Miss Eurovision 2008

ESC 2008 -arkisto.

Vuoden 2008 kaunein nainen? (Voit äänestää 2 suosikkiasi)

Gisela
8
3%
Sirusho
39
15%
Kalomira
18
7%
Geta Burlacu
2
1%
Hind
11
4%
Maria Haukaas Storeng
14
5%
Isis Gee
2
1%
Rebeka Dremelj
17
7%
Olta Boka
3
1%
Evdokia Kadi
5
2%
Tereza Kerndlová
18
7%
Diana Gurtskaja
4
2%
Csézy
13
5%
Morena
11
4%
Vânia Fernandes
6
2%
Charlotte Perrelli
11
4%
Ani Lorak
74
29%
Jelena Tomašević
3
1%
 
Ääniä yhteensä: 259

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Unkarin Csézy :ihana:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Ihanaa, että tässäkin äänestyksessä jokaisella on oma faninsa. :peukku:

Hinkuatte varmasti puolueellisia kommenttejani, mutta ei tipu ennen uusintoja! :heh:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Maltan kaunotar MORENA :ihana:

Toisesta sijasta olikin tasaväkisempää Diana Gurtskajan ja Sirushon välillä. :kaunis:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11982
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja sziget »

Vain sooloartisteja? :draamaa:

Kauneuskilpailu muka. Missä sitten on Romanian Nicoleta Matei?

Kuva
Nico :ihana:

Ja Makedonian Tamara? Ihan käsittämätöntä.

Kuva

Sooloartisteja, höh. :niinpa: No onneksi sentään Csézy kelpasi mukaan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Anna_M kirjoitti:Unkarin Csézy :ihana:
Aivan. On muuten tosi kaunis. Vaikka ei esiintynyt mitenkään seksiä tihkuvasti (mutta eiköhän niitä seksiä tihkuvia ollut siellä jo muutenkin :mrgreen: ). Hirveen miellyttävän oloinen oli Csézy.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja skidi »

Riikka kirjoitti:
Anna_M kirjoitti:Unkarin Csézy :ihana:
Aivan. On muuten tosi kaunis. Vaikka ei esiintynyt mitenkään seksiä tihkuvasti (mutta eiköhän niitä seksiä tihkuvia ollut siellä jo muutenkin :mrgreen: ). Hirveen miellyttävän oloinen oli Csézy.
Minäkin ilmottaudun Csézyn ihailijoiden joukkoon. Kaunotar :surrur:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja blackburn »

blackburn kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Mä en jaksa näitä muijia järjestellä, mutta mainitsenpa vain että itselleni tulee jostain kuvakulmista Anista mieleen Täydellisten naisten Gaby :raaps:

Ei tarvits elaittaa kaikkia järjestykseen. mutta sano edes kuka oli sinun mielestäsi kaikista kaunein nainen! <3

PUHU MINULLE, TONYWERNER!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ani Lorak :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Mun ääneni meni Rebekalle ja hänen nauravaisille silmilleen. :joojoo:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Riikka kirjoitti:
Anna_M kirjoitti:Unkarin Csézy :ihana:
Aivan. On muuten tosi kaunis. Vaikka ei esiintynyt mitenkään seksiä tihkuvasti (mutta eiköhän niitä seksiä tihkuvia ollut siellä jo muutenkin :mrgreen: ). Hirveen miellyttävän oloinen oli Csézy.
Usein onkin niin, että mitä vähempi tihkuu, niin sitä miellyttävämpi on (pätee moneen muuhunkin asiaan :heh: ).

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Anna_M kirjoitti:Usein onkin niin, että mitä vähempi tihkuu, niin sitä miellyttävämpi on (pätee moneen muuhunkin asiaan :heh: ).
Tässä oon kyllä täysin eri mieltä. Kyllä se seksin tihkuminen tai yleinen hottius nyt vaan on ihan olelliinen osa karsimaa - Unkarin Csézylläkin sitä oli - kun eihän se tarkoita että on joku Tukiainen. Ja just tässä mättää niin monen suomalaisen kalpean ja lattean iskelämäpoppari yrittäjän kohdalla. Jos ei yleisöön päin tihku, jos ei aseta iteään alttiiksi, niin homma ei nyt vaan pelitä. Taide-elämys (johon tällanen popplläjäyksen kolahtaminenkin voidaan liittää) syntyy ensiksi välittömänä, vaistonvaraisena, tunnepohjaisena kokonaisvaltaisena kokemuksena ja vasta sitten se alistuu analysoitavaksi, jos alistuu. Ja kun vaistonvaraisuudesta puhutaan niin puhutaan seksistä, puhutaan siitä, että sekä tekijä että kokija heilahtavat mukavuusalueelta, miellyttävästä *ihan kivasta* avoimuuden ja epävarmuuden tilaan, jossa on mahdollisuus koskettaa. :mrgreen: :draamaa: :mrgreen:

Albatrossi

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kroatian poppoon tanssija oli minusta kaikista hottein. :ihana:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Mun mielestä se on vähän niin, että on olemassa seksikkyyttä ja "seksikkyyttä". Se, mistä kukanenkin pitää tai mitä pitää aitona seksikkyytenä, onkin jo makuasia. Minua ärsyttää seksikkään muotin päälle pukeminen à la Christina Aguilera, jos henkilössä ei tosiaankaan ole sitä jotain. :niinpa: Huomiota sillä kyllä saa, mutta enpä tiedä onko se sitten sitä ihanuutta kuitenkaan.

Ani Lorak kyllä "tihkui" ihan kivasti, mutta Csézyn hillitty tyyli kai on lähempänä omaani. Sitten taas joistain Saksan tytöistä en osaa sanoa yhtään mitään, koska kappale oli niin huono. Enkä oikein tajua mitä siinä Dimassakaan on, oli se paidanrepäisy "pikkusen" läpinäkyvää. :mitvit:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Riikka kirjoitti:Mun mielestä se on vähän niin, että on olemassa seksikkyyttä ja "seksikkyyttä".
Niin joo oot oikeessa mä puhuin seksikkyydestä, "seksikkyyshän" on päälleliimattua eikä takaa seksikkyyttä vaikka ei välttämättä sitä estäkään. Ja toki makuasia, joskin useimmiten niistä joilla sitä on vallitsee jonkin laajuiunen laajempi yhteisymmärrys niin että kyllä siihen jotain yheteisesti jaettuja tekijöitäkin liittyy :mrgreen: .

Albatrossi

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

ta1ja kirjoitti:.

Tässä oon kyllä täysin eri mieltä. Kyllä se seksin tihkuminen tai yleinen hottius nyt vaan on ihan olelliinen osa karsimaa :
Itse olen kokenut karismaattisen esiintyjän jotenkin toisinkin. Toisinaan joku tuntuu valloittavan koko lavan ja saavan tilan haltuun ja tempaisee mukaan eikä ole tullut mieleenkään, että esiintyjä olisi seksikäs.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja skidi »

Seksikkyydestä puhuttaessa puhutaan oikeastaan aika monenlaisista asioista. Ensiksikin seksikkyytenä(1) voi puhua omista henkilökohtaisista (seksuaalisista) mieltymyksistä. Toisaalta meillä on olemassa jonkinlainen kultturinen jaettu "seksikkyyden käsite"(2), joka käsittää tietyn joukon piirteitä jotka voivat esiintyä jossakin ihmisessä tai ilmiössä. Esimerkiksi seksikkääksi(2) tietämällämme naisella on kehossaan oikea määrä rasvaa oikeissa paikoissa, mutta sekään ei kai vielä riitä (?). Ei kuitenkaan voitane puhua mistään "absoluuttisesta seksikkyydestä"(2), koska nämä piirteet eivät välttämättä toteudu kaikki samassa ihmisessä, joten on kai ainakin rajatapauksissa osittain subjektiivista, mikä hyväksytään seksikkäksi(2). Kärjistäen voisi kuitenkin sanoa, että selkeät seksikkyyden(2) tapaukset tunnistaa siitä, että ne mediassakin määriteltäisiin seksikkäiksi. Sellainen seksikkyys on jo joissain ääritapauksissa saattanut jopa etääntyä seksuaalisuuden käsitteestä jopa niinkin paljon, että puhutaan esimerkiksi "mediaseksikkyydestä" (silloin on tosin jo kysymys hieman eri ilmiöstä, mutta selkeä yhteys löytyy). Se sitten, millainen yhteys seksikkyydellä(1) ja seksikkyydellä(2) on toisiinsa ja miten (kumpi seuraa kumpaa, vai seuraavatko molemmat toisiaan) onkin mielenkiintoinen kysymys...
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Aivan. voisi kuitenkin vielä lisätä, että sanaa seksikäs tosiaan esimerkiksi tuon mediaseksikäs laajennuksen vuoksi käytetään puheessa viittamaan yleiseen säteilyyn (vrt. Kallonen Braskista Idols karsinnoissa), ei niinkään sukupuolisuuteen ja mä huomaan nyt, Albatrossille tää, että oon itsekin käyttänyt termiä vähän tässä merkityksessä. Joskin se sukupuolisuuteen liitetty seksikkyyskin liittyy tähän seksikyyteen, mutta se ei ole ainoa osatekijä.

Ja tosiaan se jaettu käsitys siitä mikä on seksikästä on kulttuurisesti määrittynyt ja jatkuvasti uudelleen määrittyvä.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI KWAK, TSEKKAA TÄÄ!

Kuka on sun mielestäsi nätein nainen tän vuoden Euroviisuissa?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9561
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miss Eurovision 2008

Viesti Kirjoittaja kwak »

blackburn kirjoitti:Kuka on sun mielestäsi nätein nainen tän vuoden Euroviisuissa?
Ani Lorak, Tereza Kerndlová sekä Jelena Tomasevic ovat kaikki hyvin kauniita, mutta ehkä Tereza on kuitenkin kaikkein kaunein. <3
Keep your head high above the water

Lukittu