Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^se olis melko siistiä :heh: ja teretulemast Viisukuppilaan :joojoo:

Avatar
aumsjai
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 19:18
Paikkakunta: Tre

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aumsjai »

^ Juuri olin tulossa kanssa mainitsemaan, miten vaatimatonta somen hyödyntämistä Mikael (tai ainakin Mikaelin taustatiimi) harjoittaa, verrattuna esimerkiksi Saaraan, joka tuntuu päivittävän joka tunti jotain (ihan raivostuttavuuteen asti). Onneksi Mikaelilla on kuitenkin aktiivinen fanikanta, joka tätä hommaa hoitaa :P
The vote is in, I'll f**king win

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42078
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti:Silvennoinen oli maininnut myös, että mutku On it Goes mainitaan kappaleessa vain kahdesti.
Juu ja Suus mainitaan Suusissa tasan nolla kertaa. On it Goes mainitaan siis kaksi kertaa liian usein. Ja mites se Water/Voda?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Finaalissa on Saari, se Mikael Saari on
Finaalissa on Saari, se Mikael Saari on
Ai, ai faneja, kaikilla ei ole hermoja, mutta UMK-finaalissa Mikael Saari on

Vihdoin meidän Saarella on toinen tilaisuus
Vihdoin meidän Saarella on toinen tilaisuus
Muina vuosina muita, vaan nytpä muut ei voita, sillä Mikael Saarella on uusi mahdollisuus

Mikaelilla yksi suloinen tanssijatyttö on
Mikaelilla yksi suloinen tanssijatyttö on
Muilla on lavalla paljon heiluvaa porukkaa, vaan Mikaelin mukana Sofia Raittinen on

Eipäs Saara pääsekään laivaan Tukholman
Eipäs Saara pääsekään laivaan Tukholman
Saara Aalto uhmaa ja aikoo tehdä tuhmaa, eipäs #nofear autakaan Saaraa Tukholmaan


(Antakaa anteeksi, inspiroiduin liikaa Vaarin saaresta, jonka joku postasi Mikaelin facebook-ryhmään :mrgreen: )
I'm busy doing nothing at all

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Tuota tapahtumaa muuten kannattaa moderoida, jottei käänny itseään vastaan. Nyt on joku goat-juttu laitettu, mä poistaisin.. :eiei:
Viimeksi muokannut Ms Unicorn16, 22 Helmi 2016, 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42078
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

capsLOCK kirjoitti:Haluaisin kysyä teiltä, että entä jos Mikaelin live-esitys epäonnistuisikin täysin?
Luultavasti hajautan ääneni finaalissa muutaman kappaleen kesken. Jos finaalilive on näistä jollakin ratkaisevasti huonompi kuin semilive, jää äänettäni.

Suhtaudun näihin ihan eri tavoin kuin fanittamiini urheilijoihin; urheilijaa kannattaisin edelleen, vaikka hän jossakin tärkeässä ottelussa tai suorituksessa epäonnistuisi.

Mutta ehkä tuo lainaamani kysymys ei koske minua, koska en ole mikään varsinainen Mikael-fani. Kunhan vain sitä mieltä, että tämä olisi yksi harvoista edustuskelpoisista paketeista, joita vuoden UMK tarjoaa. Tai siis semiesityksen tasoisena on sitä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36938
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

matsutake kirjoitti: (Antakaa anteeksi, inspiroiduin liikaa Vaarin saaresta, jonka joku postasi Mikaelin facebook-ryhmään :mrgreen: )
:hei: Minä se olin. :heh: Omassa versiossani laulettavuus on kyllä parempi. ;) Enkä halunnut lähteä dissaamaan kanssakisaajia.

Niin ja goat-version julkaisi On It Goes -videolla nähty tanssija, joten tuskin oli kauhean ilkeämielinen...
Meow cat, please meow back.

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Toivottavsti tuosta minun versiostani ei tullut sellainen vaikutelma että dissaisin kanssakisaajia, pyydän anteeksi jos tuli. :c Pitäisikö tuo sensuroida? Tarkoitin vain leikkimielisesti viitata saari vs saara -asetelmaan, joka täällä kuppilassa vallitsee.
I'm busy doing nothing at all

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36938
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nääh, selkeä humoristinen piikki se oli. :heh: Ei vakavaa. Ei syytä sensuroida. Tää Saara Saari -asetelma on kyllä kieltämättä herkullinen. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

matsutake kirjoitti:Niin ja goat-version julkaisi On It Goes -videolla nähty tanssija, joten tuskin oli kauhean ilkeämielinen...
Oho! No olen ehkä tosikko, tai siis olen selvästikin :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä en nähnyt mitään goat-versiota siellä tapahtumasivulla. ??? :raaps:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

En äänestäisi Mikaelia, jos tyrisi finaalin totaalisesti. Tässä on tietysti sitten se, että en voisi äänestää ketään sellaistakaan, joka veti semissä huonosti, mutta finaalissa hyvin ELLEI muutos olisi todella huomattava. Mielestäni semissä onnistuneita, jotka voisivat "menettää ääneni" ovat Mikaelin lisäksi Stella, Barbit ja Sandhja. Jos esimerkiksi kaikki muut floppaisivat ja joku näistä onnistuisi, niin sitten pitäisi äänestää sitä ainoaa onnistujaa, koska hän on selkeästi ainoa, joka pystyy vetämään useampana iltana varmasti hyvin.

En silti usko Mikaelin totaaliseen floppiin.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Äh tämä tietysti poisti edellisen viestini. Mutta niin, siis en huomannut tuolla tapahtumassa mitään goat-juttua (en saanut edes ilmoitusta, vaikka olen ylläpitäjä?) tai sitten en ollut juuri silloin Facebookissa ja viestin postaaja ehti poistaa sen jo. Toki poistan asiattomat viestit, jos sellaista näen.

Ja tuosta äänestäisinkö, jos Mikael tyrisi totaalisesti finaaliesityksensä. Jos esitys olisi astetta heikompi kuin edellinen esitys, äänestäisin ihan varmasti samalla tavalla kuin olen ajatellutkin. Jos se olisi totaalinen floppi, antaisin joitakin ääniä. Kappale on kuitenkin niin upea ja ensimmäinen esitys tosiaan oli hyvin onnistunut. Musta kuitenkaan floppaaminen ei ole todennäköistä, joten sen miettiminen ei ole musta kovin oleellista. Mietin sitä sitten tarkemmin, jos nyt niin sattuisi jostain syystä käymään. Mulla on täysi luotto Mikaeliin, hän on niin vahva ja taitava esiintyjä, etten usko esityksen täydelliseen epäonnistumiseen.
Cry him out

kat-ke-ro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 13:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kat-ke-ro »

capsLOCK kirjoitti:Haluaisin kysyä teiltä, että entä jos Mikaelin live-esitys epäonnistuisikin täysin?
Laulu ei luonnistu, on epävireistä ja heikkoa. Mikael ei näytä varmalta tai rentoutuneelta. Tanssi menee jotenkin pieleen.
Äänestäisittekö Mikaelia silti? Olisiko hän silloinkin paras ehdokas?
Alun perin suosikkini oli Kimmo Blom ja Annica siinä sivussa, mutta heidän live pesi sokeuden silmistä. Enkä usko etteikö Kimmo karju laulamisen sijasta Annican äänen ylitse finaalissakin on sillä sen verran kova ego. :eiei: Eli en äänestä heitä, miksi sitten äänestäisin Mikaeliakaan Jos hän mokaisi koko ajan live-esityksen? Onko tästä kampanjasta muuten ilmoitettu suomalaisille roskalehdille: Iltasanomat ja Iltalehti? Ehkä kannattaisi. Moni äänestää suosion mukana. :heh:

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Postaaja poistanut varmaan goat-viestin ja minusta hyvä niin. Meemit ja vitsit on ihan kivoja mutta tässä vaiheessa kisaa saa olla varovainen. Mulla näkyy vieläkin se postaus mutta kun sitä klikkaa sanoo että videota ei ole. Mitään yhteyttä tanssijaan en kyllä löytänyt. No mutta se siitä.

Kiitos Night_owl sulle vielä kaikesta vaivannäöstä! :peukku:

Femmina
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:31

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Femmina »

Muistakaapi sitten tätä esitystä varsinkin teatteriväelle näyttää (jotta innostuvat äänestämään :D) ja pyytää heitä liittymään tuohon ryhmään. Varmasti saisi jonkin verran uusia äänestäjiä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä kuuntelen nyt pitkästä aikaa We Should Be Through'ta. Vaikka tää ei ihan OIG:tä voita, niin on tämä silti aika vaikuttava nykyään.

Voi ei! Musta tuli nyt joku Mikael Saaren semi-fani! :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Onko nyt sitten Mikaelin kohdalla kuitenkin ihan ok kannustaa Mikael Eurovisuihin ryhmässä Yle-tunnustalkoisiin, eli feikkitunnuksiin, ja junailla Mikael "massaäänestämällä" epäurheilijamaisesti voittajaksi? Tarkoitus pyhittää keinot?

Minä uskoisin että hänellä olisi ollut mahdollisuus voittaa ihan reilustikin. Fb-tyhmät ja muu somepöhinä on positiivinen juttu, eikö olisi kannattanut pitää se sellaisena :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Ei ole kenenkään kohdalla suotavaa moinen massaäänestämnen. Yksi ääni per nenä - mikäli rekrytoi kaksikymmentä henkeä äänestämään, hyvä niin, mutta kahdenkymmenen Yle-tunnuksen luominen itse on melko epäkosheria.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

ta1ja kirjoitti:Onko nyt sitten Mikaelin kohdalla kuitenkin ihan ok kannustaa Mikael Eurovisuihin ryhmässä Yle-tunnustalkoisiin, eli feikkitunnuksiin, ja junailla Mikael "massaäänestämällä" epäurheilijamaisesti voittajaksi? Tarkoitus pyhittää keinot?

Minä uskoisin että hänellä olisi ollut mahdollisuus voittaa ihan reilustikin. Fb-tyhmät ja muu somepöhinä on positiivinen juttu, eikö olisi kannattanut pitää se sellaisena :peukku:
Mitä tarkoitat siis? Onko tallaista toimintaa kannatusryhmän lisäksi vai koetaanko kannatus ylipäätään näin? :mitvit: Joillain kilpasiskoilla on niin aggressiivinen some-kampanja, että pikku tasoitus on ihan poikaa. :joojoo: Mikael itse tuntuu menevän niin biisi ja esitys edellä ilman pöhinäkoneistoa, että suorastaan epäreiluista lähtökohdista ponnistaa. Toivottavasti kuitenkin voittoon saakka ansioillaan!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

ta1ja kirjoitti:Onko nyt sitten Mikaelin kohdalla kuitenkin ihan ok kannustaa Mikael Eurovisuihin ryhmässä Yle-tunnustalkoisiin, eli feikkitunnuksiin, ja junailla Mikael "massaäänestämällä"
Onko siellä jotain tuollaista?! Heti pois jos on.

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

ta1ja kirjoitti:Onko nyt sitten Mikaelin kohdalla kuitenkin ihan ok kannustaa Mikael Eurovisuihin ryhmässä Yle-tunnustalkoisiin, eli feikkitunnuksiin, ja junailla Mikael "massaäänestämällä" epäurheilijamaisesti voittajaksi? Tarkoitus pyhittää keinot?

Minä uskoisin että hänellä olisi ollut mahdollisuus voittaa ihan reilustikin. Fb-tyhmät ja muu somepöhinä on positiivinen juttu, eikö olisi kannattanut pitää se sellaisena :peukku:
En ole nähnyt missään kannustamista feikkitunnuksien tekoon ja epäurheilijamaiseen toimintaan. Yle-tunnustalkoot käsittäisin niin että ihmiset tekevät yhdet tunnukset ja äänestävät ennakkoon kun on mahdollista kerran.

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Mattan kirjoitti:Ei ole kenenkään kohdalla suotavaa moinen massaäänestämnen. Yksi ääni per nenä - mikäli rekrytoi kaksikymmentä henkeä äänestämään, hyvä niin, mutta kahdenkymmenen Yle-tunnuksen luominen itse on melko epäkosheria.
Ah, ok... olen näköjään ihan noviisi näissä karkeloissa kun ei tullut mieleenkään :mrgreen: tosin eiköhän joka leiristä tällaisia löydy joten vaikutus plusmiinusnolla?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

geegee kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Onko nyt sitten Mikaelin kohdalla kuitenkin ihan ok kannustaa Mikael Eurovisuihin ryhmässä Yle-tunnustalkoisiin, eli feikkitunnuksiin, ja junailla Mikael "massaäänestämällä" epäurheilijamaisesti voittajaksi? Tarkoitus pyhittää keinot?

Minä uskoisin että hänellä olisi ollut mahdollisuus voittaa ihan reilustikin. Fb-tyhmät ja muu somepöhinä on positiivinen juttu, eikö olisi kannattanut pitää se sellaisena :peukku:
En ole nähnyt missään kannustamista feikkitunnuksien tekoon ja epäurheilijamaiseen toimintaan. Yle-tunnustalkoot käsittäisin niin että ihmiset tekevät yhdet tunnukset ja äänestävät ennakkoon kun on mahdollista kerran.
Sanavalinnoilla tunnustalkoot ja massaäänestäminen viitataan kyllä yleensä someäänestyksissä nimenomaan niihin toimiin, jotka äänestysten laatijat ovat pakotettuja erilaisin massaäänestyksen estävin kysmyskin ym. estämään.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2013
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Jee, sain laitettua äitini antamaan ennakkoäänensä Mikaelille. Ei ollut edes mitenkään vaikeaa, vaan riitti että kerroin äänen olevan ilmainen ja että äänellä voi mahdollisesti estää Einiä tai Saaraa voittamasta :heh:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Laitoin tiedon tuosta facebook-ryhmästä brittifoorumillekin, jos sieltä joku innokas kannattaja haluaisi liittyä, kun joku sanoi aiemmin täällä että hyvä jos ihmiset näkevät, että kannatusta on ulkomaillakin ;)
kat-ke-ro kirjoitti: Onko tästä kampanjasta muuten ilmoitettu suomalaisille roskalehdille: Iltasanomat ja Iltalehti? Ehkä kannattaisi. Moni äänestää suosion mukana. :heh:
Varmaan kannattaisi, ja osuva nimitys ko. lehdistä ;)

geegee
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 281
Liittynyt: 20 Touko 2008, 11:50

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja geegee »

ta1ja kirjoitti:Sanavalinnoilla tunnustalkoot ja massaäänestäminen viitataan kyllä yleensä someäänestyksissä nimenomaan niihin toimiin, jotka äänestysten laatijat ovat pakotettuja erilaisin massaäänestyksen estävin kysmyskin ym. estämään.
Kieltämättä sen voi noinkin tulkita, itse tulkitsin vaan eri tavalla, ehkä mulla on Mikael-lasit naamalla. Monilla nyt ei ole YLE-tunnuksia olemassa, joten nyt voisi ryhtyä "talkoisiin" niiden suhteen. Kyseessä nyt kuitenkin on joka tapauksessa (nähdäkseni) yhden ihmisen kommentti, eikä tällaiseen toimintaan yleisesti ole mielestäni kannustettu. Itse äänestin kerran ennakkoon, mutta rahallisesti saatan massaäänestää lauantaina. Muiden puolesta en voi puhua tietenkään.

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Katsoin tuossa live-esityksen taas ja tuli mieleen sellainen, että tanssijahan ei välttämättä edes edusta oikeaa ihmistä, vaan ikään kuin menneisyyttä, menneen haamua. Minun puolestani tuollaista puolta voisi vähän korostaakin esityksessä.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Ei mitään roskalehtiä. Voisiko tuon Facebook touhun pitää mahdollisimman asiallisena, että kutsutut kehtaisi liittyä? Ne eivät kaikki ole mitään teinejä kuitenkaan.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Kiisa kirjoitti:Katsoin tuossa live-esityksen taas ja tuli mieleen sellainen, että tanssijahan ei välttämättä edes edusta oikeaa ihmistä, vaan ikään kuin menneisyyttä, menneen haamua. Minun puolestani tuollaista puolta voisi vähän korostaakin esityksessä.
ja se toisi kappaleen sanomaa myös lavalle lisää :joojoo:

Lukittu