fear juttu joutuu ns. huonompaan valoon. Et ihan niinku et miettisikään muuta mahdollisuutta kuin sitä mikä tulee ensimmäisenä kommenteistani mieleen. Tai sitten me ei todellakaan ymmärretä toisiamme viestien sisältöä

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ja minä en tajua, miksi otat kaiken henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Väännän rautalangasta:

1. Olen sitä mieltä, että tällä paketilla No Fear ei ole lähelläkään voittoa, finaalipaikkakin voi tehdä tiukkaa. En tiedä, mitä pitäisi tehdä, että voittosauma olisi edes teoriassa mahdollinen. Jos joku keksii jotain, mielelläni kuulisin ehdotuksia.

2. En nyt vain satu pitämään siitä, kuinka jatkuvasti nostetaan esiin se, kuinka "tämä on niin tärkeää tälle artistille". No aivan varmasti on, mutta kun se on kaikille muillekin tässä kisassa olevalle, eikä sillä ole mitään merkitystä sen kannalta, kenen pitäisi voittaa.

Tarkennuksena vielä, että nämä ovat mielipiteitäni Saara Aallon kappaleesta ja esityksestä, eivät nimimerkki Hupzista.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Siksi koska ymmärrät ihan täysin väärin sen mitä minä olen viestillä tarkoittanut sanoa ja nyt kun sitten yritin korjata mitä minä viestillä yritän tarkoittaa niin sinä rupeat sanomaan että otan asiat henkilokohtaisesti. Totta hiivatissa minä puutun asiaan jos nään että tässä tapauksessa sinä olet tulkinnut väärin sen mitä olen viestilläni tarkoittanut viestittää ja sanoa

En minä ainakaan halua jättää ilmoille asia silleen, että siinä on tapahtunut väärinkäsitys tässä tapauksessa sinun osaltasi. Eikös se ole ihan hyvä tapaista oikeaista asia, jos huomaa, että nyt on tapahtunut väärinkäsitys sitä silmällä pitäen mitä olen yrittänyt tarkoittaa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ei mulla ainakaan usko riitä tämän biisin voittomahdollisuuksiin Tukholmassa, vaikka esitys saataisiinkin ihan täydelliseen kuntoon.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:
En minä ainakaan halua jättää ilmoille asia silleen, että siinä on tapahtunut väärinkäsitys tässä tapauksessa sinun osaltasi. Eikös se ole ihan hyvä tapaista oikeaista asia, jos huomaa, että nyt on tapahtunut väärinkäsitys sitä silmällä pitäen mitä olen yrittänyt tarkoittaa
No voitko kertoa, mitä minun pitää oikaista, niin oikaisen?

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Ja ihan yleisesti mua ärsyttää piruste se ns. leima minkä osa kommentoijista on heittänyt ja tähdennetään nyt että tätäkin tarkoitan yleisest en täällä Viiskupillassa ns. Saara persuuksiin, että sitä pirun ilkuntaa kuulee ärsyttävyyksiin saakkaa että hihii tuossa se on se ainainen kakkonen. Toivon todella, että jos Saara ei tästä nyt Viisupaikka saa, että täällä ei aleta samaan ilkkumiseen, jota saa lukea melkeinpä joka paikassa missä Saara juttu on lehdessä tai jossain muualla. Et tuntuu, että Suomalainen kansa on näköjään tosi pitkä muistista ja tavallaa pitkä vihaista kanssa osittain, että aina pitää piruilla joistain vanhoista jutuista, niinku nyt tässä tapauskessa Saaralle siitä, että on jäänyt näissä kisoissa aina kakkoseksi. Et se on ihan sama mitä muuta se on poikinut.

Et niinku esim. Voice of Finladin kakkospaikka oli todennköisesti Saaralle jopa parempi tulos kuin voitto. Voi kuullostaa hassulta ajatukselta, mutta hyvin todennäköisesti tämä on totuus.

Toisaalta tämä kaikki ilkuntakin toki kertoo siitä, että Saara herättää tunteita, mutta en minä oikein tuollaisesta pidä. Ja voin vain taas kuvitella, että miten tämän suuntainen ilkunta taas Saara kohtaa kiihtyy kun jos tässä tulee taas tälläisessa musakisassa ns. kuokkaan.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Minä ainakin toivon, että Saara ei nyt voita, mutta ihan vain sen takia, että hän tulisi uudestaan yrittämään sellaisella biisillä ja esityksellä, joka oikeasti tuo hänen kaiken potentiaalinsa (jota on paljon) esiin. En ole mitenkään Saara-vastainen eikä tarkoitus ole ilkkua hänelle, mutta en nyt voi kiljua riemustakaan, kun esityksen ja kappaleen taso on mitä on. Sanna Nielsenkin yritti monta kertaa, kunnes otti sen jättipotin ja jättipotti tuli sitten kansainvälisestäkin kisasta. Sama voi hyvin käydä Saaralle, mutta hänen aikansa ei ole vielä.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niin kuin Wadde sanoin, että en tarkoitanut että sitä ilkuntaa tapahtuu täällä Viisukuppilassa, mutta muualla kylläkin enemmän ja vähemmän. Tosiaan tätä ainaiseksi kakkoseksi ilkkumista saa nähdä tosiaan tavallaan ärsyttävyyksiin nähden ja samoin sitä piruilua, että pitääkö tuon Aallon tytön joka kisaan osallistua ja kuitenkaan se ei taaskaan onnistu ja jäkä ja jäkä ja jäkä.

Ja juuri tän takia mä todella toivon, että Saara joku päivä onnistuu voittamaan jotain suurta, koska mä todella haluasin tukkia näiden pöjien turvat tältä ilkunnalta ja piruilulta. Se tuntuu olevan helppoa piruilla Saaralle kun näitä kakkosisijoa on vyöllä ja hänen persoonassaan ja musatyylissään on sellaisia vähän epäsuomalaisia piirteitä niin hälle on helppoa piruilla, että osaat sinä laulaa joo, mutta tuolla musatyylillä sinä et kauaksi pääse tule ikinä Suomessa onnistumaan ja jäkä ja jäkä. Plus sitten ku Saara on kertonut avoimesti näistä kovista unelmistaa valloitaa Aasian markkinat, muutenkin kansainvälisen uran haaveista jne. niin kun ne ei nyt sitten ole käynyt ihan ns. sormia napsauttamalla niin sekin ilkunta vaan välillä kiihtyy ja kiihtyy, että kato nyt tyttö hyvä et sinä mihinkään maailmalla pääse, että hulluja sinä puhut ja haaveilet

Mikä se olis hienonta kun Saara pääsis joku vuosi viisuihin ja kävis nappaan sieltä jos nyt ei voittoa niin jonkun ihan komea sijouksit kuitenkin. Tosin tokkopa se piruilu kokonaan loppuu ikinä, mutta silti olis se siisitä pikkaisen lyödä Saaran kanssa luuta kurkkuun noilla saastoille, joilla ei tunnu olevan mitään kunniotus kovaa ja tavalla raadollista työtä tekeviä muusikkoja kohtaan. Et minä olen nimenomaan Saaran faniksi tultuani ja Saaran rinnalta fanin asemata nähtyä kuin kovaa työtä tuo ala vaatii ja etenkin tuolla tyylillä mitä Saara tekee, että tekee käytänössä kaiken itse. Niin vaatii todella luonnetta,kovaa uskoa ja luottoa omaan tekemiseensä. Onneks se on tonne live-keikka puolelle poikinut nyt aika hyvä ja kovan puskurin sillä että kun noi live-keikat on alkanut tuohon malliin kiinnostamaan yleisöä. Niin tosiaan Saaran fanina kun tuon musa-alan raadollisuuden ja kovan työn vaatimukset on nähnyt, niin osaa todella arvostaa joka ikistä joka tuolla alalla yrittää leivän pöytään hankkia ja ennen kaikkea jos siinä vielä onnistuu että saa leivän pöytään tuolla työllä kuten Saara nyt saa

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Mikä se olis hienonta kun Saara pääsis joku vuosi viisuihin ja kävis nappaan sieltä jos nyt ei voittoa niin jonkun ihan komea sijouksit kuitenkin.
Toivon samaa. :joojoo: Mutta pahintahan Saaran kannalta olisi, jos tulisi nyt valituksi, ja jäisi Tukholmassa semifinaaliin tai finaalin häntäpäähän, mikä on tällä biisillä valitettavasti mahdollista. Siitähän se ilkunta vasta repeäisi. Tämänkin takia toivon, että tulee ensi vuonna tai parin vuoden päästä sellaisella tykkibiisillä, että menestyy oikeasti sitten siellä kansainvälisessäkin kisassa.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mä oon edelleenkin sitä mieltä, että jos nyt ei onnistu niin seuraavalla kerralla Saara houkkutelee Teemu Roivaisen vaikka vähän ns. väkisin mukaan ja tekevät duettobiisin, koska ne keikat jos jotku on niitä jotka pullistelee sitä väkeä. Noiden kahden kemia on laulaessa niin saumatonta, että se kortti kyllä kannattaisi Saaran ehdottomasti ottaa huomioon, etttä miksi se pitäisi Viisuihin tulla yksin yrittämään kun ihan vieressä on sellainen kaveri, jonka kanssa kaikki sujuu lähes kuin rasvattu. Ja se yhdessä kuljettu elämä ja historia Saaran ja Teemun välillä näkyy ja tuntuu kauas.

Et vaikka tää nyt onkin coveri biisistä You Raise Me Up biisistä niin se lopptulos näiden viisubiisistä vois olla jotain näin upeeta.

https://www.youtube.com/watch?v=LO0FXRZ3TmI

Siinä voiskin olla Saaralle ehkä se seuraava juttu mitä kautta inspiraatio seuraavaan Viisuyritykseen vois lähteä, jos se lähtiskin tulemaan sitä kohti pitkäaikaisen musiikinteko kaverinsa kanssa eli siis Teemun. Ja löisivät oikeasti ja tosissaan kahdet viisaat päät yhteen Viisubiisin rakentamisen kanssa.

Tosin Saaran ja Teemun yhteinen ns. elämä tarina on jo laulettu auki tämä Jos Taivas Putoaa biisin kautta
https://www.youtube.com/watch?v=WP0K_OKBpsI

Et jostain muualta pitäisi sit keksiä kiva idea biisin kun tuon jo tehty

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 713
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tuo "ikuinen kakkonen" ei todellakaan ole mikään vähättely, se on oikeastaan aika hyvä saavutus, se kertoo, että osaamisen lisäksi myös vakaata kansansuosiota löytyy, kun saavuttaa noinkin hyvän sijan monta kertaa. Paljon huonomminkin vois käydä.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Voisi toki käydä huonomminkin, mutta ehkäpä se on sitä että kun nämäkin ilkkujat tavallaan ehkä tajuavat Saara potentiaalin niin sitten ilkutaan esim. sitä kautta että oot sinä hölmö kun et ottanut levy-yhtiöden kosiskeluista kiinni ja sita kautta nyt sitten varmaan osa ilkkuu, että katso nyt et sinä itse mitään saa aikaan. Sit siihen päälle vedetään tämä "ikuinen kakkonen" juttu.

Se on ollut tätä viimeistään Voice of Finlandista asti oikeastaan ihan jatkuvaa, että ainakin Saaran pärstä on lehdissä tai jossain muualla niin se on sitä ett taasko tuo Aallon tytön pärstä on tuossa jne. Jotenkin se on luonnollista, että media kiinnostui kun hän tuli kaapista ulos ja se että tuli niin se vain kiihdytti tätä ilkkumista joidenkin osalta, että nyt se Saaran tyrkky keksi vetää täälläisen ns. ässän hihasta, että saa huomiota ja näkyvyyttä.

Et minusta hyvinkin ilkeetä toisen ihmisen tunteiden vähättelemistä, että puhutaan, että tämä kaapista ulos tuleminenkin oli pelkkä mainos/promo kikka Saaralta jne.

Tässä ilkkumisessa on myöskin yksi syy, että minä jättäydyn pois tästä jälkipuinnista, koska se on ollut niin perinnettä, että Saara saa tätä ilkkumista osakseen niin mä en jaksa enää ruveta puimaa tuota samaa jarkoniaa, että hä hää ikuinen kakkonen ja tekopirtee ylimielinen ja itserakas paska jne. Mä tiedän että jossain päin keskusteluja tämän tyylinen keskustelu ja haukkumine alkaa kuitenkin niin mä en viitti enää katsella sitä. Et sorry tää ei ole kritiikki teitä Viisukuppilaita kohtaan, mutta tosiaan tämä sama on toistunut viimeistään Voice of Finladin jälkeen joka kerta kun Saarasta on juttu lehdissä tai nyt kun päätti lähteä Viisuihin jne. ja mä tiedän, että jos Saara ei tätä voita niin sama paskan jauhaminen alkaa Saaraa kohtaan jossain päin nettiä kuitenkin, niin mä en viitti enää ruveta näiden samojen asioden vatvomiseen finaalin tulosten jälkeen

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mun mielestäni Saaran kohdalla nyt on finaalin nähden tärkeintä se, että hän saa tuo vaativahkon koreografian viritettyä itselleen sellaiseen tunteeseen, että tää menee nyt varmasti läpi sillä tavalla kuin olen hallunnutkin ja jos ja toivottavasti Saara saa hiottua sen esityksen tähän formuun niin se tekee sitten sen, että Saara vapauttaa itsensä keskittymään pelkkään laulamiseen ja tulkitsemiseen. Ja jos tähän päästään niin mä uskon, että Saara saa ns. pumpattua tähän nyky muotoiseenkin esitykseen paljonkin lisää potkua, koska tän jonkin asteisen ns. jännityneisyyden semifinaali esityksessä mä allekirjoitan ja veikkaan, että se johtui lähes kokonaan tästä vaativasta koreografiasta ja tämä saattoi saada myöskin aikaan sen joidenkin puhuman sekavuuden, jos kaikki ei ollut ihan kirkaana mielessä mitän ne menee ja sujuu jne. ja tämä jännityneisyys saatoi myöskin olla jonkinlainen syy siihen, että Saaran tanssiminen saattoin näyttää kömpelöltä.

Tietysti helpommin sanottua kuin tehty, että vedäppäs nyt sit finaalissa rennomin kuin semifinaalsisa kun on vielä kovempi paikka, mutta mä uskon, että Saara voi siihen pystyäkin juurikin sen takia, että tätä esitystä on nyt saatu hio kolmisen viikkoa

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Hupzi kirjoitti:
Se on ollut tätä viimeistään Voice of Finlandista asti oikeastaan ihan jatkuvaa, että ainakin Saaran pärstä on lehdissä tai jossain muualla niin se on sitä ett taasko tuo Aallon tytön pärstä on tuossa jne. Jotenkin se on luonnollista, että media kiinnostui kun hän tuli kaapista ulos ja se että tuli niin se vain kiihdytti tätä ilkkumista joidenkin osalta, että nyt se Saaran tyrkky keksi vetää täälläisen ns. ässän hihasta, että saa huomiota ja näkyvyyttä.

Et minusta hyvinkin ilkeetä toisen ihmisen tunteiden vähättelemistä, että puhutaan, että tämä kaapista ulos tuleminenkin oli pelkkä mainos/promo kikka Saaralta jne.
Olen samaa mieltä siitä, että Saara on saanut ihan liikaa lokaa niskaan kaapista tulon jälkeen. Mun mielestä on törkeää ja loukkaavaa alkaa sanelemaan toiselle ihmiselle, että no, sä vaan haet huomiota ja sä et oikeesti oo rakastunut siihen, että huono yritys hakea nostetta uralle. Ei kukaan heterolaulajakaan saa kuulla tuollaista, kun kertoo seurustelevansa. Jatkuva pilkkaaminen epäonnistumisestakin on musta kamalaa, mielestäni on upeaa, että jotkut (kuten Saara) jaksavat yrittää ja tehdä töitä unelmansa eteen. Ymmärrän siis turhautumisesi, sillä itsellenikin tulee paha mieli, kun luen tuollaisia kommentteja. Onneksi täällä kuppilassa en ole huomannut tuollaista väitettävän ja täällä ei muutenkaan muistaakseni ole ilkuttu Saaraa. Toki siis kritisoitu, mutta se ei ole sama asia kuin ilkkuminen. Muualla netissä tosiaan kyllä tuota valitettavasti tapahtuu.
Cry him out

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Sekin ärsyttää tosiaan ihan suunnattomasti, että jotkut vain jaksaa ilkkua siitäkin, että ähäkutti missä se sun luuserisi radiohitti viipyy. Eipä näy eipä näy. Mitä tässäkin Semifinaalin ja Finaalin välillä tehnyt keikkoja joka viikko 2-3 ja mun käsityksen mukaan jokainen olla loppuunmyytyjä jo aikoja sitten oikei osassa Teemu on ollut ns. aisaparina, mutta väliäkö sillä on. Et eikös tuota voi jo pitää aika ´hyvänä saavutuksena, että keikat myy tuota tahtia. Ei toki puhuta mistään jäähallin tai olympiastadionin loppuun myymisestä vaan perus kirkon tai konserttisalin loppuunmyymisestä, mutta silti kun vetoisuudet on varmaan keskimäärin siellä 500-1000 välissä ja ajoittain yli 1000 niin miettikää siitä jos Saara tekee viikossa sen 2-3 keikkaa ja niin katsojia on tuommoinen 1000-3000 per keikka viikko. Joskus vois nää piruilijat vois niinku tarkistella faktojakin ennen ku laukovat suustaan mitä sattuu.

Et jos nyt esim. Mikael tästä Viisut vie ja saa hommalleen vähän ns. lisä potkua uransa persuuksille ja päätyy samaan kuin Saara, että alkaa/jatkaa sillä tiellä että tekee kaikki itse ja tavallaan on aika paljonkin samankalaitsesta etenkin samakaltaista musaa tekevästä artista kyse kuin Saarakin, että tollaisia mahtipontisia isoa ääntä vaativia biisejä, niin kun se on ollut Saaralla noin kovaa työtä saada homma tohon kantimiin mitä se nyt on, niin ei tuu olemaan helppoa välttämättä Mikaelillakaan ja toivottavasti hällä on yhtä kova luotto ja usko omaan tekemiseensä kuin Saaralla, jos ei oo ja usko joskus horjuu niin sit tulee noutaja.

Et Mikaelilla vaan kovasti jaksamista ja onnea jos lähtee sille kovalle tielle jatkamaan, että tekee asiat itse. Arvostettavaa jos näin tekee ja toivottavasti jaksaa puskea itseään läpi vaikka vähän väkisin niinku Saaran on tehnyt, että vaikka kritiikkiä tulee että pitääkö se nokka Saara joka paikkaan työntää, mutta nyt se on etenkin viime vuoden loppu puolen aikana ja nyt alkuvuoden aikana nähty mitä se voimakas usko ja puskeminen alkaa Suomen päässäkin saada aikaan.

Mielenkiintoista todellakin nähdä mitä tämä kovahko pöhinä ja kovat tulokset ja katsojamäärät keikoilla tekee tähän kisaan, että saako Saara tästä voimaa ja kuin paljon voimaa ja tukea Viisupaikan tavoitteluunsa

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Suomen viisuvoittaja ei välttämättä saa uralleen edistystä - ehkä viisukarsintoihin osallistuminen jonkin verran näkyvyyttä. Vuosien mittaan on negatiivistakin vaikutusta ollut jumbosijan 'saavuttaneisiin' viisuedustajiimme.
Vaikka Lordi voitti, niin ei minun käsittääkseni ura ole lähtenyt lentoon. Sama juttu monen muun maan euroviisuvoittajan kohdalla.
Eli varmaan kestävämpää on luoda sitä omaa uraa (kuten Saara) muuta reittiä pitkin ja pitää tätä euroviisuilua kivana kokemuksena.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Okei! Siis ollaanpas nyt realisteja eikä aleta tän Saaran esityksen kanssa haihattelemaan ja toivomaan mitään isoja muutoksia, koska tämän esityksen perusrakenne ja idea on kyllä ihan varmaan just sitä mitä Saara on hakenutkin eli suuressa kuvassa isoja muutoksia ei tule, mutta sit taas pieniä tarkennuksia ja viilauksia voi sinne ja tänne tulla. Tosin ne viilaukset ja kokonaisuuden kokonaisvaltainen paranenminen tulee todennäköisesti jo siitä jo usein minun mainitsemasta kokemuksista ja tuntemuksista mitä esityksestä nyt on eli kun se on nyt kerran vedetty ja nyt päästy hiomaan ja harjoittelemaan sitä kolmen viikon ajan vaikka Saaralla on keikkojakin ollut niin tämä todennäköisesti loksauttaa esityksen sillä tavalla paikoilleen. että sen toteutus on Saaran mielissa selvästi varmemmalla pohjalla.

Eli se mikä suurin muutos parempaan tämän esityksen kanssa todennäköisesti käy on se, että esitys on varmempi kaiken puolin joka taas tekee sen seikan, että Saara vapauttaa itsensä keskittymää laulamiseen ja biisin tulkitsemiseen. Tämä on minun arvioni mitä finaaliin tapahtunee

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lilja »

Yhden lämpimän neuvon antaisin Hupzille: älä käy sivustoilla ja keskustelupalstoilla missä sinun ihailemaasi artistia noin kovin sanoin kurmootetaan, ei niiden tekstien lukeminen tuota sinulle fanina muuta kuin erittäin huonon mielen, minkä tännekin kirjoittamasi tekstit osoittaa. Eikä Saara ole antifanien intohimoisuudessa outolintu, kyllä kovaa moitetta ja pilkkaa saa moni muukin, mutta ei sontaa pidä käydä lukemassa. Toivottavasti Saarasta pitäville on myös ikioma foorumi, ainakin halukkaita jäseniä voisi olla jo ulkomaita myöten :joojoo:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mutta mä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että täällä on esitetty kritiikkiä melkeinpä ainoastaan kappaletta ja esitystä kohtaan, ei täällä mitään Saara-dissausta ole. Vai onko? Enkö osaa lukea? Vai puhuttiinko nyt joistain muista foorumeista? :mitvit:

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lilja »

Wadde kirjoitti:Mutta mä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että täällä on esitetty kritiikkiä melkeinpä ainoastaan kappaletta ja esitystä kohtaan, ei täällä mitään Saara-dissausta ole. Vai onko? Enkö osaa lukea? Vai puhuttiinko nyt joistain muista foorumeista? :mitvit:
Mä ymmärsin Hupzin pitkistä teksteistä et jossain muualla dissataan oikein kunnolla, mikä ymmärrettävästi loukkaa häntä. Ja siihen annoin tuollaisen vanhan tädin äidillisen neuvon. Mut voi olla että ymmärsin kaiken väärin tai luin huonosti. Viisukuppilassa on munkin mielestä pohdittu näitä tämän vuoden euroviisuehdokasesityksiä.
Viimeksi muokannut lilja, 19 Helmi 2016, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu