Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

ESC 2008 -arkisto.

Dima Bilan - Believe

*****
35
22%
****
28
17%
***
38
23%
**
31
19%
*
30
19%
 
Ääniä yhteensä: 162

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42827
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mietityttää, että olisiko tuo sävellys kuitenkin kohtalaisen kelvollinen, jos sen esittäisi joku muu ja aivan toisin ja ilman sitä kaikkea vääntelehtimistä ja ähkimistä ja überdaideellista oheissälää. En kuitenkaan pysty kuuntelemaan tätä edes sen vertaa, että melodia jäisi kokonaisena päähän, niin että voisin sitten itse mielessäni kehitellä mieleisemmän sovituksen.

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

ta1ja kirjoitti:
umbros kirjoitti: näin suurta kuvotuksen tunnetta en ole suurinta ennakkosuosikkia kohtaan tuntenut vuosikausiin viisujen kynnyksellä! :nohyi:
No aivan. Tilanne on kohdallani niin vakava että jos tämä menestyy ja mikään kunnollinen ei niin mä en tiedä voinko mä jatkaa viisujen seuraamista. En.
Mutta jos miljoonat äänestäjät ovat eri mieltä kuin te, niin kunnioittakaa heidän mielipidettään..

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

sussu kirjoitti:Mutta jos miljoonat äänestäjät ovat eri mieltä kuin te, niin kunnioittakaa heidän mielipidettään..
Sussu on tainnu päätä pahkaa rakastua Dimaan, sen verran tomerasti tämän puolia pitää. :heh: Minä en voi muuta kuin laittaa luottamukseni Euroopan puhelinäänestäjiin, jotta tämä turhake ei voittaisi. Sehän on nimittäin varmaa, että top5:stä tämä löytyy. Jos saisin valita, niin sellainen pisteen tappio mille vaan voittajalle olisi ihan oikeutettu Venäjälle tänä vuonna. :heh:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja rosetta »

umbros kirjoitti:Minä en voi muuta kuin laittaa luottamukseni Euroopan puhelinäänestäjiin, jotta tämä turhake ei voittaisi.
Minä en voi muuta kuin laittaa luottamukseni Euroopan puhelinäänestäjiin, jotta tämä turhake ei edes kilpailisi voitosta... :pliis:

Avatar
sussu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 19 Kesä 2006, 21:07

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja sussu »

umbros kirjoitti:
sussu kirjoitti:Mutta jos miljoonat äänestäjät ovat eri mieltä kuin te, niin kunnioittakaa heidän mielipidettään..
Sussu on tainnu päätä pahkaa rakastua Dimaan, sen verran tomerasti tämän puolia pitää. :heh: Minä en voi muuta kuin laittaa luottamukseni Euroopan puhelinäänestäjiin, jotta tämä turhake ei voittaisi. Sehän on nimittäin varmaa, että top5:stä tämä löytyy. Jos saisin valita, niin sellainen pisteen tappio mille vaan voittajalle olisi ihan oikeutettu Venäjälle tänä vuonna. :heh:
Näin on; olen kuullut Dimaa paljon parin viime vuoden aikana ja hän on mielestäni lahjakas ja vahva laulaja, mutta ehkä minunkin on lopulta paljastettava se, että myös minun mielestäni tämä biisi on kyllä hänen heikoimmistaan... Siitä huolimatta se päihittää monet kisakumppaneistaan ! :heh:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

sussu kirjoitti:Näin on; olen kuullut Dimaa paljon parin viime vuoden aikana ja hän on mielestäni lahjakas ja vahva laulaja, mutta ehkä minunkin on lopulta paljastettava se, että myös minun mielestäni tämä biisi on kyllä hänen heikoimmistaan... Siitä huolimatta se päihittää monet kisakumppaneistaan ! :heh:
Päihittää kyllä. Siis minunkin puntarissani tämä taitaa pitää paikkaa 19. Ja sehän on korkea sijoitus ottaen huomioon, että mukana on 43 maata ja yhtä monta ehdokasta. Laaduttomista laaduttomin tämä ei ole. Mutta kun tässä vaan sotii minulla ainakin vastaan tuo Diman persoona, se limanuljaskainen siellä lavalla, joka osaa olla imelistä imelin. Niin sokerilla kuorrutettu vaahtokarkkipoika, että oikein tekee pahaa. :heh: :nohyi: Ja siihen lisäksi tuo ääni, jota vibroineen en voi sietää. Englannin kamala lausuminen. Nuoleskeleva ja ylidramaattinen lavaesitys. Kaikki kauhuviisuleffan ainekset.

Mut joo, tämän on juuri kaiken suola viisuissa, että täältä löytyy biisejä joita jotkut rakastaa, mutta jotka saa toiset taas yökkimään. Ja kiitos rehellisyydestä. Olen sattumoisin itsekin tutustunut ystäväni kautta kyseisen herran tuotantoon ensimmäisen kerran jo ennen vuoden 2006 viisuja (joista Dima pongahti aika monen tietoisuuteen vasta), ja voin kertoa, että parempaakin tuotantoa pojalla on. Tämä on suorastaan hirveä, kun ynnään tähän vielä senkin, että taustatekijätiimissä on ollut Timbaland, jolta olisin voinut odottaa kyllä jotain tosi hyvääkin.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8389
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nonnih, onneks olkoon Venäjälle pitkään odotetusta ja ansaitusta jääkiekon maailmanmestaruudesta. Olin teidän puolella. Nyt kun nämä skabat on saatu pois päiväjärjestyksestä, voikin seuraavaks jäädä odottelemaan viisuja, joissa en kuitenkaan teidän kannattajiin kuulu. Parempaa vuosikertaa odotellessa... unohtakaa tunnelmalliset mölyballadit ja pitäytykää mieluummin vaikka nuorten tyttöjen dance-linjalla (t.a.t.u.), se kun näistä kahdesta linjasta näyttää olevan tarjonnaltaan vahvempi. *
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Ate »

Venaja on hyva. Hyva, hyva, hyva. :mrgreen:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Kiitos. :rofl:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Ate »

Ole hyva :heh:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1215
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja JRS »

Dima jalleen viisuissa. Lauluaanessa ja esiintymisessa ei ole pahemmin vikaa mutta kappale ei ainkaan minusta saa otetta :mitvit: Finaaliin luultavasti silti menee.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja jamit »

Ei vieläkään kuullosta hyvältä minun korvaan, kuullostaakohan koskaan?

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Oikeen kun miä tuota kattoessa mietin, niin voisin keksiä yhden syyn minkä varjolla Diman voiton voisi hyväksyä; miä en todellakaan halua nähdä, mitä sille vielä keksitään raahata lavalle jos (kun :heh: ) se se joutuu tavoittelemaan voittoa vielä kolmannen kerran...
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Tämä esitys oli aika nolo, en voinut katsoa loppuun.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Halla »

Maarushka kirjoitti:Tämä esitys oli aika nolo, en voinut katsoa loppuun.
Mä katsoin loppuun, mutta mua oikeasti myötähävetti. Pari vuotta sitten Dima, biisi ja esitys olivat tosi jees, mutta nyt tää oli jotain sanoinkuvaamattoman noloa. Tää varmaan voittaa. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

:rofl:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

mä tykkäsin tästä esityksestä.. :D
mua alko naurattaa se luistelija :rofl: :rofl:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

Hieno esitys,meni taiteen puolelle. Dima veti sopivasti yli.

Avatar
klasuk
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 00:29

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja klasuk »

Halla kirjoitti:
Maarushka kirjoitti:Tämä esitys oli aika nolo, en voinut katsoa loppuun.
Mä katsoin loppuun, mutta mua oikeasti myötähävetti. Pari vuotta sitten Dima, biisi ja esitys olivat tosi jees, mutta nyt tää oli jotain sanoinkuvaamattoman noloa. Tää varmaan voittaa. :heh:
Olisi kiva tietää tarkalleen veli venäläisen sijoitus ykkössemissä. Ketä tätä esitystä oikein äänesti?
...vai miten saivat "rekrytoitua" äänestäjiä..? (olivatko esim. venäläiset "lomamatkalla" eu:n alueella vain äänestääkseen kotimaatansa...?) :eiei:

Mun on vain todella vaikea keksiä mitään loistavaa sanottavaa tästä esityksestä. Jos edes laulajan ääni olisi ollut 100% kunnossa, olisin saattanut antaa muutaman pisteen... nyt esitys meni jotenkin tahdittomasti eteenpäin "pakollisine" showkliseineen..

Ihan samaa mieltä: toissavuoden Dima oli huomattavasti parempi esitys!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Illan kornein esitys, tää voitti jopa Viron ja Irlannin :rofl: . Sääli, että tää on tarkoitettu vakavasti otettavaksi :heh: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja umbros »

Kenellä muulla meinasi tulla yökit tämän kohdalla? :shock: :nohyi:

Niin yliyrittämistä. Niin ylidraamaa. Jotenkin kaikki mahdolliset sälät oli lyöty tähän esitykseen, ja lopputulos on sitten aivan karmaiseva.

Joka tapauksessa jokainen viisuja enemmän seuraava tiesi varmasti tämän lentävän finaaliin, ja jokainen varmaan tietää, että kärkikahinoissa tulee olemaan, vaikkei sitä todellakaan ansaitsisi.

Voi kuvotus! Tämä toisi pahan mielen, jos ei Suomi olisi myöskin läpäissyt juuri semejä. :tapu: :tuuletus:

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Eipä Dima malttanut olla ilmeilemättä. Rumaa katseltavaa niin kuin aina.

Mutta olihan showssa omat hetkensäkin. Itse asiassa tykkäsin tuosta alun maassa makoilusta.

Se loppukuva oli sitten taas nolouden huipentuma. Kolme typerän näköistä miestä polvillaan maassa ja niin fiiliksissä. Siihen olisi tarvinnut vielä lähiksen Diman naamanväänteistä!

Mutta Diman vokaali ei itse asiassa kuulostanut aivan niin kamalalta kuin muistin.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tykkäsin esityksestä. :shock: Biisi nyt on edelleen kahden tähden huttukauraa, mutta jotenkin esitys vain toimi. Dima oli just sopivan söpö, mutta ei ällöttävän maaninen tai hullu. Hassua, miten eri tavalla nämä voi kokea.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Miten näin huono kappale ja näin epätoivoinen esitys voi mennä jatkoon ?
Jopa Kalkkunassa oli enemmän munaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mun ja äidin keskustelu tän esityksen aikana... :rofl:

*Dima kierii lattialla*
minä: "Ei noin, hei lauluasento Dima!"
äiti: "Mut jos näyttää tolta niin saa kaikki anteeks"

*Diman paljaat varpaat*
Ä: "No voi, eikö niillä oo siellä Venäjällä edes kenkiä antaa pojalle"
M: "Niin ja tyyppi on maan suosituimpia artisteja"
Ä: "Lähetetäänkö kehitysapua?"

*Dima aukasee paitansa*
M: "OI JOI!!"
Ä: "Noniin, Venäjällä on vaan yksi paljas ylävartalo"
M: "Dima nyt paljastelee muutenkin"
Ä: "Ai taitaa olla paljaat varpaat niissäkin kuvissa?" :heh:

mtveser
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 10 Touko 2008, 20:07
Paikkakunta: Italia

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja mtveser »

Levyversio on yksi suosikkibiiseistäni näissä geimeissä, mutta nyt meni kyllä live-veto penkin alle.. Dima hei, jotain rajaa! :eiei: Toivon, että finaalissa hän jättää turhan melodraaman sikseen ja keskittyy itse asiaan. Taitoluistelijankin saa mieluiten kipata ihan muille areenoille.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Toistan vissiin itseäni kirjoittaessani etten voi sietää Dimaskuukkelin kähinää, ähkettä ja voihketta. Ja ne naaman vääntelyt! :nohyi: Aloin jo pelkäämään, että rupeaa lipomaan kielellään huuliaan kuin taannoinen viisumestari... Kammottavan ällöttävä. Ainoa aito asia olivat paljaat varpaat. Muista ruumiinosista on vielä mainittava Diman kaula, joka näyttää sille että mies kohta halvaantuu je vetää viimeisillä voimillaan henkeä että jaksaisi vielä lauloo luikauttoo. Mutta piruvie kun on hyvä kappale, uppoaisi täysin ilman imellytystä. Entinen Dima takaisin, vaikka taitaa nykyinenkin Dima pärjäillä näissä kinkereissä liiankin hyvin.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tää oksetus sai 24. paikan Finaalissa, joo, kiva.. toivottavasti ei Moskovassa nähdä.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Onneksi osasin jo etukäteen varautua tämän kehnouteen, mutta kyllä se vielä alitti odotukset! :niinpa: Toivottavasti tämä ei todellakaan voita! :jupinaa:
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Venäjä 2008: Dima Bilan - Believe

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minun suuri pelkoni on se, että tämä nappaa voiton Serbian nenän edestä pienellä marginaalilla. Toki olisi kiva lähteä Venäjälle viisuilemaan, mutta ei tämän kappaleen vuoksi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Lukittu