Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

UFOPOLI kirjoitti:Serbit lyövät tällä menolla kirkkaasti kotiinpäinvetämisessä jopa israelilaiset 99 :shock:
Oisko niilläkin vallan vuosisadan kampanja, kuten piti Hannallakin olla. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Margot kirjoitti:Aika reilua. :shock: Siis tuo Oron heittäminen loppuun.

Tässä käy vielä niin, että Serbia voittaa, mistä seuraa vuosisadan skandaali ja viisufaneille puhuttavaa hautaan asti.
Voi koittaa hyvinkin aikainen hauta. :eeek:
Monenko pumppu tätä draamaa enää kohta kestää! :draamaa: :rofl:

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja jamit »

SuomI esiintymisjärjestyksessä 16! Ei huono ( Jorma Uotisen äänellä).

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

Kerrankin Suomella arpaonnea ja Ruotsilla ei.... rouva Fortunakin sen tietää, ketkä tämän vuoden viisuissa pärjäävät ja ketkä eivät..... :tapu:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Jos Serbia voittaa kotikisansa, niin ei voi kun ihan vakavissaan ruveta harkitsemaan harrastusten/kiinnostuksen kohteiden suuntaamista toisaalle (MF varmaan on ja pysyy sittenkin). On kyllä niiiiiiiiiiiiiiiin härskiä kotiinpäinvetoa, että oikein hävettää. Siis ihan oikeasti, ei kehtaa kyllä enää toisen Serbian voiton jälkeen väittää olevansa kiinnostunut viisuista.

Täytyy vissiin oikeasti ateistin ruveta rukoilemaan, että mun matemaattinen kaava Ruotsin voittojen tulemisesta pitää paikkansa. Muussa tapauksessa mä joudun oikeasti vaihtamaan harrastuksia.

Hävetkää serbit! :grr:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Ei enää toista kertaa viisuja tälläseen paikkaan missä ei olla puolueettomia :eiei:

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

Katten-Gustaf kirjoitti:Jos Serbia voittaa kotikisansa, niin ei voi kun ihan vakavissaan ruveta harkitsemaan harrastusten/kiinnostuksen kohteiden suuntaamista toisaalle (MF varmaan on ja pysyy sittenkin). On kyllä niiiiiiiiiiiiiiiin härskiä kotiinpäinvetoa, että oikein hävettää. Siis ihan oikeasti, ei kehtaa kyllä enää toisen Serbian voiton jälkeen väittää olevansa kiinnostunut viisuista.

Täytyy vissiin oikeasti ateistin ruveta rukoilemaan, että mun matemaattinen kaava Ruotsin voittojen tulemisesta pitää paikkansa. Muussa tapauksessa mä joudun oikeasti vaihtamaan harrastuksia.

Hävetkää serbit! :grr:
Et suinkaan sä ole tosissasi..... :mitvit:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Antero kirjoitti:Kerrankin Suomella arpaonnea ja Ruotsilla ei.... rouva Fortunakin sen tietää, ketkä tämän vuoden viisuissa pärjäävät ja ketkä eivät..... :tapu:
Äläpäs vielä sano mitään, kuitenkin Suomi esiintyy finaalin ensimmäisenä ja Ruotsi viimeisenä. :heh:

Juu, ei minuakaan tämä serbien toiminta oikein vakuuta. Nyt tosin pelottaa enemmän tuo, jos käy niin, että ensimmäisen semin biisit ottavat finaalissa kymmenen ensimmäistä vapaata esiintymispaikkaa. :apuva:

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Millä lailla Serbia muka on vetänyt kotiin päin?

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

wigwam kirjoitti:
Antero kirjoitti:Kerrankin Suomella arpaonnea ja Ruotsilla ei.... rouva Fortunakin sen tietää, ketkä tämän vuoden viisuissa pärjäävät ja ketkä eivät..... :tapu:
Äläpäs vielä sano mitään, kuitenkin Suomi esiintyy finaalin ensimmäisenä ja Ruotsi viimeisenä. :heh:
Vaan entäpä jos Ruotsi ei sinne finaaliin menekään ja Suomi menee.... tai pitäisiköhän jo sanoa KUN.... ;)

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Antero kirjoitti:
wigwam kirjoitti: Äläpäs vielä sano mitään, kuitenkin Suomi esiintyy finaalin ensimmäisenä ja Ruotsi viimeisenä. :heh:
Vaan entäpä jos Ruotsi ei sinne finaaliin menekään ja Suomi menee.... tai pitäisiköhän jo sanoa KUN.... ;)
Tuohan olisi suorastaan loistavaa, mutta kyllä mä luulen, että Ruotsi(kin) finaaliin tiensä raivaa. :roll:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Sagapo kirjoitti:Millä lailla Serbia muka on vetänyt kotiin päin?
Ottamatta enää mitenkään kantaa aiheeseen, jota on puitu jo tarpeeksi, minusta aika hyvä esimerkki oli oman edustuskappaleen työntäminen kansainvälisen lähetyksen jatkeeksi :roll:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Oron jälkeen näytettiin muitakin Serbian karsinnan finalisteja.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Margot »

En edelleenkään usko Suomen finaalipaikkaan. Sit uskon, jos näen. Ruotsin finaalipaikkaa pidän edelleen melko todennäköisenä. Samoin Kreikan, Venäjän, Romanian ja Makedonian.
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Sen perään tuli joku toinenkin kappale. Ilmeisesti siis Serbian finaalista? Onkohan Svantella tuohon jotakin sanottavaa? :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Näytettiinkö tätä muka jossain maassa tv:ssä? Taisi olla pelkkä nettilähetys, ja silloin katsojina oli pelkkiä viisufaneja. Sitä paitsi Oro ei sentään ollut osa varsinaista ohjelmaa, vaan tuli sen jälkeen.

Miten muuten Serbia veti kotiin päin?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

UFOPOLI kirjoitti:
Sagapo kirjoitti:Millä lailla Serbia muka on vetänyt kotiin päin?
Ottamatta enää mitenkään kantaa aiheeseen, jota on puitu jo tarpeeksi, minusta aika hyvä esimerkki oli oman edustuskappaleen työntäminen kansainvälisen lähetyksen jatkeeksi :roll:
Mutta tuliko se kansainvälisen lähetyksen jatkeeksi? Nettisivullahan pyörii vieläkin jotain ohjelmaa sieltä.
Kansainvälinen lähetyshän saattoi loppua siihen arvontaan kun sanoivat kiitoksia ja näkemisiin toukokuussa. Mene tiedä?

Itse ajattelin salaliittoteoriaa siinä arvontahetkellä. Ne arvontarullat otettiin näköesteisen telineen takaa. Hyvinkin niissä saattoi olla joku pieni merkki, jonka juontajat tiesivät etukäteen. Ja kas kummaa, juuri Serbia sai ainoana valita paikan finaalista! :draamaa:

Viisuraammoo!! Sitä olla ja pittää!! Eihän nää muuten ois EUROVIISUT!!! :heh:
Viimeksi muokannut MuzaMaza, 17 Maalis 2008, 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Antero kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:Jos Serbia voittaa kotikisansa, niin ei voi kun ihan vakavissaan ruveta harkitsemaan harrastusten/kiinnostuksen kohteiden suuntaamista toisaalle (MF varmaan on ja pysyy sittenkin). On kyllä niiiiiiiiiiiiiiiin härskiä kotiinpäinvetoa, että oikein hävettää. Siis ihan oikeasti, ei kehtaa kyllä enää toisen Serbian voiton jälkeen väittää olevansa kiinnostunut viisuista.

Täytyy vissiin oikeasti ateistin ruveta rukoilemaan, että mun matemaattinen kaava Ruotsin voittojen tulemisesta pitää paikkansa. Muussa tapauksessa mä joudun oikeasti vaihtamaan harrastuksia.

Hävetkää serbit! :grr:
Et suinkaan sä ole tosissasi..... :mitvit:
Samaa mieltä Anteron kanssa... :mitvit:

Eihän Serbia nyt sillä voita, että sen kappale näytetään jossain arvontalähetyksessä, jota ei katso kuin hardcore-fanit..!?

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

Margot kirjoitti:En edelleenkään usko Suomen finaalipaikkaan. Sit uskon, jos näen. Ruotsin finaalipaikkaa pidän edelleen melko todennäköisenä. Samoin Kreikan, Venäjän, Romanian ja Makedonian.
Millähän perusteella näin uskot???????????? Makuasioitahan nämä ovat ja niistä muuten voi kiistellä, mutta tuloksettomasti... voisin kuitenkin todeta tähänkin, että et suinkaan vaan ole tosissasi..... ;)

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Sagapo kirjoitti:Millä lailla Serbia muka on vetänyt kotiin päin?
Toi, että saa valita esiintymispaikan finaalissa, on takuuvarmasti järjestetty juttu. Pitää löytyä tosi vahvat todisteet, että mut saa uskomaan toisin.

Antero: olen siinä mielessä tosissani, että tästä hommasta on ihan aikuisten oikeasti alkanut mennä jo kokonaisuutenakin maku. Mutta muuten... Ehkä toi on vaan ensireaktio kiukusta tota serbien kotiinpäinvetoa kohtaan. Mä saatan olla toukokuussa ihan toista mieltä, se on enemmän kuin mahdollista. Mutta nyt ...tuttaa sen verran paljon, että häivyn täältä.

:hiips:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

MuzaMaza kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti: Ottamatta enää mitenkään kantaa aiheeseen, jota on puitu jo tarpeeksi, minusta aika hyvä esimerkki oli oman edustuskappaleen työntäminen kansainvälisen lähetyksen jatkeeksi :roll:
Mutta tuliko se kansainvälisen lähetyksen jatkeeksi? Nettisivullahan pyörii vieläkin jotain ohjelmaa sieltä.
Kansainvälinen lähetyshän saattoi loppua siihen arvontaan kun sanoivat kiitoksia ja näkemisiin toukokuussa. Mene tiedä?

Itse ajattelin salaliittoteoriaa siinä arvontahetkellä. Ne arvontarullat otettiin näköesteisen telineen takaa. Hyvinkin niissä saattoi olla joku pieni merkki, jonka juontajat tiesivät etukäteen. Ja kas kummaa, juuri Serbia sai ainoana valita paikan finaalista! :draamaa:

Viisuraammoo!! Sitä olla ja pittää!! Eihän nää muuten ois EUROVIISUT!!! :heh:
KYllä... eikös Suomi voisi väsätä tästä jonkin protestin...saatais ilmaista julkisuuttakin...
;)

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Antero »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Sagapo kirjoitti:Millä lailla Serbia muka on vetänyt kotiin päin?
Toi, että saa valita esiintymispaikan finaalissa, on takuuvarmasti järjestetty juttu. Pitää löytyä tosi vahvat todisteet, että mut saa uskomaan toisin.

Antero: olen siinä mielessä tosissani, että tästä hommasta on ihan aikuisten oikeasti alkanut mennä jo kokonaisuutenakin maku. Mutta muuten... Ehkä toi on vaan ensireaktio kiukusta tota serbien kotiinpäinvetoa kohtaan. Mä saatan olla toukokuussa ihan toista mieltä, se on enemmän kuin mahdollista. Mutta nyt ...tuttaa sen verran paljon, että häivyn täältä.

:hiips:
Heippa............... :) ja koeta nyt rauhoittua ennen toukokuuta.......

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Margot »

Antero kirjoitti:
Margot kirjoitti:En edelleenkään usko Suomen finaalipaikkaan. Sit uskon, jos näen. Ruotsin finaalipaikkaa pidän edelleen melko todennäköisenä. Samoin Kreikan, Venäjän, Romanian ja Makedonian.
Millähän perusteella näin uskot???????????? Makuasioitahan nämä ovat ja niistä muuten voi kiistellä, mutta tuloksettomasti... voisin kuitenkin todeta tähänkin, että et suinkaan vaan ole tosissasi..... ;)
Olen tosissani. Ensinnäkin Kreikka, Venäjä, Romania ja Makedonia saivat hyvät esiintymispaikat loppupäästä. Venäjä taitaisi menestyä ihan millä kappaleella vaan, sillä on paljon niitä kuuluisia "automaattiääniä". Sama juttu Makedonian kohdalla. Romanian uskon vetoavan hyvin moniin balladeista ja ei-englanniksi lauletuista kappaleista pitäviin. Kreikalla uskon olevan hyvin hiottu esitys, ja kappale on ihan pirun tarttuva. Sama juttu Ruotsin kohdalla. Suomella ei ole paljonkaan niitä automaattiäänestäjiä eikä kappale ole mielestäni mitenkään tarttuva. Esitys ei ole vetoava. Mutta nämä kaikki on tosiaan vaan mun henk. koht. arvailuja siitä, miten Eurooppa eri kappaleisiin suhtautuu.

Itse pidän Venäjästä, Kreikasta ja Ruotsista. Suomesta ja Romaniasta taas en. Makedoniasta en ole vielä päättänyt. Eli siis makuasioista ei ole kyse siinä mielessä, että veikkaisin suoraan sen mukaan, mistä pidän ja mistä en.

Ei kannata hermostua. Ei mun arvailut sentään lopputuloksiin vaikuta.

Edit: Ja kun nyt perusteluja vaadit, niin olisi kiva kuulla myös, miksi itse uskot toisin. :)
Viimeksi muokannut Margot, 17 Maalis 2008, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Margot kirjoitti:Ei mun arvailut sentään lopputuloksiin vaikuta.
Tähän voisi heittää mauttoman kommentin Jeesuksen näköisistä miehistä, mutta jätän väliin. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mun puolesta Serbia voittakoon toisen kerran ja vaikka kolmannenkin, pääasia että lopettavat sen tappelemisen. Taas tänään tuli niin ikäviä uutisia sieltä päin. :eiei:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jónsì kirjoitti:
Margot kirjoitti:Ei mun arvailut sentään lopputuloksiin vaikuta.
Tähän voisi heittää mauttoman kommentin Jeesuksen näköisistä miehistä, mutta jätän väliin. :heh:
En tajuu. :shock:
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Margot kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Tähän voisi heittää mauttoman kommentin Jeesuksen näköisistä miehistä, mutta jätän väliin. :heh:
En tajuu. :shock:
Ehkä vaikutusvalta kulkee ulkonäön mukana.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Katten-Gustaf kirjoitti:Toi, että saa valita esiintymispaikan finaalissa, on takuuvarmasti järjestetty juttu. Pitää löytyä tosi vahvat todisteet, että mut saa uskomaan toisin.

Antero: olen siinä mielessä tosissani, että tästä hommasta on ihan aikuisten oikeasti alkanut mennä jo kokonaisuutenakin maku. Mutta muuten... Ehkä toi on vaan ensireaktio kiukusta tota serbien kotiinpäinvetoa kohtaan. Mä saatan olla toukokuussa ihan toista mieltä, se on enemmän kuin mahdollista. Mutta nyt ...tuttaa sen verran paljon, että häivyn täältä.

:hiips:
Onko sulla sitten todisteita, että siinä huijattiin? Kuten täällä aiemmin todettiin, 20 prosentin todennäköisyys on kuitenkin sen verran suuri, että Serbian valinta oli aivan mahdollinen.

Mitenkäs muuten se Serbia veti kotiin päin, vai oliko tässä kiukunpuuskassa tosiaan kyse yhdestä 20 %:n todennäköisyyden osumisesta?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jónsì kirjoitti:Ehkä vaikutusvalta kulkee ulkonäön mukana.
Puolison ulkonäön mukana? :uujee: :heh:
What color is your life?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Esiintymisjärjestysten arvonta 17.3.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olipahan miten oli, jänskää päästä soittamaan kappaleita niiden esiintymisjärjestyksessä!!! :barba:

Lukittu