UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Lukittu

Ilta – Kelle mä soitan

*****
64
32%
****
75
37%
***
37
18%
**
17
8%
*
8
4%
 
Ääniä yhteensä: 201

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jännää tuo Satumaa-keskustelu. Minulle ei tullut kertaakaan mieleen Maija Vilkkumaa ennen kuin luin täältä siitä, vaan nimenomaan se alkuperäinen. Ja kuinka näppärästi se oli myös saatu mukaan käännökseen "Someone's playing a TANGO from the balcony". Hyvin saadaan mukaan mielikuva Suomesta tangomaana.

Brittifanit ovat sitä mieltä, että YouTuben käännös on itse asiassa laulun enkunkielinen teksti, koska se rimmaa niin monessa kohtaa. Itse asiassa tuo tangokohta on yksi, mikä ei rimmaa enkuksi tosin. Samaa mieltä ovat Dannyn biisin teksteistä, nekin rimmaavat, eivätkä ole vain suora käännös.

Tämä on ehdoton suosikkini näistä ehdokkaista, eikä me kuitenkaan millään näistä voitetatakaan kisoja niin sopii hyvin, jos tämä lähtee :ihana: Ja ehdottomasti suomeksi, siellähän on nyt se virtuaalinen seinä lavan edessä, johon voi projisoida kappaleen sanat (jos ne kisat edes pidetään Ahoyssa). Suomalaisten olisi aika oppia, ettei se kielestä ole kiinni se menestys. Täällä briteissä ainakin kuulee koko ajan ihmisiltä, kuinka kauniilta suomi kuulostaa.
Hello Hi!

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1402
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Toivottavasti tuo sanojen rimmaaminen ei tarkoita, että tässä on jo käännökset valmiina ja voittaessa sitten päästään helposti vaihtamaan kieltä viisuihin. :apuva:
Violins playing
Angels crying

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

TÄTÄ EI SAA PILATA ENKUN KIELELLÄ ILTAAA PLS :shock:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2167
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^
Samaa mieltä suomenkieli on se asia, mikä tekee tästä kappaleesta uniikin. Tai no, uniikin Suomen ulkopuolella :surrur:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13047
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Zazpikaleak kirjoitti: 02 Helmi 2021, 01:39 Toivottavasti tuo sanojen rimmaaminen ei tarkoita, että tässä on jo käännökset valmiina ja voittaessa sitten päästään helposti vaihtamaan kieltä viisuihin. :apuva:
Suomi ei olekaan vaihtanut kieltä viisulavalle kertaakaan sitten vuoden 1976.

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2215
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Tuli ESC radiosta, ja kyllähän tää radiosta kuultuna virran keskellä (Tornero tuli ennen tätä) toimi ihan hyvin

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3741
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Zera »

Jotain ahdistavaa tässä oli, mutta en osaa tarkemmin sanoa mitä. Muutenkin aika perusbiisi, jonka tapaisia olen kuullut radiosta liikaakin. Helposti unohdettava, enkä oikein pitänyt sanoistakaan. Kaksi tähteä.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 711
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Mä uskon, että Ilta pystyy livenä parempaan. Ei tää huonokaan ole, mutta Ilta on vielä nuori ja laulutekniikka ei ole vielä ammattimaisen tasalaatuista, jolloin livenä on mahdollista inspiroitua ja saada enemmän syvyyttä tähän, ja mm nuo pienet suorat huutokohdat, joissa ääni menee ikäänkuin lukkoon, sais menemään hieman täyteläisemmällä äänellä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Rousku kirjoitti: 28 Tammi 2021, 21:11
poika90 kirjoitti: 28 Tammi 2021, 13:22 Tämän esitykseen ois kiva saada jotain hienoja valoja tyyliin Sanna Nielsenin Undo. Ja väri maailmasta mietin, että voiko draama ballaadiin sopia muut värit kuin tummat /sininen väri. Ja kovasti toivon, että Iltaa ei pueta johonkin outoihin asuihin/kampauksiin. Ja jotenkin näen tämän esityksen niin,että Ilta esiintyy yksin lavalla tai ainoastaan soittajat mukana. Taustalaulajat ja tanssijat ei sovi tähän esitykseen.
Näkisin, että tämä on se UMK-valikoiman biisi, jonka visuaalisen puolen Yle osaa sössiä lahjakkaimmin. Eli voitaisiin tehdä jotain Moldova 2013 -henkistä (ilman spektakulääriä hametta toki, tai jos se on mukana niin zoomataan perseeseen). Tämähän suorastaan huutaa asiaankuulumattomia omaa taiteellista koreografiaansa pyöriviä tanssijoita ja jotain kummallista asuviritelmää ja överiä kampausta. Ja sitten tässä on se kohta johon kuuluisi pyrosade (alkaa vähän ennen näähpurissaa), mutta koska se on liikaa budjetille ja ihan pakko saada jotain pyroja, niin tehdään siihen kohtaan ne perinteiset pystysuorat alhaalta ylös -suihkut :roll:

Ei toivottavasti tämä ei tapahdu. :eeek: :lohduton:. Mut sellaisen hienon Moldova 2013, Azereitten 2012 ja Mellojen 2016 Wiktorian projektio asu olisi upea kyllä :peukku: :joojoo: <3. Kerrankin kun meillä on ihana Suomalais ballaadi, sitä ei saa pilata millään tyypillisillä glitter poronahka, spessu mikkiteline, kuutio ja tuulikone hommilla. Ja jos tanssijoita pitää saada niin kyllä Suomen kaltaisen tanssija maan pitäisi osata luoda uniikkeja tanssi koreografioita.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja telelé »

JuhaUK kirjoitti: 02 Helmi 2021, 01:09 Jännää tuo Satumaa-keskustelu. Minulle ei tullut kertaakaan mieleen Maija Vilkkumaa ennen kuin luin täältä siitä, vaan nimenomaan se alkuperäinen. Ja kuinka näppärästi se oli myös saatu mukaan käännökseen "Someone's playing a TANGO from the balcony". Hyvin saadaan mukaan mielikuva Suomesta tangomaana.
Joo mullekin tuli yllätyksenä että ihmisillä meni heti ajatukset Maija Vilkkumaahan, luulin että Satumaa on sen verran klassikko että jopa Jonnet tietäis mut ei ilmeisesti sitten. :heh:

Eipä sillä ole muutenkaan väliä kappaleen tarkoituksen kannalta että kumpaan tähän viitataan, koska myös Maijan Satumaa-tangossa juuri soitetaan tämä kyseinen alkuperäinen kipale, elikkäs vaikka Ilta olisikin viitannut pelkkään Maijaan, on siellä kuitenkin tämä alkuperäinen Satumaa mukana. Veikkaan että lähtökohtaisesti Ilta on tarkoittanut alkuperäistä koska hänen oma musamakunsa on enemmän romanttinen ja haaveileva, ja sitten pienenä viittauksena on myös Maijan biisi koska myös siellä luukutetaan tätä samaista biisiä.

Mitä tulee käännökseen, haluan uskoa että se on vain siellä tarjolla sen vuoksi että on sitten valmiina antaa jonkinlainen virallinen käännös eri sivuille jos hänet valitaan edustajaksi. Iltalla on kuitenkin sen verran vahva artistikuva että olisin yllättynyt jos alkaa sitä vaihtamaan.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

telelé kirjoitti: 04 Helmi 2021, 19:33 mullekin tuli yllätyksenä että ihmisillä meni heti ajatukset Maija Vilkkumaahan, luulin että Satumaa on sen verran klassikko että jopa Jonnet tietäis
Jonnet tuskin muistaa Maijan Satumaa-tangoakaan. :joojoo: :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Tavallaan olisi hienoa, jos tässä luukutettaisiin parvekkeella Satumaa-tangoa, jossa puolestaan luukutetaan Monosen Satumaata. Silloinhan alkuperäinen Satumaa olisi Kelle mä soitan -biisin paappa (tai mummo).

Lisäystä: Itseni Ilta yllätti UMK-videoissa versus esittelyvideo sikäli, että kuvittelin hänet hieman introvertiksi "runotytöksi". Noissa videoissa hän on enemmän Krista Siegfrids -tyyppinen persoona, mikä oli hämmentävää.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Samiasd »



Vaikka toki Deban kertoo asiat yleensä suoraa, on tämä video aika pohjanoteeraus. Hieman törkeää reagoida kappaleeseen niin ettei sitä edes viitsitä kuunnella loppuun. :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ no älä nyt ittees ota toisen mielipiteestä.
Sitäpaitsi hän vaan totesi kuten minäkin, et yelling....sitähän Ilta tekee :heh:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Saisivat antaa potkut koko tyypille. Tämän takia en yleensä välitä katsoa hänen videoitaan, tuntuu että tyyppi reagoi varsin "randomisti" kappaleisiin ihan sen hetkisen fiiliksensä mukaan ja kaiken lisäksi on aika usein tyly ja töykeä. Sitä paitsi miksei hän voi keskittyä kunnolla biisiin sen sijaan että hörppii samalla kahvia? Toisissa videoissa mussutti jotain vaahtokarkkeja. Tuntuu että tyyppi on 14 eikä 40+.

William on ihan eri luokkaa ja yksi parhaita analysoijia, hän on diplomaattinen vaikkei pitäisikään biisistä ja löytää aina jotain positiivista sanottavaa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Happy »

Eikö sama tyyppi ollut Williamin kanssa kiusaamassa alaikäistä pikkutyttöä Romanian karsinnoissa, taisivat antaa tytölle huonot pojot hänen uskontonsa & vakaumuksiensa takia ja turmelivat täten hänen edustuspaikkansa vaikka tuo tyttö taisi olla Romanian kansan ylivoimainen suosikki.
Viimeksi muokannut Happy, 04 Helmi 2021, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Happy kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:13 Eikö sama tyyppi ollut Williamin kanssa kiusaamassa alaikäistä pikkutyttöä Romanian karsinnoissa, taisivat antaa tytölle nollat hänen uskontonsa & vakaumuksiensa takia ja turmelivat täten hänen edustuspaikkansa vaikka tuo tyttö taisi olla Romanian kansan suosikki.

Kyllä sama tyyppi.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Happy »

poika90 kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:13
Happy kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:13 Eikö sama tyyppi ollut Williamin kanssa kiusaamassa alaikäistä pikkutyttöä Romanian karsinnoissa, taisivat antaa tytölle nollat hänen uskontonsa & vakaumuksiensa takia ja turmelivat täten hänen edustuspaikkansa vaikka tuo tyttö taisi olla Romanian kansan suosikki.

Kyllä sama tyyppi.
Ei ihan nollia * korjaten edellistä viestäni mut huonot pojot kuitenkin.
Tavallaan ymmärrän Debanin huumori & viihdearvon ja olen itsekin viihtynyt hänen reaktiovideoiden parissa, se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että tyyppi on pahemman luokan kiusaaja ja myrkynkylvääjä :lohduton:
Viimeksi muokannut Happy, 04 Helmi 2021, 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Happy kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:13 Eikö sama tyyppi ollut Williamin kanssa kiusaamassa alaikäistä pikkutyttöä Romanian karsinnoissa, taisivat antaa tytölle nollat hänen uskontonsa & vakaumuksiensa takia ja turmelivat täten hänen edustuspaikkansa vaikka tuo tyttö taisi olla Romanian kansan suosikki.
Oli, tosin silloin oli puhetta kyllä siitä etteivät he tienneet siitä etukäteen mutta kuka tietää mikä oli totta tai ei. Kuraa saivat aika lailla päälleen. Ei ne nollia antaneet mutta eivät kovin hyviä pisteitä.

Lisäksi muistan miten Deban reagoi Italian 2018 jesc-biisin tosi töykeästi vaikka kyseessä on lasten kilpailu. Itse he kuuluttivat positiivisuutta aluksi ja sitten toimivat oman ohjeensa vastaisesti, varsinkin Deban.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6605
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itseäkin on häirinnyt noissa kaikissa reagointivideoissa ettei Deban tunnu kunnolla edes keskittyvän kappaleisiin. Syö samalla, välillä ottaa molemmat kuulokkeet pois korvista ja vaikuttaa muutenkin siltä ettei oikeastaan edes kiinnosta kuunnella biisejä ollenkaan. :roll:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jonttu kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:16
Happy kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:13 Eikö sama tyyppi ollut Williamin kanssa kiusaamassa alaikäistä pikkutyttöä Romanian karsinnoissa, taisivat antaa tytölle nollat hänen uskontonsa & vakaumuksiensa takia ja turmelivat täten hänen edustuspaikkansa vaikka tuo tyttö taisi olla Romanian kansan suosikki.
Oli, tosin silloin oli puhetta kyllä siitä etteivät he tienneet siitä etukäteen mutta kuka tietää mikä oli totta tai ei
Jos muistan oikein niin he taisivat myös kommentoida kriittisesti Laura Bretanin sanomisia ennen tuomaripisteytyksiään?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

En ole ihan varma siitä mutta muistan ainakin Williamin sanoneen myöhemmin kun asiasta nousi häly, että hän tarkoituksella vältti kaikkea tietoa laulajista etukäteen, ettei se vaikuttaisi mitenkään hänen arvosteluunsa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17254
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jonttu kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:20 muistan ainakin Williamin sanoneen myöhemmin kun asiasta nousi häly, että hän tarkoituksella välltti kaikkea tietoa laulajista, ettei se vaikuttaisi mitenkään hänen arvosteluunsa.
Voihan sitä kaikenlaisia satuja aina sepittää :-*

Aika kivalta varmasti romanialaisista tuntui kun tuo kaksikko junaili voittoon todennäköisen semikarsiutujan joka oli romanialaisilla vasta kahdeksas puhelinäänissä, ja odotetusti se biisi sit viisuissa karsiutuikin ollen maan pahin floppaus 2000-luvulla :mrgreen:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Happy kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:21 Aika kivalta varmasti romanialaisista tuntui kun tuo kaksikko junaili voittoon todennäköisen semikarsiutujan joka oli romanialaisilla vasta kahdeksas puhelinäänissä, ja odotetusti se biisi sit viisuissa karsiutuikin ollen maan pahin floppaus 2000-luvulla :mrgreen:
Nehän oli ihan raivona siellä silloin ja vaati tuloksen muuttamista. Tosin systeemikin oli ihan järjetön, äänestäjillä oli kai 1/7 päätösvalta.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

iiiduli kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:17 Itseäkin on häirinnyt noissa kaikissa reagointivideoissa ettei Deban tunnu kunnolla edes keskittyvän kappaleisiin. Syö samalla, välillä ottaa molemmat kuulokkeet pois korvista ja vaikuttaa muutenkin siltä ettei oikeastaan edes kiinnosta kuunnella biisejä ollenkaan. :roll:
Vilkasehan BC:n ketjua, siellä hän oli kyllä ihan täysillä mukana :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä en edes tuhlaa enää aikaani mihinkään Debanin ja Williamin roskavideoihin. :eiei: Olen lopettanut kyseisten ihmisten kirjoittamien artikkelienkin lukemisen Wiwibloggsilta aikoja sitten. :draamaa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42727
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

iiiduli kirjoitti: 04 Helmi 2021, 23:17 Itseäkin on häirinnyt noissa kaikissa reagointivideoissa ettei Deban tunnu kunnolla edes keskittyvän kappaleisiin. Syö samalla, välillä ottaa molemmat kuulokkeet pois korvista ja vaikuttaa muutenkin siltä ettei oikeastaan edes kiinnosta kuunnella biisejä ollenkaan. :roll:
Eikös moni käytä musiikkia juuri tuolla tavoin? Deban siis pistää musan realistiseen testiympäristöön, ei mihinkään hipihiljaiseen laboratorioon.

Ja onhan hän muutenkin levoton höseltäjä (jota en kestäisi lähelläni hetkeäkään).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Rousku kirjoitti: 05 Helmi 2021, 15:59 Eikös moni käytä musiikkia juuri tuolla tavoin? Deban siis pistää musan realistiseen testiympäristöön, ei mihinkään hipihiljaiseen laboratorioon. Ja onhan hän muutenkin levoton höseltäjä (jota en kestäisi lähelläni hetkeäkään).
William on se, ei Deban.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Serduchka kirjoitti: 05 Helmi 2021, 10:14 Mä en edes tuhlaa enää aikaani mihinkään Debanin ja Williamin roskavideoihin. :eiei: Olen lopettanut kyseisten ihmisten kirjoittamien artikkelienkin lukemisen Wiwibloggsilta aikoja sitten. :draamaa:
Sama. :joojoo: Lisäksi... mitä olen joskus heidän artistihaastatteluihin törmännyt, niin ne ovat todella kiusallista katsottavaa. :roll: Onnistuvat samaan sekä artistin, että katsojan olon todella epämukavaksi.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Ilta – Kelle mä soitan

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mulle ihan sama mitä nämä "olen niin cool homo" kriitikot ajattelee Iltan biisistä. Tämä biisi on kaikenmaailman viisuhöttöbiisimassan yläpuolella joka ainakin mulla jää soittolistalle pärjää se UMK:ssa tai ei.

Lukittu