Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Juu tosiaan keskustelu on rönsyillyt hieman kauaksi ketjun aiheesta. Mutta, jos Mikael ei voita finaalia, niin minä ainakin haen jälkipuinneista vertaistukea. Oliko tämä nyt hyvä aasinsilta takaisin Mikael-keskusteluun :mitvit: :heh:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

^Sama. :heh: Ja kyllähän jälkipuinti on monessa tilanteessa terapeuttista. Jos esimerkiksi käy niin, että Mikael Saari voittaa yleisöäänet, mutta raatien "ansiosta" kilpailuun lähtee esimerkiksi yleisöäänten nelonen, niin kyllä mä ainakin tarvin paikan, jossa vääntää ja kääntää asiaa. :ylppis:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Mua nyt ei mikään muu kuin se, että jos Saara ei tätä vie niin tottakai se hitusen nimenomaan Saara puolesta ns. säälitttää kun tietää kuin iso unelma se hälle olis pääst Viisuihin edustajksi. Toki mä sen tiedän, että ei tää häntä lannista ja se uusinta yritys varmaan tulee, mutta se taas vaatii joitain vuosia varmasti, että Saara löytää ja saa rakennettua mielensä ns. Viisuasenteeseen ja löytää palikat kunnon Viisubiisin tekemiseen jne. Se on minusta ihan päivän selvää, että Saara ansaitsis joku päivä päästä toteuttamaan unelmansa.

Mutta summa summaarum. Ei mua kiinnosta tänne tulle vatvomaan sitä, että miks Saara ei päässytkään vaikka sitä kovasti toivoin ja uskoin siihen. En mä siinä nää mitään riemullista tulla tänne teille avautumaan ja itkeen ns. Saaran kohtaloa. Se on sitten se, että ei vielä toinenkaan yritys tuottannut tulosta ja sillä selvä. Ei se vatvomalla parane. En näe tätä teidän ihmeellistä terapeuttista ajatustakaan siin vatvomisessa minun osaltani, että tänne tulisin Saaran tappion jälkeen vatvomaan. Avatkaa mullekin mitä terapeuttista siinä on

Ja sorry viesti olis paremmin sopinut Saara ketjuun, mutta kun täällä on puhuttu tuosta jälkipunnista niin päätin vastata tänne

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:En näe tätä teidän ihmeellistä terapeuttista ajatustakaan siin vatvomisessa minun osaltani, että tänne tulisin Saaran tappion jälkeen vatvomaan. Avatkaa mullekin mitä terapeuttista siinä on
Koska minulle ja suurelle osalle muutakin Viisukuppilaa viisuharrastus on muutakin kuin oman suosikkinsa kannattamista. Se on yhteisö ja "penkkiurheilua", jossa jossittelulle on luonnollisesti sijansa. En kyllä yhtään kokisi tätä harrastusta omakseni, jos en saisi tulla tänne analysoimaan tulosta.

Harrastatko Hupzi muuten euroviisuja kuin nyt, kun Saara Aalto on mukana? Tietysti jos Saara Aaltoa ei valita ja viisut eivät muuten kiinnosta, niin ei siinä varmaankaan sitten huvita analysoida tulosta.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:En näe tätä teidän ihmeellistä terapeuttista ajatustakaan siin vatvomisessa minun osaltani, että tänne tulisin Saaran tappion jälkeen vatvomaan. Avatkaa mullekin mitä terapeuttista siinä on
Koska minulle ja suurelle osalle muutakin Viisukuppilaa viisuharrastus on muutakin kuin oman suosikkinsa kannattamista. Se on yhteisö ja "penkkiurheilua", jossa jossittelulle on luonnollisesti sijansa. En kyllä yhtään kokisi tätä harrastusta omakseni, jos en saisi tulla tänne analysoimaan tulosta.

Harrastatko Hupzi muuten euroviisuja kuin nyt, kun Saara Aalto on mukana? Tietysti jos Saara Aaltoa ei valita ja viisut eivät muuten kiinnosta, niin ei siinä varmaankaan sitten huvita analysoida tulosta.
Kyl mä yleensä ne viralliset viisut katson, mutta suhteellisen harvoin on tullut katsottua Suomen karsintoja/UMK-kisaa.

Että silloin kun Saara oli viime kerran mukana niin en katsonut silloinkaan niitä karsintoja. Se oli itseasiassa ihan täys vahinko, että kanavia surffatessa satuin YLE:lle ku Saara alkoi vetää sitä Viisuvetoaan jossain vaiheessa karsintoja ja Saara puras ns. laakista. Oikein olihan siellä se Talent jossain kaukana taustalla ennen sitä, mutta kyl Blessed with Love olis josta kaikki todella alkoi. Ja joo en varmaankaan tätä Viisushowta katsois UMK:sta asti jos Saara ei olis mukana. En ole niin himo Viisufani, että Suomen karsinnat ihmeemmin kiinnostaisi.

Mut en minä ole harrastanut tätä vatvomista Voice of Finlandin jälkeen tai milloinkaan eli ei se myöskään niinku periaattessa kiteydy vain Saaraa tai UMK:n vaan ihan yleisesti mä en siinä oikein näe järkeä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Wadde kirjoitti:Koska minulle ja suurelle osalle muutakin Viisukuppilaa viisuharrastus on muutakin kuin oman suosikkinsa kannattamista. Se on yhteisö ja "penkkiurheilua", jossa jossittelulle on luonnollisesti sijansa. En kyllä yhtään kokisi tätä harrastusta omakseni, jos en saisi tulla tänne analysoimaan tulosta. .
:joojoo: Analysointi on eräs hauskimpia osia tästä harrastuksesta.

Joskin täytyy sanoa, että siihen analysoinnin terepeuttiseen puoleen sisältyy kuppilassa myös joskus, urheilutermein sanottuna, varsin epäurheilijamaisia piirteitä. Siis sitä, että omaa pettymystä ei pureta vaan lietsotaan kimpassa epäreiluuden tunnetta lyömällä äänestäjät, raadit, mediat idiooteiksi ja kieltäydytään hyväksymästä sitä, että tänä vuonna nyt vaan jostain muusta kuin omasta ehdokkaasta tykättiin enemmän. Siis tämä että kansa on puhunut, deal with it ja eteenpäin, on joskus täälläkin aika vaikeaa.

Ehkä Hupzi tarkoitti tuotakin? - Nimittäin täytyy Hupzin kunniaksi sanoa, että kovasta ja intensiivisyydessään provosoivastakin fanituksestaan huolimatta hän on lähinnä keskittynyt kehumaan ja puolustamaan idoliaan, eikä ole liiemmin kylvänyt alta lipan kritiikkiä toisia kisaajia kohtaan. Kun joka vuosi faneja ilmaantuu ja toisaalta itse kukin välillä fanittelee tai vastustaa voimakkaastikin joitain ehdokkaita niin tänä vuonna kiihkeästä fanituksesta huolimatta keskustelu on minusta pysynyt aikaisempia vuosia asiallisempana. :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Keskustelu on ollut tänä vuonna todella hauskaa! Ja kyllä täällä olisi ollut paljon tylsempää ilman Hupzia! :peukku:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niin en minä halua ainakaan dissata ja haukkua muita artisteja sillä että tykkään Saarasta. Et minusta muut artisti eivät ole huonoja, vaikka Saara ylistän maasta taivaaseen, vaan se on minun musasydämmeni kohdalla vaan Saaran hyvyyttä. Eli miksi dissaamaan muita kun kaiken kukkuraksi Saaran ura voi ihan hyvin josta kertoo nämä live-keikkoja jutut että ne on tällä tahdilla loppuunmyynti kamaa. Okei osittain siihen syytä huipulla aisaparilla Teemu Roivaiselle, mutta tarvii taas Teemukin Saaran siihen rinnalleen, että homma toimii niin hyvin kuin toimii. Ja kyllä ne Saaran omatkin keikat ovat alkaneet olla loppuun myynti kamaa, että ei kaikki ole myöskään loistava duon ansiota.

Eli summa summaarum turhaa mä tässä ketään/kenenkään muun suosikkeja dissaan ja haukun. Et mä omalla tavallani tiedän miltä se tuntuu kun sua itseään haukutaan siitä ketä artistia fanitat tai sitten omaa suosikkia haukutuaan. Et mua on haukuttu nössöksi, kun oon kertonut että tykkää Saara Aallosta ja hänen musastaan, että tullut että miten sä jätkä voit tykätä noin imelän söpöstä ja kimittävästä ja kirkuvasta akasta.

Ei muuten loppuen lopuksi tunnu kivalta. Et en minä ainakaan muille halua samaa pistää kokemaan kuin itse oon kokenut. Saara fanitus on ollut ajoittain vähän hankalaa tollaisten dissaamisten ja haukkumistan kanssa. Tässä nähdään taas sekin, että kuinka jyrkästi Aallon tyttö jakaa mielipiteitä ainakin joissain porukoissa.

Et osa porukkaa ja Saaran ydin fanit suorastaan rakastaa sitä ihan yli kaiken ja sit on ne jotka ei todellakaan voi sietää koko naista alkuunkaan. Alkuun toi tuntu pahalta välillä mitä Saarasta puhutiin, mutta nyt kun Saaran ura on vuosi vuodelta ja hetki hetkeltä asettunut vain tukevammnin ja tukevammin Suomen artistitaivalle niin tällä hetkellä kaiken typerän huutelun Saaraa kohtaan päästää toisesta korvasta sisään ja toisest ulos.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4180
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Koittaako vielä joskus se päivä, jolloin tanssitaan kaikki piirissä kukkaseppeleet päässä auringonpaisteessa...
:trio: :tanssi_02: :aurinko: Lystiähän täällä enimmäkseen on!
(Ja ettei menisi vallan OT:ksi...) Muuten olen sitä mieltä, että Mikael Saari pitäisi valita tänä vuonna viisuedustajaksemme.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Edwina kirjoitti:Keskustelu on ollut tänä vuonna todella hauskaa! Ja kyllä täällä olisi ollut paljon tylsempää ilman Hupzia! :peukku:
Mä taas nään vähän ongelmallisena että ketjuissa ei pysytä aiheessa ollenkaan.

Hupzille oma ketju, "Hupzin UMK-analyysit 2016"?

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Juu lystiä on ja kappaleiden, esitysten yms analysointi, kritisointi ja muu höpinä on juuri mielenkiintoista. Ei olisi kiva, jos olisi ihan hajutonta ja mautonta tämä keskustelu.

Ja tähän loppuun vielä - Mikaelin semifinaali esitys sai minut melkein nyyhkimään ihastuksesta <3
Katsastan kuitenkin finaalin avoimin mielin.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Vesna kirjoitti:
Edwina kirjoitti:Keskustelu on ollut tänä vuonna todella hauskaa! Ja kyllä täällä olisi ollut paljon tylsempää ilman Hupzia! :peukku:
Mä taas nään vähän ongelmallisena että ketjuissa ei pysytä aiheessa ollenkaan.
Vesnan kanssa samaa mieltä. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Nyt tuli sellainen olo, ettei täällä ketjussa saa enää puhua muusta kuin Hupzista :draamaa: Ehkä siirryn puhumaan Mikael Saaresta Saara Aallon ketjuun.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Vesna kirjoitti:
Edwina kirjoitti:Keskustelu on ollut tänä vuonna todella hauskaa! Ja kyllä täällä olisi ollut paljon tylsempää ilman Hupzia! :peukku:
Mä taas nään vähän ongelmallisena että ketjuissa ei pysytä aiheessa ollenkaan.

Hupzille oma ketju, "Hupzin UMK-analyysit 2016"?
:peukku:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Jooo mä tiedän, että poikkesi Mikael ketjun aiheesta, mutta kun täällä alettiin vähän niinku kysellä tai kommentoida aiheesta niin minusta oli paras laittaa tähän myöskin se vasta kommentti eikä kiikuttaa sitä tuonne Saara ketjuun

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Tuosta kappaleen väitetystä "vaikeudesta" keskustelisin kyllä mielelläni. Nimittäin kun olen keskustellut UMK:sta "tavisten" kanssa, niin heitä tuntuu ärsyttävän, että tätä kappaletta väitetään vaikeaksi. Se on heidän mielestään upea, mutta vaikea se ei ole - ja sen he tosiaan kokevat aliarvioimiseksi.

Itse en ole kokenut tätä ensikuulemankaan jälkeen vaikeana. Totta on, että kyseessä on kappale, josta ei tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta eihän se ole vaikeaa, vaan ainoastaan mielenkiintoista?

Kiinnostaisikin, että miksi tämä kappale olisi muka vaikea, jopa niin vaikea, että joidenkin mielestä sitä ei sen takia saisi Tukholmaan lähettää, vaikka muuten kaikki onkin kunnossa. ???

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Omassa lähipiirissä on koettu vaikeaksi tarkoittaen vaikea tykätä ensikuulemalla. Ekalla kerralla kun ei tiedä mihin biisi menee, niin ei ole vielä mitään mihin tarttua.

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Tuleeko se vaikeuden vaikutelma siitä ettei ole kertosäettä?

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:Tuosta kappaleen väitetystä "vaikeudesta" keskustelisin kyllä mielelläni. Nimittäin kun olen keskustellut UMK:sta "tavisten" kanssa, niin heitä tuntuu ärsyttävän, että tätä kappaletta väitetään vaikeaksi. Se on heidän mielestään upea, mutta vaikea se ei ole - ja sen he tosiaan kokevat aliarvioimiseksi.

Itse en ole kokenut tätä ensikuulemankaan jälkeen vaikeana. Totta on, että kyseessä on kappale, josta ei tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta eihän se ole vaikeaa, vaan ainoastaan mielenkiintoista?

Kiinnostaisikin, että miksi tämä kappale olisi muka vaikea, jopa niin vaikea, että joidenkin mielestä sitä ei sen takia saisi Tukholmaan lähettää, vaikka muuten kaikki onkin kunnossa. ???
Kysymys on siitä, että jos tämä koetaan liian vaikeaksi, että se ei niinku avaudu kunnolla tai sitten se toinen tulkinta asiasta voi olla se mistä myöskin on puhuttu, että tää biisi niinku odotutta ja odotuttaa, että milloin se lähtee kunnolla niinku ballaadin kuuluisi lähteä ja kun se ei lähde niin ballaadista puuttuu silloin ykis ydin pala. Ballaadin pitää jysähtää sydämmeen niin, että se saa haukkoon henkeensä ja ilmeisesti tää Mikaelin biisi ei kaikille tee sitä jysäriä sydämmeen.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Leo »

En minäkään tätä vaikeaksi koe. Kesti ehkä pari kuuntelua kunnes melodia alkoi löytyä. Ja millainen melodia: upeita osia ja todella hienoja sointukulkuja. Ja siihen päälle Mikaelin häikäisevä tulkinta :kups: . Viimeistään lauantain live-esitys nosti tämän voittajaehdokkaaksi. Tätä on ulkomailta paljon kehuttu youtubessa, tyliin"amazing", "winner".... :peukku:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Leo kirjoitti:Tätä on ulkomailta paljon kehuttu youtubessa, tyliin"amazing", "winner".... :peukku:
Myös kansainvälisillä viisufoorumeilla hehkutetaan todella paljon ja rukoillaan, että Suomi tämän lähettää. Mutta pelätään, että ei todennäköisesti lähetä. :niinpa:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

KainoAslak kirjoitti:Tuleeko se vaikeuden vaikutelma siitä ettei ole kertosäettä?
Niin kai. Muka. Minusta tämä voi olla Euroopan kotikatsomoissa ainoa kappale, jonka aikana ei käydä jääkaapilla, pissalla, tai haahuilla muualla. Siellä istuu kaikki sohvissaan kuin tatit,, kun on pakko kuunnella (ja katsoa) loppuun.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Outoa kyllä, jos se vaikutelma tulee kertosäkeen "puutteesta". ??? En minä ainakaan jaksa kuunnella kahtakymmentäviittä kappaletta, joissa rakenne on tismalleen sama. Outoja vaatimuksia, jos näin on. Myös se on nostettu esiin, että on ongelma, että tätä ei voi "hyräillä". No kuinkakohan montaa viisua sitä sen semifinaalin/finaalin aikana hyräilee, kun seuraava lyödään tiskiin heti perään. :heh: Enemminkin tämä jättää sellaisen vaikutelman, että mitä upeaa äsken tapahtui. :uujee: Ja sellainen on näissä karkeloissa iso juttu.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Wadde kirjoitti:Ja sellainen on näissä karkeloissa iso juttu.
No eipä!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Vesna kirjoitti: Mä taas nään vähän ongelmallisena että ketjuissa ei pysytä aiheessa ollenkaan.

Hupzille oma ketju, "Hupzin UMK-analyysit 2016"?
:peukku:
Ei se ettei pysyttäisi aiheessa, mutta kun joka ketjusta on tullut vähän kuin Saara Aalto -ketju... :hiips:
(Mistä muuten tuo monikko (analyysit), kun ensimmäkseen se on tainnut ollut yhtä ja samaa analyysiä...)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Todennäköisesti ne sisäistämisen vaikeudet jne. johtuu juurikin tuolla mainitusta kunnon kertosäkeen puuttumisesta.

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Kyllä minä jaksan uskoa, että ihmiset ymmärtävät tämän kokonaisuuden olevan huippulaatua vaikka kertosäettä ei olisikaan!

Muuten, Ylen viikon levyuutuuksista poimittua:
"Mikael Saari kertoo laulunsa syntyneen Oulun kaupunginteatterin väliajalla. Aika helposti siis. Laulu sinänsä ei ole UMK16 kisan discohumppaa helpoimmasta päästä.

- Ajattelen, että uuden biisin kuultuaan on parempi jäädä haluamaan lisää kuin kiroamaan korvamatoa.

Näin tiivisti toimittajakollega Kemistä tunnelmansa, kun oli tutustunut Mikael Saaren euroviisuehdokkaaseen.

On it goes on UMK16 -kilpailun "se erilainen laulu". Melodian melankolisuus ja videon hämmentävyys vähintäänkin pysäyttävät kuulijansa. Laulussa ja sen visuaalisessa tulkinnassa voi huomata sekä Mikael Saaren heavymenneisyyden että teatterinykyisyyden."

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1135
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Hupzi kirjoitti:Kysymys on siitä, että jos tämä koetaan liian vaikeaksi, että se ei niinku avaudu kunnolla tai sitten se toinen tulkinta asiasta voi olla se mistä myöskin on puhuttu, että tää biisi niinku odotutta ja odotuttaa, että milloin se lähtee kunnolla niinku ballaadin kuuluisi lähteä ja kun se ei lähde niin ballaadista puuttuu silloin ykis ydin pala. Ballaadin pitää jysähtää sydämmeen niin, että se saa haukkoon henkeensä ja ilmeisesti tää Mikaelin biisi ei kaikille tee sitä jysäriä sydämmeen.
Minusta ei voida asettaa mitään absoluuttisia totuuksia ja rajoja sille, millainen balladin "kuuluu" olla. Rajoja ei ole.
Ei ole mahdollista lähettää sellaista kappaletta, josta kaikki vaikuttuisivat, mutta tämä on kovin pidetty väitetystä vaikeudesta huolimatta.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Täytyypä vielä tunnustaa, että mistään viisuehdokkaasta en ole innostunut Aleksander Rybakin jälkeen niinkuin tästä. Youtube ei taida laskea replyllä soitettuja erillisiksi kerroiksi, olisin muuten kasvattanut tämän soittokertoja jo melkoisesti...

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

KainoAslak kirjoitti:Täytyypä vielä tunnustaa, että mistään viisuehdokkaasta en ole innostunut Aleksander Rybakin jälkeen niinkuin tästä.
Viimeksi muokannut Puutarhuri, 19 Helmi 2016, 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lukittu