Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

The Black Mamba – Love is on my side

*****
6
6%
****
10
11%
***
33
35%
**
24
25%
*
22
23%
 
Ääniä yhteensä: 95

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12875
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Mutta ei nyt sentään voittoa Portugaliin, herranen aika, varsinkaan kun Salvadorista on kulunut näin vähän aikaa! Onneksi voittivat sentään omalla kauniilla kielellään.

Ja varsinkin minua kismittäisi, jos Portugali pystyisi viemään ensi kertaa viisuhistoriassaan jonkin sijoista 2-5. Portugalin lisäksi Suomi ei ole sijoittunut näille sijoille koskaan. Jos tämä menestyy hyvin, niin pelkään, että Portugalissa luotetaan englantiin myös tulevina vuosina.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8202
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Esityksen alun mustavalkoinen ja wanha 4:3-kuvasuhteen visuaalinen ilme yllätti (positiivisesti). Ei kuitenkaan ollut pokkaa vetää samalla tyylillä koko esitystä loppuun asti. Harmi. Biisistä ei jäänyt kuitenkaan mitään mieleen, eikä ole viisulevyltäkään tarttunut kuunteluun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42183
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^En tajua, miten tuo kertosäe voi olla jäämättä mieleen, nimifraasi varsinkaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2980
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Puntarini viimeinen enkä tiedä nouseeko sieltä paljoakaan ylöspäin, mutta näin kyllä silti esityksen sekä sävellyksen ansiot. Laulajan määkivää ääntä sekä karseaa nimifraasia en edelleenkään siedä. Kiva silti nähdä, että parin flopahduksen (o jardim ja telemoveis) jälkeen maa pääsee jälleen kiinni ainakin menestyksentynkään :peukku:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7163
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tää on niin ihana tunnelmapala persoonallisella äänellä :ihana:

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja inomu »

Päivän korvamato!
Esitys oli ihanan seesteinen. Liven perusteella finaalipaikka oli kyllä täysin varma. Olin jo levyversioon alkanut kyllästyä, mutta live herätti tämän uudestaan eloon. :ihana:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja Albin »

jdjj22 kirjoitti: 21 Touko 2021, 14:56 Laulajan määkivää ääntä sekä karseaa nimifraasia en edelleenkään siedä.
Minulle taas tuo "määkivä ääni" on herkkua. Vaikea sanoa, mutta ääni yhdistettynä love is on my side- hokemaan vie minut kappaleen sisään, aivan kun olisin mukana. Tulee tunne, että kaikki on sittenkin ok .. :hiips:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6084
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tämän hyvä menestys yllätti todella. Olin ihan varma, että raadit ovat nostaneet tämän finaaliin, mutta eihän se niin ollut ollenkaan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Albin kirjoitti: 21 Touko 2021, 16:52
jdjj22 kirjoitti: 21 Touko 2021, 14:56 Laulajan määkivää ääntä sekä karseaa nimifraasia en edelleenkään siedä.
Minulle taas tuo "määkivä ääni" on herkkua. Vaikea sanoa, mutta ääni yhdistettynä love is on my side- hokemaan vie minut kappaleen sisään, aivan kun olisin mukana. Tulee tunne, että kaikki on sittenkin ok .. :hiips:
Tämä ääni on kyllä aikamoinen mielipiteenjakaja, minkä vuoksi tätä paremmin tuo Portugalin esitys ei olisi voinutkaan pärjätä. Minulle ja monelle muulle tuo vain raastaa korvia, aivan kuten joku Anastacia aikoinaan.

Kappale itsessään oli kyllä hieno ja toimisi jonkun toisen (Salvadorin?) esittämänä aivan eri tavalla.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Portugali 2021: The Black Mamba – Love is on my side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ihanaa, että tämäkin menestyi suht hyvin. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu