Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Euroviisut 2022 Italiassa
Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3341
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Alan itsekin kääntämään jo kelkkani tämän viisuvuoden suhteen. Kolmetähtisiä edelleen löytyy eniten, mutta viime yönä sain taas pari uutta viisitähtistä sekä yhden neljätähtisen lisäyksen puntariin. :surrur:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
sienimursu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2225
Liittynyt: 28 Huhti 2015, 21:42

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja sienimursu »

Yksi asia mitä olen huomannut (Joka aina toistuu vuodesta toiseen, mutta tänä vuonna erityisen naurettavaa) on että netissä valitetaan että tänä vuonna on liikaa balladeja

häh :sekava:

28 biisiä julkaistu ja niistä joku kolme on balladeja??? Eurokansa taas meiningillä että jos joku ei ole superhypereuropop niin se on balladi :heh:
This is bread. I mean, heh, this is bread aaand like it's really good it's good bread. :joojoo:
- Viki Gabor, 2019

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mä en ainakaan ole enää pariin vuoteen valittanut balladipaljoutta. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti: 06 Maalis 2022, 17:54 Mä en ainakaan ole enää pariin vuoteen valittanut balladipaljoutta. :heh:
Ehkä sinusta on tullut vanha? :juhaukki:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Ensi vuonna saataneen iso läjä rauhanlauluja, eikä kukaan välttämättä valita. :miettii:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7182
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Joo yllättävän vähän on toistaiseksi balladeja valituissa! :joojoo:. Kaksi ainakin Puola & Australia. Parin kohdalla onkin sitten rajoilla, että onko se vai ei
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Taso tuntuu minustakin tähän mennessä jokseenkin valjulta, mutta luulenpa, että ainakin minulla taisi olla viime vuoden jälkeen odotuksetkin vähän liian korkealla. Viime vuosi kun oli kaikkine bängereineen kovatasoisin vuosi, jota olen seurannut. Odotin sitten tällekin vuodelle paljon meneviä kappaleita ja etenkin rockia. No, joitakin meneviä biisejä on, mutta joko niistä tuntuu uupuvan jotain tai ne luiskahtavat vitsibiisi-kategoriaan. Rockiakin on muutamalta maalta, mutta mikään niistä (edes San Marino) ei ole sellaista, mikä iskisi minuun lähellekään yhtä kovaa kuin esim. BC tai AWS iskivät.

Tuntuukin, että tänä vuonna onnistuneimmat biisit löytyvät hitaampien joukosta, mikä ehkä osaltaan antaa vaikutelmaa tylsemmästä viisuvuodesta. Ei minulla periaatteessa ole mitään sitä vastaan, että hitaammat biisit jyräävät taas vuorostaan, mutta olisi kiva, jos löytyisi muutama kunnon bängeri, kun tekisi taas mieli riehua.

Mutta jos taas vertaa tätä vuotta joihinkin aikaisempiin vuosiin (esim. 2015 - 2017), ei taso ole ollenkaan huono. Ja kun katsoo omaa puntaria, on minullakin kuitenkin jo 12 biisiä, jotka ovat vähintään neljässä tähdessä. :heh:

Blueberry kirjoitti: 06 Maalis 2022, 07:44 Itselläni vastaan pistää se, että joukosta puuttuu artisti/bändi jolla olisi hyvä biisi ja sen lisäksi kiinnostava persoona. Se jonka haastatteluja katsoisin päivät pitkät ja tutustuisin aikaisempaan tuotantoon. Tällaisia viime vuosina oli Måneskin, Blind channel, Gjon's tears, Hatari, AWS, Kristian Kostov jne... Tänä vuonna sellaista ei ole ainakaan vielä kehittynyt.
Tämä minullakin. Eipä minulla tosin aiemminkaan ole ollut vuosittain kuin yksi tai korkeintaan kaksi artistia, joista kiinnostun niin paljon, että haluan kuunnella viisun lisäksi muutakin musiikkiaan ja katsoa haastatteluja ym. Mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että tänä vuonna ei löydy ketään, kenestä kiinnostua niin paljon. Tähän mennessä sellaista ei ole tullut ja kun katsoo maita, joiden biisit ovat vielä valitsematta/julkaisematta, odotukset eivät ole kovin korkealla, että ketään enää tulisikaan.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36887
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Mukavan kattava video. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kaikista tällä hetkellä kuunneltavissa olevista euroviisuista parhaat euroviisut on Montenegron, Italian ja Espanjan euroviisut.

Montenegron laulu on paras kaikista heidän euroviisuistaan, ja toivon, että he menestyisivät tänä vuonna. Italian euroviisu on upea balladi ja he tulevat varmuudella menestymään myös tänä vuonna. Mahdollisuudet voittoon ovat Italialla olemassa musiikkia ajatellen myös tänä vuonna. Espanjan euroviisu puolestaan on mukavan pirteä ja tanssittava laulu. Selvästi heidän 2000-luvun euroviisuistaan paras Barein Say Yay -laulun ohella.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 09 Maalis 2022, 15:00 Mukavan kattava video. :uujee:
Hänestä minä pidin :kaunis:

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Kuinka monta maata pystytte laskemaan "varmoiksi" menestyjiksi, sanotaan TOP10 joukkoon? Itse vain Italian Ukrainan Puolan ja Norjan. Hämmentävän heikko yleistaso.

Erilaisia äänestyksiä ja muita tutkailemalla mielestäni selkeästi koko Eurooppa aliarvioi tällä hetkellä Kroatiaa. Se menee heittämällä finaaliin ja siellä välttää ihan viimeiset sijat.
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tää on kyllä sellane vuosi että ei oikein tiedä ketkä menestyy ja ketkä ei. Vaikka taso on huono, niin onhan se jännää nähdä, että miten näille käy. :draamaa:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Nekku kirjoitti: 10 Maalis 2022, 12:43 Tää on kyllä sellane vuosi että ei oikein tiedä ketkä menestyy ja ketkä ei. Vaikka taso on huono, niin onhan se jännää nähdä, että miten näille käy. :draamaa:
Tottakai, komppaan tätä täysin. Nimenomaan nyt kun vuosi on terävimmän kärjen osalta harvinaisen avoin niin suurin mielenkiinto kohdistuu siihen että kuka nappaa sen yllättävän top5 tyylisen sijan :peukku:

Belgia on TOP10ssa suurella todennäköisyydellä juryjen takia. Siinä viides menestyjä omaan ylläolevaan listaukseen
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Carboni kirjoitti: 10 Maalis 2022, 11:02 Kuinka monta maata pystytte laskemaan "varmoiksi" menestyjiksi, sanotaan TOP10 joukkoon? Itse vain Italian Ukrainan Puolan ja Norjan. Hämmentävän heikko yleistaso.

Erilaisia äänestyksiä ja muita tutkailemalla mielestäni selkeästi koko Eurooppa aliarvioi tällä hetkellä Kroatiaa. Se menee heittämällä finaaliin ja siellä välttää ihan viimeiset sijat.
Moldova voi olla yllättävänkin korkealla. Romania samoin, mallia top10. Serbia kerännee myös melkoisen potin.

Samaa mieltä kanssasi noista mainitsemistasi maista, mutta lisäisi Alankomaat listaan myös.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Haksis kirjoitti: 11 Maalis 2022, 00:35 Romania samoin, mallia top10.
Tarvitsisi melkoisen revampin, jos meinaisi menestyä. :roll: Tommosenaan liian demo.

Mutta joo, ketjun aiheeseen. Tässä on nyt tullut viime päivinä todella vaihtelevan tasoisia sisäisiä valintoja. Kokonaiskuva viisuvuodesta jäämässä ikävä kyllä ainakin vuoden 2021 varjoon. Silti, monilla biiseillä on vielä potentiaalia nousta kuvitteellisella puntarillani ennen kuin julkaisen sen Kuppilaan.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36887
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tajusin eilen ennen nukahtamista, että ei niitä rock-viisuja nyt niin paljoa tullutkaan. :shock:
Meow cat, please meow back.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

^Niitä on aina liian vähän...
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Njöö. Auttaisi vaan, jos ne vähätkin olisivat hyviä. :roll: Georgia ja Tanska toimivat mielestäni silti ihan hyvin. Moldovakin, jos sen sellaiseksi laskee. Ainakin uudessa versiossa on enempi rokahtavuutta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Näyttäisi siltä, ettei yhtäkään vuodelle 2020 suunniteltua edustajaa, jota ei viime vuoden viisuissa nähty, valita tälle vuodelle.

Kun Venäjä ja Valko-Venäjä saavat aikanaan palata, niin palaisivatko ne Little Bigin ja VALin kera? :miettii:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

MIH96 kirjoitti: 11 Maalis 2022, 19:08Kun Venäjä ja Valko-Venäjä saavat aikanaan palata, niin palaisivatko ne Little Bigin ja VALin kera? :miettii:
Ei varmasti ennen kuin maiden hallinnot vaihtuu. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Todennäköisemmin palaavatkin vasta, kun vallat vaihtuvat. Ainakin uskoisin niin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Niin toki uskon minäkin. Tynkä-Jugoslaviakin (sittemmin Serbia ja Montenegro) oli tervetullut EBUun ja viisuihin vasta sen jälkeen, kun Slobodan Miloševićin hallinto oli kaatunut syksyllä 2000. Urheilukisojen osalta Jugoslavian sanktiot purettiin jo 90-luvun puolessavälissä, mutta EBU-jäsenyyden tiellä oli jo tuolloin se, ettei maa ollut ITUn jäsenenä (Miloševićin ajalla Jugoslavian liittotasavalta vaati itselleen 90-luvun alussa hajonneen sosialistisen Jugoslavian seuraajavaltion asemaa, mitä ei kansainvälisesti tunnustettu, ja siksi maa oli esim. YK:n toiminnasta sivussa). RTS:n ja RTCG:n allianssi UJRT sai EBU-jäsenyyden arkistojuttujen mukaan heinäkuussa 2001. Uudelleennimettyä valtiota ei kuitenkaan nähty viisulavalla ennen kuin vasta Istanbulissa 2004 ekana semifinaaliajan vuonna. Ns. passiivisen osallistujamaan status Serbia-M:llä oli jo 2003 sekä ilmeisesti myös 2002.

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

Carboni kirjoitti: 10 Maalis 2022, 11:02 Kuinka monta maata pystytte laskemaan "varmoiksi" menestyjiksi, sanotaan TOP10 joukkoon?
Minulla on kolme ”varmaa”:

Espanja, kunnon jyske biisissä, sujuva esityskokonaisuus, jossa artisti osaa tosissaan tanssia täysillä.

Hollanti, hypnoottinen ja erottuva, laadukas.

En keksi, miten kumpikaan voisi jäädä top kympistä, ainakaan ilman jotain käsittämätöntä sotkua livessä.

Lisäksi Ukraina, ilmeisistä syistä, ei kappaleen takia.

Samalla voisin muuten syödä aiempia sanojani pliisusta viisuvuodesta, koska onhan näitä ihan kelpo onnistumisia nyt tullut! :eeek:

Yhdyn kyllä aiempiin näkemyksiin, että mielenkiintoiset artistit tuntuvat uupuvan… En minä ainakaan tässä porukassa mitään tulevia kiintotähtiä tai jenkkilistamenestyjiä erota :roll:

Mutta, olisin sanonut samaa tässä vaiheessa viime vuonna :rofl:

Eli tulkoon livet, niin tulkoon samalla uudet måneskinit ja arcadet.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

kultainenvenla kirjoitti: 12 Maalis 2022, 00:33 En keksi, miten kumpikaan voisi jäädä top kympistä, ainakaan ilman jotain käsittämätöntä sotkua livessä.
Espanja on ollut viimeksi top 10:ssä vuonna 2014 ja sen jälkeen heillä on mennyt todella heikosti. Alankomaille kieli voi tuoda haittaa.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Hmm... mulle mielenkiintoinen artisti ei ole yhtä kuin jenkkilistamenestyjä, ja tänä vuonna mulle mielenkiintoisuudessaan ylitse muiden on Konstrakta. Siis oon niin ilonen, että on mukana joku, jonka tuotantoa voi viisujen jälkeenkin seurata :tapu: Läheskään joka vuosi ei sellaista löydy.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllä tämä on huonoin viisuvuosi sitten 2000-luvun.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

kultainenvenla
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 09 Tammi 2019, 22:26

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja kultainenvenla »

MissBucharest kirjoitti: 12 Maalis 2022, 01:43 Hmm... mulle mielenkiintoinen artisti ei ole yhtä kuin jenkkilistamenestyjä
Joo, en muuten tarkoittanut laittaa yhtäläisyysmerkkejä kiinnostavan artistin tai tulevan jenkkilista-artistin välille :)

Mulle on kylläkin ollut uusi kiehtova viisujen taso, että kisoista on tullut yhden illan kertakäyttögloorian sijaan ponnahduslauta isompaan kaupalliseen menestykseen.
Oon pettynyt, etten tänä vuonna erota potentiaalisia supertähtiä, en artisteissa enkä kappaleissa :lohduton:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36887
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Samiasd kirjoitti: 13 Maalis 2022, 00:14 Kyllä tämä on huonoin viisuvuosi sitten 2000-luvun.
Täytyy varmaan huomenna laskeskella vähän keskiarvoja ja katsoa, miten kauas pitää mennä, että on tätä huonompaa. :miettii:
Meow cat, please meow back.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Yleistasoa suurempi ongelma tässä vuodessa on se tunne, että tuloksista tulee todella epämiellyttävät itselleni. Puola voittaa raadit, Norja telet, Ruotsi kompromissivoittaja. :tajuton: Ei edes mikään kaukaa haettu skenaario.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4275
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiskeskustelu edustuskappaleista ja karsinnoista

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

granaattiomena kirjoitti: 13 Maalis 2022, 01:05 Yleistasoa suurempi ongelma itselleni tässä vuodessa on se tunne, että tuloksista tulee todella epämiellyttävät itselleni. Puola voittaa raadit, Norja telet, Ruotsi kompromissivoittaja. :tajuton: Ei edes mikään kaukaa haettu skenaario.
Hyi näen tämän. :apuva: Nyt tarvitaan se yllätysnousija harjoitusten alkaessa, tai muuten vaan superyllättäjä.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Lukittu