UMK19: yleiskeskustelu

Euroviisut 2019 Israelissa

Suosikkisi UMK-kappaleista?

Release me
21
13%
Superman
45
29%
Look away
91
58%
 
Ääniä yhteensä: 157

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mulla on epäilys, että kaikki kolme biisiä ovat kolmen tähden keskinkertaisuuksia ja ratkaisu jää lavashow:n varaan. Kun jokainen niistä on samaa laser- ja valoshowta, lopulta on ihan samantekevää mikä paketti lähetään Tel Aviviin. En lyttää menestysmahdollisuuksia, mutta jos kolmaskin on tätä samaa tarjontaa, niin enpä mä jaksa hurrata vaikka Suomi nousisi top10:iin. Vähän samat fiilikset olivat Softenginen vuonna vaikka Suomi saikin normaalia paremman sijoituksen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16686
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Arvaukseni tässä vaiheessa on, että viimevuotiseen tapaan oma suosikki esitellään viimeisenä ja se lunastaa artistille asetetut odotukset. Kahta ensimmäistä saa YLE keskenään soitella radioissaan. Tällä kertaa yleisö luultavasti toimiikin toiveiden mukaisesti, toisin kuin viime vuonna.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5353
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Toivotaan näin. :miettii:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

hra47 kirjoitti: 15 Helmi 2019, 15:08 Mulla on epäilys, että kaikki kolme biisiä ovat kolmen tähden keskinkertaisuuksia ja ratkaisu jää lavashow:n varaan.
Eli ihan niinkun Ruotsi :heh:

Nyt vaan Villelle ja Sebulle juoksumatot tai suihku lavalle. Tai molemmat!
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyl mä Robin Bengtssonin biisiä jaksan edelleen mielelläni kuunnella levyltä ilman lavashowta, mutta epäilen että ainakaan Release me:tä ja Supermania tuskin tulisin kuuntelemaan enempää viisukontekstin ulkopuolella...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4923
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

Voi kun se viimeinen biisi olisi se paras.

Mistä vetoo niin sen viimeisen biisin tekijätiimi on Darude, Linnea Deb, Thomas G:son ja Fredrik Kempe :heh:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1277
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

toivo kirjoitti: 15 Helmi 2019, 16:24 Voi kun se viimeinen biisi olisi se paras.

Mistä vetoo niin sen viimeisen biisin tekijätiimi on Darude, Linnea Deb, Thomas G:son ja Fredrik Kempe :heh:
:rofl:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

toivo kirjoitti: 15 Helmi 2019, 16:24 Mistä vetoo niin sen viimeisen biisin tekijätiimi on Darude, Linnea Deb, Thomas G:son ja Fredrik Kempe
Kempe ja vaikka itse Darudekin pois, niin jo alkaa kuulostaa paremmalta. :peukku: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2672
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Serduchka kirjoitti: 15 Helmi 2019, 14:48 Mä kaipaan edelleen sitä "wow!"-efektiä, minkä melkein kaikki Saaran viime vuotiset ehdokkaat mussa aiheuttivat.
Todella mielenkiintoinen kommentti, ottaen huomioon, että kommentoit Saaran kappaleita julkaisujen yhteydessä seuraavanlaisesti.

Monsters
Just. :hiips:


Domino
Just #2 . :hiips:
Queens
Just #3 . :hiips:
”Wow!-efekti” on kyllä subjektiivinen kokemus, koemme sen varmastikin erilailla :heh:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30608
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Wadde kirjoitti: 15 Helmi 2019, 14:06 Molemmissa Daruden tyrkyissä myös se etu, että lavashow voi nostaa näitä tosi paljon.
Tietenkin voi. Onko aihetta olettaa, että niin todella käy? Kenen kuvioissa mukana olevan ansioluettelo valaa uskoa siihen, että keskinkertaiset kappaleet heräävät lavalla henkiin?

Daruden keikoista en varsinaisesti mitään tiedä, mutta fiittaajat eivät kai yleensä ole niillä mukana laulamassa livenä. TV-keikkojakaan Darudella ei ole tainnut vallan kauheasti viime aikoina olla? Ei siis ehkä minkäänlaista tai ainakaan tuoretta kokemusta vastaavanlaisista projekteista. Sebastian ei ole tainnut koskaan poppia tai dancea esittää. Moni on yksilöinyt hänet tähänastisten biisien ongelmaksi. Laulaako sitten livenä vakuuttavammin? Kai niinkin voi käydä mutta harvinaisempaa. Ylen ymmärrys popmusiikista ja -estetiikasta on heppoiseksi havaittu.

En haluaisi olla päivystävä pessimisti, mutta minusta meillä on käsissä kaksi itsestäänselvää karsiutujaa. Kumpikaan biisi ei pelkästään biisinä ole lähellekään tarpeeksi hyvä pääsemään semistä läpi. En näe syitä uskoa, että ne toimisivat livenä paremmin, enkä usko Daruden nimen tuovan pisteitä, ellei musiikki ole darudemaista. Yksi kortti katsomatta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14531
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Speed kirjoitti: 15 Helmi 2019, 19:39
Serduchka kirjoitti: 15 Helmi 2019, 14:48 Mä kaipaan edelleen sitä "wow!"-efektiä, minkä melkein kaikki Saaran viime vuotiset ehdokkaat mussa aiheuttivat.
Todella mielenkiintoinen kommentti, ottaen huomioon, että kommentoit Saaran kappaleita julkaisujen yhteydessä seuraavanlaisesti.
Tuolloinhan nimimerkki Serduchka yritti esittää, ettei biiseistä pitäisi, koska hän ei pitänyt Saarasta aiemmin. Piti siis feikata, jotta kulissi pysyisi yllä. :sorivaan:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^^ Tuo oli aikaa, jolloin hyvä jos olin edes valmis itselleni myöntämään, että alan tykästyä Saaraan. Myönnetään, hölmö temppu, mutta tulipahan tehtyä. Myönnän sentään tehneeni väärin, eikö sekin ole jotain? :roll:

Jospa nyt kuitenkin pysyttäisiin aiheessa ja keskusteltaisiin ihan tämän vuoden ehdokkaista, jotka eivät tosiaan yllä lähellekään viime vuoden ehdokkaita. Ensimmäisessä oli perus hyvä biisi, mutta se ei iskenyt heti ekalta kuulemalta. Toista ei meinaa edelleenkään muistaa, vaikka onkin ihan kiva. Kolmannelta odotan siis hieman enemmän!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Serduchka kirjoitti: 15 Helmi 2019, 21:07

Jospa nyt kuitenkin pysyttäisiin aiheessa ja keskusteltaisiin ihan tämän vuoden ehdokkaista, jotka eivät tosiaan yllä lähellekään viime vuoden ehdokkaita
Näin se vaan on todettava. :joojoo:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Oiskohan Ylen kannattanut soittaa Villelle vähän menneitä viisuissa olleita instrumentaalivoittoisia biisejä? Heräsi epäilys, että hänellä on kenties ollut vääränlainen käsitys, millaista musiikkia viisuissa voi esittää... Tosin Ylen kulttuuritietoisuus Euroviisuista tiedetään, joten voi olla että ovat yhtä isosti metsässä siitä, mitä kaikkea sinne voisi lähettää. No, jälkiviisauttahan tämä, nyt se on jo myöhäistä. Toivotaan että kolmas biisi räjäyttää potin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30608
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Jonkinlainen väärinkäsitys säännöistä tuntuu tosiaan todennäköiseltä. Oudolta kyllä. Eihän Yle komentanut Pertti Kurikan Nimipäiviä tekemään kolmen minuutin biisiä, vaikka viisuissa ei ollut koskaan esitetty niin lyhyttä kilpailukappaletta kuin Aina mun pitää.

Instrumentaalivoittoisen biisin voisi tehdä rikkomatta edes ennätystä lauluosuuksien vähyydessä, niin miksei uskalleta. Eikä se viimeinenkään ole instrumentaalivoittoinen, koska siinä piti olla kantaaottavin sanoitus.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Löytyykö näiden kappaleiden lyriikkoja jostain YLE:n sivulta, tai jostain muualta?
Omaan silmään ei heti osunut :puna:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13777
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Siis minähän en tiedä näistä asioista mitään ja vaikea yleensä kuvitella mitä voisi tehdä, improvisaatiomielikuvituskyvystä tietoakaan, mutta eikö sen kertosäkeen supermaaan etc voitaisiin laulaa oktaavin korkeampaa ja matalmpaa ja käyttää falsettia ja rnb kieuntaa - vaikka hevifalsettia hitto vieköön ja tuoda biisiin erilaisia vaihteluja. tuntuu että se suorastaan huutaa sitä: meinaan miltähän vaikka joku klassikko Ride on Time kuulostaisi jos sen laulaisi joka säkeen samalla tavoin kuin marraskuuta katsellen? (en kyllä väitä että pitäisi vedellä niin överin täysin palkein, vaikka miksei).

Laulu tökkii näissä molemmissa - no, ei kyllä Robinkaan saanut mitään irti siitä uudenvuoden biisistä, ei sillä. Mutta Release messäkin Sebastian laulaa ikäänkuin hampaiden välistä hampaat yhdessä.

E. Vedän aiempia vähän takaisin. Kuuntelin Billboard hot100. VMP. Happier, Without me ... Post Malone Sunflower on vähän siedettävämpi, ja High hopes Panic! At The Discossa on tarttuvuutta kertosäkeessä, mutta en todellakaan vapaaehtoisesti hakeutuisi näiden biisien pariin. Ihan hirveitä, aiheuttaa nopeasti pahoinvointia, ei voi mitään :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Universal Love kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:08 Löytyykö näiden kappaleiden lyriikkoja jostain YLE:n sivulta, tai jostain muualta?
Omaan silmään ei heti osunut :puna:
https://genius.com/Darude-release-me-lyrics

https://www.youtube.com/watch?v=pt5Xz5uUzzI

Toivottavasti tästä on apua.
Viimeksi muokannut Yiorgos, 16 Helmi 2019, 00:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Χωρίς κανόνες! :suomi:

Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

Yiorgos kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:26
Universal Love kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:08 Löytyykö näiden kappaleiden lyriikkoja jostain YLE:n sivulta, tai jostain muualta?
Omaan silmään ei heti osunut :puna:
https://genius.com/Darude-release-me-lyrics


Toivottavasti tästä on apua.

Olikin väärä linkki toisessa biisissä...
Areenassa on sanat myös musiikkivideoiden alapuolella :)

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Eveveve kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:37
Yiorgos kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:26

https://genius.com/Darude-release-me-lyrics


Toivottavasti tästä on apua.

Olikin väärä linkki toisessa biisissä...
Areenassa on sanat myös musiikkivideoiden alapuolella :)
Ah, kiitos molemmille :)

Ei tullut mieleen itselle, että sellaiset voisi olla Areenaan upotettuna :heh:

Helpottaa hieman elämää, kun aina tuntuu kuunnellessa lyriikat solahtavan
kertosäettä lukuunottamatta ohitse. Kun enemmän välitän miltä kappale kuulostaa.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Yiorgos
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 25 Tammi 2013, 14:37
Paikkakunta: Κοτκα

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Yiorgos »

Universal Love kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:41
Eveveve kirjoitti: 16 Helmi 2019, 00:37
Areenassa on sanat myös musiikkivideoiden alapuolella :)
Ah, kiitos molemmille :)

Ei tullut mieleen itselle, että sellaiset voisi olla Areenaan upotettuna :heh:

Helpottaa hieman elämää, kun aina tuntuu kuunnellessa lyriikat solahtavan
kertosäettä lukuunottamatta ohitse. Kun enemmän välitän miltä kappale kuulostaa.
Kiitokset myös! Eipä tuota Areenaa tule muuten käytettyä paitsi Avaran luonnon katsomiseen...
Χωρίς κανόνες! :suomi:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Tuntuu että release me:lle saataisiin rakennettua parempi lavashow kuin supermanille. Osaan jo kuvitella miltä se näyttää :heh:

Olen kyllä varma että siellä tulee olemaan jotakin överiksi vedettyjä lippujen heilutuksia, rakennelmia tai tanssijoita lavalla ylen perinteiseen tyyliin.

escpoika
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 22 Maalis 2017, 23:14

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja escpoika »

Viime vuonna kun Saaran Monsters tippui ilmoille ekana, niin odotukset ei ollu niin korkealla toisen ja kolmannen biisin kohdalla. Nyt mua jo pelottaa ens viikon to/pe yö. Odotukset on siis aivan huipussaan. Mä vaan toivon et nää kaks ekaa keskinkertaisuutta on vaan täytebiisejä sille kolmannelle viimeiselle biisille kansikuvaa myöten. Pelottaa että sieltä tulee kolmantena joku ''love love peace peace, dudududuu'' -ralli :draamaa: Oon tässä kuunnellu Daruden Moments-albumia ja toiveena olis et sieltä tulis Coming Home -biisin housetyylinen kappale kunnolla hookkaavalla kertosäkeellä... :ihana:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

escpoika kirjoitti: 17 Helmi 2019, 00:40 Nyt mua jo pelottaa ens viikon to/pe yö. Odotukset on siis aivan huipussaan. Mä vaan toivon et nää kaks ekaa keskinkertaisuutta on vaan täytebiisejä sille kolmannelle viimeiselle biisille...
Aika samat ajatukset. Sen viimeisen kappaleen aihe viittaa eniten Euroviisuihin. Se on kuulemma Sebun oma sävellys Intian matkalta, ja voisi kuvitella jo tekijänoikeuksien kannalta että tähän on panostettu parhaat saundit ja koukut. Sebu menee joka tapauksessa itse viisulavalla sen esittämään. Ville myös myönsi arvaavansa, mikä kolmesta valitaan. Olisi loogista laittaa se viimeiseksi.

Ne kaksi muuta biisin aihiota Ville oli saanut muokattavakseen toisaalta. (Ei kai kukaan anna hittipotentiaalista aihiota toiselle?)

Toisaalta Ville on itse puhunut, että kun piti äkkiä tehdä Euroviisuihin sopivia biisejä, niin ehkä on ymmärretty jotain aivan väärin. Ja kolmas biisi toistaa samaa yksinkertaista kertosäettä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Puutarhuri kirjoitti: 17 Helmi 2019, 10:50 Sen viimeisen kappaleen aihe viittaa eniten Euroviisuihin. Se on kuulemma Sebun oma sävellys Intian matkalta, ja voisi kuvitella jo tekijänoikeuksien kannalta että tähän on panostettu parhaat saundit ja koukut. Sebu menee joka tapauksessa itse viisulavalla sen esittämään. Ville myös myönsi arvaavansa, mikä kolmesta valitaan. Olisi loogista laittaa se viimeiseksi.
Miten niin loogista? :raaps: Toki toivon että noin on, mutta minusta loogista olisi ollut laittaa paras ulos ensimmäiseksi, niin yleisökin ehtii tottua ja kiintyä siihen...
Puutarhuri kirjoitti: 17 Helmi 2019, 10:50 Ville on itse puhunut, että kun piti äkkiä tehdä Euroviisuihin sopivia biisejä, niin ehkä on ymmärretty jotain aivan väärin. Ja kolmas biisi toistaa samaa yksinkertaista kertosäettä.
Saman toistokin voi olla hienoa, jos se on tehty oikein ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Arvid »

En tiedä onko tämä ollut jo täällä mutta...

https://www.radionova.fi/uutiset/musiikki/a-173878

"Kaikki niistä ovat tanssimusiikkia, mutta tämä ensimmäinen on ehkä eniten erilainen verrattuna minun omaan tuotantooni. Seuraavaksi julkaistava biisi on ehkä enemmän tutumman soundin kuuloista kamaa ja se kolmas veisu on Moments-albumini materiaalin kaltainen veisu."

Release me ok, Superman hyvä, kolmas biisi toivottavasti erinomainen :tuuletus:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Arvid kirjoitti: 17 Helmi 2019, 13:41 En tiedä onko tämä ollut jo täällä mutta...

https://www.radionova.fi/uutiset/musiikki/a-173878

"Kaikki niistä ovat tanssimusiikkia, mutta tämä ensimmäinen on ehkä eniten erilainen verrattuna minun omaan tuotantooni. Seuraavaksi julkaistava biisi on ehkä enemmän tutumman soundin kuuloista kamaa ja se kolmas veisu on Moments-albumini materiaalin kaltainen veisu."
:uujee:

Ratkaisevaa toki on minkä noista Moments-albumin raidoista kaltainen... Kunpa vaikka Beautiful Alienin :pliis: Todennäköisintä ehkä kuitenkin tuon nimiraidan, siinä kun on Sebastiankin mukana ;), hieno sekin kyllä.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Toivoisin tasapainoisempaa, eli vähemmän laulua, enemmän instrumentaalia, 50/50,
kunhan sitten melodia on hyvin tehty :eeek: Nyt kahdessa ensimmäisessä laulua lähes
kaiken aikaa.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kuulostaa lupaavalta. Tulee jännä to/pe-ilta vielä viimeisestäkin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK19: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Olen kuunnellut Moments-albumia ja se on hyvä! Montakin hyvää kappaletta tuolla albumilla.
Jäädään siis odottelemaan kolmatta kappaletta mielenkiinnolla.

Lukittu