Liettua 2009: Sasha Son - Love

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Sasha Son - Love

*****
30
27%
****
35
32%
***
22
20%
**
18
16%
*
6
5%
 
Ääniä yhteensä: 111

Avatar
Sari_Mii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 85
Liittynyt: 11 Touko 2009, 15:05
Paikkakunta: Ruotsi

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Sari_Mii »

Nappivalinta finaaliin. Ihana :ihana:

Avatar
hotdogs
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 465
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

ZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZ..... zzz Unettava biisi, joka taisi mennä juryn äänillä jatkoon. Nuff said!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kerrankin Liettua finaalissa kunnon biisillä! :tuuletus: We are the winners oli vitsiviisu ja Love or leave pääsi vain sen vanavedessä finaaliin. Mutta nyt oikealla ihanalla biisillä finaalissa! <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja piper »

Ihanaa!!! Liettua on finaalissa. :tuuletus: Tää on aivan mielettömän ihana biisi! Ku tää kuuluu niin ei vaan voi tehdä mitään ku vaan kuunnella lumoutuneena. Aivan loistava esitys oli muutenkin Sashalta, ja mun mielestä se kielen vaihtaminen välillä ioli ihan kiva. Ja jotenkin just se kohta tuli vielä silleen voimakkaammin kuin se englanninkielinen osuus. Ihanaa. :rakkaus:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

moossa
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 14 Touko 2009, 16:11

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja moossa »

En ymmärrä, miten tämä oli Suomen selostuskopille yllätysfinalisti? Pidin Sashaa varmana finaaliin menijänä koko ajan. Hyvä Liettua! :tapu: Kroatia oli minusta ainoa yllätys, olihan muuten harvinaisen tylsät kuorenajavaiset. Ekassa semissä oli paljon enemmän jännitystä.

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

moossa kirjoitti:En ymmärrä, miten tämä oli Suomen selostuskopille yllätysfinalisti? Pidin Sashaa varmana finaaliin menijänä koko ajan.
Juu, samoin! Itse en juurikaan pidä edes koko biisistä mutta tajusin silti että tää on ihan selkee jatkoonmenijä (en ole seurannut vedonlyöntejä mitä tälle oli pärjäämisestä veikattu).

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11936
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja sziget »

Timoteus kirjoitti:Vihaan kompromissikieliratkaisuja.
Juurovissön kirjoitti:Timoteuksen kans samaa mieltä siitä, että oli sitten esityskieli vaikka swahili, sillä vedetään alusta loppuun! EI kielivaihdoksia kesken kappaleen, se rikkoo tunnelman ja on turhan teennäistä ääntenkalastelua! :joojoo:
Olin aikaisemmin samaa mieltä, mutta olen lieventänyt kantaani. Onhan sekin teennäistä ääntenkalastelua, että kaikkien on "pakko" laulaa englanniksi kuten 2000-luvun alussa. Kompromisseja tehdään, koska tekstityksiä ei ole ja tekijät ja esittäjät kuitenkin pitävät laulujen sanoja tärkeinä. Toinen asia on, että tässä kielenvaihdos rikkoi laulun rakenteen. Israel teki omansa jo alun perin kolmikieliseksi ja siksi se myös toimii.

Ehdottoman ansaittu finaalipaikka, mutta pidän enemmän Love or leavesta. :hiips:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

sziget kirjoitti:Toinen asia on, että tässä kielenvaihdos rikkoi laulun rakenteen. Israel teki omansa jo alun perin kolmikieliseksi ja siksi se myös toimii.
Hmm, minä en tässä biisissä juurikaan edes noteerannut kielenvaihdosta kun taas Israelin kappaleessa englanninkieliset osat ovat alusta asti häirinneet teennäisenä ääntenkalasteluna. Hassua miten erilaisiin asioihin eri ihmiset biiseissä kiinnittävät huomiota ja miten päinvastaisella tavalla eri "temput" toimivat. :)

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja youkka »

Poikahan oli vienyt melodian itse Patricía Kaasilta :eeek:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulla tuli/kävi kylmät väreet kun tämä artisti esitti ohjelmansa eilen....tämä poika on ammattilainen joka omaa loistavan livelauluäänen. :kups: ..meillä kisastudiossa oli Liettua top 10’issä :tapu:

Tällaisia ohjelmien takia minä olen viisufani :joojoo:

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Sasha oli kylla hyva :eeek: Yllatti minut taysin, kananlihalla katselin esitysta <3
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

moossa
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 14 Touko 2009, 16:11

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja moossa »

youkka kirjoitti:Poikahan oli vienyt melodian itse Patricía Kaasilta :eeek:
Ei hyvänen aika, nyt heräsi mielenkiinto; mikä Patricia Kaasin biisi? Lumouduin tästä niin, että soitin tälle 5 ääntä (ohi kaikkien ennakkosuunnitelmieni!), ja jos tää olikin surkea kopio :synkka: (Sashalle kuitenkin <3 )

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

|
|
Innostuin soittamaan tämän puhelinnumeroon vasta äänestysajan lähestyessä loppuaan.

Olin päättänyt olla äänestämättä, mutta eihän tätä voinut vastustaa... :puna:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Pidän tästä. Kaunis, yksinkertainen aloitus pianolla. Tyylikkään oloinen ja näköinen nuori mies, josta ääntä lähtee mukavasti. Hatusta lisäpisteitä. Mystisyyttä.

Kun kamera hatun alta paljastuivat kasvot, jäin seuraamaan ilmeitä ja petyin. Olenko ainoa, jonka mielestä esitys oli osittain epäaito? Esiintyjän kasvoilta loisti tieto siitä, että "Minä osaan tän homman. Minä laulan, katsokaa minua olen kohtalokas mies ja minulla on sanottavaa, dramaatiikkaa, ah!" Esiintyjän pitääkin olla itsevarma, mutta jossain vaiheessa turha itsevarmuus lähentelee ärsytyksen rajaa.

Semien perusteella en pitänyt kappaletta enkä esiintyjää missään arvossa, mutta jokin koukuttava aines tässä silti on!Olen ristiriitaisin mielin.

Catruzga
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 8
Liittynyt: 17 Touko 2009, 16:03

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Catruzga »

Jonnuli kirjoitti:Sasha oli kylla hyva :eeek: Yllatti minut taysin, kananlihalla katselin esitysta <3
Sama. Menestystäkin tuli enemmän kun odotin, mikä on vain hyvä asia näin kauniille kappaleelle.

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Tämäkin olisi ansainnut paljon paremman sijan!
Aluksi mietin, että ompa tylsä kipale, mutta kun oli kuullut pariin kertaan niin tästähän tuli yksi suosikeista! :)

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Weewa kirjoitti:Kerrankin Liettua finaalissa kunnon biisillä! :tuuletus: We are the winners oli vitsiviisu ja Love or leave pääsi vain sen vanavedessä finaaliin. Mutta nyt oikealla ihanalla biisillä finaalissa! <3
We are the winners ja Love or leave oli hyviä biisejä. :ylppis:

Tämä viisu tuntui aluksi tylsältä mutta onkin oikeestaan aika kaunis <3

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hienosti meni Sashan esitys, mutta jotenkin vaatetus ei tukenut pojan ulkonäköä: hoikka nuori mies oli istutettu ylisuureen pukuun ja isketty vanhan ukon hattu vielä päähän. Ei kovin luonnollisen näköinen olemus siis... oikeestaan jos tarkemmin ajatellaan, tosi jäykkä vaatetus, uskottavuus kärsi. Mutta laulu sujui siis loistavasti! :joojoo:

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Re: Liettua 2009: Sasha Son - Love

Viesti Kirjoittaja youkka »

moossa kirjoitti:
youkka kirjoitti:Poikahan oli vienyt melodian itse Patricía Kaasilta :eeek:
Ei hyvänen aika, nyt heräsi mielenkiinto; mikä Patricia Kaasin biisi? Lumouduin tästä niin, että soitin tälle 5 ääntä (ohi kaikkien ennakkosuunnitelmieni!), ja jos tää olikin surkea kopio :synkka: (Sashalle kuitenkin <3 )
Voi kun en tunne Kaasin biisejä nimeltä, mutta muutaman vuoden takaisesta hitistä on kyse. Ei toki läheskään plagiattiikopio, mutta ovelasti samansuuntainen tunnelma ja sävelkulku. Sai vaikean biisin tuntumaan tarttuvammalta, toisin kuin itsensä Patrician...

Lukittu