Vodkaa kesävaloissa

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Mitä mieltä viisuvuosikerran yleisestä tasosta tähän mennessä? :malja:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Pahalta näyttää, yhtään huippuviisua (minun mielestä) ei ole vieläkään valittu.
Huonosta tasosta kertonee myös se, että kesävalot on puntarini kärjessä.
Viimeksi muokannut wigwam, 07 Helmi 2008, 02:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Aika Gambinalta vaikuttaa tähän mennessä.

Hieman Wikipedia tietoa kyseisestä juomasta: Gambina on Alkon vuonna 1932 alun perin nimellä Viinake lanseeraama terävänmakuinen maustettu alkoholijuomasekoitus, joka on sekoitettu punaisesta vermutista ja ginistä sekä maustettu mm. appelsiininkuorella. Väriltään Gambina on punaista. Alko suosittelee tuotetta aperitiiviksi tai pitkien juomien osaksi esim. tonicin tai appelsiinimehun kera. Korkean teho-hintasuhteen takia siitä tuli kuitenkin jo pian humaltumistarkoituksiin taskulämpimänä nautittu tuote.
Kuva

:joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Hmm. Olen tässä miettinyt tuota huumorin ja parodian mahdollista isoa osuutta tänä vuonna. Outo taiteenlaji koko huumori, kun en ainakaan itse pysty järkeilemään, miksi se joskus toimii minulle viisuissakin ja joskus ei ja miksi ihmisillä on niin täysin erilainen huumorintaju :mitvit: Esim. Stefan Raabin ja Guildon huumoripläjäyksiä Saksasta en osannut arvostaa lainkaan, vaan ne vain ärsyttivät. Liettuan We are the winners ärsytti ensin, nyt sen jotenkin kestää. Verkaa ja Scoochia suorastaan rakastan edelleen. Moja stiklaa en voi sietää edelleenkään. Ja näissä tulee oltua vielä paljon ehdottomampi kuin muissa viisuissa, tuntuu olevan pelkkää vihaa tai rakkautta. Ja jostain syystä Viron tämän vuoden Leto svet on niitä vihanaiheuttajia, mutta jotenkin luulen että saatan rakastua Irlannin kalkkunaan. En tajua, miksi minusta joku huumori ja parodia voi tuntua yleisön (ja siis itseni) aliarvioimiselta kun taas jostain toisesta tuntuu juuri päinvastoin. :lashatumbai:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja aksim »

3 hyvää, muuten paljon roskaa :lohduton:

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Nata »

Toistaiseksi taso on tuntunut kovin kehnolta. Vain yksi viisu on vasta jyrännyt ylitseni upeudessaan niin että tuntuu (Liettua). Andorraa, Tsekinmaata, Tanskaa ja Viroa en jaksaisi kestää ollenkaan. Lopuistakin kivoiksi voi kutsua vain Kyprosta, Azerbaidzania sekä Maltaa, mutta en minä niitä rakasta.

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Toni »

Näköjään kun tuolla 2007 vs 2008-ketjussa olin viimevuotisiin verrannut, niin taso ei itseasiassa ole tänä vuonna viisunsa valinneiden maiden osalta yhtään kehnompi kuin viime vuonnakaan. Toistaiseksi siis. Eikä useimmilla muillakaan kuppilalaisilla näyttänyt tuossa vertailussa dramaattisia eroja olevan edellisvuoteen. :peukku:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mulla on nyt tilanne 9-2 viime vuoden hyväksi. Eli moninkertaisesti tällä hetkellä viime vuosi vie voiton..

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30539
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Samansuuntainen tilanne täällä. Ja tuo vertailu antaa tilanteesta vieläpä kaunistellun kuvan. Parannukset ovat tulleet lähinnä maista, jotka lähettivät viime vuonna täyttä roskaa.

Viime vuosi olikin itse asiassa koko vertailun kannalta vähän hankala, koska vuosikerta sisälsi tavallista enemmän sekä loistoviisuja että täyttä roskaa. Niiden maiden kohdalla vertailun tulos on etukäteenkin miltei selvä. Tosin Latvia pystynee tekemään mahdottoman ja lyömään tänä vuonna jälleen itsensä kamaluudessa. En siedä Wolves of the seata sitäkään vertaa kuin Questa nottea. :eiei:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Toni »

Timoteus kirjoitti:En siedä Wolves of the seata sitäkään vertaa kuin Questa nottea. :eiei:
Siis apua jos noista kahdesta pitää valita "parempi" :eeek:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja aksim »

Toni kirjoitti:
Timoteus kirjoitti:En siedä Wolves of the seata sitäkään vertaa kuin Questa nottea. :eiei:
Siis apua jos noista kahdesta pitää valita "parempi" :eeek:
Olette hassunhauskoja :rofl: Questa Notte, ah vuosikertansa valio :tapu:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

12 viisua kuultu, 2 hyvää, loput aika tavanomaisia. Viro on tällä hetkellä ylivoimainen suosikkini, mutta toivotaan sille kovia kisaajia.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja lharju »

JuhaUK kirjoitti:Outo taiteenlaji koko huumori, kun en ainakaan itse pysty järkeilemään, miksi se joskus toimii minulle viisuissakin ja joskus ei ja miksi ihmisillä on niin täysin erilainen huumorintaju :mitvit: Esim. Stefan Raabin ja Guildon huumoripläjäyksiä Saksasta en osannut arvostaa lainkaan, vaan ne vain ärsyttivät. Liettuan We are the winners ärsytti ensin, nyt sen jotenkin kestää. Verkaa ja Scoochia suorastaan rakastan edelleen. Moja stiklaa en voi sietää edelleenkään. Ja näissä tulee oltua vielä paljon ehdottomampi kuin muissa viisuissa, tuntuu olevan pelkkää vihaa tai rakkautta. Ja jostain syystä Viron tämän vuoden Leto svet on niitä vihanaiheuttajia, mutta jotenkin luulen että saatan rakastua Irlannin kalkkunaan. En tajua, miksi minusta joku huumori ja parodia voi tuntua yleisön (ja siis itseni) aliarvioimiselta kun taas jostain toisesta tuntuu juuri päinvastoin. :lashatumbai:
Eikö tämä ole ilmeistä? Totta kai viisufanit rakastavat Verkaa - Verkahan on drag-artisti, eli pelaa elementeillä, jotka ovat vähemmistöjen mieleen. Sama koskee Silvia Nightia glamouria ja glitteriä jo esiintymisasuissaan tihkuva räiskyväpersoonainen nainen - totta kai vähemmistöt kuolaavat perään. Sama koskee toki Scoochia, tosin en ymmärrä, miksi se mainittiin huumoriviisujen kohdalla, koska siinä ei ollut mitään hauskaa.
Guildo Hornin ja Stefan Raabin seksuaalisuudesta en tiedä, mutta näiden kohdalla on kyse junttihuumorista, johon yleensä liitetään automaattinen hetero-olettamus, ja huumorin tyyli tehoaa enemmän valtaväestölle. Eihän Viroa edustavat kaksi, keski-ikäistä, lihavaa, itsensä näköistä epäglamouria artistia voi mitenkään olla viisufanien mieleen. Jos Leto Svetin edustajista toinen olisi Paul Oscarin näköinen ja oloinen ja toinen muistuttaisi Deeniä, niin suhtautuminen saattaisi olla hieman erilainen :heh:

Joka tapauksessa huumoriviisuissa on kaikkein tärkeintä se, että esitys ymmärretään vitsiksi, ja se tapahtuu tekemällä juttu mahdollisimman yksinkertaiseksi.
Guildo Horn, Stefan Raab, LT United ja Verka eivät tehneet lavalla paljon mitään sen kummallisempaa. Guildokin olisi halutessaan ehtinyt kolmessa minuutissa tehdä paljon muutakin, kun heittää pari vaatekertaa menemään, käydä kaksi kertaa yleisön joukossa ja soittaa välillä lehmänkelloja. Laulut olivat yksinkertaisia, kappaleet jankkaavia ja samaa juttua toistavia. Silvia Night meni liian yliampuvan puolelle, Teapacks kaatui siihen, että lavalla tapahtui liikaa, eikä esitykseen saatu mitään otetta. Monelle tavikselle ensimmäinen minuutti saattoi vaikuttaa ihan hauskalta :D, mutta viimeistään hepreankielisen räppiosuuden aikana ilmeet vaihtuivat lähinnä tällaisiksi :roll: Kaikkein huonoimmin käy, jos suurin osa yleisöstä ei tajua esitystä vitsiksi - Scoochille taisi käydä juuri näin.

Koska kohta taas puolet väestä vetää herneet nenään tästä viestistä, koska uskalsin puhua seksuaalisuuksista, niin korostettakoon, että tätä ei ollut missään nimessä kohdistettu negatiivisessa mielessä kenellekään. Kovasti vain vaikuttaa siltä, että homoseksuaalisen kulttuurissa tietynlainen huumori on huomattavasti suositumpaa kuin toisenlainen. Ei liene ihan sattuma, että valtaosa viisukuppilalaisista suhtautui ajatuksesta Simo Frangénista viisu-uutisten lukijana todella nyrpeästi, mutta Krisse viisufinaalissa sai lähinnä suurimman osan pissaamaan hunajaa. Jos olen ihan hakoteillä, niin kertokaa ihmeessä omat näkemyksenne asiasta.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tää Viron biisi toimii taatusti ainakin joissain maissa! Täydet pojot tulee ainakin Suomesta, Irlannista (viime vuotisten puh.äänestäjien perusteella), Latviasta, Liettuasta, UK:lta 10, Venäjältä, Ukrainasta ja Puolasta ainakin 8 > eli näillä jo Viro finaaliin! Plus tosi paljon muista maista protestiääniä :) 3-7 pistettä lähes joka maasta...

Ja sit kun tämmönen vitsihömppä pääsee finaaliin, menestys on taattu, 8:n joukkoon ainakin. Vitsi luo aina lisää vitsiä. Ja melodiahan tarttuu kuin huume. Tarttuva kertsi. Edellyttäen että ei ole muita vitsihumppakappaleita. Sit menee vaikeemmaks, heh. Todella hurjaa ois ennustaa tästä Viron biisistä voittajaa kuulematta kaikkia. Floppendaali tai ykkönen...

Saksa panostaa varmaan hurjasti tänä vuonna, mut lienee maana kaikkien hylkimä... huono voittajaennuste siis Saksalle (tai sille altavastaaja-Itävallalle, voi kun jaksaisivat pysyy mukana, älkää masentuko, bitte sehr)... Svizzera luottaa italiaan, pikkasen teennäistä ehkä, ei ihan aitoa italialaista.

Mitä tekeekään Venäjä, joka on aina ex-neuvostojen maissa vahvoilla ja joka haluaa euroopanherraksi, taatusti ovat taas rekrytoineet muutamat tuottajavelhot loihtimaan kaikkia meitä miellyttävää pop-diskoa. Paljastavat biisinsä sitten sen mukaan, mitä muut ovat valinneet. Eräpäivänä, ovelaa, sanoisin. Viisasta. Perinjuurin ovelaa: joku britti-jenkkikaksikko siellä häärää, ja säveltäjäks mainitaan joku venäläinen nimi, joka oikeesti on jenkki, jess. Rahalla pääsee pitkälle.

Ja muuten, sit voi jostain ex-jugomaasta saapua taas jokin veretseisauttava cracker-loitsu. Serbia on hyvin voimakas balladien kehto, siellä on aivan loistavia artisteja, ja tunteiden tulkkeja maasta riittää (niin kuin viimevuoden voittaja mainitsi: vaikeampaa on voittaa Serbian karsinnat kuin itse Euroviisufinaali, heh heh). Tosin yhtä hyvin tämän vuoden vahvin balladi voi saapua myös naapurimaista. Tuskin kuitenkaan Kroatiasta, maiden välinen juopa on kasvamassa kaiken aikaa suuremmaksi. Slovenian biisin kuulimme jo, ei onnistu voittoon.

Mitä tekevät Unkari, Romania ja Bulgaria? Voisivat oikein hyvin räjäyttää pankin kaikkia syleilevällä biisillään. Unkari saa huonosti pisteitä idästä, sympatiaa ei oikein heru muualta kuin Pohjolasta. R + B iskevällä slaavisvengillä voisivat saalistaa mystisen idän äänet... Romania on usein keikkunut kärkiviisikossa. Pelottava voittajaehdokasmaa.

Läntinen Eurooppa lienee tuhoon tuomittu. Harmi. Kun ei Ranskakaan tajua oman monikulttuurisuutensa voimaa: siellä asuvat maailman suurimmat etnotähdet arabi+afro-kulttuureista. No, jos maailmannapa haluaa chansonia, sen pitää olla sit huippua. Eivät taida olla kovin kiinnostuneita näihin kisoihin (vrt. italia > jokin itsekunnioitus sentään olla pitää > voi harmi, Italia oli aikoinaan niin hieno viisumaa).

Britit popin kotimaana voisivat laittaa ihan minkä vaan ison staran, mut ei vissiin vielä Viisut oo muuta ku muovihömpän asteella siellä. Musen tai Coldplayn kaltaisia maailmantähtiä eivät levy-yhtiöt Viisuihin uhraa...

Portugali vois pikkuhiljaa tajuta fado-musiikin arvon. Siitä maailmasta tulevat jopa meillä palvotut artistit, kuten Mariza. Taitaa siinä maassa olla myös muuta vahvaa ex-siirtomaakulttuuria kuten Cesaria Evora, mut ei, aina eurohömpällä yritetään, keljua. Hävettää.

Espanja > löytyis vaan SE biisi. Ei enää imelää Tomas G:ssonia. Andorra > samoin lilliputille.

Turkki (varma finalisti) voi tehdä mitä vaan, samoin Kreikka. Samaan kasttin kuuluu vahva Ukraina, iso maa. Kaikki nämä voivat metsästää pisteitä mistä vaan.

Ruotsin + muiden skandien osa lienee olla lähinnä kärkisijojen kärkkyjiä, koska niin paljon itämaita on mukana. Tai sit jotain todella erikoista. Mahtavaa seurata taas Ruotsin spektaakkelimaisia karsintoja. Nehän ovat kuin itse Grande Finale jo itsessään. Ja aina sieltä tippuu se oma suosikki jo pois finaalista. Ku pitää valita se pomminvarma Karuuuuula.

Mihin menevätkään Azerbaidzhanin pisteet? Georgiaan, Armeniaan ja Ukrainaan. Moldovaan myös.

Suomi on taas kauniine teoksineen sivuosassa. Meitä ei oikein tunneta, ja myös skandit hylkii meitä... siispä apu hajapisteillä 3-7 jostain päin. Aika voimakas pitää suomalainen kappale tänä vuonna valita, jottei hukuta massaan.

Aika mahtavaa ois, jos oisin täysin väärässä!

Mut Armenia saa jostain syystä taas 12 Ranskalta, Belgialta ja Hollannilta. Saksa-Turkki 12, samoin Norja-Tanska Ruotsille ynnä Kreikka-Kypros-Kreikka. Malta tykkää UK:sta, Irlanti jostain Baltian maasta + ehkä kaikista, sit on tää akseli Venäjä-Ukraina-Armenia-Valko-Venäjä-Georgia, ex-jugot kimpassa toisilleen, Bulgaria-Kreikka, Espanja-Romania, Saksa-Turkki, Romania-Moldova, Puola-Ukraina, nää on jokavuotiset vakiot,

eli ketkä jää blokkien ukopuolelle: Itävalta (antaa itse 12pojoo ex-jugoslavian maille)), Sveitsi (12 ex-jugoslavia), Saksa (12 turkki), Suomi (jos viro finaalissa, sille 12), islanti (joku pohjoismaa), mutta nämä maat eivät välttämättä saa mistään täysiä pisteitä takaisin... Snif.

On se helppoo Kreikalla, kun tietää että aina tulee pisteitä Kyprokselta 12. Eli ei koskaan nollille jäädä!

Anyway, paras voittakoon, eiköhän se tuosta yli 40 joukosta seuloudu! Jännää se on! Tosin vain siihen asti, kun ilmestyvät vedonlyöjien listat, jo silloin voi ennustaa voittajan :)

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Viisupuntari 2008

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

hoh hoh! luoja miten huonoja kaikki.nyt ei suomelta paljon vaadita :mrgreen:

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Taso on tähän mennessä varsin huono. Vain pari hyvää biisiä on löydetty, vaikka monella maalla olisikin ollut eväitä vaikka mihin... :hiips:

(pakko silti vielä sanoa, että Fridrikin valinta pelastaisi jo aika paljon.. ;) )
Viimeksi muokannut WandA, 10 Helmi 2008, 00:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Nyt kun Far Away ja We Are One jäi valitsematta niin olen varma, että tästä tulee katastrofaalisen SURKEA viisuvuosi. :(

Vielä kun Islanti valitsee Núna veit égin, Irlanti kalkkunakanankoiven ja Suomi Kristian Meurmanin niin alkaa olla viisufaneus koetuksella. :heh:
Viimeksi muokannut wigwam, 13 Helmi 2008, 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30539
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jep. Tämän piti olla se päivä, jolloin viisuvuosikerran 2008 kurssi olisi kääntynyt vahvasti ylöspäin mutta täysin päinvastoin kävi. Jo kolmannes Belgradin viisuista valittu ja puntarini ykkösenä on "ihan kiva" balladi, joka olisi ollut viime vuoden puntarissani luokkaa viidestoista. Suomen semiin ei ole valittu vielä mitään läheskään puhelinäänestämisen arvoista.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

lharju kirjoitti:Jos Leto Svetin edustajista toinen olisi Paul Oscarin näköinen ja oloinen ja toinen muistuttaisi Deeniä, niin suhtautuminen saattaisi olla hieman erilainen :heh:
Ton mä haluaisin nähdä :tapu: Saisko siihen vielä vaikka Plastic Bertrandin ympättyä mukaan? :miettii:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Tämä vuosi alkoi loistavasti mahdollisesti vuoden parhaalla kappaleella ja jatkuikin vielä pitkään hyvänä, mutta tämän viikonlopun jälkeen en ole enää täysin varma :miettii:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Naali »

Vähän kyllä pelottaa koko viisuvuoden saldo. Tähän mennessä on valittu yksi hyvä plagiaatti ja toisesta hyvästä on kuultu minuutin pätkä. Loput ovat joko jotain vitsejä tai mitä lie moskaa. Suomi tai Ruotsikaan ei tähän mennessä vakuuta. Oivoi.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Mulla on nyt puntarissa puolet * :apuva:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kyllä vähän huonolta näyttää vielä, mutta onhan noita valitsematta vielä monta. Jos vaikka Espanjasta lähettäisivät nyt oikean biisin, siellä kun on todella hyviä tyrkkyjä.

Kahdelle valitulle olen antanut neljä tähteä, viime vuonna tähän aikaan taisi olla jo muutama vitonenkin. Mutta katsotaan nyt.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mulla on jo nyt neljän tähden viisua vaikka suurin osa valituista on hävinnyt viimevuotisille edeltäjilleen ja/tai tän vuoden karsintakilpailijoilleen. Tajusin myös, että suurin osa mun suosikkimaista ei ole viisuansa vielä valinnut joten päätin etten aio enää panikoida tai ahdistua tai kiukutella. Hyvät kisat näistäkin varmasti tulee koska viisut on :surrur: .
Послушай - у сердца голос мой.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Naali kirjoitti:Loput ovat joko jotain vitsejä tai mitä lie moskaa.
Onhan Belkraattiin valittu loistobiisejäkin, Norjalla, Slovenialla, Kyproksella ja Azerbaidzanilla on hyvät :tuuletus:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Aancon »

kais(t)a kirjoitti:Mulla on jo nyt neljän tähden viisua vaikka suurin osa valituista on hävinnyt viimevuotisille edeltäjilleen ja/tai tän vuoden karsintakilpailijoilleen. Tajusin myös, että suurin osa mun suosikkimaista ei ole viisuansa vielä valinnut joten päätin etten aio enää panikoida tai ahdistua tai kiukutella. Hyvät kisat näistäkin varmasti tulee koska viisut on :surrur: .
No niin, siina on oikea asenne! :peukku: :hali:

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

No... :roll: Tähän mennessä on ollu aika köyhää toi viisutarjonta :niinpa:

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Toni »

Mulla menee edelleen tasoissa viime vuoden kanssa... Ei huimaa taso päätä, mutta vielä on onneksi yli puolet tulematta. :peukku:
"Mutta siis kaikkihan on pornoa, jos sitä katsoo oikein." (Margot)

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mulla taas 2007 johtaa 9-6. :eiei:
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vodkaa kesävaloissa

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tein juuri tuon vertailun, ja minulla tilanne tällä hetkellä on 7-9 vuoden 2008 hyväksi ja odotettu lopputulos 20-22 vuoden 2008 hyväksi. Toivotaan että pysyy :heh:

Mutta tältä vuodelta puuttuu toistaiseksi varsinaiset helmet. Mutta onhan tässä paljon vielä tulossa.

Lukittu