Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Passionworks - Surrender

*****
94
56%
****
35
21%
***
19
11%
**
8
5%
*
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 167

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Mansikka kirjoitti:Tavismieheni kuunteli biisit eikä oikein innostunut mistään, piti kuitenkin tätä parhaimpana. Itsekin taidan kallistua tämän kannalle, mutta tässä on yks juttu mikä häiritsee: kun biisi loppuu, ni minuutin päästä en muista siitä mitään. Ei hyvä homma. :eiei:
Varmasti muistat siitä jotain, mutta ehkä et muista melodiaa ulkoa -- eli kestää uudelleenkuuntelua. Liekö niin kauhea asia?

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja umbros »

Todellinen yllätys tämä... :shock: Periaatteessa olen sitä mieltä ollut tässä muutaman vuoden hevikannatuksen jälkeen, että välillä voitaisiin maistaa viisuissa muutakin... Mutta kun tämä vaan kuulosti niin hyvältä! :uujee: Hyvin hiottu ja koottu paketti: lähtee liikkeelle just niinku kasvavan biisin pitääki, ja potkua on noin muutenkin tosi hyvin kolmiminuuttisen ajaksi.

Vahinko vaan että nimi on niin kovin tuntematon Suomen mittapuussa, että jalkoihin jää...

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

nkorppi kirjoitti:
Mansikka kirjoitti:Tavismieheni kuunteli biisit eikä oikein innostunut mistään, piti kuitenkin tätä parhaimpana. Itsekin taidan kallistua tämän kannalle, mutta tässä on yks juttu mikä häiritsee: kun biisi loppuu, ni minuutin päästä en muista siitä mitään. Ei hyvä homma. :eiei:
Varmasti muistat siitä jotain, mutta ehkä et muista melodiaa ulkoa -- eli kestää uudelleenkuuntelua. Liekö niin kauhea asia?
Ei hätää, homma hoidettu, osaan jo melkein ulkoa :peukku: .

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Nerokas biisi! Kirkkaat viisi tähteä ja viisupuntarin ykköspaikka tujahtaa kevyesti. Eternally-fiilareita, mutta päivitettynä orastavaan nollaysiin. Tämänkaltainen biisi ei voi olla kolahtamatta mulle. :rakkaus:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Luoja mutta tää on hyvä! :kups: . Mäkin jo viime vuonna kuulutin muuta kuin raskaampaa musaa viisuihin, mutta eihän tätä nyt voi olla lähettämättä, kun tämä on vaan paras ja oikeasti ihan sikahyvä :tuuletus: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Hazel kirjoitti:Luoja mutta tää on hyvä! :kups: . Mäkin jo viime vuonna kuulutin muuta kuin raskaampaa musaa viisuihin, mutta eihän tätä nyt voi olla lähettämättä, kun tämä on vaan paras ja oikeasti ihan sikahyvä :tuuletus: .
Voin vaan yhtyä, taas. :kups: Ihmeellisesti se ihmisen mieli muuttuu. :draamaa: Miekin kun luulin niin tänä vuonna liputtavani jonkun paljon hömpemmän biisin puolesta, mutta tää se vaan tuli ja vei! :tuuletus:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ei meikäläisen genreä, joten ei myöskään toiveitani edustajaksi. Kappale itsessään on todella hyvin tuotettu ja tehty, siinä ei moittimista. Ja siedän toki kuunnellakin. Hienoa että aitoa yritystäkin löytyy! :peukku:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6373
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja mariah »

vitsi tää on kyllä ihana ku useampaa kertaa kuunneltu,vaik en tykkää kovin raskaasta musasta mut :ihana: kauhee vaikee päättää onko waldos people,kwan vaiko tää paras :sorivaan: nää kaikki on nii tasasii..pelkään vaa et tää saattaa jäädä näiden tunnetuimpien varjoon eikä six ehkä voita..

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Tämä nousee esiin Riikan kanssa keskinkertaisuuksien keskeltä, ja koska Riikka nyt ei tule voittamaan in 10 000 light years, niin taidan liputtaa tämän puolesta.

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja celestes »

No kyllä se vaan iskee. Miesvokalisti on loistava <3 Jänskättää miten tää toimii livenä :mitvit:

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Kaikki hehkuttaa tota Tarjan veljeä, ja toki, onhan hän teknisesti parempi laulaja näistä kahdesta. Mut mä kyllä tykkään tosta Harrietin äänestäkin tosi paljon ihan sen luonnollisuuden takia, just sen takia et se ei ole liian tekninen vaan kuulostaa luonnolliselta ja herkältä.

Mut tietty sen pitää toimia livenäkin.

Mun pitäis lopettaa tän biisin kuuntelu mut en pysty. Joka kerta kun tuun koneelle niin ihan pakko... :kups:

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja xoda »

Ekan kappaleiden kuuntelun jälkeen lähettäisin tämän Moskovaan, mutta turha innostua, bändi ei ole tarpeeksi tunnettu. No mahdollisesti rokahtava meininki ja tämä mieslaulaja keräävät tietyn porukan ääniä. Toivottavasti Passionworks on surkea livenä, ei niin harmita kun ei valita. Eiköhän siellä Siltsut pyöri kärjessä (ottamatta kantaa Siltsun tämän vuoden kappaleeseen, jota pidän parempana kuin sitä yhtä humppaa).

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Seuraava spekulaatio perustuu siihen olettamukseen, että tämä poppoo toimii myös livenä (Kwan toiminee takuuvarmasti).

Harmittaa jo valmiiksi. Tässä todennäköisesti tulee käymään niin, että Kwan ja Passionworks kamppailevat edustuspaikasta, mutta Kwan vie sen. Syy on se, että suurin osa ihmisistä tiukassa valintatilanteessa toimii lammasmaisesti niinkuin uskoo enemmistön toimivan (mikäli ei ole parempaa tietoa), eli tässä tilanteessa äänestää sitä isoa nimeä. Netissä taas interaktiivisuus auttaa, ja Passionworks näyttää suositulta (koska oikeasti ihmiset pitää siitä biisistä), joten ihmiset uskaltaa luottaa omaan arvostelukykyynsä, josta seuraa se et suosio vain lisääntyy mitä enemmän sitä on. Mutta ne jotka ei seuraa tilannetta netissä tulee ratkaisemaan tän kisan.

Haluan niin olla väärässä.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

BruiseViolet kirjoitti:Mun pitäis lopettaa tän biisin kuuntelu mut en pysty. Joka kerta kun tuun koneelle niin ihan pakko... :kups:
Smiaxii... :hali:
Illalla ennen nukkumaanmenoa mä kuuntelin tätä repeatilla Waldos Peoplen kanssa vuorotellen ja nyt tässä aamuyön tunteina töitä tehdessä mä olen sortunut samaan aina taukohetkinä...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Violette »

HelVetin hyvä melodia, hyvät laulajat, hyvä sovitus. Lyhyesti sanottuna tosi mahtava biisi, saisi vaikka voittaa. Hyvä Passionworks! :peukku:

Luulen, että tämä voisi vedota salakavalasti monenlaiseen äänestäjään: rockdiggarit nyt ainakin pitävät, ja lisäksi voi saada vielä abbamaisista nousevista melodioista pitävät puolelleen.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

BruiseViolet kirjoitti: Harmittaa jo valmiiksi. Tässä todennäköisesti tulee käymään niin, että Kwan ja Passionworks kamppailevat edustuspaikasta, mutta Kwan vie sen. Syy on se, että suurin osa ihmisistä tiukassa valintatilanteessa toimii lammasmaisesti niinkuin uskoo enemmistön toimivan (mikäli ei ole parempaa tietoa), eli tässä tilanteessa äänestää sitä isoa nimeä. Netissä taas interaktiivisuus auttaa, ja Passionworks näyttää suositulta (koska oikeasti ihmiset pitää siitä biisistä), joten ihmiset uskaltaa luottaa omaan arvostelukykyynsä, josta seuraa se et suosio vain lisääntyy mitä enemmän sitä on. Mutta ne jotka ei seuraa tilannetta netissä tulee ratkaisemaan tän kisan.

Haluan niin olla väärässä.
Äläs nyt vielä heitä pyyhettä kehään, onhan tässä reilu kuukausi aikaa tehdä bändiä tunnetuksi. Nyt vaan kaikki kuppilan toimittajat Passionworksista juttua väsäämään! Ja muut aivopesemään tutut ja tuntemattomat :heh: Ja onhan siellä se Tarjan veli, lisäkiinnostusta tulee varmasti.
Kyllä tästä vielä hyvä heiluu :peukku: .

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja murka »

Rakkaat ystävät ja kylänmiehet! Passionworks on esiintynyt Tarja Turusen lämppärinä kietueella ja bändi taitaakin olla juuri tunnetumpi ulkomailla kuin Suomessa.
Yllättäen julkisuuteen putkahtanut Tony Turunenkin herättää mielenkiintoa ainakin naisväen parissa niin ulkoisilla kuin musiikillisillakin ansioilla.Miksipä emme tarjoaisi Euroopan äideille ja tyttärille silmänruokaa kun on kerrankin mahdollisuus? Viisuissahan on aina mukana visuaalinen puolikin osatekijänä.
Myös Signmark ilahduttaisi niin äidin kuin tyttären silmiä habituksellaan ja kappalekin on ok.
Yritetään nyt edistää sitä paljon puhuttua tasa-arvoa ja muistaa viisujen naisyleisöä :tuuletus: !

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hazel »

BruiseViolet kirjoitti:
Mun pitäis lopettaa tän biisin kuuntelu mut en pysty. Joka kerta kun tuun koneelle niin ihan pakko... :kups:
Niinpä. Mä olen kuunnellut tämän ainakin kaksikymmentä kertaa, eikä loppua näy :ihana: Harvoin mikään biisi on kolahtanut muhun näin kovasti.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Ristus, että tää on huono. Olen jaksanut kuunnella tään jo kolme kertaa. Mä jo epäilen, että kuuntelenkohan mä jotakin eri kappaletta, kun mä en saa irti tästä tasapaksusta tuubasta mitään ja kaikki muut tätä hypettää...
Viimeksi muokannut mpappa, 04 Joulu 2008, 18:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Love shine a light

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

BruiseViolet kirjoitti:Haluan niin olla väärässä.
Jos sua yhtään lohduttaa niin musta on fifty-sixty että olet väärässä :heh: - ja olisin ihan tyytyväinen jos olisit.

Ainoa mitä mä pelkään tän suhteen on se että tämä putoaa siihen hevi-inho-kuopppaan joka on nyt kaivettu melodiselle semiheville, kun sen pitää olla todella kunnolla raskasta eli miesten musiikkia tai sitten ei raskasta ollenkaan, koska semihevillä on nolo mummoleima. Toisaalta Kwanin suosio ei kuitenkaan ole mitenkään kirkossa kuulutettu. Ja "Tarja Veli" on kova sana, vaikka Radio Rockin jutuista sai tänään sellaisen käsityksen, että esim. Kotiteollisuus olisikin tuossa Finlandia-äänestyksessä todella menestynyt ja että jonkun Nightwishin voitto ei enää olisikaan ihan niin ilmiselvää kuin saattaisi olettaa :shock: .
Viimeksi muokannut ta1ja, 04 Joulu 2008, 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Melodia ei tunnu iskostuvan mieleen kumma kyllä, vaikka eilen kuuntelin nää noin 10 kertaa :mitvit: La-la-la-light years on oikeastaan ainoa melodianpätkä joka koko tusinasta nyt onnistuu palauttamaan vuorokausi myöhemmin ilman uusintakuuntelua.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JuhaUK kirjoitti:Melodia ei tunnu iskostuvan mieleen kumma kyllä, vaikka eilen kuuntelin nää noin 10 kertaa :mitvit: La-la-la-light years on oikeastaan ainoa melodianpätkä joka koko tusinasta nyt onnistuu palauttamaan vuorokausi myöhemmin ilman uusintakuuntelua.
Niinpä, se on salakavala, Kwanin biisi ja toimii mulle yllättäen, mutta en tiedä onko sillä väliä, riittää että biisistä jää tunne että tämä :uujee: ja sehän tästä ilmeisesti jää.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

JuhaUK kirjoitti:Melodia ei tunnu iskostuvan mieleen kumma kyllä, vaikka eilen kuuntelin nää noin 10 kertaa :mitvit: La-la-la-light years on oikeastaan ainoa melodianpätkä joka koko tusinasta nyt onnistuu palauttamaan vuorokausi myöhemmin ilman uusintakuuntelua.
Ootko Juha kysyny siellä paikallisten tuttujesi mielipidettä näistä?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

JuhaUK kirjoitti:Melodia ei tunnu iskostuvan mieleen kumma kyllä, vaikka eilen kuuntelin nää noin 10 kertaa :mitvit: La-la-la-light years on oikeastaan ainoa melodianpätkä joka koko tusinasta nyt onnistuu palauttamaan vuorokausi myöhemmin ilman uusintakuuntelua.
Mie olen niiiiiiiiiin samaa mieltä. :joojoo: :hali: En muista yhtään kertosäkeen melodiaa vaikka olen useampaan kertaan tätä pyörittänyt. Kwanin biisiä rallattelee heti vaikka syvästä unesta herätettäisiin sitä veivaamaan. :joojoo:

Enkä oikein tykkää naissolistin laulutavasta siinä kappaleen alussa. Minusta se on vaan jotenkin ärsyttävän kuuloista. Tämäntyyppisiä kevytheviralleja näkee ja kuulee päivittäin joka kanavalta.
Ei tässä ole kyseessä mikään maailmoja mullistava biisi, hukkuu massaan jos otetaan vertailupohjaksi saman genren musatarjonta. Ihan kiva toki. Mutta se ei nyt vaan riitä. Ei riitä ei. :eiei:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

MuzaMaza kirjoitti:Tämäntyyppisiä kevytheviralleja näkee ja kuulee päivittäin joka kanavalta.
Ei tässä ole kyseessä mikään maailmoja mullistava biisi, hukkuu massaan jos otetaan vertailupohjaksi saman genren musatarjonta.
Ei kyllä juuri nyt kuule, kuulisikin, lukuunottamatta sturmareita, mutta kun nekin .... jälkimmäisestä osasta kyllä samaa mieltä, mutta on tämä silti viisuihin erittäin hyvä, sillä eihän siellä tarvii olla kuin toimiva, ja sitä tämä on.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Muziz on nyt kyllä ihan sekaisin. Tämähän tarttuu päähän ekalla kuuntelulla, eikä lähde sieltä millään, onneksi.
Onhan tämä huomioitu erityisesti ulkomaisillakin foorumeilla, Maza käy nyt lukemassa. Tämä on yksi kaikkien aikojen hienoimpia viisutyrkkyjämme, ellei peräti hienoin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä oon hyräillyt tätä ja paria muutakin biisiä koko päivän :tuuletus:
On tää vaan niin SAIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN hyvä!!!! :uujee:

Se on asennevamma vaan niillä ihmisillä, joilla tää ei jää päähän :heh:
Kun taistellaan niin sitä tosiasiaa vastaan, että JÄLLEEN on raskaampi biisi se PARAS BIISI!!!!! :tuuletus:
Ei tietenkään jää päähän, kun oikeen taistelee päässään tätä vastaan.
Ihan kuin myisi sielunsa perke***lle jos tästä OIKEASTI tykkäisi!! :rofl:

Rentoutukaa hyvät ihmiset ja antakaa tämän valloittaa!! :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Roope »

MuzaMaza kirjoitti:Tämäntyyppisiä kevytheviralleja näkee ja kuulee päivittäin joka kanavalta.
:samaamielta:

:stara: :stara: :stara: räpsäytin :joojoo:

Naissolisti on kyllä karismaattinen :solttu:

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

:shock: Olenko mä taas Genten kans samaa mieltä?
Justiinhan me oltiin Ässistä ja Simon Mathew'sta,nyt olis sit jo kolme asiaa. :heh:
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ei haittaa :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Lukittu