Ruotsi 2008: Charlotte Perrelli - Hero

ESC 2008 -arkisto.

Charlotte Perrelli - Hero

*****
73
38%
****
33
17%
***
35
18%
**
27
14%
*
22
12%
 
Ääniä yhteensä: 190

Avatar
Terris
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Marras 2005, 13:46
Paikkakunta: Åbo

Re: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Terris »

Olen samaa mieltä, Carola olis pitäny odottaa pari vuotta ainakin..
Hmm... blandade känslor... toisaalta kiva et Carola & Andreas laulaa rockia (&schlager)... vois olla hyvä. Ja se uusi sinkku "Lucky star" on tosi kiva biisi... mutta hmm... ja tosi kiva et Carola kokeilee jotain uutta soundia...

Carola on ja tulee aina olemaan mun lempi artisti silti mulla on bad feelis tästä...  :raaps:
Eikö neljä kertaa riittää!?

Charlotte Perrelli ja Carola värsta catfight! Let the media karusellen begin!  ;)
Använd fingret, det gör susen

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Vs: Re: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Terris kirjoitti: Charlotte Perrelli ja Carola värsta catfight! Let the media karusellen begin!  ;)
Tuskin maltan odottaa. Draamaa sen olla pitää!  :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

Samoin mulla Carola on yksi kaikkien aikojen suosikkiartisteista, mutta musta tämän vuoden MF ei ole ollut hyvä idea missään vaiheessa. 2006 Carolan osallistumisessa oli jotain taikaa...niin pitkä aika edellisestä viisuilusta ja muutenkin comeback-meininkiä. Nyt musta tuntuu, että Carola on ollut niin paljon esillä että jopa ruotsalaiset taitavat olla aavistuksen ylikyllästettyjä koko neidolla. En usko hetkeäkään, että tällä kertaa voittoa tulee. Ja Carolan tapauksessa muut sijat on pettymyksiä.

Vielä henk. koht. tasolla mua harmittaa, kun pelkään biisinkin olevan tyypillistä mitäänsanomatonta Johnson-liirumlaarumia  :eiei:

Taitaa olla Charlotten vuoron, jos ei ihmeitä tapahdu. Ja hyvä niin.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

No, ainakaan Lucky Star ei ole tyypillistä "Johnson-liirumlaarumia". Pikemminkin vähän Simon&Garfunkel-henkistä. Jotenkin toivon, että MF-duetto on jotain vastaavaa. Toivottavasti en pety pahasti.

Lucky Star on :ihana:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

Musta Lucky star on kyllä just sitä samaa mitä Johnson on Melodeihin suoltanut aiemminkin...Tosin en ole vielä jaksanut kuunnella biisiä kertaakaan loppuun asti...ehkä pitäisi  :heh:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tota, anteeks nyt, mut kannattaisko putsata korvat, darling.  :hali:

Tarkoitan lähinnä, että Simon&Garfunkel-tyyli ja Beatles-tyyli, jota mun mielestä Sing For Me ja A Little Bit Of Love (ja varsinkin ensimmäinen) enemmän edustavat, eivät todellakaan ole sama asia. Vaikka toki Beatlesit ja tämä duo saman ajan muusikkoja ovatkin...

Edit: Ehkä sun kannattaa kuunnella se biisi myös kokonaan...

Sen voi löytää mm. täältä, eikä tämä todellakaan ole SFM:n tai ALBOL:n kaltainen... Jotenkin tulee Uno ja Irma biisistä enemmän mieleen...

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shar ... os=extra_0
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 15 Tammi 2008, 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

Ok. myönnetään että voivat flunssasta johtuen olla vähän tukossa  :cool:

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

No nyt on biisi kuunneltu kokonaan...ja ehkei se nyt IHAN niin ankea ollut, kuin aluksi ajattelin, mutta aikamoista toisesta-korvasta-sisään-ja-toisesta-ulos-huttua.

Ja vaikka Carola kaunis olikin, niin tukkalaite oli vähän oudohko...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ai, vähän oudohko? No, ei ainakaan sopinut hänelle. Mutta kaunishan tämä lady toki on, aina.

Toinen, mikä enemmän mua ketutti (purinkin vähän jo harmistustani tuolla urheilu-alueella) oli se vaatetus. Hirveä mummo-look, jossa se näytti raskaana olevalta mummolta!  :eeek: Ja La Carola taitaa kyllä vähän liian nuori olla vielä mummoksi Amadeus-pojalleen.  :heh: Eikös se jossain kymmenen hujakoilla ole, vähän ylikin jo, se natiainen?  :miettii:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

Musta tuntuu, että La Carl-Ola on päässyt vähän paisumaan ja siksi oli äitiysmekolla peitettävä isoimmat muodot. Mutta tehotreeni on taas käynnissä ja kyllähän tässä vielä ehtii saada aikaan ihmeitä ennen MF-lavalle kapuamista.

Avatar
Terris
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Marras 2005, 13:46
Paikkakunta: Åbo

Re: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Terris »

Mä luulen kans et on Perrellin vuoro. Onhan se Kempen tekemä biisi, hän onnistuu aina tekemään hyviä viisubiisejä...
Carola mummo-look ja, nå onhan Carola yli 40 jo.. -06 ihmiset valitti siitä et hän yrittää näyttää liian nuorelta (botox ja hela faderullan)... mun mielestä se "mummo-look" siinä gaalassa sopii hänelle...  vuxet och stiligt!
Använd fingret, det gör susen

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Robby »

Terris kirjoitti: Mä luulen kans et on Perrellin vuoro. Onhan se Kempen tekemä biisi, hän onnistuu aina tekemään hyviä viisubiisejä...
Kempe ei ole tähän mennessä onnistunut saamaan aikaa minkäänlaista pettymystä MF-biiseillään, joten uskon että "Hero" ja "Pame" on kyllä kärkikastia tänä vuonna. Harmi vaan, ettei Kempen biisejä ole enempää mukana.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Joo, tää ei kyllä nyt ihan kerta-annoksena mene meikäläiseltä läpi [img width=67 height=47]http://www.cosgan.de/images/midi/nahrung/h015.gif[/img] . Molemmat ovat yksinään lavalla ollessaan niin omaa luokkaansa, että jotenkin vaan toi duettokeitos on liian.. en mä tiedä, jotakin.    

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Niin paljon kuin mä La Carolaa rakastankin, niin mulla on kyllä kans vähän tunne, että tän schlagerdrottning-skaban vie Charlotte tällä kertaa...  :miettii:

"Drottningen  blir först när man har vunnit..." totesi Charlotte jo vuonna 2003, tosin ei La Carolalle, vaan Lena Ph.:lle.  :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja kwak »

Katselin myös tuon Lucky Starin Youtubesta ja... [img width=17 height=16]http://www.viisukuppila.fi/forum/Smiley ... iettii.gif[/img] Mun mielestä Carolan ja Andreaksen äänet ovat itsestään jo niin persoonallisia, että yhdessä niistä tulee jotenkin sekava fiilis. Vähän sellaista kilpalaulantaa, "määpäs laulankin hienommin kuin sää!". :miettii: Lisäksi oli huono idea laittaa Carola laulamaan stemmaa, sillä hällä on kuitenkin huomattavasti parempi ja kirkkaampi ääni kuin määkivällä ja tunkkaisella Andreaksella. :ylppis: Toivottavasti viisubiisi on parempi muutenkin...

Mä liityn siihen kerhoon, jonka mielestä Charlotte on se, joka vie tänä vuonna pisimmän korren. Charlotte on kuitenkin tavallaan tuoreempi tapaus tässä schlagerdrottningien kisassa, sillä hänen viime osallistumisestaan on jo kuitenkin se 9 vuotta. Se onkin jo ihan sopiva aika comebackille näihin piireihin, toisin kuin eräiden 2 vuotta... Carola on ihana, mutta eiköhän moni ruotsalainen(kin) ajattele, että Carola on vähän jo loppuunnähty ja -kulutettu näissä piireissä, ainakin joksikin aikaa...

Niin siis kukaan muuhan tätä ei voi voittaa kuin Carola tai Charlotte, eipä tietenkään voi. :heh:
Keep your head high above the water

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Ai ne onkin virallisesti nyt Johnson & Häggkvist. Aika erit!  :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Jokeriäänestys lisätty.
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Roope »


Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No onpas "jokerit".. Miksi pantata, kun yllätys on alle nollan? Koko MF vaikuttaa niin elähtäneelle ettei ole tosikaan. Toivottavasti biisit pelastavat.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Kimmoke
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 309
Liittynyt: 22 Marras 2003, 12:37

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Kimmoke »

Carolahan on loistava! Carolan kaikki euroviisut myös Invincible/ Evighet ovat olleet upeita  :uujee: Andreas Johnsonista en ole niin innostunut mutta eiköhän Carola lähdä mukaan vain hyvällä kappaleella. Yllätävää vain on että Carola lähti jo tänä vuonna uudestaan mukaan, sillä en pitäisi hänen voittoa nyt ihan varmana  :miettii:

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Johnson & Häggkvist
Mä luulen että kun nämä kaksi korkealta ja kovaa laulavat artistit pääsevät samalle lavalle on tuloksena puuduttavaa kilpaulvontaa.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

:joojoo: Aivan. Ikävä kyllä. :niinpa:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jos nyt ootettais vielä neljä viikkoa ja haukuttais vasta sitten?  :joojoo:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Katten-Gustaf kirjoitti: Jos nyt ootettais vielä neljä viikkoa ja haukuttais vasta sitten?  :joojoo:
Katten Katten  :hali: saahan näitä spekuloida. Vapaalla keskustelupalstalla on keskustelu aloitettu.
Waiting For The Sirens Call

Mister ?
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 23:19

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Mister ? »

Kysytäänpä täältä neuvoa Melodifestivalenin katsomiseen. Digiuudistuksen jälkeen matkatelkkarista katosi SVT ja huoli on suuri eli mistä näkyisi SVT ja Melodifestivalen, joka on ollut aina yksi kevään kohokohdista. Näkyykö netistä tai miten te kaikki aiotte katsoa? Kiitokset jo etukäteen vinkeistä.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Netistä näkyy, ja sen lisäksi viime vuosina finaali on näkynyt YLE FST:ltä.
SVT Europan voi toki hankkia maksullisena, jos haluaa.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Riippuu ihan, mitä kanavapakettia tmv. käytät. Welhon käyttäjät osannevat vastata hintatietoihin siltä osalta, mutta...

http://www.plustv.fi -sivulta löydät plus-kanavapaketit tai, jos haluat vaan SVT:n, maksaa 3,50 euroa kuussa. mikä ei ollenkaan paha tarjontaansa nähden... Onnea yritykseen ja toivottavasti ehdit saada SVT:n ajoissa kevään kohokohtaa varten.  :peukku:

Subbari: toki näin. Mutta lähinnä "hampaiden kiristystä" aiheuttaa se, että biisikin lytätään vuoden huonoimmaksi takuuvarmasti (jo tuolla anti-ketjussa) erään kirjoittajan taholta, vaikkei sitä olla edes kuultu.  :hak:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Katten-Gustaf kirjoitti: Subbari: toki näin. Mutta lähinnä "hampaiden kiristystä" aiheuttaa se, että biisikin lytätään vuoden huonoimmaksi takuuvarmasti (jo tuolla anti-ketjussa) erään kirjoittajan taholta, vaikkei sitä olla edes kuultu.  :hak:
Oho,tohon osioon en ole vielä tutustunutkaa.
Luulen, että tuossa osiossa jyllää enemmän ne maidensa ennakkosuosikit, kuin ne tylsät unohdetut semien semien pudotetut biisit.
Ei pidä haukkua kuulematonta biisiä, vaan arvuutella mitä on tulossa.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

Sori nyt vaan Katten, mut en mahda sille mitään että INHOAN Carulan olemusta, ääntä, kaikkea mitä hän edustaa. Se on kuin kyssäkaali, sitä ei pysty syömään vaikka kuinka pakotetaan, kun kerran tietää miten pahaa se on. :niinpa:
Koitan sen silti kestää...ihan vaan A. Johnsonin vuoksi. :joojoo: :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Mister ?
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 23:19

Vs: Melodifestivalen 2008

Viesti Kirjoittaja Mister ? »

Kiitokset Wigwamille ja Katten-Gustafille vastauksista kysymykseeni, joka koski Melodifestivalenin katsomista telkkarista Suomessa. 3.50 tuntuu tosi halvalta hinnalta SVT-näkyvyydestä. Tällaisen saa ilmeisesti PlusTV:stä?
Ei tämä digiuudistus ole pelkkää hyvää tuonut, kun joutuu näitä nyt säätämään. Pitää kuitenkin hoitaa ehdottomasti, koska Melodifestivalen on ehdottomasti yksi kevään kohokohdista.

Lukittu