Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.

Teräsbetoni: Missä miehet ratsastaa

*****
58
31%
****
40
22%
***
15
8%
**
19
10%
*
53
29%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

itikka kirjoitti:
Sagapo kirjoitti:cristalit yms pettivät.... :heh:
Cristal ei todellakaan pettänyt! Tosi hyvä biisi. :surrur:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8389
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

sziget kirjoitti: Kuulunkohan pieneenkin vähemmistöön, kun kannatan sekä Konttista että tätä?
Mä kuulun sit vieläkin pienempään vähemmistöön kun kannatan Konttisen ja TB:n lisäksi vielä Kari Tapiota ja Jippua. Poikkeuksellinen viisuvuosi on nyt kyllä kyseessä. Aikaisemmin olen yleensä ainoastaan yhden suosikin löytänyt ja hakannu sit päätä seinään kun se ei ole voittanu, mutta nyt on jo neljä sellaista, joista on ihan sama mikä lähtee, enkä oikein osaa pistää niitä järjestykseen. Seinän puskemiseen tää siis voi päättyä ainoastaan jos kaikkien näidenkin piisien jälkeen tulee joku Movetron tai hiton Meurman ja vie koko skaban...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Kyllähän tää saattais Belgradissa pärjätäkin, tai sitten ei. Sillä ei ole mulle kuitenkaan mitään väliä. Mä haluisin Suomelta sellasen kappaleen, jota sais kunnolla fanittaa. Onneks semmonen oli viime vuonna edustamassa. Mitäpä sitä kahta vuotta peräkkäin :heh:

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

JeSSSe kirjoitti:Kyllähän tää saattais Belgradissa pärjätäkin, tai sitten ei. Sillä ei ole mulle kuitenkaan mitään väliä. Mä haluisin Suomelta sellasen kappaleen, jota sais kunnolla fanittaa. Onneks semmonen oli viime vuonna edustamassa. Mitäpä sitä kahta vuotta peräkkäin :heh:
|
|
Hannan sävellys vaan oli huono, mutta artistikisathan nämä näyttää monille olevan aina...
|
|

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Hapa kirjoitti:Ihan hirveetä teko-heteroäijäskeidaa... :yrjo: Suosittelen esittäjille "musiikin" tekemisen lopettamista ja vahvaa psyykelääkitystä. :nohyi:
|
|
Tää oli hauska :) Mutta tuo "tekoskeida" siis tarkoittaakin "laatukamaa" :heh:
|
|

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:Kyllähän tää saattais Belgradissa pärjätäkin, tai sitten ei. Sillä ei ole mulle kuitenkaan mitään väliä. Mä haluisin Suomelta sellasen kappaleen, jota sais kunnolla fanittaa. Onneks semmonen oli viime vuonna edustamassa. Mitäpä sitä kahta vuotta peräkkäin :heh:
|
|
Hannan sävellys vaan oli huono, mutta artistikisathan nämä näyttää monille olevan aina...
|
|
njaa, no vaikka mä Hannasta kovasti pidänkin niin pystyn silti sanomaan rehellisesti, että Leave me alone oli yks viime karsintojen parhaimmista. Edelleen soi kovasti mulla. Hannan edellä oli vain Johanna Kurkela.

TOTUUDENPUHUJA

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

JeSSSe kirjoitti:Hannan edellä oli vain Johanna Kurkela.
|
|
Ahahhaha. Koomikko. :rofl2: Ainakin erottuu ne, jotka haluaa Suomelle menestystä / ketkä haluaa "tietynlaisen" biisin edustamaan "suomalaisia".
|
|

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:Hannan edellä oli vain Johanna Kurkela.
|
|
Ahahhaha. Koomikko. :rofl2: Ainakin erottuu ne, jotka haluaa Suomelle menestystä / ketkä haluaa "tietynlaisen" biisin edustamaan "suomalaisia".
|
|
Niinpä niin. Mä en tosin lue itseäni kumpaankaan sun luokittelemaan lokeroon. Mulle on yks ja hailee pärjääkö Suomi, enkä mä halua mitään "tietynlaista" biisiä edustamaan "suomalaisia", vaan mä haluan, että edustajana on sellainen, josta itse pidän. Siksi en Lordiakaan olisi halunnut lähettää, koska en siitä niin hirveästi pitänyt, mutta silti tiesin, että menestymismahdollisuuksia on. Jos siis minä olisin päättämässä Suomen edustajista, niin ehkä ei Suomelle olisi ensimmäistä viisuvoittoa herunut tai ehkä olisi jo aikaisemmin..sitäpä ei kukaan voi tietää.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja aksim »

:shock: Olipas keskustelua....musta ihan kiva, että herättää tuntoja moneen suuntaan. Itse täytyy vielä hetkisen sulatella tätä TB:n kappaletta, vaikka sitä niin etukäteen hehkuttelin,niin nyt kuultuani ehkä vähän petyin. Mut kai tää tästä lähtee nousuun. :ihana:

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Aika normaalia Teräsbetonia. Ihan hyvä biisi, mutta ei huippu. Taitaa jäädä puntarissani Konttisen taakse... Esitys voi tietenkin vielä nostaa tämän ykköseksi.
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Hmmm... joops... tän kanssa käy samoin kuin HRH:n suhteen. Taidan jo kyllästyä tähän. :niinpa:
Raipatirai

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Sade »

:ashanti: :ashanti: :ashanti: :ashanti: :ashanti:
Vauhdikas ja energinen. Rytmi vie mukanaan, tekee heti mieli pomppimaan tai juoksemaan tai jotain.
Ei todellakaan minun suosikkini, mutta ymmärrän tämän kappaleen hehkutuksen myös !

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:Kuulunkohan pieneenkin vähemmistöön, kun kannatan sekä Konttista että tätä?
Sama täällä, pidän molemmista, mutta on selvää, kumman lähettäisin.

(Lisättäköön tähän vielä, että viisujen ulkopuolella en heviä kuuntele ja Ultra Brata suorastaan vastustan.)

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Naali kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: Mulla on ihan samat fiilikset. Ei tätä harrastusta jaksa kohta enää ku ihmisten takia.
Sama. :eiei: :eiei:
Jep. :niinpa:

Kamalan keskinkertainen TB-tekele. Jos tällaisella huumorihump... huumorihevillä yritetään, niin biisin pitää sitten olla tosi hyvä. Tämä ei sitä ollut missään tapauksessa. En tykkää, junttimaista kuin jääkiekko. :nohyi:
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Hei, missä ulkomaisilla keskustelufoorumeilla on puhuttu Teräsbetonista? :) Yritin googlettaa, muttei onnistanut. Haluaisin lukea ulkomaalaisten kommentteja tästä kappaleesta.

Se ei tosin muutu mihinkään, että MMR, Konttisen Milloin ja Movetronin Cupido ovat omat ykkössuosikkini. Tässä järjestyksessä.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Elena87 kirjoitti:Hei, missä ulkomaisilla keskustelufoorumeilla on puhuttu Teräsbetonista? :) Yritin googlettaa, muttei onnistanut. Haluaisin lukea ulkomaalaisten kommentteja tästä kappaleesta.
Jonkin verran oli TB keskustelua http://www.escnation.com" onclick="window.open(this.href);return false; foorumilla eilen, tosin siellä taisi olla suomalaisiakin joukossa.

Elena87
Siemailija
Siemailija
Viestit: 142
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 21:51

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Elena87 »

Kiitos vinkistä ja linkistä. Olinkin unohtanut Escnationin kokonaan. :)

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Ei parasta Teräsbetonia, mutta kyllä oli menoa ja meininkiä silti. Minä vaan en oikein pidä suomenkielisyydestä hevin kohdalla. Silti Kari Tapio vastaan TB finaalissa, veikkaan.

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja heini81 »

UFOPOLI kirjoitti:
sziget kirjoitti:Kuulunkohan pieneenkin vähemmistöön, kun kannatan sekä Konttista että tätä?
Sama täällä, pidän molemmista, mutta on selvää, kumman lähettäisin.

(Lisättäköön tähän vielä, että viisujen ulkopuolella en heviä kuuntele ja Ultra Brata suorastaan vastustan.)
Myös minun ainoat kaksi suosikkiani!
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Halla »

heini81 kirjoitti:
Myös minun ainoat kaksi suosikkiani!
Mä voin liittyä kanssa tähän molempi parempi -porukkaan. Konttinen on mulla tällä hetkellä ykkösenä, Teris taisi mennä kolmoseksi. Hannaa mä en Belgradiin lähettäisi, vaikka tykkäänkin biisistä. :D

Mulle TB:n aiempi tuotanto ei ole mitenkään kolahtanut. Taivas lyö tulta oli hyvä, mutta muut kipaleet ovat sitten niin ja näin. Laulajan äänestä pidän (siis samaisesta äänestä, josta Margot ei pidä. Mäkään en tajua tekniikoista yhtikäs mitään. :heh: )
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Viulu_ukko
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 23 Loka 2005, 17:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Viulu_ukko »

Uskaltaaks tänne ketjuun tulla ollenkaan........ ?

Mielestäni Teräsbetoni tarjoaa homohumppaa parhaimmillaan .. :mrgreen: paljaat, öljytyt ylävartalot ja miehet ratsastaa.. mielellään nahkahousuissa... JEEEEEEEE :tuuletus:

arvatkaa montako tähtee täältä lähtee..... ? :mrgreen:

Avatar
Fujiwara
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 368
Liittynyt: 20 Joulu 2005, 18:29

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Fujiwara »

Ennen mummomafia valitsi kakat kappaleet edustamaan - nykyään saman tekee hevimafia. :niinpa:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Fujiwara kirjoitti:Ennen mummomafia valitsi kakat kappaleet edustamaan - nykyään saman tekee hevimafia. :niinpa:
Just ne joita koko kisa vähiten kiinnostaa ja ne jotka niitä eniten haukkuvat. :niinpa:

En pysty edelleenkään kuuntelemaan TB:tä loppuun asti. Ihan hirvee. :jupinaa:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Fujiwara kirjoitti:Ennen mummomafia valitsi kakat kappaleet edustamaan - nykyään saman tekee hevimafia. :niinpa:
Jaa, uskaltaako tätä sanoakaan ettei joku kivitä, mutta kyllä se "mummomafia" nimenomaan on aika vahvoilla näyttänyt tänä vuonna olevan (vrt. kahden aiemman semin voittajat...) ;)
Aamu kirjoitti:Siksihän se juuri leimahtikin kun biisi oli luultavasti jopa parempi mitä porukka odotti (ja samalla muut odotuksiin nähden huonompia). Nyt siis näyttää entistä varmemmalta Teräbetonin voitto, joka ymmärrettävästi kirvoittaa katkerat kielet.
Jaa, minusta tämä oli kyllä huonompi kuin odotin (siis ei yllä TB:n parhaiden biisien tasolle), mutta minä nyt odotinkin eniten tältä porukalta... ;) Siitä huolimatta näistä paras, epäilemättä. Cristal Snow taas yllätti positiivisesti.
(Minähän se outo taidan olla, kun kannatan sekä Cristalia että tätä...)
JeSSSe kirjoitti:Kyllähän tää saattais Belgradissa pärjätäkin, tai sitten ei. Sillä ei ole mulle kuitenkaan mitään väliä. Mä haluisin Suomelta sellasen kappaleen, jota sais kunnolla fanittaa.
Juuri tämän takia kannatankin TB:tä (ja Cristalia) ;)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

rosetta kirjoitti: (Minähän se outo taidan olla, kun kannatan sekä Cristalia että tätä...)
:heh: Kyllä minäkin kannatan TB:n ja Mikaelin ohella myös Cristalia (ja Karia) (tosin vasta toissijaisesti) :joojoo:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

rosetta kirjoitti:(Minähän se outo taidan olla, kun kannatan sekä Cristalia että tätä...)
Miekin olen sitten outo. :draamaa: TB ja Cristal ovat miun lempparit. :joojoo:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

gentedimare kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Kiitos ja näkemiin, ei muistella pahalla. :hei:
Tämä mies ei sitten ainakaan minun vieressäni kulttuuritalolla istu rämpättämässä koko ajan korvaan :heh:
Minä haluan istua SINUN vieressäsi gentedimare ja antaa musiikin viedä tämän LOISTAVAN VIISUN aikana sekä nousta viereltäsi kenties seisomaankin tätä jammaamaan ko. teoksen ja esiintymisen viedessä mukanaan. :hali: :draamaa:

Siinä mielessä kyllä hankala vielä updeitata Suomen Viisupuntaria kun pidän viiden tähden viisuina ainakin Mikael Konttista, Cristal Snowta ja tätä Teräsbetonia. Movetronkin yltänee viiteen tähteen, joten erilaisia ovat kaikki neljä suosikkiani keskenään. Updeittaan puntarini sitten kun kaikki esitykset on nähty ja koettu. :joojoo: Tämä oli kyllä YLLÄTTÄVÄN HYVÄ!!!!! :tuuletus: Kaikki minut tuntevat tietänevät mielipiteeni tällaisesta musiikista yleensä, mutta minä en ole tapojeni vanki vaan voin tuulettaa mielteitäni ja myöntää PITÄVÄNI tästä viisusta kovasti! :tapu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Magnum kirjoitti: En tykkää, junttimaista kuin jääkiekko. :nohyi:
Kun sanat vaihdettaisiin 'Siellä kuulee Leijonan karjuntaa", tästä saisi loistavan kannatuslaulun maajoukkueelle! Mahtipontikkaa! Nyt Huudetaan! Hyvä Suomi!

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

eihän tämä mikään elämää suurempi teos ole, mut kyllä tää tän vuoden nolossa tasossa on kuiteki selkeästi potentiaalisin edustusbiisi Mikael Konttisen ohella... omassa genressään tai bändin tuotannossa ei mikään timantti varmaan, mut kyl tää edustajaks mieluummin ku nää mut tyrkyt (Konttista laskematta)
... koko 08-karsinta ja sen taso... :jupinaa:

tulee melkonen hittilevy... mut silti kyl tää biisi jyrää , tahtoo tän BELGRADIIN !!! :peukku:

tälle tippu täältä 4 tähtöstä...

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja marika80 »

mahtava biisi :tuuletus: teräsbetoni ja mikael mun suosikit

Lukittu