Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Igor Cukrov - Lijepa Tena

*****
19
24%
****
10
13%
***
22
28%
**
18
23%
*
9
12%
 
Ääniä yhteensä: 78

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tämäkin oli tädistä tänään ihana. Igorkin oli aika namu niissä saappaissa. Se hupakko ei onneksi esityksessä pahemmin haitannut.

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja viola »

Voisko tämä olla raativalinta? :mitvit: Tai sitten on vaan onnistunut keräämään hyvin Balkanin äänet. Mun mielestä ihan ok balladi kyllä, mutta ei tästä jää mitään mieleen. Unohdan aina saman tien, miten tää edes menee. :roll:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Roope »

Illan toinen helmi Hollannin ohella :rakkaus: Todella kaunista <3

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hyvin sanottu, Roope! Tämä oli tosiaankin helmi! :solttu:

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Juurovissön kirjoitti:Eepu hei, me ollaan finaalissa!!! :hali: En usko tätä, mutta niin siellä vaan Hrvatskan, Horvaattian kirjekuori kakkosena avautui! Tämä on suurta juhlaa!!! :tuuletus: Ansaitusti, hurjan kaunis esitys kaikin puolin: Ihanaa! Suloista! Komeaa! Kunnon makiaa jugo-siirappia! Finaalissa, en usko tätä todeksi!!!! :hali: :ihana: :uujee: :rakkaus:


:hali: Sydän läikähti ilosta, kun tuli Kroatian kuori. :tuuletus: :tuuletus:

illan kaunein <3 , tasapainoisin ja onnistunein esitys :ihana: :ihana:

Herran jestas mun puntarini kärkeä on enemmän finaalissa kuin ikinä.

Kroatia, Liettua, Bosnia-Hertsegovina, Ranska, ...
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja RockOn »

En ymmärtänyt yhtään tätä sanoitusta pumpulista ja jumalasta, mutta silti sanoituksesta ja esityksestä välittyi mielenkiintoinen tunnelma. Igor totta tosiaan osaa katsoa kameraan :heh: Olisipa naisellekin annettu muutama sana laulettavaksi.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tämä on mulle se pahin huti finaalissa :niinpa: En haluaisi enää ikinä kuulla eunukkiäänisen pojan hoilaavan yksitoikkoista virttä. On niin ikävä sitä Kroatiaa, josta joskus tuli monta hienoa viisua. Niistä ajoista on niin kauan...
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Mauze
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 19 Touko 2008, 18:25
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Mauze »

Minä tykkäsin tästä, perinteistä balkanilais-kreikkalais-latino- no välimerellistä meininkiä. Suodaan nyt heillekin pari edustusta kun Pohjoismaat muuten jyräsi. :mrgreen:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Mutta niitä biisejä voi kuunnella Dora09-levyltä, joka on silkkaa laventelintuoksuista Adrianmeren siirappia! :ihana:
Tämä kappale oli sen levyn ehkä kuudenneksi paras, silti aivan loistava!!! :ihana:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuppilassa ei ole tainnutkaan tulla juurikaan esille se, että Igor oli mukana Balkanin Operacion Triunfo -ohjelmassa, jonka katsojaluvut pyörivät n. 20 miljoonan katsojan luvuissa! :shock: Siinä mukana oli lähes kaikki Balkanin maat Sloveniaa lukuunottamatta. Finaalipaikka oli siis jopa odotettavissa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Enpä tiennytkään tuota :uujee: Tässä karsinnassa tosin oli hyvin sopivia maita Hrvatskalle, mutta finaalipaikka yhdelle suosikilleni oli kyllä täysin yllättävä. Eipä tämä Tena (mainitsemasi mielikuva huvittaa vieläkin :hihi: ) taida kuitenkaan finaalissa sitä perinteistä 13. sijaa ylemmäs Kroatiaa tuoda. Olen kyllä itse hyvin äänestysvalmis. :ihana:

PS: Kummallisen perinteellisä sijoja: Kroatia 13, Suomi 17, Ruotsi 16... toivottavasti raadit rikkovat kaikki perinteiset sijoitukset... Ukraina 2, Kreikka 6, Armenia 9. joka vuosi samat maat samoilla sijoilla :mitvit:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tylsä biisi, mutta esitys oli kieltämättä aika hyvä. Ja jos Igor tarvitsee jonkun tahraamaan (tulevan) pappislupauksensa, niin olen vapaaehtoinen. :vonkaus:
What color is your life?

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ :heh: Hienosti sanottu. Laita Igorille viestiä! :tapu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Margot kirjoitti:Kwak sanoi tästä heti aluksi, että kuulostaa ihan margotmusiikilta. :heh: Ja niinhän tää kuulostaakin, ihana
kappale. :uujee: :ihana:
Margot kirjoitti:Tylsä biisi, mutta esitys oli kieltämättä aika hyvä.
Niin se mieli muuttuu?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Mulle soitettiin tämä ekan kerran, kun olin muistaakseni krapulassa tai muuten vaan sekava. :heh: Mulle on käynyt Kroatian kanssa ennenkin näin (vuonna 2007), että olin aluksi ihan huumassa, mutta sitten aloin inhota koko kappaletta. Tosin sitten aloin taas tykätä siitä. :raaps: Mutta joo, mun kohdalla ei ole mitenkään harvinaista, että mieli muuttuu laidasta laitaan ja joskus useaankin kertaan.
What color is your life?

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Säkin tykkäät kunnon jugo-siirapista? Mulla kans mielpuolet heittelee, mut tästä olen pitänyt alusta asti. Onneksi Kroatialta ei tän vuonna odoteta mitään kummempaa, finaalipaikka oli jo yllättävän makiaa! Finaaliin mentiin kaikkien hämmästykseks :uujee:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jep, olen vähän jopa tunnettu siitä, että muhun uppoaa tämä tietty genre, kuten tuosta "margotmusiikkia"-kommentista voi päätellä. :joojoo: :hihi:
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Margot kirjoitti:^ Mulle soitettiin tämä ekan kerran, kun olin muistaakseni krapulassa tai muuten vaan sekava. :heh:
Taisin olla paikalla ja voisin vahvistaa. Ainakin, jos olin paikalla, voin vahvistaa. :heh:

Olin itse asiassa aika yllättynyt, että tää pärjäsi mun listauksessa niin hyvin, että melkein sai pisteitä. Ja noi Igorin kengät on ihanat. Petrasi paljon kyllä verrattuna aiempiin näkemiini ja kuulemiini ja todennäköisesti kasvan tykkäämään tästä kun tätä kuuntelee parin vuoden päästä. :heh: Mäkin voin myös auttaa Igoria tahraamaan pappislupauksensa. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Igorhan lauloi onneksi siten kuin saattoi sen ekan epävireisen videon perusteella perusäänestä kuitenkin aavistaa, mutta silti pienesti ja sievästi. Tämä oli tylsä ja tylsää että meni finaaliin.

En myöskään pitänyt Igorin sotilashenkisestä mustapaita-asusta - ts. mulle tuli mieleen lehtikuvat Balkanin sodan ajoilta ja kun viisukin li tällainen sotilasromanssi.

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Minusta oli niin ihanaa kun tämä pääsi finaaliin!! :tuuletus: Olen tykännyt tästä koko ajan, mutta en silti uskonut jatkomahdollisuuksiin, lähinnä negatiivisten kommenttien ja sen eka livevedon takia. Igor lauloi eilen hienosti ja se viettelevä katse kameraan... :kuolaus: :kups: Toivon todella, että tämä pärjää huomenna. Minun ääneni tämä ainakin saa, samoin kuin Islanti.
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

kuuntelia
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 23:50

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja kuuntelia »

TantePätsi kirjoitti:Tämäkin oli tädistä tänään ihana. Igorkin oli aika namu niissä saappaissa. Se hupakko ei onneksi esityksessä pahemmin haitannut.
Igorista viis. Andrea oli kyllä se joka toi kappaleen finaaliin. Aika seireeni nainen tuo Andrea :ihana:

Tuo Kroatian official esikatselu video, jossa käytetty vaan mustavalko väripalettia on kanssa todella hieno.
Varmaan ollut ohjaajan kaverina matemaatikko mutikainen, niin tarkkaan oli kultainen leikkaus ja fibonaccin numerot mukana videon hahmojen asettelussa. :uujee:

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja piper »

Oli kyllä itelle aikamoinen yllätys, et Kroatia pääs finaalii. Tää on nii semmonen tangomarkkinat humppa..Olisin halunnu mieluummin Slovakian tän paikalle jatkoon, tykkäsin siitä enemmän. Edelleenkää mä en oikein tajua mitä se Andrea edes tekee tässä biisissä.. :mitvit:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

"Kiitoksia, mielipiteesi on rekisteröity": Tälle lähtee puhelinääneni illalla (edellyttäen että esitys onnistuu) :puhelin:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Juurovissön kirjoitti:
"Kiitoksia, mielipiteesi on rekisteröity"
Tälle lähtee puhelinääni illalla myös täältä esityksen onnistuessa. :puhelin:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Tämän olis kyllä voinut jättää kokonaan pois finaalista. Jotenkin oon kyllästyny näihin itäblokkien suruvalittelubiiseihin.. :jupinaa:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Fabrizio kirjoitti:
Juurovissön kirjoitti:
"Kiitoksia, mielipiteesi on rekisteröity"
Tälle lähtee puhelinääni illalla myös täältä esityksen onnistuessa. :puhelin:
Ihanaa, Hrvatskalle jo lähdössä 2 ääntä Suomesta. Montakohan vielä tarvittaisiin, jotta Suomi antaisi yhden pisteen Igorille + Andrealle? Tuli mieleen, että istuiskohan niissä raadeissa joku mukava harmajapää rouva tai herra, joka tykkäis näinkin perinteisestä viisusta? :rakkaus:

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

^ Ei heru kyllä multa yhtään soittoa :rofl:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja youkka »

Pidin tunnelmasta ja ihailin miehen tenorisoundia, en kylläkään niitä käsiliikkeitä ja säkeistöjen hönkäyksiä. En vain voinut kestää repeilemättä sitä puhtaan valkeaa tenaa. Yritin oikein etsimällä etsiä puvusta tahroja, mutta eipä näkynyt :rofl:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mukavaa, että finaalissa oltiin! Kaksi ääntä minulta. Esitys oli loistokas ja tunnelma mitä mahtavin! Komeaa, upeaa jugo-siirappia! :ihana: Huikea kiitos loistavasta tunnelmapalasta, Igor Cukrov! :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olen juurovissönin kanssa täysin samoilla linjoilla. Tämä oli aivan mahtava livenä. :kups: Vuoden positiivisimpia yllätyksiä! :peukku: En kertakaikkiaan käsitä miksi Eurooppa - saati raadit - eivät lämmenneet tälle. Esityksestä oli saatu mahtavan maagisen kaunis. Ja laulu sopi hyvin. Ja IHANAA oli nähdä iki-ihana ANDREA viisulavalla! :ihana:

Tuhma Eurooppa. :niinpa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Lukittu