Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja minnie »

Anna_M kirjoitti: Kuunnelkaa tänään Radio Suomesta klo 14.30 Takahuone-ohjelma. Tämän vuoden artistikattausta ruotimassa Thomas Lundin, Kjell Ekholm ja Tuire Lindström (kaksi jälkimmäistä olivat laatimassa listaa). Luvassa myös faniasiaa...  :nuija:
Pitänee kuulostella. Kiitos tiedosta. :) Just sopivaan aikaankin tulee, kun tiskailen ja pölyjä pyyhin yms. pientä siivousta sekä pakkaan siihen aikoihin.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Monipuolinen porukka koossa. En kuitenkaan vielä uskalla olla iloinen, ennen kuin kuulen laulut. Sellainen tunne kuitenkin on, että hyviäkin kappaleita olisi mukana, johtuen viisujen kasvaneesta julkisuusarvosta.

Olen samaa mieltä kuin viime vuonna; ihan sama minkätyylinen kappale valitaan, kunhan vaan kokonaispaketti on hyvä (laulu, artisti, esitys).
Musiikki on makuasia.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Hyvää näissä 12 on se, että tällä kertaa on kuullut kaikkien nimen joskus jossain jotain kautta. Eli täysin tuntemattomia ei oo onneksi mukana tänä vuonna.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

AntSa kirjoitti:
Anna_M kirjoitti: Kuunnelkaa tänään Radio Suomesta klo 14.30 Takahuone-ohjelma. Tämän vuoden artistikattausta ruotimassa Thomas Lundin, Kjell Ekholm ja Tuire Lindström (kaksi jälkimmäistä olivat laatimassa listaa). Luvassa myös faniasiaa...  :nuija:
Mä olen hoitamassa ja kasvattamassa lapsosia tuolloin, mutta eiköhän tämäkin pätkä löytyne netistä jälkikäteen? *TAHTOO KUULLA*  :peukku:
Tääkin oli Helsingin kisojen pormestarin biletalossa yhdessä koulutustilaisuudessa tuohon aikaan, joten ohi hujahti. Kaipa se netistä löytyy, joskus.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katten-Gustaf kirjoitti:Kaipa se netistä löytyy, joskus.
Yleistä-osion Sanna Kojo-ketjussa on linkki  :peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

tonywerner kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:Kaipa se netistä löytyy, joskus.
Yleistä-osion Sanna Kojo-ketjussa on linkki  :peukku:
Kiitti.  :) Huomasin jo, kun luin vähän "väärässä" järjestyksessä näitä ketjuja, tuli toi Sanna-ketju vastaan tuolla.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Nehaka kirjoitti: Olenkohan minä jotenkin sivistymätön, kun puolet näistä menee minulla "siis kuka?"-kategoriaan?
Et ole ainoa, Nehaka! Mulla on tasan tarkkaan sama tilanne!

•        Cristal Snow – itselleni täysin tuntematon
•        Crumbland – itselleni täysin tuntematon
•        Jenna (Bågeberg) – itselleni täysin tuntematon
•        Mikael Konttinen – itselleni täysin tuntematon
•        Hanna Marsh – itselleni täysin tuntematon
•        Ninja – itselleni täysin tuntematon

Seuraavat ovat tietysti tunnettuja, mutta en osaa nimetä lunttaamatta yhtään sellaista biisiä, jota he olisivat olleet ensimmäisinä esittämässä:

•        Jippu (olin kuullut ainoastaan VF:n Suomihitti-kisan kautta)
•        Kari Tapio (tiedän että konkari, mutten lunttaamatta muista mitä biisejä…)
•        Kristian Meurman (en siis ole kuullut tuotantoa Idolsin jälkeen)
•        Teräsbetoni (kuuntelin kerran levykaupassa, mutten pitänyt eikä jäänyt kappaleita mieleen)

Vain näistä osaan lunttaamatta nimetä omia biisejä:

•        Vuokko Hovatta (Ultra Bran kautta, niiden koko tuotanto, UB:n jälkeisiä soolokappaleita en tiedä)
•        Movetron (Romeo & Julia, Risti nolla)

En siis ole yhtään perillä nykytilanteen uusista artisteista… mutta silti olen samaa mieltä kuin Thomas, olisi kiva saada enemmän ”eturivin artisteja” mukaan :hiips:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Oma yhteenvetoni:

Cristal Snow - Tutustuin ensimmäisen kerran, kun olin paikan päällä seuraamassa Miss Drag Queen kisaa. Olen seurannut uraa mielenkiinnolla ja ostanut singlet nettikaupasta sitä mukaa, kun ne ovat ilmestyneet.

Crumbland - Täysin outo nimi minulle entuudestaan.

Jenna (Bågeberg) - Tiesin tuoreeksi tangokuningattareksi ja myöskin sen että omaa tuotantoa ei ole vielä ole ehditty suuremmin tehdä.

Mikael Konttinen - Ihan outo minullekin entuudestaan.

Hanna Marsh - En ollut ikinä kuullutkaan ennen viisukarsintoja ja vieläkin on se hehkutettu laulu kuulematta.

Ninja - Tunsin uran alkuaskeleet ja menestyksen Ruotsissa. Eka sinkku "Fashion" tuli hankittua heti tuoreeltaan. Albumin osto suunnitelmissa.

Jippu - En tuntenut ennen Iltalehden viisujuorua. Menin Jipun sivuille ja kuuntelin näytteet biiseistä, joista pari olikin tuttua. Levyn sain promokappaleena ja kuuntelu osoitti sen oivalliseksi.

Kari Tapio - Huilumies :draamaa: Luulin, että jokainen tietää Kari Tapiolta jonkun laulun! Vähintään "Olen suomalainen" mutta myös uudempia hittejä. Viisufanin pitäisi muistaa vähintään osallistuminen vuoden 1987 karsintaan.

Kristian Meurman - Tiesin Idols-neloseksi ja myöskin 30.000 kappaletta myyneen debyyttialbumin sisältävän pelkästään cover-kappaleita. Omia biisejä ei ole kukaan muukaan kuullut.

Teräsbetoni - "Taivas lyö tulta"-hitti on tuttu, mutta ei minun juttuni.

Vuokko Hovatta - Ei ole tehnyt omalla nimellään vielä mitään. Ultra Bran jälkeen oli Tekniikan ihmelapset -projekti, jonka musiikki ei ole tuttua.

Movetron - On erittäin tuttu! Kaikki neljä pitkäsoittoa löytyvät hyllystä!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Crumbland, Cristal Snow ja Mikael Konttinen ovat ainoat artistiehdokkaat joita en entuudestaan tuntenut.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

sellaista biisiä, jota he olisivat olleet ensimmäisinä esittämässä
tonywerner kirjoitti: Kari Tapio - Huilumies :draamaa: Luulin, että jokainen tietää Kari Tapiolta jonkun laulun! Vähintään "Olen suomalainen" mutta myös uudempia hittejä.
Niin, mutta ”Olen suomalainen” on alun perin ”L’Italiano” eli cover-biisi, hän ei siis ole ollut ensimmäisenä sitä levyttämässä vaan se on tehty Italiassa. Karin muuhun tuotantoon törmää kieltämättä kotimaisessa iskelmässä paljonkin, mutta en muistanut mitkä biisit ovat hänen :puna:
tonywerner kirjoitti: Viisufanin pitäisi muistaa vähintään osallistuminen vuoden 1987 karsintaan.
Ei vaan 1988 ;) No myönnetään, se karsinta on heikkoja kohtiani, juuri silloin olin hiihtomatkalla ja videoitavaa oli tarpeeksi olympialaisissa :puna: Jälkeenpäin olen kuunnellut karsintaa, muttei ”Tää kaipuu” niin kovin kiinnostava biisi ollut…
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Huilumies kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Viisufanin pitäisi muistaa vähintään osallistuminen vuoden 1987 karsintaan.
Ei vaan 1988 ;)
:hihi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Leena »

Ei kyllä viisufanin elämä helppoo ole :eiei: Tusina pläjäytetään tyrkylle ja näistä sitten pitäis keskustella ja oma lemppari löytää. Ja kun näistä en tunne en edes puoliakaan ???
Bra vibrationer!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Huilumies kirjoitti:
sellaista biisiä, jota he olisivat olleet ensimmäisinä esittämässä
tonywerner kirjoitti: Kari Tapio - Huilumies :draamaa: Luulin, että jokainen tietää Kari Tapiolta jonkun laulun! Vähintään "Olen suomalainen" mutta myös uudempia hittejä.
Niin, mutta ”Olen suomalainen” on alun perin ”L’Italiano” eli cover-biisi, hän ei siis ole ollut ensimmäisenä sitä levyttämässä vaan se on tehty Italiassa. Karin muuhun tuotantoon törmää kieltämättä kotimaisessa iskelmässä paljonkin, mutta en muistanut mitkä biisit ovat hänen :puna:
Älä nyt jaksa, pliis! Totta kyllä, että se on italialainen biisi ja vielä erään viisuvoittajan alun perin tekemä biisi. Mutta jos menisit keltä tahansa tavalliselta matti- tai maijamekäläiseltä kysymään kadulla Kari Tapion tuotannosta "nimeä joku Kari Tapion biisi, mikä tahansa, mikä ekana tulee mieleen", niin aivan tasan varmaan suurin osa sanois miettimättä ensimmäisenä muistavansa "Olen suomalainen"-biisin. Epäilen, että hyvin harva noista vastaajista edes mieltäisi sitä italoiskelmäksi, hyvä, jos edes tietäisi. Tavallinen kaduntallaaja yhdistää biisin Kari Tapioon, ei Toto Cutugnoon. Ja jos tavallinen kaduntallaaja kyseisen biisin johonkin muuhun yhdistää, niin korkeintaan Kaurismäen Rosso-leffaan...
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 18 Marras 2007, 04:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Niin just :ylppis:
Mitä väliä sillä on, onko joku kappale alunperin tehty suomalaisartistille  :eiei:
Suurin 1970-luvun suomalaisiskelmäklassikoista on tehty alunperin toisille. Eihän sitten "Sata kesää, tuhat yötä" ja "Aikuinen nainen" ole Paula Koivuniemen biisejä. Ja "Juna kulkee" ei ole sekään Kari Tapion biisi, vaan myöskin Toto Cutugnon.  :/
Nuo suomalaisklassikot ovat varmasti jääneet elämään täällä suurempina hitteinä, kuin kotimaassaan konsanaan originaaleina.  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ja samalla logiikalla esim. Anneli Saariston Voimistuu hiljainen laulu (italialainen alun perin) Kuutamon poika (Hijo de la luna) Aina eilinen (Stinginkö alun perin, nyt en muista varmaksi?) eivät ole Annelin biisejä. Tai sitten mikäs tää oli (Einikö?) joka aikanaan lauloi Parlez-vous francais (sori, en jaksa kaivaa sitä erikoismerkkiä) suomeksi. Tuskin monikaan edes ajattelee sen olevan alun perin viisu (siis tavallinen kaduntallaaja, viisuharrastaja nyt tiedostanee sen varmasti viisuksi). Useimmat luultavasti pitävät sitä vain yhtenä 70-luvun "diskohittinä"...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja JVN »

Minä olin hyvin positiivisesti yllättynyt artistilistasta. Eka kerta moneen vuoteen, kun tiedän suurimman osan artisteista (vain M. Konttinen ja Crumbland olivat minulle aivan tuntemattomia), ja eka kerta moneen vuoteen kun useimmat artisteista ovat ihan oikeasti tämän hetken nimiä. Uskon myös että ihan vilpittömästi osa tunnetuimmista artisteista ei ole kisassa mukana vain promootion mukana: Kari Tapion, Jipun ja Teräsbetonin tuskin "tarvitsee" olla mukana viisuissa vain promotakseen seuraavaa levyänsä, koska levyt luultavasti myyvät muutenkin ihan hyvin!
Ninjalta, Movetronilta ja Cristal Snowilta odotan paljon! Loistavaa että saadaan elektroa ja dancea mukaan kisaan. En myöskään panisi yhtään pahakseni jos Suomesta tulisi ensi vuonna suomenkielinen biisi viisuihin.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja lharju »

Huilumies kirjoitti:
sellaista biisiä, jota he olisivat olleet ensimmäisinä esittämässä
tonywerner kirjoitti: Kari Tapio - Huilumies :draamaa: Luulin, että jokainen tietää Kari Tapiolta jonkun laulun! Vähintään "Olen suomalainen" mutta myös uudempia hittejä.
Niin, mutta ”Olen suomalainen” on alun perin ”L’Italiano” eli cover-biisi, hän ei siis ole ollut ensimmäisenä sitä levyttämässä vaan se on tehty Italiassa. Karin muuhun tuotantoon törmää kieltämättä kotimaisessa iskelmässä paljonkin, mutta en muistanut mitkä biisit ovat hänen :puna:
Onhan "Myrskyn jälkeen" jo lähes ikivihreä, ja se on nimenomaan Karille tehty suomalainen sävelmä.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30540
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

tonywerner kirjoitti: Mitä väliä sillä on, onko joku kappale alunperin tehty suomalaisartistille  :eiei:
Kai sillä nyt tässä kontekstissa on aika paljonkin väliä. Euroviisuissa ei voi kilpailla käännösiskelmällä, siellä pitää kilpailla originaalimateriaalilla. Artistin aiempi originaalituotanto antaa kohtalaisia viitteitä siitä, minkätyylistä ja -tasoista tavaraa viisuihin voi odottaa. Covereista vastaavia päätelmiä ei voi tehdä, ellei Kari Tapio sitten ole tilannut euroviisubiisiäänkin Italiasta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Halla »

lharju kirjoitti: Onhan "Myrskyn jälkeen" jo lähes ikivihreä, ja se on nimenomaan Karille tehty suomalainen sävelmä.
Mä olen aina luullut, että tämä on Isto Hiltusen biisi. :puna:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Timoteus kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Mitä väliä sillä on, onko joku kappale alunperin tehty suomalaisartistille :eiei:
Kai sillä nyt tässä kontekstissa on aika paljonkin väliä. Euroviisuissa ei voi kilpailla käännösiskelmällä, siellä pitää kilpailla originaalimateriaalilla. Artistin aiempi originaalituotanto antaa kohtalaisia viitteitä siitä, minkätyylistä ja -tasoista tavaraa viisuihin voi odottaa. Covereista vastaavia päätelmiä ei voi tehdä, ellei Kari Tapio sitten ole tilannut euroviisubiisiäänkin Italiasta.
Eli Kari Tapion kyseessä ollessa se on jotain "Volgan" ja "Rekkakuskin" väliltä :sorivaan:
Väitän, että Kari Tapio on esittänyt myös käännösiskelmätuotannossaan oman näköisiään lauluja. Etenkin 2000-luvulla, jolloin hänellä itsellään on myös ollut painava sanansa levyttämien laulujensa kohdalla  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja minnie »

lharju kirjoitti: Onhan "Myrskyn jälkeen" jo lähes ikivihreä, ja se on nimenomaan Karille tehty suomalainen sävelmä.
:laulaa: Myrrrskyn jälkeen on puota sää.... Tuttua kamaa. :joojoo:

Annoin nyt sitten ääneni Kristian Meurmanille. Miksi, en tiedä. Kait se sitten vois olla mukavaakin vaihteeksi Suomen viisukappaleen olevan suomeksi. :miettii:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

En tiedä missä tästä kannattaisi sanoa, jos missään, mutta olisi kivempaa ja selkeämpää, jos Suomi-asiat olisivat oma alueensa 2008-alueen alla viime vuoden tapaan. Ehkä asioita tai ketjuja ei tule yhtä paljoa kuin vuosi sitten, mutta....  :pliis:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Margot »

Esittelyvideot katsottu. Parhaat palat:

Taustalla heiluva käsi Jennan videossa. :rofl:

Maaninen Jippu. :rofl:

Movetronin Päivin ilmeet ja fossiilijutut. :rofl:

Ninja. :rofl: "Muistakaa äänestää mua. Ja jos ette äänestä, niin tiedätte, mitä käy." ... "Meillä on hyvä jengi."
What color is your life?

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

minnie kirjoitti: Miksi, en tiedä.
Minnie, oot euroviisufaniuden ytimessä  :peukku: Viisumakua ei voi järjellä selittää, ne on sydämen asioita  <3  :D
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16672
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Anna_M kirjoitti: Viisumakua ei voi järjellä selittää, ne on sydämen asioita  <3  :D
Minä ainakin voin selittää omani hyvin yksinkertaisella kaaviolla :joojoo:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja WandA »

Jaahas, nyt mäkin pääsen vihdoin tänne mölayttelemään kaikkea kivaa 12 viisuehdokkaastamme. :tuuletus: No, en halua kyllä myöskään nyt lytätä ketään perusteellisesti vielä ennen kappaleiden kuulemista. Enhän sitäpaitsi edes tiedä näistä tyypeistä puoliakaan.  ??? ???

Jippu: Tulkinta ja musiikki on ihan mukiinmenevää, mutta ärsyttää silti minua tällä "oi vitsi kun oon herkkä ja pieni ja hauras"- tyylillä. Toivottavasti täältä tulee kuitee jotain mahtavaa! :D
Teräsbetoni aika varmaan voittaa koko homman, mikäli nyt yhtään voi suomalaisista ennustaa. :/ TOIVOTTAVASTI tulee kuitenkin jotain yllätyksiä ja jännitystä silti ensi vuoden viisuiluihin, aion nimittäin ihan ehdottomasti ilmestyä viimein paikalle sinne Suomen finaaliin! :D :joojoo:
Kari Tapio.... no pitäähän sitä nyt olla. Ja voin tässä vaiheessa jo kehuskella miehen tulleen kerran minua Kuopion sokkarilla vastaan. ;)
Jäljellejääneistä taidan oikeasti tietää enää vain sen Kristian Meurmanin, joka voi varmaan yllättääkin hyvilä biiseillä, tai sitten ei. Toivottavasti hänenkin biiseihin panostettaisiin!
Cristal snow vaikuttaa tosi mielenkiintoiselle, toivottavasti saamme nähdä ja kuulla oikeen laatutavaraa! Voi kun kappaleet jo julkistettaisiin.  :p
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Margot kirjoitti: Taustalla heiluva käsi Jennan videossa. :rofl:
Ainakin parilla videolla joku ylimääräinen ihminen bongattu (siis siten, että ollut tulossa kyseiseen huoneeseen, sitten huomannut videokameran ja panikoinut silminnähtävästi :heh: )...
Kymmenen sientä.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200 ... 1_ko.shtml

TENK!! Onkos tätä Hytösen kolumnia kommentoitu ollenkaan?  :miettii:  :rofl:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ainiin, tuokin oli siellä.  :niinpa:
Ja ei - etusivun On minun valtaansa ottanut Ninja-jutussa Movetronin kuvassa ei ole Hytönen peukku pystyssä, vaan Lepistön Päivi ilmeisesti yrittää imitoida tuota kuivan kesän oravaa...  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Suomen karsinnan 12 artistia julkistettu!

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ja sun mielestä se kuva Päivistä on siis onnistunut?  :heh: Tai ainakin "loukkaannuit", kun sanoin kuvaa Päivistä kamalaksi, jota se toki on kun kerran itsekin vertaat Päiviä Matti-Esko Hytösen näköiseksi  :eeek:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Lukittu