Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

gentedimare kirjoitti: Mutta muuten noihin Suomi on voittanut semin juttuihin ei kannata uskoa sokeasti. Siis voihan se pitaa paikkansa. IHAN MIELUUSTI :tuuletus:

Mutta viime vuonnahan Latvia oli muka voittanut, Ateenassa Lordi mutta jotkut vaittivat myos Carolan voittaneen ja Lordin olleen kahdeksas, ja Kiovassa Norja oli mukamas voittanut semin yli 300:lla aanella :draamaa:
Tuota samaa sanoin yllä, ja heti pessimistiksi haukuttiin ;)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Juu, noita huhuja näköjään liikkuu enemmänkin ;)
Esctodayssa mainittiin huhu, jonka mukaan Kreikka olisi voittanut semin :heh:
Siinä oli jo julkaistu "tuloksetkin"...
http://www.esctoday.com/news/read/11953" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vaikka Kreikasta pidänkin, niin ei varmasti voittanut semiä! :rofl: :repeilee:

Luottamukseni Teräsbetonin TOP3-sijoitukseen finaalissa on puolestaan kasvanut räjähdyksenomaisesti! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mä haippaan eilistä sen verran vielä tänään, että sanon: en hämmästyis jos voitosta taistelis Suomi ja Ukraina.
:uujee: :uujee: :mrgreen:

- ei se mitään jos toi ei toteudu, mutta olipahan hienoa eilinen :tuuletus:

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

rosetta kirjoitti: No noita huhuja nyt liikkuu, viime vuonnakin huhuttiin Latvian voittaneen semin ;)
Kun mä kuulin Latvian voittaneen viime vuoden semin niin laitoin Breaking News -viestejä Riikaan kavereille. Finaalin jälkeen selvisi: kupla mikä kupla.

Mutta on näistä huhuista aina mukava vähän innostua :jihuujippii:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Huhut on kivoja! Jos joku tietää niitä lisää niin kertokaa ihmeessä. :tapu:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja umbros »

ta1ja kirjoitti:Mä haippaan eilistä sen verran vielä tänään, että sanon: en hämmästyis jos voitosta taistelis Suomi ja Ukraina.
:uujee: :uujee: :mrgreen:
Komppaan! Mulle kävis kans tollanen Suomi-Ukraina -akselin voittotaistelu. :mrgreen: Mut luulenpa kyllä, että siellä on mukana ainakin Serbia (ja mikä jottei). Mut sit sinne änkee varmaan mukaan Venäjä ja Ruotsi, ou shit... :nohyi: :niinpa:

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

No niin, TB saatu finaalin ja hienoa, että poikia täälläkin jo tsempataan :suomi: . Seuraavaksi katsotaan miten Ranskan ja Turkin käy. Muiden suhteen mulla ei mitään mielenkiintoa toisessa semissa oikeestaan.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja umbros »

TuiiYa kirjoitti:Seuraavaksi katsotaan miten Ranskan ja Turkin käy. Muiden suhteen mulla ei mitään mielenkiintoa toisessa semissa oikeestaan.
No Ranskan suhteen sun ei tarvii jännittää, koska se on automaattisesti finaalissa rahoittajamaana... :mrgreen:

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

Auts pääsi paha lapsus :puna: ei siis seuraavaksi mutta sen jälkeen seuraavaksi joka tapauksessa :bile:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Leo »

Olipa hieno veto Teräsbetonilta :tuuletus: rautaisen varma esitys ja upeat pyrot! Varsinkin ne punaiset :tapu:
Suomi kolmannen kerran peräkkäin finaaliin :tuuletus: ja vieläpä hienolla suomen kielellä :heh:
TB herättää paikan päällä huomiota yhä enemmän ja kiinnostus kasvaa!
Nythän on sitten jo ihan kaikki mahdollista lauantain finaalissa :peukku:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Vähänkö oli kiva kuittailla tänään niille epäiljöille (joille eilen tein galluppia Suomen menestyksestä semissä) tyyliin: MÄ SANOIN SEN KOKO AJAN! :twisted:

Yks yritti selitellä vastaan, että joo naapuriäänillä ne Balkanin maat taas meni jatkoon ja äänestithän säkin Ruotsia luultavasti (ei ilmeisesti edes vaivautunut katsomaan, koska ei tiennyt, että Ruotsi ei ollut meidän semissä edes :heh: ). Tähän mä vaan totesin, että niin: anteeks, kohta 1. Mä en ole voinut/enkä voi äänestää Ruotsia ennen lauantaita, koska se ei ole meidän semissä ja Suomi ei voi torstain semissä äänestää sen semin esityksiä, kohta 2. Balkanin maista vain Slovenia, Bosnia ja Montenegro kilpailivat ekassa semissä ja niistä vain Bosnia meni finaaliin, joten ei auttaneet naapuriäänetkään. Serbia on suoraan isäntämaana finaalissa ja FYROM ja Kroatia kilpailevat vasta torstaina.

Tjaah, ihme juttu, mutta loppui tämän väittelijän argumentit keskustelussa naapuriäänistä Balkanin maiden osalta tähän. Miksiköhän? :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kreikka on Balkanilla ja pääsi finaaliin. :tosion:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Toki, darling, toki.

Kyseisen väittelijän kielenkäytössä Balkanin maat vaan tarkoittavat ex-Jugoslavian maita ja niiden sopupeliäänestystä keskenään. :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja jamit »

Pääasia että lauantaista tulee ihqun jännää, kiitos TB. :hali:

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Speed kirjoitti: Hiukan tuo esiintymispaikka arveluttaa menestyksen kannalta.
Itse en olisi kovin huolestunut.

Teräsbetoni painii niin omassa sarjassaan musiikillisesti, että esityspaikalla ei ole merkitystä.

Haloo Belgradissa kyseltiin, mistä Suomi olisi saanut ääniä. "Virosta, Norjasta ja Venäjältä", arveli Thomas. No ei kai nyt Venäjältä? Sieltä ikinä mitään ole tullut. Ei missään Moskovassa saati etelämpänä Suomella ole mitään naapurimerkitystä Venäjälle. Tosin Teräsbetoni itsekin odotti Venäjältä naapuriääniä.

Asko Murtomäki taas arveli Suomen saaneen pisteitä tasaisesti hevifaneilta kaikkialta Euroopasta.

Mutta minäpä luulen, että hra47 on tässä asiassa kaikista lähimpänä totuutta. Teräsbetoni sai ääniä äijiltä! Niiltä mieskatsojilta, jotka yllättyivät Euroviisujen olevan muutakin kuin sievistelyä ja pukudraamaa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8388
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UsvaAuer kirjoitti: Mutta minäpä luulen, että hra47 on tässä asiassa kaikista lähimpänä totuutta. Teräsbetoni sai ääniä äijiltä! Niiltä mieskatsojilta, jotka yllättyivät Euroviisujen olevan muutakin kuin sievistelyä ja pukudraamaa.
Joo, no mä en ajatellut kuitenkaan lokeroida mainitsemaani maskuliinisuuden tilausta pelkästään "äijä-äänestäjiin" vaan ihan kaikkiin, joita "vaihtelu virkistää"...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja jamit »

Tuohon Venäjän ääniin en minäkään usko, eiköhän ne pisteet saatu aivan muualta?!?

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

hra47 kirjoitti:
UsvaAuer kirjoitti: Mutta minäpä luulen, että hra47 on tässä asiassa kaikista lähimpänä totuutta. Teräsbetoni sai ääniä äijiltä! Niiltä mieskatsojilta, jotka yllättyivät Euroviisujen olevan muutakin kuin sievistelyä ja pukudraamaa.
Joo, no mä en ajatellut kuitenkaan lokeroida mainitsemaani maskuliinisuuden tilausta pelkästään "äijä-äänestäjiin" vaan ihan kaikkiin, joita "vaihtelu virkistää"...
Et niin. Minä tein sen ihan isse!

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja xoda »

Tsemppaan sittenkin mielellään Teräsbetonia, varsinkin kun ilmeisesti ulkomaalaiset viisufanit ovat nyrpistelleet sille nenäänsä. Sijasta 10 parhaan joukossa olisin tyytyväinen.

En kyllä voittoa oikeastaan toivokaan, kun kisat juuri olivat Suomessa. Mutta mahtaisi siitä haloo nousta, jos Suomi "Lordikopiolla", raskaalla rockilla voittaisi. :heh:
Viimeksi muokannut xoda, 22 Touko 2008, 02:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Lordi taisi kyllä aikoinaan saada pisteitä Venäjältäkin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja xoda »

8 pistettä?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mulla on kyllä sellainen käsitys että Teriksillä on suosiota Venäjällä, ollut jotain joe ennen kisoja. Siellä on näkynyt blogimerkintöjä siloin alussa heti jne. Ja löytyy näitä sivustoja, esim:

http://www.liveinternet.ru/community/terasbetoni/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mutta sitten en tiedä, että kun Dimalle kävi 2006 niin kuin kävi ja kun on kyse - no Venäjästä ja äänestystuloksista niin ei sitä koskaan tiedä mitä pisteitä ne sitten minnekin lopulta antaa.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja umbros »

ta1ja kirjoitti:...kun on kyse - no Venäjästä ja äänestystuloksista niin ei sitä koskaan tiedä mitä pisteitä ne sitten minnekin lopulta antaa.
Ei pahalla, mutta heistä ei TODELLAKAAN voi tietää. Eikä kyse ole mistään Venäjä-vihasta (itsekin useasta Venäjän edustajasta aiemmin pitäneenä), vaan tosiasiasta, että siinä yhteiskunnassa tehdään pienempikin asia korruptoituneesti (ENKÄ MUUTEN TARKOITA ETTÄ VIISUT OLISI PIENI ASIA!!!!! :shock:). Siellä taitaa nykyään olla käytössä puhelinäänestys (johon en kyllä henkilökohtaisesti usko yhtään!). Enpä ihmettelisi, jos Venäjä menisi voitonhimoissaan jatkossa siihen, että räiskivät pisteitä sinne sun tänne laskelmoiden, että pahimmille kilpailijoille ei anneta kuin jäännöspisteitä. VARSINKIN Venäjällä näitä pisteidenlaskuvalvojia tarvittaisiin ihan urakalla. :niinpa:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Eikös pistelaskussa ole joku sellainen systeemi, että kaikki puhelut ohjautuvat Saksaan. Ihan sen takia ettei näitä huijauksia tapahtuisi. Viime vuonna siitä oli jotain mainintaa, vai miten se meni?

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Toivottavasti Teräsbetonin äänestäjäjoukko on ruudun ääressä myös lauantaina, koska muita vastaavan genren äänenkalastajia ei ole, enkä usko isoa siirtymistä esim. Turkin taakse tapahtuvan.
Varsinkin Armenian ja Kreikan äänestäjiä ajautuu taatusti kakkossemin laadukkaampien uptempobiisien taakse. Samoin ballaadien äänestäjissä tapahtunee liikehdintää.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mansikka kirjoitti:Eikös pistelaskussa ole joku sellainen systeemi, että kaikki puhelut ohjautuvat Saksaan. Ihan sen takia ettei näitä huijauksia tapahtuisi.
On, joskaan teknisestä toteutuksesta en mitään osaa sanoa. Minusta minkään maan puhelinäänestystuloksissa ei ole ollut mitään sillä tavalla epäilyttävää, että olisi tarvinnut ajatella tuloksia manipuloidun.

Venäjä on antanut puhelinäänestäessään aina vähintään kohtalaisen määrän pisteitä kisan voittajalle. Venäjän kärkipisteet menevät tyypillisesti muille IVY-maille mutta Marija ja Lordi olivat Venäjän pisteissä best of the rest, Elenakin sai neljä pinnaa ja Ruslana Ukrainan edustajana täydet. Venäjä antoi pisteitä myös Ukrainan oranssin vallankumouksen tunnuslaululle, mitä tuskin olisi tapahtunut, jos pisteet olisi päätetty Kremlissä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja umbros »

Niin, enhän minä puhunutkaan menneestä. Ajattelin pelolla lähinnä tulevaa. Venäjä kun niin kovasti nyt yrittää valloittaa viisut, ovat viimeiset vuodet yrittäneet ankarasti. Yliyrittämistä sanoisin, kun katsoo viime vuoden edustajaa ja tämän vuoden ällö-Dimaa. Tänä vuonna Ukrainan PITÄÄ saada Venäjältä isot pisteet, muutoin ärähdän. :heh:

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Leena »

Vankkumaton luottamukseni Teräsbetoniin täyttyi ja finaaliin mentiin.Tämä oli minulle jo voitto :tapu: Nyt jännittävää lauantaita odotellessa pähkäilen että TB on kymmenen parhaan joukossa. Toivottavasti olen liian varovainen veikkauksessani :puna:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Suomi 2008: Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Lisää huhuja: Suomi olis muka saanut Saksalta ja Kreikalta täydet pisteet. Toivotaan niin, olis nääs kauheen kiva uskoa näihin. :mrgreen:

Lukittu