Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja anna_k
14 Huhti 2007, 20:34
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Karsintakilpailun osanottajien määrä
Vastaukset: 2
Luettu: 441

Karsintakilpailun osanottajien määrä

Luin Ylen Euroviisusivuilta että Eurovision semifinaaliin voi osallistua enintään 26 maata. Kuitenkin juuri tämän päivän esikatselulähetyksestä olin kuulevinani että semifinaaliin osallistuvia maita on tänä vuonna 28. Voisiko joku asiaa enemmän tunteva valoittaa minulle joka vasta olen tutustumassa ...
Kirjoittaja anna_k
12 Huhti 2007, 13:22
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Vs: Millainen viisufani olet?
Vastaukset: 11
Luettu: 1358

Vs: Millainen viisufani olet?

Suuri kiitos kaikille kysymyksiini vastanneille!

Kirjoitin tuossa aiemmin että toivon vastauksia torstaihin mennessä, mutta jos et ole ennättänyt vielä kysymyksiin vastata ja haluaisit sen tehdä, niin vielä ehtii!
Kirjoittaja anna_k
08 Huhti 2007, 10:43
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Vs: Millainen viisufani olet?
Vastaukset: 11
Luettu: 1358

Vs: Millainen viisufani olet?

JukkaV kirjoitti: Selvä. Mihin mennessä haluaisit vastaukset? Ja minne haluat vastaukset lähetettävän?

Torstaihin mennessä olisi mukava saada vastauksia. Minulle voi vastata joko suoraan tähän ketjuun tai yksityisviestillä tai sähköpostitse osoitteeseen akeskine@cc.joensuu.fi.
Kirjoittaja anna_k
08 Huhti 2007, 10:34
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Vs: Millainen viisufani olet?
Vastaukset: 11
Luettu: 1358

Vs: Millainen viisufani olet?

Kyseessä on aineopintoihin kuuluva kurssi.
Kirjoittaja anna_k
08 Huhti 2007, 10:30
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Vs: Millainen viisufani olet?
Vastaukset: 11
Luettu: 1358

Millainen viisufani olet?

Hei! Opiskelen toista vuotta musiikkitiedettä Joensuun yliopistossa, ja teen tällä hetkellä musiikkisosiologian kurssilla tutkielmaa euroviisufaniuteen liittyen. Tutkielmaa tai siinä aineistona käytettyjä yksittäisiä vastauksia ei ainakaan toistaiseksi ole suunnitelmissa julkaista missään. Jos halua...