Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Regina - Bistra voda

*****
86
59%
****
32
22%
***
17
12%
**
6
4%
*
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 147

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jovian kirjoitti: Ootko Ta1ja muuten kirjoittanut myös Reginan virallisille kotisivuille? Oon nimittäin bongannut sieltä useampiakin suomalaisten jättämiä viestejä, mikä on toivottavasti hyvä asia, jos ajatellaan bändin saamista näille leveysasteille.
Itseasiassa en, kävin siellä kyllä kurkkimassa, mutta musta tuntuu että ne ei silloin olleet vielä oikein muulta kuin siltä bosnian? :hihi: kieliseltä osaltaan kunnosssa tms niin etten sitten alkanut viestejäkään jättämään kun ei oikein tiennyt mitä siellä on käynnissä.

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Eikä biisiä tee ainakaan yhtään huonommaksi se, että Reginan solisti Davor Ebner oli ehdottomasti viisujen sexyin ja hottiksein laulaja. :ihana: Mä NIIN veisin sen kotiini, jos vaan saisin. ;) (Tuolla näyttäis olevan muutama hymiökin, jotka kuvais kyseistä tilannetta, mutta säädyllisyyden nimissä jätän ne nyt rauhaan.) Jumalainen ääni, todella seksikkäät silmät ja hymy sekä vastustamattoman renttumainen parin päivän sänki... Uuuh. Take me home and **** me senseless. :puna: ;)
:shock: :shock: :shock:

Voi jessus mikä ensiviesti! :puna: Tervetuloa Viisukuppilaan Jovian! :D
Tervetuloa Jovianille! Allekirjoitukses paljasti (no on sun nikkis tuttu eräältä toiseltakin palstalta) et sulla on hyvä maku musiikin ja miesten suhteen muutenkin kuin Davorin osalta :peukku: Mutta taisteluitta en minäkään Davorista luopuis :heh:

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Pakko sanoa, että oon kyllä äärimmäisen kade MuzaMazalle hänen profiilikuvastaan... Tahtoo kans Davorin kainaloon! Minkälaisia tyyppejä Reginan jäsenet oli? Onko täällä paljonkin jengiä, jotka pääsi tapaamaan Davorin, Acon ja muut Reginan jäsenet?
RockOn kirjoitti:
Hekaterina kirjoitti: :shock: :shock: :shock:
Voi jessus mikä ensiviesti! :puna: Tervetuloa Viisukuppilaan Jovian! :D
Tervetuloa Jovianille! Allekirjoitukses paljasti (no on sun nikkis tuttu eräältä toiseltakin palstalta) et sulla on hyvä maku musiikin ja miesten suhteen muutenkin kuin Davorin osalta :peukku:
Ou nou, mut on tunnistettu. :puna: Toisaalta, oma vika, mitäs käytän samaa nikkiä (tai samoja muutamia nikkejä) ympäri ämpäri nettiä. :stupido: Mistäköhän palstasta mahtaa olla kyse? *kelaa mielessään kaikkia seuraamiaan keskustelupalstoja ja yrittää muistella, mihin on rekkautunut milläkin nikillä*

Ja joo, onhan mulla ihan hyvä maku musiikin ja miesten suhteen, vaikka itse sanonkin. :D Muutenkin kuin Davorin osalta. Hassu juttu sinänsä, mut niin paljon kun mä olenkin vuosien varrella ihkuttanut ja kuolannut eräitäkin rokkareita, ihan näin suorasukaista intohimoa en ole tainnut muita kohtaan tuntea. Ehkä se on tää kevät, tai sit Davorissa vaan on Sitä Jotakin. Animal magnetism... Uuuuh. :puna:
RockOn kirjoitti:Mutta taisteluitta en minäkään Davorista luopuis :heh:
Tsih :hihi: Sittenhän meitä on jo suorastaan jonoksi asti. Poor Davor wouldn't know what hit him, LOL :heh:

*muoks* On muuten törkeen hankalaa screenshotata YouTube-videota pelkän Print Screenin avulla... Osaisko joku neuvoa ilmaisen ja blonditurvallisen eli todella helppokäyttöisen screencap-softan? Semmosen, jolla sais otettua screencappeja monta putkeen yhdellä hiirenklikkauksella tai näppäimenpainalluksella?

And while you're at it, osaisko joku kertoa, mistä Reginan semifinaali- ja finaaliesitykset sais ladattua HD-tasoisina omalle koneelle? YouTubesta löytyy kohtuullisen hyvätasoisia videoita, mutta jostain syystä sen enempää Downloadhelper, Downthemall kuin Realplayerin Download-lisäosakaan ei saa ladattua videoista HD-versiota, vaan ainoastaan suttuiset perusversiot. Olis pitänyt älytä ottaa semit ja finaali digiboksille, mut enhän mä niin viksu osannut olla.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Jovian kirjoitti:Olis pitänyt älytä ottaa semit ja finaali digiboksille, mut enhän mä niin viksu osannut olla.
Viisu-DVD ilmestynee pian. ;)

Jeps, olisi kyllä hieno juttu saada tää orkesteri joskus Suomeen keikalle. Vetääköhän Davor aina keikoillakin biisit yhtä tunteella kuin Bistra Vodan viisuissa! :kups:
ta1ja kirjoitti:Kröhöm - mitenkään itseäni korottomatta, mutta huomauttaisin, että jos joku tappelu tulee, niin mä kyllä näin Davorin ennen teitä ainakin tässä ketjussa :ylppis: :hihi: :heh:
Jovian kirjoitti:Jos ei muu auta, otetaan käyttöön vuoronumerot. ;) Tosin siinä kohtaa pitäis sit ehkä jo kysyä Davorin itsensä mielipidettä asiaan... :rofl:
Ei hemmetti näitä juttuja! :rofl2:

Minusta olisi reiluinta kaikkia osapuolia - Davor itse mukaan lukien - kohtaan että mimmit pantais... ööö, siis laitettais, tietenkin, no siis riviin ja siitä herra Ebner sitten valitsee mieleisensä tai vaikka kaikki kerralla kimppakivaan jos hän oikein riettaalle päälle sattuis tai sellaisesta ois aina salaa haaveillut ja kerrankin tajoutuis mahdollisuus. :tapu:

Oikeesti, voi Davor-parka... :puna: Vähänkö se varmaan punastuis jos se tietäis mitä täällä sen pään menoksi oikein porukalla juonitaan, liekö uskaltais tulla ollenkaan Suomeen jos tietäis! :D

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Anteeksi, mutta mikä tämän biisin ansio nyt sitten on? En juur nyt pysty lukemaan edellisten sivujen vuodatuksia... olin kuitenkin mukana alkusivuilta asti tässä Bosnia-ketjussa eli tiivistäkää mulle viimehetken käänteet?

Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Virallinen video vaikutti hieman kommari-propagandalta a´la RATM (Bulls on Parade).

Biisi on kyllä upea, ei voi muuta sanoa.
Alyosha - Sweet People

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Juurovissön kirjoitti:Anteeksi, mutta mikä tämän biisin ansio nyt sitten on? En juur nyt pysty lukemaan edellisten sivujen vuodatuksia... olin kuitenkin mukana alkusivuilta asti tässä Bosnia-ketjussa eli tiivistäkää mulle viimehetken käänteet?
Ööh joo, on kyllä ketju lipsahtanut melkein kokonaan ulkomusiikillisiin seikkoihin. :eeek:

Viimeisimpänä isompana uutena juttuna tässä on mietitty miten saataisiin Regina Suomeen keikalle.

Itsellä ei nyt riitä keskittymiskyky sen kummempaan tiivistämiseen mutta omalta osaltanihan tän biisin stoori meni niin että Oulun porukan esikatseluillassa ihastuin tähän eka ihan vaan biisinä ja kotona lisää kuunnellessani ja sanat Diggiloosta lukiessani yhä enemmän ja sitten jossakin vaiheessa vähän ennen viisuja tulin lukeneeksi tätä ketjua mitä muut tästä tykkää ja huomasin että joku oli ihkuttanut Davoria ja piti sitten oikein ajatuksen kans katsoa että minkänäköisestä miehestä lähtee noin ihana ääni ja siinä sitten tuli huomattua että aika ihku mies noin ulkomusiikillisestikin. Esikatseluillassa laitoin muistiinpanopaperille ulkomusiikillisista seikoista ainoastaan videon kivat punaiset liput. :)

Sanoituksen mystisyys ja monitulkintaisuus kiehtoo. Ja se miten Davor elää äänellään nuo sanat laulaessaan. <3

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Ohhoh, hienoa kuulla! :kups:
Kaikkein parasta ois kun tilaisitte tän alkuperäisen sarajevolais-kellaribändin levyjä, että soittajat sais soppaa! :uujee:

Tämänkään bändin muusikot ei ehkä ole niitä kaikkein rikkaimpia! Mp-3:t nettipiratismina ei auta bändiä yhtään, mutta ne cd-kiekot kympillä ehkä? Saahan siinä ainakin levyn kannaet + infoo sanoista! :uujee:

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Juurovissön kirjoitti:Tämänkään bändin muusikot ei ehkä ole niitä kaikkein rikkaimpia! Mp-3:t nettipiratismina ei auta bändiä yhtään, mutta ne cd-kiekot kympillä ehkä? Saahan siinä ainakin levyn kannaet + infoo sanoista! :uujee:
Joo, muutamia muitakin biisejä on näiltä tullut kuunneltua Juutuubista ja olen miettinyt että voisi tuon viimeisimmän lätyn hankkia ja ihan levynä eikä mistään musiikkilataamosta (laillisesta, tietty). Pitänee selvitellä miten ihan oikea levy olisi hankittavissa.

Oi, tää just on yks euroviisufaniuden parhaita puolia että tulee tälleen suoraan tarjottimelta annettuna löydettyä hyvää musiikkia jollakin kauniilla itselle vähän eksoottisemmalla kielellä laulettuna. Ei se mitään vaikkei sanoja aina ymmärräkään, kielet on kauniita! <3 Sen verran on tullut viime vuosina B & H:n viisuja fanitettua että näissä uudemmissa jo huomaa että hei, tässä on sama sana kuin siinä vanhemmassa viisussa jossakin kohtaa, mitähän se sana mahtaa tarkoittaa.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jep! Mä oon vasta pari fyysistä levyä tilannu ja ne jo saanuktin kotiini eli Ovin (Norja 2009) ja Lovebugsin (Sveitsi 2009) levyt ovat kestokulutuksessa! Meinasin myös tutustua tähän sarajevolaiseen Reginaan, mutta levyä en ole vielä tilannut. Bändin nettisivuilta se tilaus varmaan onnistuu! :uujee:

Minusta myös mukavaa, että euroviisuista löytyy paljon uutta kuunneltavaa! Mulle ehkä eniten meinaa eri maiden karsinnat, ei niinkään tämä finaali, jonne pääsee joistakin maista tosi kehnoja kappaleita! :lohduton: Yleensä kaikista. Mutta se ei taas liity Bosnia-Hertsegovinaan mitenkään, josta aina valitaan symppiksiä kappaleita! :hali:

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Olis pitänyt älytä ottaa semit ja finaali digiboksille, mut enhän mä niin viksu osannut olla.
Viisu-DVD ilmestynee pian. ;)
Onko DVD:llä sekä semit että finaalit? Entä löytyykö sieltä myös biisien viralliset videot? Haastatteluja? Muuta kivaa?
Hekaterina kirjoitti:Jeps, olisi kyllä hieno juttu saada tää orkesteri joskus Suomeen keikalle.
No vähänkö olis hienoa. Vätty kun vaan tietäis, miten asiaa vois itse edistää! Oon yrittänyt googlettaa konserttipromoottoreita, mut joko mä en vaan osaa tai sit täällä on oikeesti tyyliin vaan pari promoottoria, jotka tuo ulkomaisia bändejä Suomeen (jo mainitsemani Live Nation ja Speed Promotions). Vesa Keskisen puljuun en suostu ottamaan yhteyttä, vaikka sekin on tuonut ulkkisbändejä omille festareilleen.
Hekaterina kirjoitti:Vetääköhän Davor aina keikoillakin biisit yhtä tunteella kuin Bistra Vodan viisuissa! :kups:
Uuuuh, oliko pakko muistuttaa taas tostakin :surrur: <3 :kups:
Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Jos ei muu auta, otetaan käyttöön vuoronumerot. ;) Tosin siinä kohtaa pitäis sit ehkä jo kysyä Davorin itsensä mielipidettä asiaan... :rofl:
Minusta olisi reiluinta kaikkia osapuolia - Davor itse mukaan lukien - kohtaan että mimmit pantais... ööö, siis laitettais, tietenkin, no siis riviin ja siitä herra Ebner sitten valitsee mieleisensä tai vaikka kaikki kerralla kimppakivaan jos hän oikein riettaalle päälle sattuis tai sellaisesta ois aina salaa haaveillut ja kerrankin tajoutuis mahdollisuus. :tapu:
Hihi :hihi: Mä kyllä vastustaisin tommosta, se ei nimittäin näy päällepäin, kuka mitäkin osaa ja kuinka hyvä kukakin missäkin on :puna: :repeilee:
Hekaterina kirjoitti:Oikeesti, voi Davor-parka... :puna: Vähänkö se varmaan punastuis jos se tietäis mitä täällä sen pään menoksi oikein porukalla juonitaan, liekö uskaltais tulla ollenkaan Suomeen jos tietäis! :D
Rohkenen epäillä, etteikö muka uskaltais. Sehän on rokkari eli tuskin mikään varsinainen enkeli itsekään. ;) Eiköhän se ole ehtinyt kaataa vuosien aikana bändärin jos toisenkin.
Hekaterina kirjoitti:Ööh joo, on kyllä ketju lipsahtanut melkein kokonaan ulkomusiikillisiin seikkoihin. :eeek:
Niin näissä hommissa voi joskus käydä. :joojoo: Ei oo meinaan yks eikä kaks kertaa, kun näin on käynyt mm. pisimpään fanittamani (noin 20v.) ulkomaisen bändin kohdalla... Muistan muutamankin kerran, kun ollaan jonotettu keikalle jossain päin Eurooppaa ja kieli tiukasti poskessa pohdittu tyyliin "Mistä puhuttais? Puhutaaks XXXin p*rseestä?" :repeilee: Lausahdus "it's ALL about the music" on tullut tutuksi niissäkin piireissä. ;)
Juurovissön kirjoitti:Kaikkein parasta ois kun tilaisitte tän alkuperäisen sarajevolais-kellaribändin levyjä, että soittajat sais soppaa! :uujee:
Tämänkään bändin muusikot ei ehkä ole niitä kaikkein rikkaimpia! Mp-3:t nettipiratismina ei auta bändiä yhtään, mutta ne cd-kiekot kympillä ehkä? Saahan siinä ainakin levyn kannaet + infoo sanoista! :uujee:
Tilaisin viivana jos vaan tietäisin, mistä niitä saa. Se yks saitti, jonka joku linkkasi aiemmille sivuille, näytti viimeksi katsoessani uusimman levyn olevan Sold Out. :lohduton: Ensi hätään tilasin Meteli.netistä ämppärilevyn, mutta en oikein perusta pelkistä ämppäreistä, edes virallisista sellasista, koska mun mielestä virtuaalilevyistä puuttuu jotain olennaista. Levy on oikea levy vasta silloin, kun sitä saa hypisteltyä käsissään.
Juurovissön kirjoitti:Meinasin myös tutustua tähän sarajevolaiseen Reginaan, mutta levyä en ole vielä tilannut. Bändin nettisivuilta se tilaus varmaan onnistuu! :uujee:
Ei muuten onnistu ainakaan tällä hetkellä, ikävä kyllä.

*muoks* Kirjoittakaas nyt joku tähänkin ketjuun jotain, ettei Davor ja muut Reginan pojjaat putoa toiselle sivulle... Mulla olis vähän lisää kirjoitettavaa, mut jonkun muun täytyy kirjoittaa tähän väliin, ettei mun tarvii rikkoa netikettiä ja nostaa ketjua toisella peräkkäisellä viestillä. :roll:
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Moona81
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 24 Helmi 2007, 10:27

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Moona81 »

Ihana Jovian! :hali: Leiskauttelet ääneen totuuksia joita itse kukin päässään hautoo. :joojoo:
Hekaterina kirjoitti:Oi, tää just on yks euroviisufaniuden parhaita puolia että tulee tälleen suoraan tarjottimelta annettuna löydettyä hyvää musiikkia jollakin kauniilla itselle vähän eksoottisemmalla kielellä laulettuna. Ei se mitään vaikkei sanoja aina ymmärräkään, kielet on kauniita! <3 Sen verran on tullut viime vuosina B & H:n viisuja fanitettua että näissä uudemmissa jo huomaa että hei, tässä on sama sana kuin siinä vanhemmassa viisussa jossakin kohtaa, mitähän se sana mahtaa tarkoittaa.
Tämä on tosiaan parasta viisuilussa. Sitä löytää oikeita helmiä mitä epätodennäköisimmistä maista mitä kummallisimmilla kielillä. Palasia muiden maiden kulttuureista, joihin ei muuten törmäisi millään ilveellä. Ja kielitaitokin kummasti karttuu. Löydöistä mainittakoon lähinnä Nox ja Mor Ve Ötesi tähänastisista, mutta Regina - ja balkanin melankolinen meininki yleensäkin - kiinnostaisi kovasti. Kunkin maan karsintojen seurailu on viime aikoina jäänyt nolostuttavan vähälle, sitä aikaa kun ei tunnu koskaan löytyvän tarpeeksi, mutta sillä tavallahan sitä saisi bongailtua mielenkiintoisia artisteja.

Pah, ei minua harmita Bistra Vodan "huono" sijoitus enää yhtään. Masentuneena ja raivopäissäni, eurooppalaisten musiikkimakuun turhautuneena aloin taas yhtenä päivänä kuunnella tämänvuotisia, kun tajusin, että on se vaan silti niiiiiin upea. Mites se Maria G sanoikaan..."Muilla on paska maku - meillä on hyvä maku!"

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Moona81 kirjoitti:Ihana Jovian! :hali: Leiskauttelet ääneen totuuksia joita itse kukin päässään hautoo. :joojoo:
Heh, tänks. :heh: Mitäs sitä suotta kainostelemaan, ainakaan tälleen suomenkielisellä keskustelupalstalla. En mä välttämättä ihan kaikkia sanomisiani Davorille kertoisi (tai kääntäisi), jos hänet joskus tapaisin, mut varmaan jotain pientä kuitenkin. Jopa ihan naamatusten. Ei olis eka kerta. :puna:

Täällä on meininki hiljentynyt aika totaalisesti, vaikkei Viisuista ole kuin puolitoista viikkoa aikaa. Vieläkö täältä löytyy immeisiä, joita kiinnostaisi saada Regina keikalle Suomeen?

Oon nimittäin miettinyt ihan vakavissani, että ottaisin yhteyttä muutamiin kotimaisiin keikkajärjestäjiin ja kysyisin, olisiko kenelläkään kiinnostusta tuoda Regina tänne. Enkä siis tosiaankaan sellasella meiningillä, että "tuokaa pliis bändi tänne, et mä pääsen kaataan niiden laulajan", vaan asiallisesti ja fiksusti. Homma pitää suunnitella hyvin ja toteuttaa järkevästi, kuolaamisen aika on vasta sitten, jos bändi joskus saadaan näille leveysasteille.

Kun pähkäilin asiaa yhellä toisella foorumilla, mulle linkattiin oheinen artikkeli Hesarista, mikä kieltämättä nosti toiveikkuutta muutaman pykälän verran. Toisaalta, pikainen keskustelutuokio yhen keikkajärkkärijutuissa mukana olleen levykaupanmyyjän kanssa laski toiveikkuutta about saman verran, koska hänen mukaansa Viisuissa mukana oleminen leimaa bändejä niin pahasti, että keikkajärjestäjät tuskin haluaa ottaa riskiä ja tuoda Suomeen bändiä, jonka ainoa oikeasti kansainvälinen meriitti on Euroviisuissa esiintyminen.

Mutta mutta, ihan ensimmäiseks olis tietysti kiva saada bändiltä itseltään jotain inputtia sen suhteen, kiinnostaako heitä ylipäätään lähteä keikkailemaan näin kauas... Tosin eipä tuo nyt ihan välttämätöntä ole, kyllä semmosen ruohonjuuritason kampanjan Reginan saamiseksi Suomeen voi aloittaa myös ilman, että bändi olisi yksiselitteisesti kertonut olevansa kiinnostunut reissaamaan tänne asti.

Kuuntelen edelleen Bistra Vodaa sellaset 10x päivässä ja yhä vieläkin biisi saa aikaan kylmät väreet. Of the very best kind. YouTubessa olevia Bistra Voda -videoitakin tulee katseltua päivittäin... :puna: Suosikkeja on virallinen video ja Viisujen semifinaaliesitys. Finaaliesityskin on ihana, mut semifinaaliesitys on vielä ihanampi, koska siinä "lako je" -kohdassa Davor väläyttää totaalisesti jalat alta vievän hymyn. :ihana: On se vaan niin hottis. <3 :surrur: :kups: Ja siis nimenomaan hottis -- ei maailman komein, mutta sitäkin karismaattisempi ja seksikkäämpi. KP, todellakin. :puna:
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Jovian kirjoitti:Mutta mutta, ihan ensimmäiseks olis tietysti kiva saada bändiltä itseltään jotain inputtia sen suhteen, kiinnostaako heitä ylipäätään lähteä keikkailemaan näin kauas... Tosin eipä tuo nyt ihan välttämätöntä ole, kyllä semmosen ruohonjuuritason kampanjan Reginan saamiseksi Suomeen voi aloittaa myös ilman, että bändi olisi yksiselitteisesti kertonut olevansa kiinnostunut reissaamaan tänne asti.
Eikös ne ole esiintyneet Ruotsissa, joten mikseivät voisi Suomessakin piipahtaa. Ruotsissa taitaa kyllä asua enemmän Balkanin maista kotoisin olevia ihmisiä, että siellä varmaan kiinnostuneita on huimasti enemmän. Mutta olishan se hienoa nähdä tämä bändi livenä - festareilla vaikka. Nyt on vaan niin huono aika ehdotella enää lisäbuukkauksia festarijärjestäjille.

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Omalta osaltani hiljentyminen tässä keskustelussa (ja muuallakin Kuppilassa) on johtunut monenmoisista kiireistäni. Itsellä foorumikirjoittelu on muutenkin tosi kausittaista kun seuraan niin monia foorumeita. Aikaa ja energiaa ei riitä samanaikaisesti kaikkiin ja toisinaan ei jaksa olla missään foorumeilla itse aktiivinen vaikka niiden keskusteluaiheet kiinnostaiskin. Luen paljon enemmän kuin itse kirjoitan.

Kyllä, minua kiinnostais edelleen kovasti Reginan keikka jos heidät saataisiin Suomeen esiintymään. Itsellä vaan ei ole mitään sellaisia kontakteja että voisin asiaa yrittää auttaa. :( Oulun Club Teatrian omistajiin/keikkajärjestäjiin/tms. on eräällä tutulla kai jotain suhteita, mutta tuolla esiintyy yleensä isompia nimiä tai sitten jotain pikkubändejä Oulusta ja lähistöltä, joten luulen ettei ole mitään toiveita että niitä kiinostais joku bosnialainen "pikkubändi" Regina... :(
RockOn kirjoitti:Mutta olishan se hienoa nähdä tämä bändi livenä - festareilla vaikka. Nyt on vaan niin huono aika ehdotella enää lisäbuukkauksia festarijärjestäjille.
Klubille, klubille, klubille, mää tahdon klubikeikalle! :clap: Viimevuotinen Ruisrockin reissu meni sen verran pipariksi että päätin etten festareille enää lähde ihan tässä ainakaan lähiaikoina suosikkejani katsomaan ja maksa ihan hirveitä määriä rahaa lipuista ja matkoista kun keikkanautinto festareilla ei ole ollenkaan edes taattu ja kun klubikeikat on NIIIN paljon parempia ja kolahtavat itselle huomattavasti kovemmin. Mutta tietty jotain tällaista harvinaista bändiä vois harkita että festareillekin lähtis katsoon jos se ois ainoa mahdollisuus nähdä Regina livenä Suomessa...
Jovian kirjoitti:
Hekaterina kirjoitti:Viisu-DVD ilmestynee pian. ;)
Onko DVD:llä sekä semit että finaalit? Entä löytyykö sieltä myös biisien viralliset videot? Haastatteluja? Muuta kivaa?
Ohhoh, tähän olin unohtanut vastata! Semit ja finaali ovat noissa olleet aina kokonaan, lisämateriaalista tiedän huonommin kun itsellä vaan kaksi viisu-dvd:tä. Ainakin toisessa niistä tais olla top-kymppiin päässeiden maiden viralliset videot lisämatskuna ja joku voittajan haastattelu tais ainakin Lordin vuonna olla. Olen siis huono sanomaan dvd:n sisällöstä sen kummempaa varmaa tietoa muuta kuin sen että semit ja finaali ovat kokonaan dvd:llä. Dvd:n sisällöstä kyllä varmasti tänne tulee keskustelua sit kun se on ilmestynyt että mitä kaikkea se sisältää eli jos mietityttää tilaaminen (Cdon.com:sta ainakin voi jo varata, ei vielä tilata) niin kannattaa odottaa että se ilmestyy ja vasta sitten hankkia se jos ostopäätökseen vaikuttaa tuo mahdollinen lisämateriaali että kuinka paljon sitä dvd:llä on Reginasta. :)
Jovian kirjoitti:Finaaliesityskin on ihana, mut semifinaaliesitys on vielä ihanampi, koska siinä "lako je" -kohdassa Davor väläyttää totaalisesti jalat alta vievän hymyn. :ihana: On se vaan niin hottis. <3 :surrur: :kups: Ja siis nimenomaan hottis -- ei maailman komein, mutta sitäkin karismaattisempi ja seksikkäämpi. KP, todellakin. :puna:
Aivan ihana muuten tuo sun avatar-kuva Davorista! :surrur: Onks tuo otettu just tuosta mainitsemastasi kohdasta missä Davor väläyttää nopeasti sen ihanaisen hymynsä? :)

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Hekaterina kirjoitti:
RockOn kirjoitti:Mutta olishan se hienoa nähdä tämä bändi livenä - festareilla vaikka. Nyt on vaan niin huono aika ehdotella enää lisäbuukkauksia festarijärjestäjille.
Klubille, klubille, klubille, mää tahdon klubikeikalle! :clap: Viimevuotinen Ruisrockin reissu meni sen verran pipariksi että päätin etten festareille enää lähde ihan tässä ainakaan lähiaikoina suosikkejani katsomaan ja maksa ihan hirveitä määriä rahaa lipuista ja matkoista kun keikkanautinto festareilla ei ole ollenkaan edes taattu ja kun klubikeikat on NIIIN paljon parempia ja kolahtavat itselle huomattavasti kovemmin. Mutta tietty jotain tällaista harvinaista bändiä vois harkita että festareillekin lähtis katsoon jos se ois ainoa mahdollisuus nähdä Regina livenä Suomessa...
Joo sama täällä, ei festarit vedä vertoja 'oikeille' keikoille. Regina ei vaan taitais kummoistakaan klubia täyttää Suomessa, joten uskaltaako kukaan promoottori tarttua tähän bändiin, kun ei tällä varmaan suurta voittoa Suomessa tehtäis. Tai ehkä olen liian skeptinen, toivottavasti olen.

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

Haa olipas hyvä ketju kehkeytynyt tänne, kun pitkästä aikaa poikkesin. Ihan samaa mieltä olen ulko- ja muistapuolisista Reginan ansioista niin että jätkät tänne pian, kannatetaan!

Miten olis Virgin Oil? Sinne New York Dollsien (huom. huom. tulossa heinäkuussa) sekaan mahtuu tällainen tuntemattomampikin varmasti tuonnempana? Ja olen muuten just ihan kohta lähdössä lennolle Ouluun, Teatriassa esiintyy tänään rakas Mr. Coverdale. Voin kuulostella, että kelpaisko se sali Reginalle :heh: en ole aiemmin käynyt.

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Hekaterina kirjoitti:Omalta osaltani hiljentyminen tässä keskustelussa (ja muuallakin Kuppilassa) on johtunut monenmoisista kiireistäni. Itsellä foorumikirjoittelu on muutenkin tosi kausittaista kun seuraan niin monia foorumeita. Aikaa ja energiaa ei riitä samanaikaisesti kaikkiin ja toisinaan ei jaksa olla missään foorumeilla itse aktiivinen vaikka niiden keskusteluaiheet kiinnostaiskin.
Samma här. Jotenkin vaan nyt just tällä hetkellä Regina, Bistra Voda ja Davor on sen verran isosti mielessä yötä päivää, että en malta pysytellä pois täältä. :surrur: I feel that I am, to all intents and purposes, in love. With Bistra Voda and Davor. <3 Oikeesti, miusta tuntuu kuin olisin rakastunut: en muista/ehdi syödä, juoda enkä nukkua ja voisin kuunnella Bistra Vodaa (ja muita Reginan biisejä) 24/7 ja istua mahdolliset väliajat tietsikan ääressä katsomassa/downloadaamassa YouTubesta Regina-videoita. :surrur: :puna: Sellaset arkipäivän velvollisuudet kuten töissäkäynti häiritsee ikävästi Reginaan ja Davoriin keskittymistä.
Hekaterina kirjoitti:Kyllä, minua kiinnostais edelleen kovasti Reginan keikka jos heidät saataisiin Suomeen esiintymään.
Hienoa! Mitä enemmän jengiä saadaan kasaan, sen parempi. Mulla on muutamia ideoita, mitä voitaisiin tehdä, mutta ne vaatii vielä hiukan hiomista, ennen kuin niistä kannattaa tehdä julkisia. Kerron kyllä täällä ja muuallakin, kun olen saanut hommat sopivaan vaiheeseen.
Hekaterina kirjoitti:Itsellä vaan ei ole mitään sellaisia kontakteja että voisin asiaa yrittää auttaa. :( Oulun Club Teatrian omistajiin/keikkajärjestäjiin/tms. on eräällä tutulla kai jotain suhteita, mutta tuolla esiintyy yleensä isompia nimiä tai sitten jotain pikkubändejä Oulusta ja lähistöltä, joten luulen ettei ole mitään toiveita että niitä kiinostais joku bosnialainen "pikkubändi" Regina... :(
Mä tunnen yhden keikkamyyntihommissa työskentelevän tyypin ja olen jo kysynytkin häneltä vähän neuvoja, ja tarkoitus olisi kysyä vielä vähän lisää. Heidän firmansakin tuo ulkkaribändejä Suomeen, mutta Regina on ilmeisesti liian ei-heviä heille. Lisäksi olen itse avustajana eräässä kotimaisessa indie-musaan keskittyvässä verkkolehdessä. Sen kummempia suhteita mullakaan ei ole, joten ihan ruohonjuuritason meiningillä tässä mennään.

Eikös tuo Club Teatria ole vähän niin kuin Oulun Tavastia tai Pakkahuone? Siis sen seutukunnan suurin ja mahtavin keikkamesta?

Voin toki olla väärässäkin, mutta miusta vois olla viisasta lähteä sellasesta ajatuksesta, että yritetään saada bändi aluksi jollekin vähän pienemmälle klubille. Tyyliin Semifinal, On The Rocks tai Bar Loose, ehkä Dante's Highlight tai Virgin Oil. Nosturikin taitaa olla liian iso, samoin Kaapelitehdas (vai onkos noi molemmat jopa isompia kuin Tava? En muista ulkoa).
Hekaterina kirjoitti:
RockOn kirjoitti:Mutta olishan se hienoa nähdä tämä bändi livenä - festareilla vaikka. Nyt on vaan niin huono aika ehdotella enää lisäbuukkauksia festarijärjestäjille.
Klubille, klubille, klubille, mää tahdon klubikeikalle! :clap:
Nimenomaan klubille, ei missään tapauksessa festareille. Reginan kaltainen bändi on parhaimmillaan klubiympäristössä. Besides, aika monta festarikeikkaa, stadionkeikkaa ja klubikeikkaa nähneenä sanoisin, että klubikeikoissa on sekin hyvä puoli, että niissä pääsee paljon paljon lähemmäs bändiä kuin festareilla tai hallissa/stadionilla. ;)

Minäkin kävin muuten viime vuonna Ruisrockissa ja totesin, että taidan ihan aikuisten oikeesti olla liian vanha festareille. Tai ainakin liian vanha rämpimään Ruisrockissa, vaikka olenkin käynyt Ruississa säännöllisen epäsäännöllisesti muistaakseni vuodesta 1991 lähtien. Käämit kärvähtää känniääliöiden perseilyyn, ei pysty venyyn enää sellaseen.
Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Onko DVD:llä sekä semit että finaalit? Entä löytyykö sieltä myös biisien viralliset videot? Haastatteluja? Muuta kivaa?
Ohhoh, tähän olin unohtanut vastata! Semit ja finaali ovat noissa olleet aina kokonaan, lisämateriaalista tiedän huonommin kun itsellä vaan kaksi viisu-dvd:tä. Ainakin toisessa niistä tais olla top-kymppiin päässeiden maiden viralliset videot lisämatskuna ja joku voittajan haastattelu tais ainakin Lordin vuonna olla. Olen siis huono sanomaan dvd:n sisällöstä sen kummempaa varmaa tietoa muuta kuin sen että semit ja finaali ovat kokonaan dvd:llä. Dvd:n sisällöstä kyllä varmasti tänne tulee keskustelua sit kun se on ilmestynyt että mitä kaikkea se sisältää eli jos mietityttää tilaaminen (Cdon.com:sta ainakin voi jo varata, ei vielä tilata) niin kannattaa odottaa että se ilmestyy ja vasta sitten hankkia se jos ostopäätökseen vaikuttaa tuo mahdollinen lisämateriaali että kuinka paljon sitä dvd:llä on Reginasta. :)
Heh, Reginan semifinaaliesitys on yksinäänkin jo vähintään DVD:n hinnan arvoinen... :ihana: :kups: Davordavordavor <3 :surrur: :kups: Mutta siis, kiitos tiedoista. Pitänee käydä tutkimassa erilaisia Viisu-sivustoja, josko jossain olisi jo kerrottu, mitä kaikkea DVD:lle tulee.
Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Finaaliesityskin on ihana, mut semifinaaliesitys on vielä ihanampi, koska siinä "lako je" -kohdassa Davor väläyttää totaalisesti jalat alta vievän hymyn. :ihana: On se vaan niin hottis. <3 :surrur: :kups: Ja siis nimenomaan hottis -- ei maailman komein, mutta sitäkin karismaattisempi ja seksikkäämpi. KP, todellakin. :puna:
Aivan ihana muuten tuo sun avatar-kuva Davorista! :surrur: Onks tuo otettu just tuosta mainitsemastasi kohdasta missä Davor väläyttää nopeasti sen ihanaisen hymynsä? :)
Tänks. :joojoo: Ja joo, siitähän se on otettu. Suoraan streamatusta YouTube-videosta, Print Screenillä. Siis vaikeimman kautta. Enkä ole niin tyytyväinen lopputulokseen kuin haluaisin olla, mutta kaipa tuo nyt tähän hätään kelpaa. ;) On siinä sentään Davor ja jonkinlainen hymyntapainen. :ihana: Olen etsiskellyt kuumeisesti HD-tasoisia Bistra Voda -videoita Tuubista ja lataillut niitä omalle koneelleni, nyt pitäis vielä löytää joku ilmainen ja mahdollisimman helppokäyttöinen screencap-softa, jotta pääsisin tehtailemaan lisää potentiaalisia avatar-kuvia. Ihan niin vaikeasti en enää viitsisi uusia screenshotteja ottaa kuin sillon, kun tein tuon nykyisen avattareni. :roll:
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

RockOn kirjoitti:Regina ei vaan taitais kummoistakaan klubia täyttää Suomessa, joten uskaltaako kukaan promoottori tarttua tähän bändiin, kun ei tällä varmaan suurta voittoa Suomessa tehtäis.
Hence olenkin sitä mieltä, että lähdetään liikkeelle pienemmistä klubeista á la Semifinal, Bar Loose ja On The Rocks, yms. Hesassahan soittaa harva se ilta joku ulkomainen pikkubändi, eikä keikkapaikat tosiaan aina ole mitään tavastioita tai nostureita. Eikä ne pikkupaikatkaan aina ole loppuunmyytyjä, ei edes ulkomaisten pikkubändien kohdalla.

Mikään iso konserttipromoottori tuskin kiinnostuisi Reginan kaltaisesta sarajevolaisesta indie-rockbändistä, jos kohta yrittäähän toki aina voi. Olen ajatellut, että aluksi kannattaisi varmaan lähestyä pienempiä keikkajärjestäjiä, tyyliin Fullsteam Agency ja Backstage Alliance. Keikkajärjestäjätuttuni neuvoi, että myös ELMUun kannattaa ottaa yhteyttä, sekä mahdollisesti muihin elävän musiikin yhdistyksiin.
TuiiYa kirjoitti:Haa olipas hyvä ketju kehkeytynyt tänne, kun pitkästä aikaa poikkesin. Ihan samaa mieltä olen ulko- ja muistapuolisista Reginan ansioista niin että jätkät tänne pian, kannatetaan!
Heh, lisää osallistujia Davorista käytävään kissatappeluun... :repeilee: The more the merrier, vai miten se nyt menikään. :repeilee: Mut siis joo, hienoa, että löytyy kiinnostusta saada Regina keikalle Suomeen.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Jovian kirjoitti:Eikös tuo Club Teatria ole vähän niin kuin Oulun Tavastia tai Pakkahuone? Siis sen seutukunnan suurin ja mahtavin keikkamesta?
Taitaa olla jopa vähän isompikin kuin Tavastia, ekakerran Tavastialla käydessäni olin vähän yllättynyt ettei se sen isompi paikka ollutkaan, ainakaan se alakerta. Teatrialla nykyään käytetään isompaa ja pienempää puolta sen mukaan minkä kokoinen keikkatapahtuma siellä kulloinkin on, ts. minkä verran lippuja on myyty ennakkoon ja/tai millaista yleisömäärää sinne odotetaan ja pikkulavailtoina tila on jaettu kahtia ja se toinen osa salia ei ole ollenkaan käytössä. Pakkahuoneella en ole muistaakseni käynytkään joten siihen en osaa verrata. Jyväskylässähän ainakin olisi vielä Lutakko jos noita vähän isompia keikkamestoja ajattelee. Sellaiseen isompaan jos saisi Reginan lämppäriksi jollekin isommalle bändille, sekin vois toimia.

Tietysti Reginan tapauksessa jos se ois ainoana bändinä jossakin keikkaillassa Suomessa missä faneja on vähän toimis parhaiten varmaankin joku mahdollisimman pieni paikka missä yleisö pääsis lähellä bändiä ja tunnelma ois intiimi. :rakkaus: Kunhan sen verran iso lava kuitenkin että me kaikki bändistä eniten innostuneimmat tytsyt mahduttais kaikki hyvin eturiviin ilman tappelua paikoista. ;) Jos jonnekin kauammas itse reissaan ja kalliit matkat maksan jonkun yhden keikan takia niin silloin on ihan ehdottomasti päästävä eturiviin! :hiphei:

Heh, näin muuten viime yönä jotain sellaista unta että kaikki tämänvuotiset viisuedustajat oli tulossa johonkin tapahtumaan Helsinkiin (ei kuitenkaan esiintymään ilmeisesti vaan muuten vaan, ei selvinnyt mikä tuo tapahtuma oli) ja mietin siinä tapahtumaan lähtemistä suunnitellessani (olin kai jo Hesassa, en oo ihan varma) että nyt kun Regina on Suomessa niin ne vois samalla heittää yllätyskeikan jossakin pikkuklubissa ja mietin kuumeisesti että pitäiskö sinuun Jovian koittaa ottaa yhteyttä tähän asiaan liittyen että voisit paikkakuntalaisena tietää jonkun sopivan paikan minne niitä vois ehdottaa ex tempore -keikalle ja muutenkin jos vaikka olisit jo jotain sellaista itse suunnitellut tai niillä olisi jo joku keikka sovittuna mistä minä en ehkä kuulisi muuten kuin sinun kautta kun sinä olet vielä muakin innokkaampi fani ja saattaisit tietää jostain tuollaisesta ehkä sisäpiiritietona kulkeutuvasta asiasta. Uni kuitenkin loppui tässä vaiheessa, kissat ehkä herättivät kun eksällä asuva meidän toinen kissa on täällä mun luona nyt ekakertaa hoidossa. En siis ehtinyt unessa edes tuonne tapahtumaan missä viisuartistit kokoontuivat, tyypillistä unilleni että loppuvat aina kesken ennen kuin mitään jännää tapahtuu... :niinpa: Lucid-unet on vähän erilaisia tietty mutta niiden suhteen en vielä ole kovin hyvä "harrastaja" ja tää oli siis ihan tavallinen uni.

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Regina- ja Davor-fanit ovat nämä ehkä jo nähneet mutta siltä varalta että joku ei ole vielä nähnyt:

http://www.eurovision.tv/page/multimedia/videos?id=2136 -> Reginan haastattelu ennen viisuja, mukana myös pätkä missä Davor laulaa Bistra vodaa akustisesti. Hemmetti kun se ois jättänyt nuo arskalasit kokonaan pois päästään niin kauniit silmät näkyis! :hei: Tuosta videolta selviää myös miten yhtyeen nimi Regina oikeasti lausutaan, tärkeä tieto sekin!

http://www.eurovision.tv/page/news?id=2786 -> Green room -tunnelmia, Davor-herkkuosuus alkaa kohdasta 9:17. Suloinen Davor miten se lausuu tuon sanan song! <3 Tuossa edellisessä haastiksessa joku muukin bändin jäsen lausuu sanan song samalla tavalla, noiden kielessä ei sit vissiin ole tuota äännettä mikä on song-sanan lopussa.

http://www.eurovision.tv/page/multimedia/videos?id=2608 -> Lisää Davor-herkkua green roomista, alkaa kohdasta 5:15. :)

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3678
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Latvian Brainstormin (My Star 2000) keikka Tavastialla oli aikoinaan loppuunmyyty. :joojoo:

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Subculture kirjoitti:Latvian Brainstormin (My Star 2000) keikka Tavastialla oli aikoinaan loppuunmyyty. :joojoo:
Oliko tuo viisujen jälkeen? Muistelisin et Jyrki pyöritti Brainstormin videoita ahkerasti, sitä en kyllä muista alkoiko 'hypettäminen' vasta viisujen jälkeen. Jyrki oli loistava musiikkimedia kun se sai oikeasti ajankohtaisia, mutta vielä tuntemattomia bändejä esiin - enpä tiedä mihin nyt vois ottaa yhteyttä, jotta sais Reginalle näkyvyyttä.

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Jovian kirjoitti: Samma här. Jotenkin vaan nyt just tällä hetkellä Regina, Bistra Voda ja Davor on sen verran isosti mielessä yötä päivää, että en malta pysytellä pois täältä. :surrur: I feel that I am, to all intents and purposes, in love. With Bistra Voda and Davor. <3 Oikeesti, miusta tuntuu kuin olisin rakastunut: en muista/ehdi syödä, juoda enkä nukkua ja voisin kuunnella Bistra Vodaa (ja muita Reginan biisejä) 24/7 ja istua mahdolliset väliajat tietsikan ääressä katsomassa/downloadaamassa YouTubesta Regina-videoita. :surrur: :puna: Sellaset arkipäivän velvollisuudet kuten töissäkäynti häiritsee ikävästi Reginaan ja Davoriin keskittymistä.
:shock: Toi taitaa olla jo aika vakavaa.

Pitäisköhän huolestua? Tai kuskata Jovian johonkin kallonkutistajalle?

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3678
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Subculture »

RockOn kirjoitti:
Subculture kirjoitti:Latvian Brainstormin (My Star 2000) keikka Tavastialla oli aikoinaan loppuunmyyty. :joojoo:
Oliko tuo viisujen jälkeen? .
Viisujen jälkeen, Suomihan antoi biisille 12 pistettä ja jos en nyt väärin muista, bändi kiinnitettiin pikaisesti myös Ankkarokin esiintyjälistalle.

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Kahvipapu kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Samma här. Jotenkin vaan nyt just tällä hetkellä Regina, Bistra Voda ja Davor on sen verran isosti mielessä yötä päivää, että en malta pysytellä pois täältä. :surrur: I feel that I am, to all intents and purposes, in love. With Bistra Voda and Davor. <3 Oikeesti, miusta tuntuu kuin olisin rakastunut: en muista/ehdi syödä, juoda enkä nukkua ja voisin kuunnella Bistra Vodaa (ja muita Reginan biisejä) 24/7 ja istua mahdolliset väliajat tietsikan ääressä katsomassa/downloadaamassa YouTubesta Regina-videoita. :surrur: :puna: Sellaset arkipäivän velvollisuudet kuten töissäkäynti häiritsee ikävästi Reginaan ja Davoriin keskittymistä.
:shock: Toi taitaa olla jo aika vakavaa.
Hih :D On se ehkä vähän joo. Silleen leikisti vakavaa, tai maksimissaan semitosissaan vakavaa. Mut ei kuitenkaan liian vakavaa.

On kyllä totta, että yöunet on viime aikoina jääneet aika vähälle ja syömiset ja juomisetkin aina välillä, kun oon istunut koneella katselemassa/lukemassa/googlettamassa Reginaan ja Davoriin liittyviä juttuja... :surrur: <3 :kups: Mut on siihen muitakin syitä, myös muita ns. fanituksellisia syitä. Vuorokaudessa on vaan yksinkertaisesti ihan liian vähän tunteja tällaselle tyypille, joka fanittaa monia juttuja ja yrittää vielä käydä töissäkin siinä samalla. Ja nyt kun Suomen kesä kerrankin näyttää parhaita puoliaan, täytyy ehtiä olemaan ulkonakin mahdollisimman paljon. Nimimerkillä eilen melkein 7 tuntia biitsillä, tuloksena kivasti rusottava selkä. :roll:
Kahvipapu kirjoitti:Pitäisköhän huolestua? Tai kuskata Jovian johonkin kallonkutistajalle?
Tuskinpa, tää on loppupeleissä aika normaalia toimintaa mulle. :puna: :D Mä en sentään vielä ole varannut lentoja Sarajevoon sillä ajatuksella, että etsisin Davorin käsiini ihan oma-aloitteisesti... lol Tosin, pakko myöntää, että olen kyllä salaa tutkiskellut alustavasti, paljonko lennot Sarajevoon maksaa (ihan törkeen kalliita btw, ainakin jos kattoo vaan eBookersista; siellä ei kyl taida olla kaikkia halpisyhtiöitä mukana) ja miten sinne ylipäätään pääsee. Mut sekin on mulle aikalailla business as usual. :joojoo:

*muoks* Allekirjoittaneen Bistra Voda -huuma ei vaan ota laantuakseen... :ihana: Kuuntelin BV:aa eilen biitsillä viis kertaa putkeen ja yritin sen jälkeen kuunnella välillä jotain muuta, mutta puolentoista tuhannen biisin joukosta ei tuntunut löytyvän mitään tarpeeksi kiinnostavaa, joten palasin takaisin Bistra Vodaan ja kuuntelin sitä toiset viis kertaa putkeen. :puna: Ja illalla vielä punttiksella pari kertaa lisää.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Hekaterina kirjoitti:Tietysti Reginan tapauksessa jos se ois ainoana bändinä jossakin keikkaillassa Suomessa missä faneja on vähän toimis parhaiten varmaankin joku mahdollisimman pieni paikka missä yleisö pääsis lähellä bändiä ja tunnelma ois intiimi. :rakkaus: Kunhan sen verran iso lava kuitenkin että me kaikki bändistä eniten innostuneimmat tytsyt mahduttais kaikki hyvin eturiviin ilman tappelua paikoista. ;) Jos jonnekin kauammas itse reissaan ja kalliit matkat maksan jonkun yhden keikan takia niin silloin on ihan ehdottomasti päästävä eturiviin! :hiphei:
Puhut vähän mutta asiaa. :joojoo: Tai et ehkä niin vähää, mutta asiaa joka tapauksessa. ;)

Joku Semifinalin kokoinen paikka olis enemmän kuin mahtava keikkapaikka Reginalle (mitäköhän sinne mahtuu, alle 100 ihmistä? Postimerkin kokoinen paikka se joka tapauksessa on, kävin siellä aikoinaan viitenä iltana peräkkäin HIMin No Sleep 'Til Vappu -keikoilla). Sopivan intiimi, mutta kuitenkin sellainen, että lavan reunalle mahtuu useampikin tytsy ihailemaan Davoria lähietäisyydeltä. :rakkaus: :surrur: :kups: Muistan kuinka mua ja muutamaa kaveria nauratti aikoinaan HIMin Semifinal-keikoilla, kun seistiin eturivissä ja Ville heilui siinä muutaman kymmenen sentin päässä...ja koska lava oli hiukan korotettu, herran -- miten tän nyt muotoilisi -- keskivartalo (*kröhöm*) oli sopivasti about meidän kasvojen korkeudella. :repeilee:

Ja mitä tulee tuohon, että jos reissaa kauemmaksi ja maksaa matkat ja kaikki ja tahtoo päästä eturiviin... En mä nyt sentään ihan huvikseni ole öitäni erinäisten stadionien yms. edessä viettänyt. :D Been there, done that about a zillion times. Eturivi vaan on paras paikka, etenkin jos tahtoo ottaa kuvia tai muuten vaan niin sanotusti nauttia maisemista. ;)
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17128
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla ei ole sanottavaa varsinaiseen aiheeseen, mutta on pakko kommentoida tätä:
Jovian kirjoitti:Muistan kuinka mua ja muutamaa kaveria nauratti aikoinaan HIMin Semifinal-keikoilla, kun seistiin eturivissä ja Ville heilui siinä muutaman kymmenen sentin päässä...ja koska lava oli hiukan korotettu, herran -- miten tän nyt muotoilisi -- keskivartalo (*kröhöm*) oli sopivasti about meidän kasvojen korkeudella. :repeilee:
:shock: :kuolaus: :kups:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Aintsu kirjoitti:Mulla ei ole sanottavaa varsinaiseen aiheeseen, mutta on pakko kommentoida tätä:
Jovian kirjoitti:Muistan kuinka mua ja muutamaa kaveria nauratti aikoinaan HIMin Semifinal-keikoilla, kun seistiin eturivissä ja Ville heilui siinä muutaman kymmenen sentin päässä...ja koska lava oli hiukan korotettu, herran -- miten tän nyt muotoilisi -- keskivartalo (*kröhöm*) oli sopivasti about meidän kasvojen korkeudella. :repeilee:
:shock: :kuolaus: :kups:
LOL :rofl2: Olipa monisanainen kommentti :D

Kieltämättä se oli välillä vähän semmosta, no, aika hassua, kun ei oikein voinut katsella suoraan eteensä, koska muuten olisi tuijottanut herra Valon sepalusta. :puna: :D Ei niin, etteikö sitäkin olisi tullut hetkittäin vilkuiltua... :puna: ;) Mut kyllä me enemmän keskityttiin musiikkiin -- ja metsästämään kameralla herra Valon hymyä. :joojoo:

Samalla tavalla sitä varmaan tulis toimittua Davorin kohdallakin, jos joskus pääsisi Reginan keikalle ja siellä olisi lava "sopivalla" korkeudella. :puna: :rakkaus: Pakkohan sitä "entertainment centeriä" vähän olis tiirailla :puna: :surrur: :kups: mut koittaisin kyllä keskittyä ennen kaikkea musiikkiin ja Davorin ja muiden bändiläisten kuvaamiseen.

Davorista ja Reginasta puheen ollen, mikäli olen oikein ymmärtänyt, bändi olisi ihan näillä näppäimillä julkaisemassa uuden levyn nimeltä Vrijeme Je. :uujee: Kyseessä on siis käsittääkseni levy, joka piti julkaista jo viime vuoden puolella, mutta johon on vissiin tehty jotain lisäyksiä/muutoksia Euroviisu-edustuksen ansiosta.

Niin paljon kuin käännöstieteen alalta itsensä maisteriksi lukeneen ihmisen sydäntä raastaakin käyttää konekäännöstä, Google-kääntäjä sai tästä sivusta aikaan tällaisen käännöksen, kun käänsin tekstin serbiasta englanniksi. (En tiedä, oliko kieli serbiaa vai bosniaa, mutta bosnia ei ole Google-kääntäjän kielivalikoimassa, joten sitä ei voinut kokeilla. Besides, muistelen lukeneeni jostain, että bosnia ja serbia on periaatteessa samoja kieliä, niiden ero lienee saman tyyppinen kuin muumiruotsin ja riikinruotsin.) Sivun mukaan Vrijeme Je julkaistaisiin parin viikon päästä ja siinä olisi 11 biisiä + bonuksena Bistra Voda englanniksi ja venäjäksi. Sitä sivulla ei ymmärtääkseni sanota, onko alkuperäinen Bistra Voda mukana levyllä.

Eräältä toiselta sivulta löytyi tällainen ilmeisesti tällä viikolla otettu kuva Reginasta.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Kerminaattori
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 23:49

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Kerminaattori »

Juuh, Regina Suomeen! Tää biisi, bändi ja etenkin laulaja on lumonnut mut aivan kokonaan, enkä normaalisti edes ole mitään hullaantuja-tyyppiä ollenkaan, päinvastoin. Oon näitä teitin keskusteluja tän jokusen viikon nyt seuraillu ja pakko hieman osallistuakin. Semifinal vois olla just sopiva paikka ja olis kyllä sanoin kuvaamattoman ihanaa näitten keikalle päästä! En tajua, onko se tää kevät vai mikä mut on sekottanut, 8 vuotta mulla on ollu kännykässäkin sama soittoääni mutta nyt oli vaihdettava Bistra vodaan. Töissä yövuorot menee, kuten nytkin, Davoria tuijotellessa :surrur: :rakkaus:

Lukittu