Belgradin negatiiviset tapahtumat

ESC 2008 -arkisto.
Avatar
maiken
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1133
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 12:11
Paikkakunta: Helsinki

Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja maiken »

Pyydän ilmoittamaan minulle kaikista negatiivisista tapahtumista mitä sinulle tapahtui Belgradissa, esim. pahoinpitelyt, varkaudet jne. Näistä tapahtumista ollaan tekemässä koontia EBU:a sekä poliisia varten ja tulevaisuuden turvallisuus-suunnitelmien kannalta on tärkeää tietää tällaisista asioista.

Pahoittelen sydämestäni jos jollekin on jotain pahaa sattunut!
Tapahtumat voitte raportoida minulle luottamuksellisesti sähköpostitse (maiken.of@gmail.com) ja pyydän tarvittaessa lisätietoja!
Eurovision Song Contest - it's a lifestyle!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja hra47 »

maiken kirjoitti:Pyydän ilmoittamaan minulle kaikista negatiivisista tapahtumista mitä sinulle tapahtui Belgradissa, esim. pahoinpitelyt, varkaudet jne. Näistä tapahtumista ollaan tekemässä koontia EBU:a sekä poliisia varten ja tulevaisuuden turvallisuus-suunnitelmien kannalta on tärkeää tietää tällaisista asioista.

Pahoittelen sydämestäni jos jollekin on jotain pahaa sattunut!
Tapahtumat voitte raportoida minulle luottamuksellisesti sähköpostitse (maiken.of@gmail.com) ja pyydän tarvittaessa lisätietoja!
Onko tämä normaalia rutiinia vai onko jotain erityistä syytä miksi tällaisia nyt kysellään?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kollega »

hra47 kirjoitti: Onko tämä normaalia rutiinia vai onko jotain erityistä syytä miksi tällaisia nyt kysellään?
Jännä, että just aioin kommentoida, että eipä moinen kysely kyllä ihan heti turvallisuusfiiliksiä luo :shock: kun ajoittuu Venäjällä järjestettävien viisujen alle. Mutta jätin kommentoimatta, kun en tiedä, josko moista kyselyä on tehty esim. Ateenan ja Helsinginkin kisojen alla.

(Mutta, joka tapauksesssa :peukku: hyvä, että EBU panostaa viisumatkajien turvallisuuteen.)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulle taas tuli mieleen, että onko siellä Belgradissa sattunut paljonkin pahoja juttuja. :shock:
What color is your life?

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Naali »

Ja kuinka pahoja. :shock: Mutta sinänsä ehkä ihan järkevää tuollainen koonti, kun ennen ja jälkeen Belgradin tuo asia on puhuttanut. :lohduton:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Minä taas olin luullut, että kaikki oli mennyt yllättävän hyvin ja siellä viihdyttiin, mutta tuosta saa vähän eri kuvan...? :/

Avatar
maiken
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1133
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 12:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja maiken »

Kyselen siksi että minuun on otettu yhteyttä ja pyydetty lisätietoja mm. suomalaisfanien pahoinpitelystä Eurocafen ulkopuolella. Toivon että kyseessä oli pelkästään huhut suomalaisten osalta, mutta ainakin pari puolalaista akkreditointunutta ihmistä joutuivat pahoinpitelyn uhriksi.

En missään nimessä halua aiheuttaa hämminkiä kyselylläni ja kaikki minulle tuleva tieto pysyy aina luottamuksellisena.
Eurovision Song Contest - it's a lifestyle!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tiedän myös eräästä myöhäisyön kaatumisesta, josta seurasi ko. henkilölle paha haava, mutta sekin muuttui huhuissa jo puukotukseksi. Itse kuitenkin olin paikalla eikä siellä todellakaan puukkoja heilunut.

Tuosta puolalaisten pahoinpitelystä kuulin suomalaisfaneilta, ja vain heiltä, eli tuo juttu saattoi muuttua matkalla jo sekin.

Niin monilla oli pahat odotukset Serbiasta, että väkisin tahtoo tulla huhuista todellisuutta pahempia. Kamalinta oli joidenkin suomalaisten käyttäytyminen serbialaisia kohtaan ko. kaatumisen yhteydessä, kun ambulanssi ei saapunut viidessä minuutissa. Ei voi kuin kunnoittaa niitä poliiseja, jotka eivät pidättäneet niitä humalaisia suomalaisia, joiden mielestä Kosovon kysymys oli hyvä vetää esiin ambulanssia odotellessa. :eiei:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

JuhaUK kirjoitti: Tuosta puolalaisten pahoinpitelystä kuulin suomalaisfaneilta, ja vain heiltä, eli tuo juttu saattoi muuttua matkalla jo sekin.
Valitettavn tosi tuo tapahtuma oli mutta onneksi siina ei oikeasti kaynyt pahasti vaan paasivat pienilla ruhjeilla ja saikahdyksella. Eli sen suhteen kaikki ok. Muuten en ite tormannyt mihinkaan negatiiviseen. Lieko sitten syyna hyva tuuri vai varuillaan olo mutta kylla Belgrad oli kiva ja mukava kaupunki johon voisin menna takaisin ilma viisujakin.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Belgradin negatiiviset tapahtumat

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

kais(t)a kirjoitti:
JuhaUK kirjoitti: Tuosta puolalaisten pahoinpitelystä kuulin suomalaisfaneilta, ja vain heiltä, eli tuo juttu saattoi muuttua matkalla jo sekin.
Valitettavn tosi tuo tapahtuma oli .
Niin en siis tietenkään tarkoittanut, etteikö teidän tarinanne olisi ollut tosi, vaan että suomalaisfanien kertoma saattoi muuttua matkalla suomalaisfaneille tapahtuneeksi, viitaten siihen mitä maiken sanoi. :lohduton:

Lukittu