Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Minun mielestäni Vuokko Hovatta olis ansainnut tämän palkinnon!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Violette »

mpappa kirjoitti:Minun mielestäni Vuokko Hovatta olis ansainnut tämän palkinnon!
Miksi? ???

Hyvä voittaja, ei oma ykkössuosikkini mutta odotettu valinta silti. Taisin itse äänestää tämän toiseksi parhaaksi. Oli myös älyttömän hienoa, että Mikael tuli moikkaamaan meitä viisufaneja etkotilaan ja kiittämään tästä huomionosoituksesta! :uujee: Hieno ele! :ihana: Kiitokset Mikaelille ja biisintekijöille mahtavasta viisusta! Tämä biisi tulee kyllä soimaan ihan varmasti paljon kaikissa viisudiskoissa tästä eteenpäin. Klassikko on syntynyt... :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja My Star »

mpappa kirjoitti:Minun mielestäni Vuokko Hovatta olis ansainnut tämän palkinnon!
Mieluummin kuin Shangain valot -all over again -Konttinen! En jymmarra tätä palkittua, mutta kai ne 154 ihmistä parhaiten tietää (miten voi noin pieni otos olla äänestämässä tällaista palkintoa?!). Luouvutushetki oli sangen koominen. Mikael palloili ensin yksin lavalla ja Anna kipitti tuikkaamaan kukat käteen ja eikun pois koko sakki... mutta kiva, että jotenkin huomioivat asian lähetyksessä. :surrur:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mulla jäi täysin ohi tää palkinnonjako ??? Mut toisaalta olin jo aika humalassa tossa vaiheessa. :puna:
Raipatirai

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

Komiat kukat oli. :joojoo: :peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

:nohyi: :nohyi: :nohyi: :nohyi:
Mitenkään haukkumat ihastuttavia viisufaneja, mutta tänä vuonna teidän valintanne yrjöttää!!

IHAN KAMALAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nohyi:

Ylpeänä ilmoitan, että itse en antanut pistettäkään tälle tekokarismaa pursuavalle artistille ja sen humppabiisille! ANTEEKSI MIKAEL!!! Olet varmasti mukava ihminen, mutta minä en tätä osta!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mie olin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ylpeä kun Jaana julisti Kuppilan fanisuosikin koko Suomen kansalle.
Ja mie olin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ylpeä kun meidän AnnaM marssi Juhkiksen tekemän diplomin ja Mr. Memoryn hankkiman kukkapuskan kanssa lavalle palkitsemaan meidän valitsemaamme Mikaelia! :tuuletus:

Kuppilan kärkikaksikko edustaa hienosti myös allekirjoittaneen omaa näkemystä siitä, mistä lauantaina oli todellisuudessa kysymys. :heh:

Cristal ja Mikael. Kaksi tähteä on syttynyt Suomen viihdemaailman taivaalle!! :tapu: :tapu:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Meidän kaikkien pitäis olla ylpeä jo siitä, että meillä on tämmönen perinne ja että saadaan se nykyään esille suorassa lähetyksessä. Lopputuloksesta riippumatta. :mrgreen:

Ei Mikael munkaan ykkössuosikki ollut mutta täysin ansaittu voitto herralle. :tapu:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Christal kylläkin. :peukku:
Ja hänelle oisinkin suonut SCC-edustuspaikan. Hän olisi sitä osannut arvostaa ja varmaan mielenkiinnolla ois odottanut tuloksiakin kyseisestä kisasta.

Mikael ei varmaan edes tajua, että hänelläkin on nyt ns. edustuspaikka plakkarissa. :roll:

Oi kuinka olisimmekaan nauttineet jos Christal Snow olisi meitä edustanut! :joojoo:

Kaistapää, tottakai mä olen ylpeä tästä perinteestä. Hieno kilpailu kyseessä. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että täysin väärä artisti meitä siellä nyt edustaa. Ja sehän mulla on oikeus sanoa, eks vaan!

Pyydän anteeksi yrjöttää sanan käyttöä. Saakaa nyt draama aikaiseksi siitäkin :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Cristal kirjoitetaan ilman h:ta. :draamaa: Voin draamata siitäkin. :heh:

Kyllä mä luulen, että Mikael tietää. :joojoo:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti:Christal kylläkin. :peukku:
Ja hänelle oisinkin suonut SCC-edustuspaikan. Hän olisi sitä osannut arvostaa ja varmaan mielenkiinnolla ois odottanut tuloksiakin kyseisestä kisasta.

Mikael ei varmaan edes tajua, että hänelläkin on nyt ns. edustuspaikka plakkarissa. :roll:
Mikael on myös itsekin aikamoinen viisufani, joten eiköhän Second Chance edustuspaikka ole hänellekin ihan mieluinen huomionosoitus. Uskonpa, että Kuppilan toimittajakunta on tiedottanut asiasta Mikaelille itselleenkin. :peukku:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5353
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Olenko muuttunut keskivertofaniksi… :eeek: ... jo kolmatta vuotta peräkkäin sama Suomen karsinnan puntariykkönen kuin koko Viisukuppilalla :tapu: :tapu: :tapu:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

kais(t)a kirjoitti:Cristal kirjoitetaan ilman h:ta. :draamaa: Voin draamata siitäkin. :heh:

Kyllä mä luulen, että Mikael tietää. :joojoo:
Draamaile sitten. Kyllä mä sen tiedän... tuplavirhe, mikä tuplavirhe. Muissa viesteissäni et moista huomaa :ylppis:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:Mikael on myös itsekin aikamoinen viisufani, joten eiköhän Second Chance edustuspaikka ole hänellekin ihan mieluinen huomionosoitus. Uskonpa, että Kuppilan toimittajakunta on tiedottanut asiasta Mikaelille itselleenkin. :peukku:
No niinhän se on Magnus Carlssonkin, mutta ei siltikään tiennyt minkä pokaalin vuonna 2001 sai! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Hyvin te ehkä draamaatte ilman muakin. :heh:

Mikael ja Cristal oli muuten tänä vuonna artisteista ne, jotka olivat innoissaan siitä, että kyseessä on juurikin Euroviisut.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti: No niinhän se on Magnus Carlssonkin, mutta ei siltikään tiennyt minkä pokaalin vuonna 2001 sai! :draamaa:
Niin ne ajat muuttuu. :peukku:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: No niinhän se on Magnus Carlssonkin, mutta ei siltikään tiennyt minkä pokaalin vuonna 2001 sai! :draamaa:
Niin ne ajat muuttuu. :peukku:
En todellakaan tarkoittanut tuota....... :roll:
Mutta ei sillä ollut mitään hajua mikä on SCC contest! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5353
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

gentedimare kirjoitti:No niinhän se on Magnus Carlssonkin, mutta ei siltikään tiennyt minkä pokaalin vuonna 2001 sai! :draamaa:
Oi, muistui mieleeni vanhoja SCC-videomuistoja :mrgreen:

SCC-palkintoa luovuttamassa ollut Pressa v. 2001 Magnuksen keikalla Porvoossa: ”Jag kan berätta, att det handlar om Eurovision! Finland vann senaste år, och nu vann Sverige. Grattis Magnus!”

Magnus siihen: ”Tack! Jag har nog ingen aning om var jag har vunnit…” (muistikuvien perusteella)

Eihän siinä muuta kuin että unohtui luovuttajalta mainita koko SCC ;) Mutta ei se mitään, olihan se kova juttu väittää että viime vuonna Euroviisut voitti Suomi, ja nyt voitti Ruotsi :mrgreen: :rofl:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Violette kirjoitti:
mpappa kirjoitti:Minun mielestäni Vuokko Hovatta olis ansainnut tämän palkinnon!
Miksi? ???

Hyvä voittaja, ei oma ykkössuosikkini mutta odotettu valinta silti. Taisin itse äänestää tämän toiseksi parhaaksi. Oli myös älyttömän hienoa, että Mikael tuli moikkaamaan meitä viisufaneja etkotilaan ja kiittämään tästä huomionosoituksesta! :uujee: Hieno ele! :ihana: Kiitokset Mikaelille ja biisintekijöille mahtavasta viisusta! Tämä biisi tulee kyllä soimaan ihan varmasti paljon kaikissa viisudiskoissa tästä eteenpäin. Klassikko on syntynyt... :joojoo:
Ihan vaan siksi, että tämä kyseinen kappale ai saa multa minkäänlaista vastakaikua tunnepuolella, siinä ei ole mitään mistä tarttua kiinni. Eikä esittäjäkään kovin karismaattinen minun mielestäni ole. Hyvä ääni hänellä on, sitä ei kannata kiistää. Lavakarismaa ei hitustakaan.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Violette »

Niinniin, mutta tässä oli kyse fanisuosikista. Suurimman osan mielestä tämä Mikaelin kappale nyt vain oli paras... Itsekin tosin pidin enemmän Virginiasta, mutta pidetyin voittakoon :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Juuh, niinhän se on...enemmistö lienee oikeassa. :heh:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

mpappa kirjoitti:
Violette kirjoitti: Miksi? ???

Hyvä voittaja, ei oma ykkössuosikkini mutta odotettu valinta silti. Taisin itse äänestää tämän toiseksi parhaaksi. Oli myös älyttömän hienoa, että Mikael tuli moikkaamaan meitä viisufaneja etkotilaan ja kiittämään tästä huomionosoituksesta! :uujee: Hieno ele! :ihana: Kiitokset Mikaelille ja biisintekijöille mahtavasta viisusta! Tämä biisi tulee kyllä soimaan ihan varmasti paljon kaikissa viisudiskoissa tästä eteenpäin. Klassikko on syntynyt... :joojoo:
Ihan vaan siksi, että tämä kyseinen kappale ai saa multa minkäänlaista vastakaikua tunnepuolella, siinä ei ole mitään mistä tarttua kiinni. Eikä esittäjäkään kovin karismaattinen minun mielestäni ole. Hyvä ääni hänellä on, sitä ei kannata kiistää. Lavakarismaa ei hitustakaan.
Mä yhdyn tuohon mpapan koko kommenttiin. Vuokko parani joka kerta ja esitys oli jopa liikuttava (pakko myöntää) kummallakin kerralla lauantaina. :lohduton: Kari Tapiolle olisin silti suonut tuon palkinnon. Hän olisi varmasti arvostanut sitä vähintäänkin yhtä paljon kuin Konttinen. :joojoo: Karissa oli tyyliä, karismaa ja kappale oli upea. Kirjoitinkin superfinaalin aikaan tuonne 1.3 -topiciin, jotka Timoteus poisti, että niistä kolmesta superfinalistista Belgradiin toivoin äänestyksen aikana jomman kumman Karin tai TB:n, kumpikin olivat hyviä; toisen esitys tyylikäs komealla kappaleellaan ja toisen räväkkä esityksineen, antaen iloisen ja hyvän fiiliksen. :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä en Karissa huomannu kyllä pätkääkään karismaa. Ränsistyneen vanhan ukon vaan hoilaamassa jotain yhtä maailman turhimmista biiseistä. Onneks jäi siltä äijältä voitto ja fanipalkinto saamatta :tapu:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

JeSSSe kirjoitti:mä en Karissa huomannu kyllä pätkääkään karismaa. Ränsistyneen vanhan ukon vaan hoilaamassa jotain yhtä maailman turhimmista biiseistä.
En epäile yhtään. :heh:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ai miten niin en tykkää Kari Tapiosta :heh:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja minnie »

JeSSSe kirjoitti:ai miten niin en tykkää Kari Tapiosta :heh:
Niin, miksi et JeSSSe tykkää Karista? Anna Karin tulla sun mieleen ja sydämeen. :draamaa:




:tajutkaa: Okei, ei sit. ... :hiips:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

minnie kirjoitti:
Mä yhdyn tuohon mpapan koko kommenttiin. Vuokko parani joka kerta ja esitys oli jopa liikuttava (pakko myöntää) kummallakin kerralla lauantaina. :lohduton: Kari Tapiolle olisin silti suonut tuon palkinnon. Hän olisi varmasti arvostanut sitä vähintäänkin yhtä paljon kuin Konttinen. :joojoo: Karissa oli tyyliä, karismaa ja kappale oli upea.
minnien hyvä kommentti tiivistää just sen mikä viisuissa on parasta: sitä voi yhtäkkiä huomata tykkäävänsä ja jopa liikuttuvansa jostain esityksestä, jolta ei ole sellaista osannut odottaakaan :peukku: Mulle kävi niin Kari Tapion esityksen aikana, Vuokon upeasta laulusta tiesin jo etukäteen odottaa suuria.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1017
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja Antero »

JeSSSe kirjoitti:mä en Karissa huomannu kyllä pätkääkään karismaa. Ränsistyneen vanhan ukon vaan hoilaamassa jotain yhtä maailman turhimmista biiseistä. Onneks jäi siltä äijältä voitto ja fanipalkinto saamatta :tapu:
Tämänkaltaisia viestejä ei täällä pitäisi edes julkaista, jos täällä ylipäätään joitain viestejä karsitaan pois.... :niinpa:

TOTUUDENPUHUJA

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

kais(t)a kirjoitti:Cristal kirjoitetaan ilman h:ta. :draamaa: Voin draamata siitäkin. :heh:

Kyllä mä luulen, että Mikael tietää. :joojoo:
|
|
Enempi olen epäröinyt, kirvoitetaanko se y:llä vai i:llä...
|
Dynastian Krystlehän on y:llä.... ja k:lla...
|
|

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan Fanipalkinto 2008

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Antero kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:mä en Karissa huomannu kyllä pätkääkään karismaa. Ränsistyneen vanhan ukon vaan hoilaamassa jotain yhtä maailman turhimmista biiseistä. Onneks jäi siltä äijältä voitto ja fanipalkinto saamatta :tapu:
Tämänkaltaisia viestejä ei täällä pitäisi edes julkaista, jos täällä ylipäätään joitain viestejä karsitaan pois.... :niinpa:
Samaa mieltä :niinpa:

Lukittu