Keneltä odotat eniten?

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keneltä odotat eniten?

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Cristalilta odotan kaikista eniten :joojoo: Ehdoton suosikkini näistä kaikista.
Myös Teräsbetoni voi yllättää positiivisesti. (ja tuleehan niistä ainakin hyviä taustatanssijoita :heh:)
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keneltä odotat eniten?

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ninjan ja Cristalin paineet mun suosikkilistallani laskivat hieman, kun Hanna Marsh osoittautui niin ässäksi! Mutta kyllä niidenkin pitää vielä panna parastaan. :tuuletus:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Keneltä odotat eniten?

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Heipsun keipsun, Viron pojat on tänä vuonna suosikkejani, tuskin koskaan oon innostuntu näin paljon ESC:stä kuin kuultuani nyt jo noin miljoonatta kertaa tuon etelänaapurimme kappaleen Leto Svet! HUIMA BIISI!!! :tuuletus:

Toissa vuonnahan Lordi voitti, viime vuos keinuttiin Hartwall Areenalla kisat läpi ja nyt tänä vuonna tämä älytön rämpätys! Ois kyl upee keinuu ens vuonna laivalla Viisuviroon! :tapu:

Suomelta tuskin tulee tänä vuonna mitään näin hauskaa! Eli iloitsen ja keinun tän vuoden TUKEVASTI etelän serkkujemme tukena! Miljoona ääntä multa! <3 Tää lähentää läheisten kansojen iloista ystävyyttä!

No niin, no niin, vakavoidutaanpas. Öhm, leto svet, ei ku siis ootan ehkä Vuokko Hovatalta jonkunlaisen muhkeen viisupommin: toivottavasti laulaa korkeelta ja kovaa! Ja haudanvakavana! Tai sit joku mossausbiisi Teräspetonilta.

Miitäs nyt, kesänvalot nyt! Leto svet, eto leto svet! Sommerlicht, das ist sommerlicht! Jee jee, jos pojat voittaa, halluun pusun heiltä palleromassuuni! Tää on vuosisadan hauskin kesänvaloviisu! Ens kesänä hypin pellehyppyjä järveen tai mereen (kuopiossa/helsingissä) hoilaten tätä....

Nyt vaan kaikki suomessa asuvat eestiläiset letkajenkkaa tän tahdissa kaduilla ja toreilla :)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8223
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Keneltä odotat eniten?

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Toivottavasti Teräsbetonilla on hyvä piisi, koska se valitaan kuitenkin. Kerkko Koskinen ja Asikainen ovat suurempia suosikkejani piisintekijöinä, mutta eivät pärjää riittävän hyvin yleisöäänestyksissä voittaakseen. Tämä on ikuinen tuskan aihe.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

m000litva
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 19:59

Re: Keneltä odotat eniten?

Viesti Kirjoittaja m000litva »

Lyhyesti viisu kaunis: Teräsbetonilta. Aholan ääntä ei voita mikään: se mies on mr. High Note :tuuletus:
Paljasvartaloiset nuoret kauniit soturit laskettelee kyllä aika älytöntä fantasialorea,mutta so f..what?

Lukittu