Suomi 2016: Sandhja – Sing it away

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Sandhja – Sing it away

*****
40
19%
****
70
32%
***
63
29%
**
27
13%
*
16
7%
 
Ääniä yhteensä: 216

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kävin kanssa googlettaa ton "Burlesque Tsunami" ja oli ihan mageita juttuja..
Noitten "trendi-Fachion " juttujen yhdisteleminen on mallille aivan eri juttu kuin . artistille.
Saandhjan asu varmasti näyttäisi mykistävältä luulaihalla mallilla fotossa ,tai catwalkilla ,mutta ....(sandhjan videon videon asu oli hänen vartalolleen toimivampi) Taustakuoron mekkoset oli hyvät ja poju isoine tukkineen mahtava ... Sadhjan Vaatekokonaisuus vain näytti hiukan karnevaaliasulta (nahkaverkkoviitta näytti teeveessä muoviselta ... Hameen halkio edessä paksunti entisestään urheilullisia koipia ja pritti teki topin kanssa sekavaks....toppi itsessään ja korut jne oli makeet)silti hän taustakuoroineen on umk 2016 parhaimmat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ihana Sandhja! :ihana: Ansaittu finaalipaikka ja eilisen paras esitys. :voitto: En pistäisi ensi viikolla UMK-voittoa pahakseni.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Almanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 15:33
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Almanen »

Tämä oli suosikkini ennakkoon, muttei pystynyt pitämään paikkaansa. Se ei ole Sandhjan vaan Mikaelin vika. Sandhja on silti ihana ja ääni on miellyttävä.

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1172
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja pmama »

Rousku kirjoitti:Minusta laulu kuulosti ylävireiseltä.
Juuri näin. Tämä on koulutetun laulajan ongelma, kun on liian täpinöissään ja yrittää pysyä vireessä, tulee yliyritystä ja ylivireisyyttä. (Jotkut laulajat ei edes tiedä mitä se on.) Harmittaa hirveesti, tää oli mun musta hevonen. Toivotaan, että kisasta tulee Sandhjalle nostetta. Oli muuten tykit taustalaulajat ja hyvin tehty koreografia.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mielestäni taustalaulajien koreografia näytti hallitsemattomalta ja epämääräiseltä huojumiselta. Yhdistettynä univormumaisuus mekkoihin syntyi vaikutelma, että Sandhjan takana olisi ollut käynnissä lentoemojen pikkujoulut.

Sandhja itsessään oli omaa luokkaansa, mutta kaikki, mitä hänen takanaan tapahtui oli aika nou nou nou.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Tähän mä olin pettynyt!
Laulu itsessään kiva ja tarttuva, Sandhja on huippulaulaja ja saanut loistavat taustalaulajat taakseen...
mutta..
livelaulu (ja sen yle-ulosajo... :jupinaa: :niinpa: ) oli keskinkertaista.
Lisäksi esitys oli surkea kamalinen oranssinkeltaisine värimaailmoineen.
Keltaista valoa ei vaan koskaan saisi käyttää valaisemiseen.. se ei sovi yhteenkään biisiin maailmassa... :roll:
Pluspisteitä kuitenkin hyvästä kamerakontaktista, joka Sandhjalla oli.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Eikös kukaan muu ole sitä mieltä että itse biisi pitäisi reproduceroida modernimmalta saundaavaksi?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 784
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Vilsku kirjoitti: Lisäksi esitys oli surkea kamalinen oranssinkeltaisine värimaailmoineen.
Keltaista valoa ei vaan koskaan saisi käyttää valaisemiseen.. se ei sovi yhteenkään biisiin maailmassa...
Joo keltainen valo pitäisi kieltää lailla. Keltaisessa valossa kukaan ei ole edukseen, eikä se näytä kovin tyylikkäältä. Käyttävät sitä ihan liikaa UMK:ssa. Esimerkiksi Clemson esityksen värimaailma oli omasta mielestäni aika järkyttävä. Se sininen pukukin näytti vihreältä välillä. Sit kun sielä on vielä ne violetit vastaväriä olevat kattovalot. Nekin vois kyllä heivata.

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1172
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja pmama »

Jonttu kirjoitti:Eikös kukaan muu ole sitä mieltä että itse biisi pitäisi reproduceroida modernimmalta saundaavaksi?
Voisitko avata vähän tätä termiä? Mekin ihmeteltiin, kun on hyvä biisi, mutta ei saa kannattajia. Onko sitten liian vanhanaikainen? Mitäs siitä puuttuu?

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6425
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Vahva esotys. tosin taustalaulajien koltut ja koreografiat voitaisiin vaihtaa. :heh:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

RiseLikeAPhoenix
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 06 Helmi 2016, 15:37

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja RiseLikeAPhoenix »

Mä tuossa aiemmin moitin sandhjan livelaulantaa, mutta nyt kuunnellessani samaa esitystä toisen vehkeen kaiuttimilta, se kuulostaa itse asiassa paremmalta..
esiintymisasu on kyllä mielestäni edelleen karsea :heh:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

pmyllyma kirjoitti:
Jonttu kirjoitti:Eikös kukaan muu ole sitä mieltä että itse biisi pitäisi reproduceroida modernimmalta saundaavaksi?
Voisitko avata vähän tätä termiä? Mekin ihmeteltiin, kun on hyvä biisi, mutta ei saa kannattajia. Onko sitten liian vanhanaikainen? Mitäs siitä puuttuu?
Minusta on vähän vanhanaikaisen kuuloinen. Itseäni ainakin tökkii kertosäkeen tunkkaisen oloinen, "pläiskyttävä" biitti. Se ei kuulosta kovin freesiltä, kuten eivät myöskään torvet. Pienellä muokkauksella saisi modernimman tuntuisen.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4137
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Live-esitys oli energinen, alun jännityksen ja pienen hapuilun jälkeen siinä oli hyvä meininki. Sandhja selvästi nautti lavalla olosta ja se välittyi hyvällä tavalla esityksestä. Esiintymisasu oli epäonnistunut. Asussa itsessään ei sinänsä vikaa, mutta väriä myöten se oli artistille erittäin epäedullinen.

Sandhja on hyvä laulaja, mutta laulunäänen kireän metallinen sointi kuulostaa omissa korvissani riipivältä. Tämähän on puhtaasti makuasia - en minä kestä kuunnella Tina Turneriakaan samasta syystä. Finaalipaikka ansaittu ja ymmärrän, miksi monet tästä pitävät, mutta ei ole "minun musiikkiani".
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42518
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jonttu kirjoitti:Minusta on vähän vanhanaikaisen kuuloinen. Itseäni ainakin tökkii kertosäkeen tunkkaisen oloinen, "pläiskyttävä" biitti. Se ei kuulosta kovin freesiltä, kuten eivät myöskään torvet. Pienellä muokkauksella saisi modernimman tuntuisen.
Torvethan tässä juuri on parasta! Tai jollei ne, niin heittäytyminen ja irrottelu lavalla, ja soulmama-vivahteinen tanttalook.

Nämä näyttivät siltä, että on hauskaa lavalla, paitsi ehkä se yksi kosketinsoittimen (?) takana seissyt heppu. Ja muodostivat kokonaisuuden. Paitsi se heppu.
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1172
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja pmama »

Rousku kirjoitti: Torvethan tässä juuri on parasta! Tai jollei ne, niin heittäytyminen ja irrottelu lavalla, ja soulmama-vivahteinen tanttalook.
Torvet muakin innostaa. Itse vanhana Motown-mammana en kuule tässä mitään vanhanaikaista, koska edelleen se musa uppoaa muhun. Minustakin lavalla oli kivan irtonainen fiilis, ei liian tarkkaa koreografiaa , joka vie huomion laulusta.

Sandhja on upea laulaja, mutta livessä ääni oli kyllä tosi metallinen, ehkä vähän vähempi prässäys riittäisi.

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Haluaisin pitää tästä enemmän, mutta live-esitys ei vakuuttanut mua. Ei pysynyt ihan vireessä, etenkään alussa, ja liikaa hosumista, liekö hermostuneisuutta. Vaatteet mun makuun tyylittömät (kaikilla) ja koko ylöspano aika suttuinen. Itse Sandjha ihastuttava.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20685
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Salka Valka kirjoitti:Haluaisin pitää tästä enemmän, mutta live-esitys ei vakuuttanut mua. Ei pysynyt ihan vireessä, etenkään alussa, ja liikaa hosumista, liekö hermostuneisuutta. Vaatteet mun makuun tyylittömät (kaikilla) ja koko ylöspano aika suttuinen. Itse Sandjha ihastuttava.
Aika outoa, sillä omiin korviini sekä silmiini kokonaisuus oli lähes napakymppi. Biisi on edelleen kolmen tähden arvoinen itselleni, mutta live oli ehdottomasti vahva.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^mustakin live oli napakymppi, vaikka odotinkin räjähtävämpää esitystä :)

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Jos ja kun toi sama meininki on myös finaalissa, niin Sandhja saattaa taistella UMK:n voitosta! :puna:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2131
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

andre06 kirjoitti:Jos ja kun toi sama meininki on myös finaalissa, niin Sandhja saattaa taistella UMK:n voitosta! :puna:
:vollotus: Tämä on paras, mutta pitääkö sittenkin uhrata .. :jumankauta:

Pakko miettiä vielä pari päivää.. :sorivaan:

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja jv »

Semin esitys oli oikein positiivnen kokemus ja minunkin kirjoissani Sandhja oli yksi UMK-finaaliin kuuluvista.
Jos kuitenkin ajattelle yhden askelen eteenpäin ja miettii ESC-edustajan valintaa strategisesti, Sing It Away ei ehkä juuri nyt ole paras mahdollinen vaihtoehto. Ajattelen tässä Espanjan Bareita, jonka kappale on hieman samantyyppinen (siis sen verran, että se luultavasti puhuttelee samoja äänestäjiä) mutta selvästi parempi. Kävisi helposti niin, että Say Yay imuroisi lähes kaikki tälle tyylilajille saatavissa olevat äänet (ainakin puhelinäänet), eikä Sandhialle jäisi juuri mitään (jos siis vallan finaaliin pääsisi).
Viisuissa on karvasta olla tyylilajinsa kakkonen. Näin arvelen käyneen esimerkiksi Charlotte Perrellille 2008, kun hän hävisi lähes kaiken Ani Lorakille. (Mielestäni siis ei välttämättä sinänsä ole ongelma, jos viisuissa on useampia samantyylisiä kappaleita. Suosituin niistä voi hyvinkin pärjätä mainiosti, mutta muille käy köpelösti. Esimerkkinä voi CharlotteAnin lisäksi ajatella esimerkiksi asetelmaa Kreikka-UK-Unkari vuonna 2005.
Toki tällainen taktisesti ajattelu on vähän kuivaa, ja ensisijassa pitää seurata vatsanpohjatuntumaansa, mutta pienenä pointtina tällainenkin huomio sallittaneen.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2131
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Albin »

jv kirjoitti:Semin esitys oli oikein positiivnen kokemus ja minunkin kirjoissani Sandhja oli yksi UMK-finaaliin kuuluvista.
Jos kuitenkin ajattelle yhden askelen eteenpäin ja miettii ESC-edustajan valintaa strategisesti, Sing It Away ei ehkä juuri nyt ole paras mahdollinen vaihtoehto. Ajattelen tässä Espanjan Bareita, jonka kappale on hieman samantyyppinen (siis sen verran, että se luultavasti puhuttelee samoja äänestäjiä) mutta selvästi parempi. Kävisi helposti niin, että Say Yay imuroisi lähes kaikki tälle tyylilajille saatavissa olevat äänet (ainakin puhelinäänet), eikä Sandhialle jäisi juuri mitään (jos siis vallan finaaliin pääsisi).
Viisuissa on karvasta olla tyylilajinsa kakkonen. Näin arvelen käyneen esimerkiksi Charlotte Perrellille 2008, kun hän hävisi lähes kaiken Ani Lorakille. (Mielestäni siis ei välttämättä sinänsä ole ongelma, jos viisuissa on useampia samantyylisiä kappaleita. Suosituin niistä voi hyvinkin pärjätä mainiosti, mutta muille käy köpelösti. Esimerkkinä voi CharlotteAnin lisäksi ajatella esimerkiksi asetelmaa Kreikka-UK-Unkari vuonna 2005.
Toki tällainen taktisesti ajattelu on vähän kuivaa, ja ensisijassa pitää seurata vatsanpohjatuntumaansa, mutta pienenä pointtina tällainenkin huomio sallittaneen.
Meitä vastarannan kiiskiäkin on olemassa. Say Yayssa ei ole tunnetta olemassakaan, Sing it away sen sijaan räjäyttää pankin kuin pankin :jupinaa:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Sandhjan esiintymistä oli ihana katsella, siitä huokui iloinen energia ja nautinto. Biisistä olen alkanut pitämään enemmän, onhan se oikein mukava ja menevä! Tämä on tällä hetkellä kolmosena top-listallani (tuota top-listaani finalisteista en ole vielä itse asiassa julkaissut missään, pitääpi laittaa tänne jossain vaiheessa!) Kokonaisuudessaan esitys ei kuitenkaan muhun iskenyt. Mua häiritsi erityisesti taustalaulajien stailaus, liikkuminen ja asettelu lavalla, kaikki nuo musta kaipaisivat muutoksia. Taustalaulajien käyttö on itsessään ihan fine.
Cry him out

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja rosetta »

jv kirjoitti:Viisuissa on karvasta olla tyylilajinsa kakkonen. Näin arvelen käyneen esimerkiksi Charlotte Perrellille 2008, kun hän hävisi lähes kaiken Ani Lorakille. (Mielestäni siis ei välttämättä sinänsä ole ongelma, jos viisuissa on useampia samantyylisiä kappaleita. Suosituin niistä voi hyvinkin pärjätä mainiosti, mutta muille käy köpelösti. Esimerkkinä voi CharlotteAnin lisäksi ajatella esimerkiksi asetelmaa Kreikka-UK-Unkari vuonna 2005.
Hmm, Kreikka ja UK olivat kyllä 2005 hyvin samanlaisia, mutta Unkari taas ei ainakaan minusta ollut yhtään noiden kaltainen... Sehän oli kuin "Hungarian Riverdance", kuten jonkin maan kommentaattori jossain sanoikin ;)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Toivottavasti Sandhjallakin on vielä ässä hihassa ja hänkin aloittaa jonkinsortin kampanjan mahdollisimman pian, että saadaan tiukka ja tasaväkinen UMK-finaali.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Serduchka kirjoitti:Toivottavasti Sandhjallakin on vielä ässä hihassa ja hänkin aloittaa jonkinsortin kampanjan mahdollisimman pian, että saadaan tiukka ja tasaväkinen UMK-finaali.
Sandhja antoi Viisukuppilalle antamassaan some-pikahaastiksessa vahvasti ymmärtää, että kilpaileminen on kammottavaa, ja että hän antaa vain biisin puhua puolestaan ja haluaa välittää hyvää fiilistä. En jaksa uskoa, että mitään kummempaa kamppista räjähtää ilmoille, vaan että tämä tietty "luonnonlapseus" on se, mikä vetoaa, jos vetoaa.

Live-esiintyjänähän hän vaikuttaa aivan suvereenilta, joten uskallan veikata korkeaa sijoitusta kyllä. Voitosta yllättyisin, mutta... mieluummin tämä kuin moni muu!

Tosin en voi käsittää, että Sandhja Kuivalainen lähtee viisukarsintoihin, eikä ole koskaan kuullut Kari Kuivalaisesta! Olis nyt joku taustavoima sanonut sille tuosta aiemmin, ja olisi voinut ottaa ilon irti asiasta jotenkin :tajutkaa: No, minkäs teet, nuoriso ei tajuu :mummeli:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42518
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Marjukka kirjoitti: Sandhja Kuivalainen
Siis onko Sandhjan sukunimi tosiaan Kuivalainen? Ei sovi hänelle ollenkaan! (Ja tämä kaikella kunnioituksella Kuivalaisia kohtaan; tunnen hyviäkin tyyppejä, joille se nimi istuisi kuin nenä päähän.)

Minä voin käsittää, ettei muista jotain Kari Kuivalaista. En nimittäin muista minäkään koskaan, että senkinniminen heppu on Suomea viisuissa edustanut, enkä sitäkään, millainen biisi oli. Ei ole niitä ikimuistoisimpia viisujamme. Voiko olettaa, että vasta ko. viisuvuoden jälkeen syntynyt Sandhja muistaisi?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Rousku kirjoitti:
Marjukka kirjoitti: Sandhja Kuivalainen
Siis onko Sandhjan sukunimi tosiaan Kuivalainen? Ei sovi hänelle ollenkaan! (Ja tämä kaikella kunnioituksella Kuivalaisia kohtaan; tunnen hyviäkin tyyppejä, joille se nimi istuisi kuin nenä päähän.)
Juu, on. Ja tämä ei nyt ollut minun osaltani "paljastus", vaan olen itse lukenut tuosta aiemminkin, ja on ihan googlattavissakin oleva tieto. Ei sitten vissiin ollut samaa sukuhaaraa tai lähisukua Karin kanssa, ja ihan oli ??? kun Kuppilan haastattelija kyseli, että uujee, ootko sukua viisuartistille? :hihi: Mutta ei kai nyt nykyihminen tuollaisia voikaan tietää, ellei ole kytköstä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Rousku kirjoitti: Minä voin käsittää, ettei muista jotain Kari Kuivalaista. En nimittäin muista minäkään koskaan, että senkinniminen heppu on Suomea viisuissa edustanut, enkä sitäkään, millainen biisi oli. Ei ole niitä ikimuistoisimpia viisujamme. Voiko olettaa, että vasta ko. viisuvuoden jälkeen syntynyt Sandhja muistaisi?
Lievää humorisista sävyä nyt hain tuohon muka-kauhistuneeseen päivittelyyni, en minäkään oikeasti oleta, että hän tuollaista tietäisi. Mutta hyvä oli tarkistaa, josko vaikka olisikin ollut isä, setä tai vastaavaa. :) Hauska yhteensattuma olisi ollut se.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42518
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sandhja – Sing it away

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^OK :puna:. Olen tosikko, myönnän.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu