Eini – Draamaa

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Eini – Draamaa

*****
31
21%
****
38
26%
***
39
27%
**
19
13%
*
20
14%
 
Ääniä yhteensä: 147

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4151
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

ta1ja kirjoitti:Eini viisuihin :uujee: Kelpaisi kyllä. Upean näköinen nainen ja biisi on kyllä parhaita ellei paras.
Ei minulla mitään sitä vastaan olisi, jos tämä lähtisi viisuihin. Olisi mielenkiintoista nähdä, mitä Eurooppa tykkää. Argh, nyt on palattava kirjanpidon pariin. Täällä olisi niin paljon mielenkiintoisempia aiheita.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16692
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti:// Ja hei, mitä ajattelette biisin kahdesta ekasta rivistä? Mielestäni ne ovat vähän epäselvät. Kuka sanoo mitä ja kenelle ja mitäh? :heh:
Minusta ajatus on
  • Mielelläni mä otan sut kainaloon
    Kun sanot mulle: "Mä täysin rikki oon"
... joka olisi selkeämpi muodossa
  • Mielelläni mä otan sut kainaloon
    kun sanot mulle sä täysin rikki oot
... mutta tällöin loppusointu ei toimisi.

Eli tuon korjaaminen tapahtuisi lähinnä välimerkein. Sen sijaan tekstissä on pari kohtaa, joista saisi parempia pienin muutoksin. Esimerkiksi:
  • Ei täältä löydy koskaan onnen kaavaa
Genetiivi on illatiivia suomalaisempi tapa ilmaista asiat ja sitä kannattaisi mahdollisuuksien mukaan suosia.
  • Vaikk' ois vuosikymmenet virheitä tehty
    Ja paljon anteeksi annettu
Tämä olisi minusta sisällön kannalta mielekkäämpi, koska se viittaisi molempiin henkilöihin. "Tehnyt–annettu" kuulostaa enemmän siltä, että vain yksi henkilö on tehnyt virheitä ja kaikki muut ovat antaneet hänelle anteeksi. Tosin tätäkin puoltaa loppusointu mennyt–tehnyt.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37004
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

UFOPOLI kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:// Ja hei, mitä ajattelette biisin kahdesta ekasta rivistä? Mielestäni ne ovat vähän epäselvät. Kuka sanoo mitä ja kenelle ja mitäh? :heh:
Minusta ajatus on
  • Mielelläni mä otan sut kainaloon
    Kun sanot mulle: "Mä täysin rikki oon"
... joka olisi selkeämpi muodossa
  • Mielelläni mä otan sut kainaloon
    kun sanot mulle sä täysin rikki oot
... mutta tällöin loppusointu ei toimisi.
Ahaa. :uujee: Itse olen käsittänyt sen muodossa:
  • "Mielelläni mä otan sut kainaloon",
    kun sanot mulle, mä täysin rikki oon
Ymmärrättekö nyt hämmennykseni? :heh: Tulkitsin tuon siis eräänlaisena ristiriitana siitä, että Eini ja kumppaninsa olisivat jo tyyliin päättäneet erota, mutta sitten kumpikin (ehkä) humalpäissään päätyvät istumaan sylitysten johonkin ja samalla katuvat eroajatuksiaan. Tämän ristiriidan takia Eini olisi täysin rikki.
UFOPOLI kirjoitti:
  • Vaikk' ois vuosikymmenet virheitä tehty
    Ja paljon anteeksi annettu
Tämä olisi minusta sisällön kannalta mielekkäämpi, koska se viittaisi molempiin henkilöihin. "Tehnyt–annettu" kuulostaa enemmän siltä, että vain yksi henkilö on tehnyt virheitä ja kaikki muut ovat antaneet hänelle anteeksi. Tosin tätäkin puoltaa loppusointu mennyt–tehnyt.
Minä tykkään itse siitä ajatuksesta, että vuosikymmenet ovat niitä, jotka noita virheitä ovat tehneet. :heh: Ja tunnustankin koko ajan ajatelleen asian noin. :puna: En edes tajunnut muuta vaihtoehtoa kuin vuosikymmenten personifikoinnin. Onhan tuo nyt noin paljon loogisempi, miten sanoit (ja minkä kaikki ovat varmaan tajunneetkin).
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42658
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti:Ymmärrättekö nyt hämmennykseni? :heh: Tulkitsin tuon siis eräänlaisena ristiriitana siitä, että Eini ja kumppaninsa olisivat jo tyyliin päättäneet erota, mutta sitten kumpikin (ehkä) humalpäissään päätyvät istumaan sylitysten johonkin ja samalla katuvat eroajatuksiaan. Tämän ristiriidan takia Eini olisi täysin rikki.
En, koska minusta on ollut päivänselvää alusta asti, että Eini lohduttaa ystäväänsä, jonka suhde on taas kerran mennyt mönkään. Ja sehän tässä onkin niin hyvä, että vaikka lauletaan rakkaudesta, asetelma ei ole se rakastavaisten välinen, jolloin tästä tuleekin laulu ystävyydestä: Miehiä tulee ja menee, mutta ystävyys on ikuista!
UFOPOLI kirjoitti:"Tehnyt–annettu" kuulosta enemmän siltä, että vain yksi henkilö on tehnyt virheitä ja kaikki muut ovat antaneet hänelle anteeksi.
Ei minulle tullut tuollaista ajatusta. Tuo kohta kuulostaa sen verran luontevalta, ettei herätä edes tarvetta ajatella, kuka teki mitä. Kai miellän sen suunnilleen niin, että virhe on rakastua renttuun taas kerran, tai kuvitella että se onnnen kava olisi olemassa ja nyt on sen löytänyt. Sekin voi olla virhe, että antaa aina anteeksi rentun huonon käytöksen. Ja paljon anteeksi antamaan joutuu myös ystävätär, joka ehkä on joutunut vähän laiminlyödyksi kun on taas uusi ihastus kuvioissa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Aijaa, Eini on näköjään tehnyt uuden version tästä biisistä. (Tai siis Einin taustavoimat). Kun kerran täällä monesti sanotaan, että kisan paras biisi.
Siis ei ikinä.
Edelleen hävettävän vanhanaikainen soundeiltaan ja tempopuolelta myöskin. Hieman hidastusta, paljon rikkautta, upeita kerroksia ja Einin hyvin laulava kaksoisolento kehään. Niin voi jo hyväksyä sen, että tulee tämän vuoden Umkeissa vaikkapa neljänneksi.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

TomppaJr kirjoitti: Ymmärrättekö nyt hämmennykseni?
Ai en mäkään ottanut tosissani, ettet oikeasti ymmärtänyt tuota samalla tavalla :draamaa: :rofl:

No onpa hienoa, että Eini tarjoilee meille näin paljon analysoitavaa :mrgreen:

Aiempiin kommenteihin viitaten, toki minäkin sen vanhanaikaisen mekaanisen matkamittarin muistan, kun olen Einin ikäluokkaakin :draamaa: :puna: Ja ne tosiaan meni ympäri, ja niitä (kuulemma) rassattiinkin. Itse asiassa muistan, kun lapsena kytättiin isän autossa mittaria, kun se oli juuri menossa 99999 kohdalla ja nähtiin livenä tuo ympärimeno :tapu: Jännä hetki. Silti ei tuo laulun vertaus menny mulle heti läpi, vaikka ihan autonajamisvideollakin sitä alleviivattiin.

Ja sen numerokohdan olin tosiaan kuullut "numeroita nauraen toistellaan", ei ihme etten ymmärtänyt sitä kohtaa :puna:
Hello Hi!

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2979
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Edwina »

JuhaUK kirjoitti:
Ja sen numerokohdan olin tosiaan kuullut "numeroita nauraen toistellaan", ei ihme etten ymmärtänyt sitä kohtaa :puna:
Millaistahan se käytännössä mahtaisi olla kun "numeroita nauraen toistellaan?" :rofl:

Olen muuten istunut vanhan Toyotan kyydissä, jolla oli ajettu jo miljoona kilometriä. Tämä tosin ulkomailla. Siinä oli mittari ympäri mennyt jo monta kertaa....

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Edwina kirjoitti:
Millaistahan se käytännössä mahtaisi olla kun "numeroita nauraen toistellaan?" :rofl:
Joku ihmeen mantra kävi mielessä, tai voisivathan he laskeskella niitä entisiä partnereita keskenään :heh:
Hello Hi!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Edwina kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti:Ja sen numerokohdan olin tosiaan kuullut "numeroita nauraen toistellaan", ei ihme etten ymmärtänyt sitä kohtaa
Millaistahan se käytännössä mahtaisi olla kun "numeroita nauraen toistellaan?"
Mä jotenkin kuvittelen tän niin, että he voisivat olla humalassa ja nauravat ihan päättömiä ja yksinkertaisia asioita tyyliin osoittaen leivänpaahdinta ja sanovat: "hei kato, leivänpaahdin... hahaha!" :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Mitä kummaa, tehän olette täällä ihmetelleet tuota mittarin ympärimenemistä. Minulle siitä ainakin tuli aivan välittömästi mieleen auton matkamittari, ja siihen musiikkivideokin mielestäni tosiaan viittaa. Olen ajatellut, että juuri siitä kohdasta koko videon idea on alun perin keksittykin. Einille itselleenkin kun on jo jonkin verran kilometrejä elämässä kertynyt, niin se matkamittarihan sopii lauluun oikein hyvin!

Eikö nykyautoissa enää mukamas ole sellaisia mittareita, jotka menevät ympäri..? Voi digiaika sentään. :draamaa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16256
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Valkealalainen kirjoitti:Eikö nykyautoissa enää mukamas ole sellaisia mittareita, jotka menevät ympäri..? Voi digiaika sentään. :draamaa:
Ne on kaikki ihan digi digi (*sillä mainosäänellä*) nykyään. :juhaukki: Voi se silti ympäri mennä jos näyttöön ei ole asetettu tarpeeksi monta paikkaa numeroille; mun autossa trippimittari menee nollille 999,9 kilsan jälkeen. :joojoo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42658
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olen tässä lähdössä illaksi bilettämään ja mietin, olisiko näin tuoretta ( :heh: ) biisiä jo mahdollista kuulla DJ:n soittamana :miettii:. Seura ainakin olisi sellaista jo vuosikymmenet virheitä tehnyttä sorttia, eli sopisi meille hyvin tämä.
Rise, angel, shine, love!

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2979
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti:Olen tässä lähdössä illaksi bilettämään ja mietin, olisiko näin tuoretta ( :heh: ) biisiä jo mahdollista kuulla DJ:n soittamana :miettii:. Seura ainakin olisi sellaista jo vuosikymmenet virheitä tehnyttä sorttia, eli sopisi meille hyvin tämä.
Hauskaa iltaa, virheiden kanssa tai ilman! :heh:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4151
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti:Olen tässä lähdössä illaksi bilettämään ja mietin, olisiko näin tuoretta ( :heh: ) biisiä jo mahdollista kuulla DJ:n soittamana :miettii:. Seura ainakin olisi sellaista jo vuosikymmenet virheitä tehnyttä sorttia, eli sopisi meille hyvin tämä.
Näillä vuosikymmenillä jos ei ole virheitä tehty, niin silloin ei ole tehty mitään muutakaan :heh: Hauskaa bileiltaa!
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Taisin muuten nähdä viime yönä unta, jossa Eini voitti koko UMK:n. Ei kai se voinut olla enneuni..?
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2979
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Valkealalainen kirjoitti:Taisin muuten nähdä viime yönä unta, jossa Eini voitti koko UMK:n. Ei kai se voinut olla enneuni..?
Ei voinut. :eeek:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Valkealalainen kirjoitti:Taisin muuten nähdä viime yönä unta, jossa Eini voitti koko UMK:n. Ei kai se voinut olla enneuni..?
Toivottavasti olisikin! :ihana:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En pistäisi pahakseni Valkealalaisen enneunta. :heh: Kunhan Einin ääni kulkee UMK-finaalissa paremmin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Valkealalainen kirjoitti:Taisin muuten nähdä viime yönä unta, jossa Eini voitti koko UMK:n. Ei kai se voinut olla enneuni..?
Eijeijeijeijeijei!

Mistä tulikin mieleeni, että miksiköhän Eini halusi niin kovasti finaaliin, kun ei kuitenkaan (Puoli Seitsemän -haastattelun perusteella) toivo edustuspaikkaa. Ymmärrän että hän on näkyvyyden lisäämiseksi ja oman uran boostaamiseksi mukana, mutta saihan sitä näkyvyyttä jo semissäkin. Toisaalta Eini vei Pää-Äijien jatkopaikan eli mitä mä valitan. Kunhan ei voita.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Fujiwara
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 18:29

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Fujiwara »

JuhaUK kirjoitti: Siis deletoidaan puhelimesta niitä huonoja eksiä :stupido: :stupido: :tajutkaa: Ei mennyt ihan heti jakeluun :puna:
Apua! Miks mä en oo koskaan tota tajunnut? :tajutkaa: :tajutkaa:

Olen koko ajan ajatellut, että ystävyksillä on tapana antaa miehille kouluarvosanoja ja numeroita sitten "poistetaan". Eli: "No ei se nyt ysin arvonen ollu, neljä miinus pikemminkin! Heh heh!" :sekava: Hauskinta tässä on se, etten oo yhtään kyseenalaistanut tätä mielikuvaani, vaan se on tuntunut tosi selkeeltä ja loogiselta... :sekava:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Äsken tämä tuli radiosta ja äiti sen kuultuaan " Hyi kamala, äkkiä vaihda kanavaa" :rofl:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Fujiwara kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: Siis deletoidaan puhelimesta niitä huonoja eksiä :stupido: :stupido: :tajutkaa: Ei mennyt ihan heti jakeluun :puna:
Apua! Miks mä en oo koskaan tota tajunnut? :tajutkaa: :tajutkaa:

Olen koko ajan ajatellut, että ystävyksillä on tapana antaa miehille kouluarvosanoja ja numeroita sitten "poistetaan". Eli: "No ei se nyt ysin arvonen ollu, neljä miinus pikemminkin! Heh heh!" :sekava: Hauskinta tässä on se, etten oo yhtään kyseenalaistanut tätä mielikuvaani, vaan se on tuntunut tosi selkeeltä ja loogiselta... :sekava:
Tuohan oli hauska tulkinta, itselleni taas ollut alusta asti selvää se puhelinnumeroiden poistaminen, niin ei ollut tuollainen tullut mieleenkään ;)

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Töissä aina välillä pakkokuuntelen iskelmäkanavaa, tämä sieltä tuli tänään ja ilahduin, että siellä Yön ja LeeviLeevingsin väliin jotain uuttakin. Joitain mukavia melodiakulkuja tässä on, mutta en kyllä enää muista miten tämä meni enkä aktiivisesti lähde tätä netistä etsimäänkään. Ihan kiva ei vaan riitä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

rosetta kirjoitti: Tuohan oli hauska tulkinta, itselleni taas ollut alusta asti selvää se puhelinnumeroiden poistaminen, niin ei ollut tuollainen tullut mieleenkään ;)

Ehkapa tassa onkin omiin kokemuksiin perustuva ero tuon ymmartamisessa: itse on ole ikina tajunnut, miksi pitaisi heti poistaa eksien numerot puhelimesta? Eikos se ole parempi, etta nakee sen nimen, josta puhelu tulee, etta tietaa olla epamieluisille soittajille vastaamatta? Eihan se deletointi kuitenkaaan esta niita puheluita tulemasta. Vai estetaanko silla deletoinnilla se, ettei itse ala soittamaan humalassa niille eksille? :heh:
Hello Hi!

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Itse aavistelen tuota humalassa soittelua :heh:

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1071
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja manic »

KainoAslak kirjoitti:Töissä aina välillä pakkokuuntelen iskelmäkanavaa, tämä sieltä tuli tänään ja ilahduin, että siellä Yön ja LeeviLeevingsin väliin jotain uuttakin. Joitain mukavia melodiakulkuja tässä on, mutta en kyllä enää muista miten tämä meni enkä aktiivisesti lähde tätä netistä etsimäänkään. Ihan kiva ei vaan riitä.
Tämä on kiva humppa ja sopii Iskelmään jota kuuntelen itsekin kesämökillä mielellään. Ei nyt sentään mikään edustusbiisi.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

JuhaUK kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Tuohan oli hauska tulkinta, itselleni taas ollut alusta asti selvää se puhelinnumeroiden poistaminen, niin ei ollut tuollainen tullut mieleenkään ;)

Ehkapa tassa onkin omiin kokemuksiin perustuva ero tuon ymmartamisessa: itse on ole ikina tajunnut, miksi pitaisi heti poistaa eksien numerot puhelimesta? Eikos se ole parempi, etta nakee sen nimen, josta puhelu tulee, etta tietaa olla epamieluisille soittajille vastaamatta? Eihan se deletointi kuitenkaaan esta niita puheluita tulemasta. Vai estetaanko silla deletoinnilla se, ettei itse ala soittamaan humalassa niille eksille? :heh:
Mulla oli taustalla vähän tämmönen ajatus: Sä et enää kuulu mun elämään, joten miksi pitäisin numeroasi tallessa? Ja se helpotti ylipääsemistä, kun ei tarvinnut katsella kipeästä erosta muistuttavaa nimeä tai numeroa omassa kännykässä. Toki ehkä sekin, ettei humalassa lähtisi tekstailemaan. :roll:
Cry him out

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ en oikein tiedä :miettii: jotenkin ei istunut kappaleessa olevaan melodiaan...

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Niin, en puhunutkaan tästä biisistä, vaan yleisesti mistä syistä ihmiset voi poistella eksiensä numeroita. Biisiin toi tulkinta toki ei sovi.
Cry him out

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eini – Draamaa

Viesti Kirjoittaja andre06 »

jaaa, no sitten :heh:

Lukittu