Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

ESC 2008 -arkisto.

Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

*****
18
13%
****
16
11%
***
12
9%
**
18
13%
*
76
54%
 
Ääniä yhteensä: 140

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja umbros »

Niksi kirjoitti:Kun viisukuppila hypetti Coralia, menin juutuubeen ja katsoin esityksen. Oli todellakin upea esitys, jollakin tavalla muistutti Dana Internationalia. :draamaa: Kylmät väreet! Luulinkin jo, että tämä oikeasti voitti...kunnes luin threadin tarkemmin ja PETYIN. Siis MITÄ. Siellä on Coral ja lähettävät jonkun Rodolfon Chiki Chikin?! Ja viime vuonnakin meinasi Mirella tulla Suomeen, mutta kun ei siellä tietenkään koskaan äänestetä oikein. *****! :jupinaa:
NO OHO! :shock: Tää Coralhan on TAJUTTOMAN HYVÄ! Nyt entisestäänki alkaa suututtamaan, miksi Espanja laittaa tällaista huttua kisoihin. :jupinaa: Biisinä toi Todo esta en tu mente on jopa valmiimpi ja hiotumpi ja voimakkaampi ku Charllotte Perrellin Hero! :rakkaus: Järkyttävä hasardi tämä Coralin sivuuttaminen Espanjalta... :niinpa:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Coral olisi ollut puntarini ehdoton ykkönen. :lohduton: Nyt se saa korkeintaan roikkua karsintatyrkkyjen kärjessä. No, saavutus sekin.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Talle vahan lampee ku ottaa vaarin nkorpin neuvoista eli tajuaa sen ettei talla ole tarkoitustaan olla "biisi" vaan hullu villitys. :joojoo: Ma oon pikkusen ruvennu lampeemaan talle, noiden variaatioiden ansiosta. Mutta ei se tata minnekaan silta puntarin vikalta sijalta nosta. :heh:

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mä en tälle kyllä lämpee varmaan ikinä. :eiei: Toissa yönä näin tästä Chikistä jotain ihme unta missä ei ollut oikein tolkkua. Se oli hirveä painajainen. :eeek:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Aancon kirjoitti:Talle vahan lampee ku ottaa vaarin nkorpin neuvoista eli tajuaa sen ettei talla ole tarkoitustaan olla "biisi" vaan hullu villitys. :joojoo: Ma oon pikkusen ruvennu lampeemaan talle
Samoin ;)

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Niin eihän tästä saa perus eurohölkkää tekemälläkään :roll:
Musta tää on vaan hitsin hyvä :surrur: En yllättyisi vaikka voittaisi koko viisut .

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

ESC_Hullu kirjoitti:En yllättyisi vaikka voittaisi koko viisut .
:eeek: Mä yllättyisin ja vaihtaisin harrastusta.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

tonywerner kirjoitti:
Ihme_Mies kirjoitti:Siis saman yleisön, joka oli niin kovasti innoissaan ihan samanlaisesta roskasta -jossa myös numeroita toisteltiin loputtomiin- viime vuonna?! :roll:
Tosi samanlaisia :eiei:
Hyvällä ja huonolla vitsillä on eroa. Vähän kun vertaisi Manitboisia AbFabiin. :roll:
Yhtäläisyyksiä löytyy. Ja musiikillinen "taso" on ihan sama.

Toi tv-sarja vertaus ontuu... löytyy varmasti ihmisiä joiden mielestä AbFab olisi yhtä kuin se "hyvä vitsi"! ;)
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

ESC_Hullu kirjoitti:Niin eihän tästä saa perus eurohölkkää tekemälläkään :roll:
Musta tää on vaan hitsin hyvä :surrur: En yllättyisi vaikka voittaisi koko viisut .
Samma här, soinut päässä tämän päivän ja alan olla varma tämän tulevasta menestyksestä. Espanjaan lähtisin mielelläni viisuilemaan :peukku:

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Aintsu kirjoitti:
ESC_Hullu kirjoitti:En yllättyisi vaikka voittaisi koko viisut .
:eeek: Mä yllättyisin ja vaihtaisin harrastusta.
Kannattaa varoa, mitä lupaa. Moni joutui pyörtämään lupauksensa, kun Lordi meni ja voitti.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

No joo, ehkä vähän liioittelin. Ei yksi pökäle onnistu pilaamaan mun rakasta harrastusta. Mitä nyt vaan päätyisi kaikkien aikojen viisuvoittajainhokiksi.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Marie N:ää ei kyl voita mikään kauheudessaan. :rofl: Aijaijaijaijai :niinpa:

Mulle tää kappale alkoi aueta pelottavalla tavalla: Kuoroversio on hyvä. :rofl:
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Vompeli kirjoitti: Mulle tää kappale alkoi aueta pelottavalla tavalla: Kuoroversio on hyvä. :rofl:
Niiiin samixiii! :surrur:

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

En mä sulta muuta odottanutkaan. :heh: :hali:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vompeli kirjoitti:Marie N:ää ei kyl voita mikään kauheudessaan. :rofl: Aijaijaijaijai :niinpa:

TÄMÄ kyllä peittoaa Marien kirkkaasti.
Vompeli kirjoitti:Mulle tää kappale alkoi aueta pelottavalla tavalla: Kuoroversio on hyvä. :rofl:
Te pelotatte mua. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Vompeli kirjoitti:Marie N:ää ei kyl voita mikään kauheudessaan. :rofl: Aijaijaijaijai :niinpa:
Siinä onkin aikamoinen haaste :shock: Tosin nykyään taidan olla melkein sitä mieltä, että Rock'n'Roll Kids on vielä huonompi.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33313
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Pete »

UFOPOLI kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Marie N:ää ei kyl voita mikään kauheudessaan. :rofl: Aijaijaijaijai :niinpa:
Siinä onkin aikamoinen haaste :shock: Tosin nykyään taidan olla melkein sitä mieltä, että Rock'n'Roll Kids on vielä huonompi.
Vähänkö samiksii. :surrur:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mun mielestä "Rock'n'roll kids" on sympaattinen. :ylppis: Ja jotta palaisin takaisin varsinaiseen aiheeseen, voin todeta että tää chikichiki-hömpötys on kaikkea muuta kuin symppis.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja rosetta »

UFOPOLI kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Marie N:ää ei kyl voita mikään kauheudessaan. :rofl: Aijaijaijaijai :niinpa:
Siinä onkin aikamoinen haaste :shock: Tosin nykyään taidan olla melkein sitä mieltä, että Rock'n'Roll Kids on vielä huonompi.
Rock'n'Roll Kidshän on ihana :shock: Jotenkin hellyttävän kaihoisa...

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

No ei oo. :rofl: Sekin on kamala.
Aintsu kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Mulle tää kappale alkoi aueta pelottavalla tavalla: Kuoroversio on hyvä. :rofl:
Te pelotatte mua. :heh:
Ei ole eka kerta kun mulle on sanottu näin kun paljastan perversioita. :uujee:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

rosetta kirjoitti:Rock'n'Roll Kidshän on ihana :shock: Jotenkin hellyttävän kaihoisa...
Tätä mäkin yritin sanoa. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

umbros kirjoitti: NO OHO! :shock: Tää Coralhan on TAJUTTOMAN HYVÄ!
En jaksanut edes kuunnella loppuun -- Chikilicuatre oli näiden biisien osalta ylivertainen Coraliin nähden.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Aancon »

nkorppi kirjoitti:
umbros kirjoitti: NO OHO! :shock: Tää Coralhan on TAJUTTOMAN HYVÄ!
En jaksanut edes kuunnella loppuun -- Chikilicuatre oli näiden biisien osalta ylivertainen Coraliin nähden.
:rofl: Ihanaa kuulla vahan erilaisempiakin kommentteja taalla Coralin suhteen! :rofl: Ettei ihan ylistykseksi mene.. :heh:

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

No joo, onhan Coralin kappaleessa hienon kuuloinen ja vahva kertosäe. Mutta pelkällä kertosäkeellä ja sen modulaatiolla ei tunnetusti synny mitään hyvää kappaletta. Tässä tapauksessa itse 'säkeistöt' ovat innotonta ekstraa...

Chiki pitää otteessaan alusta loppuun, joko hyvässä tai pahassa, koska se on oikein mitoitettu. Kauniinkielinen räppiparodia tuo mukanaan osan Espanjan slapstick-kulttuuria. On myös rohkeaa valita kappale, joka ei aukea kokonaan ensikuuntelulla.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja umbros »

nkorppi kirjoitti:Chiki pitää otteessaan alusta loppuun, joko hyvässä tai pahassa, koska se on oikein mitoitettu. Kauniinkielinen räppiparodia tuo mukanaan osan Espanjan slapstick-kulttuuria. On myös rohkeaa valita kappale, joka ei aukea kokonaan ensikuuntelulla.
Tismalleen samaan mieltä siitä, että oikein on tämä biisi mitoitettu. :heh: Kyllä se vajaa kaksiminuuttinen on tasan sen verran kun tätä jaksaa kuunnella! :rofl: Mutta että pitää otteessa alusta loppuun ni... :shock:

No mut itsekin liveversion ja tähän biisiin sisältyvät tanssiliikkeet nähtyäni tämän kyllä sietää, kun osaa oikealla tavalla asennoitua. Mutta kuten sanoin jo aiemmin toisessa ketjussa, ni jännä huomata miten erilainen huumori uppoaa eri tavalla eri ihmisiin. :mrgreen: Minua tosiaan naurattaa enemmän kalkkunan kotkotus kuin tämä tiputanssi. Hyvä että tällekin biisille löytää fanittajansa. :peukku:

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Joblo »

umbros kirjoitti:Minua tosiaan naurattaa enemmän kalkkunan kotkotus kuin tämä tiputanssi. Hyvä että tällekin biisille löytää fanittajansa. :peukku:
Täällä päin ei taas naurata kumpikaan :niinpa:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12010
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja sziget »

Käännyin jo kannattajaksi. :stara: Sanoitus, tanssijattaret ja "koreografia" ovat superhauskoja, kuoro- ym. uusversioista puhumattakaan. Tosikkoutenne häkellyttää. Kommentoin kommentteja:

1) Vitsiviisuja on tasan kolme. Ei kahtakymmentä, kuten tämän ketjun lukija voisi luulla. Kolme on vähän Verkan menestyksen jälkeen.

2) "Verka oli sentään laadukas." Niin oli, ja yhtä vähän musiikkia ja yhtä paljon ilmiö kuin Chiki.

3) "Tämä tajutaan vain Espanjassa." Ai ovatko Robocop ja Michael Jackson Espanjasta? Onko epämusiikkiin perustuvaa huumoria vain Espanjassa? Ovatko Simo Salminen ja Aarne Tenkanen espanjalaisia?
nkorppi kirjoitti:Tämä ei ole kappale. Tämä on ultra-mega-hyperluokan ilmiö, joka tulee pyyhkäisemään koko maailman halki. Jo nyt voimme nähdä remix-videoita korealaisista ja japanilaisista bailaamassa tämän tahtiin!
No täsmälleen. Macarenan parodia ja kaikkien macarenojen macarena samassa biisissä. :rofl:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja umbros »

[quote="sziget"]Käännyin jo kannattajaksi. :stara: Sanoitus, tanssijattaret ja "koreografia" ovat superhauskoja, kuoro- ym. uusversioista puhumattakaan. Tosikkoutenne häkellyttää.

En mä usko, että kyse on tosikkoudesta. Eihän pikku-Kalle vitsitkään naurata kaikkia, eikä se kerro tyypin huumorintajusta tai -tajuttomuudesta mitään. Kyse on enemmänkin varmaan siitä, että porukka osaa nauraa erilaisille asioille. Kuten itse sanoin, minua hauskuuttaa edelleenkin Dustin paljon enemmän ihan senkin takia vaan, että Irlanti tekee tänä vuonna jotain sellaista, mitä ei ole koskaan aiemmin viisuissa nähty! :mrgreen: Tämä chikichiki on mulle taas tekohauskaa halpatavaraa tekopartoineen, jota pystyy kyllä sietämään kun ottaa oikean asenteen, mutta ei vaan naurata! Toki viisufaneissa on sitten myös ryhmittymä, joka arvostaa vain musiikillisia riemuvoittoja eivätkä anna mitään arvoa näille huumoripläjäyksille. Jokaista tarvitaan. :peukku:

[quote="nkorppi"]Tämä ei ole kappale. Tämä on ultra-mega-hyperluokan ilmiö, joka tulee pyyhkäisemään koko maailman halki. Jo nyt voimme nähdä remix-videoita korealaisista ja japanilaisista bailaamassa tämän tahtiin!

No se jää nähtäväksi. Aineksia tässä on kieltämättä siihen, mutta toisaalta tämä voi viisufloppauksella jäädä unholaan samantienkin. Ja kun Espanjan edustajavalinta on vielä varsin tuore niin senkin takia tämän ympärillä nyt kohistaan ja hypetetään. Kyllä ne viikot tekee tehtävänsä tämänkin kipaleen kanssa, kun tätä soitetaan kyllästymiseen asti. :nohyi: Sama juttu oli Dustinin valinnan kohdalla, että kohu oli valtaisaa ensimmäiset viikot. Nyt on suurimmat tunteen purkaukset jo rauhoittuneet.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30806
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

umbros kirjoitti:En mä usko, että kyse on tosikkoudesta. Eihän pikku-Kalle vitsitkään naurata kaikkia, eikä se kerro tyypin huumorintajusta tai -tajuttomuudesta mitään. Kyse on enemmänkin varmaan siitä, että porukka osaa nauraa erilaisille asioille.
Sziget tuskin viittasi ihmettelemällään tosikkoudella kaikkiin, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät liiemmin pidä Espanjan viisusta. Toki vitsiviisusta saa olla pitämättä siinä missä mistä tahansa muustakin. Ihmetyksen aihe lienee se, että näitä valintoja on pidetty likimain henkilökohtaisina loukkauksina ja euroviisujen kuoliniskuna. Melkoinen määrä draamailua, viisufanituksenlopettamispuheita ja muita tuomiopäivän julistuksia on saatu aikaiseksi vain kolmesta vitsiviisusta. Kyllä sitä minustakin sietää ihmetellä. Vitsiviisujen suhteellinen osuus oli korkeampi välillä raativuosinakin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Espanja 2008: Rodolfo Chikilicuatre - Baila el chiki chiki

Viesti Kirjoittaja umbros »

Timoteus kirjoitti:Sziget tuskin viittasi ihmettelemällään tosikkoudella kaikkiin, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät liiemmin pidä Espanjan viisusta. Toki vitsiviisusta saa olla pitämättä siinä missä mistä tahansa muustakin. Ihmetyksen aihe lienee se, että näitä valintoja on pidetty likimain henkilökohtaisina loukkauksina ja euroviisujen kuoliniskuna. Melkoinen määrä draamailua, viisufanituksenlopettamispuheita ja muita tuomiopäivän julistuksia on saatu aikaiseksi vain kolmesta vitsiviisusta. Kyllä sitä minustakin sietää ihmetellä. Vitsiviisujen suhteellinen osuus oli korkeampi välillä raativuosinakin.
En itsekään ymmärrä tuota draamailua, että "uhataan" viisujen katsominen lopettaa jne., mikäli joku näistä vitsiviisuista sattuu voittamaan. Toisaalta aikamoista draamailua liittyy kyllä viisujen ympärillä vähän kaikkeen, kuten esimerkiksi Suomen edustajan valintaan. Sen lisäksi että se oli joidenki osalta draamailua ni myös todella huonoa häviämisen taidon osoittamista! :niinpa:

Eikä viisut kuole mihinkään, päinvastoin! Vaikka en chikichikistä lämpenekään, niin uskon kyllä että muun muassa tämä veisu houkuttelee ruutujen äärelle sellaisia uteliaita silmäpareja, jotka eivät aiemmin viisuja kovin suuresti ole seuranneet. :peukku: Mutta toisaalta kun sanoit, että vitsiviisuja on vain kolme tänä vuonna, niin minusta tuokin on vähän tulkinnanvarainen asia. Minulle viisupuntarini viimeistä ja toiseksi viimeistä sijaa pitävät Latvia ja Malta ovat kyllä myös todellisia kieli poskella tehtyjä VITSEJÄ... :nohyi:

Lukittu