ESC 2021: selostajat

Euroviisut 2021 Alankomaissa
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mun telkkari rupesi pätkimään jostain syystä heti show'n alussa ja siirryimme katsojaisporukan kanssa katsomaan YouTuben streamia. :heh: Säästyin siis kokonaan Mikolta tänä vuonna.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5734
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja Tegu »

iiiduli kirjoitti: 23 Touko 2021, 22:24 Mikon käden tunkeminen selostuskopista ulos oli kyllä huvittava kohta. :heh:
En edes huomannut tuota suorassa lähetyksessä! Piti kaivaa tallenne ja katsoa siitä. Onneksi livekommentointiketjusta sai aika hyvän aikaleiman, koska aluksi etsin ihan väärästä kohdasta (eli äänestyksen ajalta). Se olikin osuvasti heti Suomen esityksen jälkeen. Ruotsinkielisellä puolella Eva ja Johan huomasivat myös tapahtuman. Hauskaa, että kuvaajalla oli tilannetajua kääntyä hieman kättä kohti ennen kuin jatkoi matkaansa autuaan tietämättömän juontajan kanssa. :hihi: Täällä vielä klipattu pätkä.

E: Oho, se on päätynyt myös viralliselle Twitter-tilille. :rofl:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja murka »

Olen iloinen, että Kristalla on ihan oma ESC-juttunsa eikä hän selosta Suomen viisuja. Mikko on muuttunut paljon näiden vuosien aikana ja positiivisempaan suuntaan.

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 799
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Mikko veti finaalin hyvin :peukku: Join-käsi nevöföget :heh:
Areenasta katsoin myöhemmin myös ruotsinkielisen selostuksen ja sekin meni nappiin. :tapu:

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1022
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Muuten hyvä, mutta minua ärsytti nämä emäntämaa, miesoletettu, naisoletettu - termit mitä hän käytti. Mutta siitäkin huolimatta paljon parempi kuin Krista.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Nuo taitavat olla termejä, joihin on nykypäivänä pakko tottua. Ja etenkin viisuissa, joissa tämmöiset asiat ovat varmasti vielä enemmän esillä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: ESC 2021: selostajat

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Massiel kirjoitti: 24 Touko 2021, 17:01 Muuten hyvä, mutta minua ärsytti nämä emäntämaa, miesoletettu, naisoletettu - termit mitä hän käytti. Mutta siitäkin huolimatta paljon parempi kuin Krista.

Joo sama homma.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Lukittu