Moskova 2009: Aloitus- ja väliaikanumerot

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Paras väliohjelma?

1. semin avausnumero
2
6%
1. semin väliohjelma
11
33%
2. semin avausnumero
1
3%
2. semin väliohjelma
1
3%
Finaalin avausnumero
9
27%
Finaalin väliohjelma
9
27%
 
Ääniä yhteensä: 33

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Moskova 2009: Aloitus- ja väliaikanumerot

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Mahtava video! Tunnelma kyllä välittyi. Itse tykkäsin finaalin väliaikanumeroista toki. Näytti mahtavalta tuo "hyppiminen" ja loi tietynlaista mystistäkin vaikutelmaa musiikkinsa kera. Varmasti jakaa mielipiteitä tämäkin, toinen ajattelee jotta mitä nuo tuossa hyppii ja ompa typerää ja joku pitääs taiteellisena ja omaperäisenä. Kai näissä siihen oltiin pyrittykin, johonkin erikoiseen ja mielipiteitäkin jakavaan?

Mietin vaan, miltä tuo näytti yleisöön. Televisiossa näytti mahtavalta, mutta entä ne, jotka olivat tuon pleksin ulkopuolella, näyttikö se heille miltään? Vai laskeutuiko noita pleksejä katosta montakin?

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Moskova 2009: Aloitus- ja väliaikanumerot

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

Ekan semin väliaikanumero oli ihana. Se oli niin hulvatonta kun se puna-armeijakuoro lauloi aina välillä "not gonna get us" : D sit finaalin väliaikanumero oli kyllä upea. Se loota tutisi siihen malliin että odotin sen koko ajan hajoavan. Tosi mielenkiintoinen show. Mutta paras oli kuitenkin finaalin aloitus. Dima ♥. Ja Diman takki. Olin kyllä niin haltioissani etten tajunnut edes nauraa mokomalle. Onneksi herra ei kuitenkaan jälkenpäin hävennyt asiaa vaan suhtautui siihen huumorilla. Vaikka itse showssa pyöri ja sätkikin hermostuneesti.

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Moskova 2009: Aloitus- ja väliaikanumerot

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

Kuva

Lukittu